8.3 C
València
Dijous, 15 gener, 2026

Rescata a un malalt de sa casa en flames en Dénia

Un xic, que ha volgut mantindre’s en l’anonimat, ha salvat este divendres a un veí de Dénia, en la Marina Alta (Alacant) que s’havia quedat atrapat en sa casa mentres les flames l’envaïen. La víctima de l’incendi, un home que està malalt i té problemes de mobilitat ha començat a cridar demanant auxili per a que algú l’ajudara a eixir de la casa en flames.

 

En eixe moment, passava per allí un xic, de qui només se sap que és de nacionalitat marroquina i que treballa en el mercat d’artesania, segons avança ‘Información’. L’heroi —nom que li han posat alguns veïns— ha sentit els crits d’auxili, ha pujat per la façana i ha entrat en la casa sense dubtar ni un moment.

 

La víctima, de 38 anys, ha sigut traslladada a un hospital de València i la Policia Local i els bombers han acudit a la casa en flames per a extingir incendi. El xic que ha rescatat a la víctima s’ha llavat les mans en casa d’un veí i se n’ha anat del lloc dels fets.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Chimy Ávila firma la remuntada del Betis davant l’Elx i ho fica en quarts (2-1)

El Betis va avançar a quarts de la Copa del Rei després de remuntar a l'Elx en La Cartoixa. Chimy Ávila va anotar dos gols en la segona part per a voltejar el 0-1.

Betis i Elx arriben al descans 0-0 en un dol igualat

Betis i Elx empaten 0-0 al descans en La Cartoixa, en els octaus de la Copa del Rei a partit únic. Primera mitat parella i sense ocasions clares.

Jutgessa decreta el sobreseïment provisional de la causa contra un comandament de la Policia Local d’Alacant per violència de gènere

La jutgessa de la Secció de Violència sobre la Dona en funcions de guàrdia ha acordat el sobreseïment provisional de la causa contra un intendent de la Policia Local d'Alacant. El comandament ha quedat en llibertat sense mesures cautelars i la mesura sol·licitada per la denunciant ha sigut denegada al no apreciar-se indicis suficients.

Detonen un artefacte trobat a 500 metres de la costa de Dénia

L'Armada ha detonat un artefacte localitzat a uns 500 metres de la costa de Dénia, entre les platges del Raset i Els Albarenes. La zona s'ha reobert sobre les 15.30 després de l'operatiu.

Els reis elogien la recuperació de fotos familiars danyades per la dana en la UPV

Els reis han visitat la UPV per a conéixer el projecte que rescata i restituïx milers de fotos familiars danyades per la dana. Han destacat el seu valor científic i emocional.

Quelone, la tortuga babaua, ha sigut alliberada a Santa Pola després de dos mesos de recuperació

Quelone, una tortuga babaua (Caretta caretta), ha sigut retornada a la mar a la platja del Varadero després de dos mesos de cures en el Aquarium del Museu de la Mar. La solta ha reunit tècnics i escolars i ha servit per a reforçar l'educació ambiental.

La Generalitat denuncia una convocatòria falsa d’ajudes per la dana

La Generalitat ha alertat d'un document amb capçalera oficial que circula per WhatsApp i promet ajudes per la dana. Ha anunciat investigació i accions judicials.

El secretari de Presidència va avisar a Mazón a les 19.25: ‘Hi haurà un ou d’afectats’

Cayetano García va informar a Carlos Mazón a les 19.25 de la DANA que hi hauria 'un ou d'afectats' i que ja tenia llest un decret d'ajudes. Els missatges consten en una acta notarial remesa a la jutgessa que investiga la gestió de la catàstrofe del 29 d'octubre de 2024.