Quatre ferits, una menor, en un xoc múltiple en Vinaròs

Quatre persones, entre elles una xiqueta de 10 anys, han resultat ferides este dissabte després de patir un accident de trànsit en Vinaròs, en el Baix Maestrat (Castelló). El xoc múltiple s’ha produït en la carretera N-238, en el quilòmetre 3,100. Les víctimes són dos dones, de 63 i 43 anys, una xiqueta de 10 anys i un xic de 29.

 

Segons ha avançat ‘Mediterráneo’, en l’accident, s’han vist implicats fins a quatre vehicles cap a les 12.10 hores de dissabte. La Guàrdia Civil de Trànsit ha afirmat que el xoc s’ha produït després d’unes retencions provocades per un camió avariat.

 

Fins al lloc dels fets, s’han traslladat una ambulància del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU) i una de Suport Vital Bàsic (SVB). Els efectius mèdics han atés a les víctimes per contusions i, una volta estabilitzades, han sigut traslladades a l’Hospital Comarcal de Vinaròs.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Messi negocia per a convertir-se en màxim accionista de l’Eldense

Leo Messi ha arribat a un principi d’acord amb els actuals propietaris de l’Eldense per a convertir-se en el seu màxim accionista, pendent encara de tràmits legals i del vistiplau del CSD.

Gulácsi debuta en la porteria del Villarreal contra un Borussia liderat per Guirassy

Peter Gulácsi debuta en la porteria del Villarreal en el primer partit de la Lliga de Campions davant el Borussia Dortmund, que es presenta amb Serhou Guirassy com a gran amenaça ofensiva.

Una dona apunyalada a Carcaixent continua ingressada en l’UCI

La Guàrdia Civil investiga l’apunyalament d’una dona aquest dilluns a Carcaixent. La víctima està ingressada a l’UCI de l’Hospital de la Ribera amb pronòstic reservat.

Ontinyent i Xàtiva freguen els 42 graus en un setembre de calor extrema

Ontinyent i Xàtiva han registrat prop de 42 graus en un dimarts de setembre amb avís taronja per calor al sud de València. Moltes altres localitats valencianes han superat els 37 graus, tot i que s’espera un descens notable de temperatures dimecres.

L’incendi forestal de Polop ja crema unes 36 hectàrees i força a tallar dues carreteres

L’incendi declarat en un bancal de difícil accés a Polop de la Marina ha arribat a unes 36 hectàrees i ha obligat a tallar la CV-70 i la CV-7621, segons el Consorci Provincial de Bombers i el 112 CV.

Mor un home de 84 anys en un xoc entre camió i cotxe a la N-340 a Alcalà de Xivert

Un home de 84 anys ha mort i una dona de 74 ha resultat ferida en un accident entre un camió i un turisme a la N-340, al terme d'Alcalà de Xivert, este migdia.

Investiguen la mort violenta d’un home de 50 anys al barri de Sant Isidre de València

La Policia Nacional investiga la mort violenta d’un home de 50 anys, localitzat amb un fort colp al cap al barri de Sant Isidre de València.

València revisarà i reforçarà la seguretat dels seus museus municipals després del robatori a Villena

L'Ajuntament de València ha acordat revisar i reforçar les mesures de seguretat dels museus i monuments municipals, arran del robatori recent del tresor del museu de Villena, amb més vigilància i una inversió específica al Museu de la Ciutat.