19.6 C
València
Dissabte, 8 novembre, 2025

Mor un xiquet, de 12 anys, en bolcar un remolc en un campament en la Torre de les Maçanes

ACTUALITZAT 07/12/2019 a les 13.29 hores

 

Un xiquet, de 12 anys, ha mort i altres dos, de 13 anys, han patit ferides de caràcter lleu en bolcar un remolc en el campament ‘Cumbres Alegres’ del municipi de la Torre de les Maçanes, en la comarca de l’Alacantí (Alacant).

 

Fonts de la Subdelegació del Govern en Alacant han informat que l’accident s’ha produït quan els menors estaven fent un recorregut pujats al remolc, que era tirat per un tot terreny en un camp de futbol, i este ha bolcat en girar una corba.

 

Segons han informat fonts del Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) de la Generalitat Valenciana, sobre les 19.23 hores d’este divendres van ser alertats de què havia bolcat un remolc en este municipi. 

 

A més del personal mèdic del campament i de la localitat, es van mobilitzar dos ambulàncies del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU) i una de Suport Vital Bàsic (SVB) per a atendre a un xiquet de 12 anys, que va morir a conseqüència de les ferides.

 

També van assistir a dos xiquets de 13 anys que van ser traslladats a l’Hospital Sant Joan d’Alacant per ferides lleus, segons el CICU. Les fonts de la Subdelegació del Govern han indicat que un dels xiquets ferits s’ha trencat el nas i l’altre, la clavícula i una costella.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

La Simfònica Juvenil de Costa Rica homenatja les víctimes de la dana amb un concert a Madrid

L'orquestra juvenil costa-riquenya ha oferit a l'Auditori Nacional un concert solidari dirigit per Andrés Salado per a fer costat a jóvens afectats per la dana de 2024 a València. La recaptació es destinarà a programes educatius i de benestar emocional d'Ajuda en Acció.

Montero exigix eleccions a la Comunitat Valenciana després de la dimissió tardana de Mazón

La vicepresidenta primera ha reclamat la convocatòria immediata després de la renúncia de Carlos Mazón, que considera tardana i mal resolta. Denuncia falta d'explicacions per la gestió de la DANA i rebutja un relleu pactat per PP i Vox.

Corberán: ‘Ens deixarem la vida per a revertir la situació’

En la prèvia davant el Betis a Mestalla, Carlos Corberán va assegurar que el València es deixarà la vida per a revertir la seua mala ratxa. Amb l'equip antepenúltim i sis partits sense guanyar, va apel·lar a la fortalesa mental i al suport de l'afició.

València Basket, líder i invicte, visita a un Granada cuer i sense victòries

El líder invicte visita al cuer en un dol marcat pel desgast del València després de l'Eurolliga i la setmana llarga de preparació del Granada. Ritme, rebot i triple apunten a ser les claus.

El València mesura la seua fragilitat davant la pegada del Betis a Mestalla

El València arriba amb sis jornades sense guanyar i números deficitaris en les dos àrees. El Betis encadena golejades recents i busca afermar-se en places europees.

Morant acusa de ‘misèria’ a PP i Vox per no aplaudir a les víctimes de la dana i reivindica la comissió del Congrés

La ministra de Ciència i líder del PSPV-PSOE ha denunciat la 'misèria' de PP i Vox per no aplaudir a les víctimes en la comissió del Congrés. Ha sostingut que l'òrgan del Congrés, obert amb els vots del PSOE, és l'únic que donarà veritat, reparació i responsabilitats polítiques.

Morant acusa a Mazón de tornar a mentir als valencians amb una dimissió ‘fake’

La líder del PSPV-PSOE ha titllat de 'fake' la renúncia de Carlos Mazón perquè manté tots els seus càrrecs i ha exigit responsabilitats per la gestió de la dana. També ha reclamat eleccions i ha criticat l'estratègia de PP i Vox.

El València Basket i Tanaya Atkinson rescindixen el seu contracte temporal

L'exterior estatunidenc i el club han acordat posar fi abans d'hora al vincle que expirava el 30 de novembre. Va firmar al juny per a cobrir l'absència de Leo Fiebich.