Mor un xiquet, de 12 anys, en bolcar un remolc en un campament en la Torre de les Maçanes

ACTUALITZAT 07/12/2019 a les 13.29 hores

 

Un xiquet, de 12 anys, ha mort i altres dos, de 13 anys, han patit ferides de caràcter lleu en bolcar un remolc en el campament ‘Cumbres Alegres’ del municipi de la Torre de les Maçanes, en la comarca de l’Alacantí (Alacant).

 

Fonts de la Subdelegació del Govern en Alacant han informat que l’accident s’ha produït quan els menors estaven fent un recorregut pujats al remolc, que era tirat per un tot terreny en un camp de futbol, i este ha bolcat en girar una corba.

 

Segons han informat fonts del Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) de la Generalitat Valenciana, sobre les 19.23 hores d’este divendres van ser alertats de què havia bolcat un remolc en este municipi. 

 

A més del personal mèdic del campament i de la localitat, es van mobilitzar dos ambulàncies del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU) i una de Suport Vital Bàsic (SVB) per a atendre a un xiquet de 12 anys, que va morir a conseqüència de les ferides.

 

També van assistir a dos xiquets de 13 anys que van ser traslladats a l’Hospital Sant Joan d’Alacant per ferides lleus, segons el CICU. Les fonts de la Subdelegació del Govern han indicat que un dels xiquets ferits s’ha trencat el nas i l’altre, la clavícula i una costella.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Confirmen 6 anys i mig de presó per intentar volar a Romania amb cocaïna i cannabis a l’aeroport de València

El TSJCV ha confirmat 6 anys i mig de presó i una multa de 100.000 euros per a una dona que va intentar volar de València a Bucarest amb més de 2 quilos de cocaïna i 5 de cannabis amagats en una maleta.

Confirmen 22 anys de presó per l’assassinat masclista d’Alcoi amb 18 ganivetades

El TSJCV ha confirmat la pena de 22 anys i mig de presó per a l’home que va matar la seua parella a Alcoi el 2022 amb 18 ganivetades. El tribunal descarta totes les al·legacions de la defensa, que ja ha anunciat recurs de cassació davant el Tribunal Suprem.

Dos ferits greus en un xoc amb bolcades a l’AP-7 a Ondara

Un accident entre dos vehicles a l’AP-7, a l’altura d’Ondara, ha deixat dos ferits greus, un pare i la seua filla de Luxemburg, i un ferit lleu, un veí de Pedreguer.

Sisé dia de lluita contra l’incendi forestal de Sogorb amb mitjans terrestres

Els bombers continuen treballant per controlar l’incendi forestal declarat dijous a Sogorb, estabilitzat des de diumenge després de cremar 630 hectàrees. S’ha alçat el confinament a Gàtova, però el nivell 1 del PEIF es manté i les pistes forestals seguixen tancades.

Detinguts tres veïns per vendre cocaïna des de casa a Castelló de Rugat

La Guàrdia Civil ha detingut tres persones a Castelló de Rugat que, presumptament, venien cocaïna des de la finestra de sa casa. En el registre s’han intervingut més d’un quilo de cocaïna, altres drogues, diners en efectiu i material per a preparar dosis.

Detingut a València un fugit buscant a Alemanya per un intent d’homicidi

La Policia Nacional ha detingut a València un fugit alemany reclamat per un intent d’homicidi amb metralladora comés en 2025.

Castro ix reforçat de Pamplona: empat sense gols però amb bona imatge del Levante

El Levante ha empatat a zero al camp d’Osasuna però Luís Castro destacat que l’equip ha recuperat la identitat desitjada i confia a continuar millorant amb el pas de les jornades.

Ryan destaca el punt d’or davant Osasuna i el creiximent defensiu del Llevant

El porter australià Mathew Ryan ha remarcat les sensacions positives del Llevant després de l’empat sense gols contra Osasuna a El Sadar, on ha sigut clau sota pals.