Mor un xiquet, de 12 anys, en bolcar un remolc en un campament en la Torre de les Maçanes

ACTUALITZAT 07/12/2019 a les 13.29 hores

 

Un xiquet, de 12 anys, ha mort i altres dos, de 13 anys, han patit ferides de caràcter lleu en bolcar un remolc en el campament ‘Cumbres Alegres’ del municipi de la Torre de les Maçanes, en la comarca de l’Alacantí (Alacant).

 

Fonts de la Subdelegació del Govern en Alacant han informat que l’accident s’ha produït quan els menors estaven fent un recorregut pujats al remolc, que era tirat per un tot terreny en un camp de futbol, i este ha bolcat en girar una corba.

 

Segons han informat fonts del Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) de la Generalitat Valenciana, sobre les 19.23 hores d’este divendres van ser alertats de què havia bolcat un remolc en este municipi. 

 

A més del personal mèdic del campament i de la localitat, es van mobilitzar dos ambulàncies del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU) i una de Suport Vital Bàsic (SVB) per a atendre a un xiquet de 12 anys, que va morir a conseqüència de les ferides.

 

També van assistir a dos xiquets de 13 anys que van ser traslladats a l’Hospital Sant Joan d’Alacant per ferides lleus, segons el CICU. Les fonts de la Subdelegació del Govern han indicat que un dels xiquets ferits s’ha trencat el nas i l’altre, la clavícula i una costella.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Les temperatures màximes pugen fins a 6 graus i freguen els 26 a Elx

Les màximes han repuntat de forma generalitzada en la Comunitat Valenciana, amb els majors ascensos a Alacant. Elx ha aconseguit 25,6 graus i diverses localitats han superat els 25.

Llibertat amb càrrecs per a Carlos Baño per presumptes irregularitats en els bons consum

Carlos Baño ha quedat en llibertat amb càrrecs després de ser detingut per presumpte frau de subvencions i falsedat en la gestió dels bons consum de 2022 i 2023 a Alacant. La causa està sota secret, la dirigix el Jutjat d'Instrucció 4 i la UDEF, i l'empresari no ha declarat.

Carlos Baño, en llibertat amb càrrecs pel cas dels bons consum

El president de la Cambra de Comerç d'Alacant, Carlos Baño, ha quedat en llibertat amb càrrecs després de la seua detenció per presumpte frau de subvencions i falsedat lligats als bons consum de 2022 i 2023. La causa roman sota secret i la defensa ha optat per no declarar fins a conéixer les perquisicions.

Rodalia seguirà sense arribar a l’Estació del Nord durant les mascletaes

Ajuntament i Delegació del Govern mantenen que les línies C-1 i C-2 no entren en l'Estació del Nord durant les mascletaes. Hi haurà reforç previ i llançadores per seguretat.

Carlos Baño, president de la Cambra de Comerç d’Alacant, ha quedat en llibertat amb càrrecs

El president de la Cambra de Comerç d'Alacant, Carlos Baño, ha quedat en llibertat amb càrrecs després de ser detingut per presumptes irregularitats en els bons de consum de 2022 i 2023. Se li atribuïxen suposats delictes de frau de subvencions i falsedat en una causa que continua oberta

Han començat les llançadores d’Albal cap a Torrent i La Torre durant les mascletaes

La Generalitat ha activat un dispositiu especial per la limitació temporal de Rodalia. Dos llançadores connecten Albal amb Torrent Avinguda i La Torre amb normalitat.

Detinguts dos menors per assaltar a dos xiques i apunyalar a una a Alacant

La Policia Nacional ha detingut a dos menors de 16 i 17 anys per un assalt amb arma blanca a Alacant. Una víctima, de 19, va ser operada d'urgència per pneumotòrax.

Paiporta agraïx la fraternitat de Navarra durant la DANA de 2024

Paiporta ha reconegut en el Palau de Navarra l'ajuda rebuda durant la DANA d'octubre de 2024, amb plaques a la Policia Foral i a servicis d'emergència. Vicent Císcar i María Chivite han subratllat els valors de solidaritat i compromís.