Mor un xiquet, de 12 anys, en bolcar un remolc en un campament en la Torre de les Maçanes

ACTUALITZAT 07/12/2019 a les 13.29 hores

 

Un xiquet, de 12 anys, ha mort i altres dos, de 13 anys, han patit ferides de caràcter lleu en bolcar un remolc en el campament ‘Cumbres Alegres’ del municipi de la Torre de les Maçanes, en la comarca de l’Alacantí (Alacant).

 

Fonts de la Subdelegació del Govern en Alacant han informat que l’accident s’ha produït quan els menors estaven fent un recorregut pujats al remolc, que era tirat per un tot terreny en un camp de futbol, i este ha bolcat en girar una corba.

 

Segons han informat fonts del Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) de la Generalitat Valenciana, sobre les 19.23 hores d’este divendres van ser alertats de què havia bolcat un remolc en este municipi. 

 

A més del personal mèdic del campament i de la localitat, es van mobilitzar dos ambulàncies del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU) i una de Suport Vital Bàsic (SVB) per a atendre a un xiquet de 12 anys, que va morir a conseqüència de les ferides.

 

També van assistir a dos xiquets de 13 anys que van ser traslladats a l’Hospital Sant Joan d’Alacant per ferides lleus, segons el CICU. Les fonts de la Subdelegació del Govern han indicat que un dels xiquets ferits s’ha trencat el nas i l’altre, la clavícula i una costella.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

La jutgessa de la dana reclama al càmera que va gravar Pradas a Carlet com a testimoni

La jutgessa de Catarroja que investiga la gestió de la dana ha ordenat identificar i citar com a testimoni el càmera que va gravar la visita de l’exconsellera Salomé Pradas a Carlet el 29 d’octubre de 2024. La causa també estudia si una nova mort s’atribuirà a la dana, cosa que podria elevar les víctimes a 233.

La UA reclama un pacte d’Estat en educació arran de l’últim informe PISA

La rectora de la Universitat d’Alacant, Amparo Navarro, ha exigit un pacte d’Estat en educació després de l’últim informe PISA de l’OCDE i ha reivindicat més finançament i beques en l’acte d’obertura del curs 2026-2027. La consellera d’Educació ha defensat l’acord plurianual 2026-2029 i ha posat en valor l’augment històric del pressupost universitari valencià.

El Levante busca reaccionar davant l’Athletic després de la desfeta contra el Barça

El Levante rep este dimecres l’Athletic Club al Ciutat de València amb la intenció de refer-se de la derrota contra el Barça i consolidar una zona tranquil·la a la taula, mentre els bascos busquen reprendre la seua bona dinàmica després de l’empat davant l’Elche.

La reserva d’aigua cau però el Júcar i el Segura es mantenen per damunt del 50 %

Els embassaments espanyols estan al 61,8 % de capacitat després de perdre 446 hm³ en una setmana. Les conques del Júcar i el Segura baixen lleugerament però es mantenen al voltant del 53 %.

La Fiscalia manté fins a 1 any i 9 mesos de presó per a 4 jóvens que van increpar un diputat de Vox a...

La Fiscalia ha mantingut la petició d’1 any i 9 mesos de presó per a quatre jóvens acusats d’atemptat per increpar i empentar el diputat de Vox David García en un acte a la Universitat d’Alacant, mentre que l’acusació particular reclama fins a 3 anys i 6 mesos i les defenses demanen l’absolució.

La pujada tèrmica ompli la platja del Postiguet abans del retorn de les pluges

La lleugera pujada de temperatures, amb valors pròxims als 30 graus, ha omplit este dimarts de banyistes la platja del Postiguet a Alacant abans de l’arribada de noves pluges prevista per a dijous, segons Aemet.

Luís Castro admet que no està satisfet amb el partit del Levante contra el Barça

L’entrenador del Levante, Luís Castro, ha admés que no està content amb el resultat contra el Barça tot i el bon joc del seu equip i ja mira al duel davant l’Athletic Club, al qual considera un dels millors equips de LaLiga.

Gonzalo Corbalán afronta el repte del València Basket amb nervis positius

L’escolta argentí Gonzalo Corbalán s’ha presentat com a nou jugador del València Basket i ha assegurat que se sent preparat per al salt de nivell que suposa la Euroliga, malgrat reconéixer nervis en clau positiva. El jugador també ha valorat la Supercopa Endesa i l’arribada de Nikola Mirotic com a reforç de pes.