8.2 C
València
Dimecres, 7 gener, 2026

Mor un xiquet, de 12 anys, en bolcar un remolc en un campament en la Torre de les Maçanes

ACTUALITZAT 07/12/2019 a les 13.29 hores

 

Un xiquet, de 12 anys, ha mort i altres dos, de 13 anys, han patit ferides de caràcter lleu en bolcar un remolc en el campament ‘Cumbres Alegres’ del municipi de la Torre de les Maçanes, en la comarca de l’Alacantí (Alacant).

 

Fonts de la Subdelegació del Govern en Alacant han informat que l’accident s’ha produït quan els menors estaven fent un recorregut pujats al remolc, que era tirat per un tot terreny en un camp de futbol, i este ha bolcat en girar una corba.

 

Segons han informat fonts del Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) de la Generalitat Valenciana, sobre les 19.23 hores d’este divendres van ser alertats de què havia bolcat un remolc en este municipi. 

 

A més del personal mèdic del campament i de la localitat, es van mobilitzar dos ambulàncies del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU) i una de Suport Vital Bàsic (SVB) per a atendre a un xiquet de 12 anys, que va morir a conseqüència de les ferides.

 

També van assistir a dos xiquets de 13 anys que van ser traslladats a l’Hospital Sant Joan d’Alacant per ferides lleus, segons el CICU. Les fonts de la Subdelegació del Govern han indicat que un dels xiquets ferits s’ha trencat el nas i l’altre, la clavícula i una costella.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Schareina conquista l’etapa marató i s’ensenyorix del lideratge del Dakar

Tosha Schareina es va imposar en els 417 km cronometrats amb 4h31:56, va encadenar la seua segona victòria i lidera el Dakar empatat a temps amb Ricky Brabec. Honda va copar el podi amb Howes tercer en una jornada de navegació exigent.

Bernabé acusa a Feijóo d’obrir la veda de mentir en la DANA i li insta a donar la cara

Pilar Bernabé ha responsabilitzat a Alberto Núñez Feijóo d'activar la ‘maquinària de la mentida’ durant la DANA. Li ha demanat que declare en persona i demane perdó.

Les mínimes han baixat de 0 en nombrosos punts i han arribat a -7,1 °C a Ademuz

Les temperatures mínimes d'este dimecres han descendit de 0 °C en bona part de l'interior de la Comunitat. Ademuz ha marcat -7,1 °C, el registre més baix de la jornada.

Alacant atén 87 persones sense llar en dos nits amb el dispositiu per fred

El dispositiu especial activat per l'Ajuntament ha donat recer a 87 persones durant les nits del 5 i 6 de gener en el CAUS. La mesura seguirà en principi fins al dijous i pot prolongar-se si persistixen les baixes temperatures.

Aena planteja una pujada moderada de tarifes i avisa d’aeroports al límit com Alacant

Aena proposarà un augment moderat de les tarifes en el DAURA III (2027-2031), menor que en 2026, per a sostindre inversions i costos creixents. Lucena advertix d'aeroports prop de la seua capacitat, com Alacant, i defén mantindre el 'pay out' amb finançament combinat.

Torrent obri la passarel·la del CEIP Joan XXIII i avança en la reconstrucció postdana

Torrent ha posat en marxa la nova passarel·la per als vianants que restablix l'accés al CEIP Joan XXIII i la connexió amb el barri del Xenillet després de la DANA.

El cos trobat a Indonèsia és el de Mateo, de 9 anys; continua la busca de Quique

La família confirma que el cos recuperat a Indonèsia correspon a Mateo, de 9 anys. Els equips han représ la busca de Quique, de 10, després del naufragi en Komodo.

El festival Zevra confirma a Anuel AA com a cap de cartell al juliol

L'artista porto-riqueny tornarà a Cullera per a liderar el quint aniversari de Zevra entre el 24 i el 27 de juliol. L'organització planteja el seu retorn com a ocasió de redempció després d'una gira recent marcada per polèmiques.