16.2 C
València
Diumenge, 1 febrer, 2026

Rescata a un malalt de sa casa en flames en Dénia

Un xic, que ha volgut mantindre’s en l’anonimat, ha salvat este divendres a un veí de Dénia, en la Marina Alta (Alacant) que s’havia quedat atrapat en sa casa mentres les flames l’envaïen. La víctima de l’incendi, un home que està malalt i té problemes de mobilitat ha començat a cridar demanant auxili per a que algú l’ajudara a eixir de la casa en flames.

 

En eixe moment, passava per allí un xic, de qui només se sap que és de nacionalitat marroquina i que treballa en el mercat d’artesania, segons avança ‘Información’. L’heroi —nom que li han posat alguns veïns— ha sentit els crits d’auxili, ha pujat per la façana i ha entrat en la casa sense dubtar ni un moment.

 

La víctima, de 38 anys, ha sigut traslladada a un hospital de València i la Policia Local i els bombers han acudit a la casa en flames per a extingir incendi. El xic que ha rescatat a la víctima s’ha llavat les mans en casa d’un veí i se n’ha anat del lloc dels fets.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

La Generalitat inicia la revisió del Catàleg de Platges de la Comunitat amb consulta pública

La Generalitat ha iniciat la consulta pública prèvia per a revisar el Catàleg de Platges de la Comunitat Valenciana. El procés busca incorporar aportacions ciutadanes i municipals abans del nou text.

Juan Romero, nou alcalde de Marines després d’un relleu pactat

El ple extraordinari ha triat a Juan Romero (Compromis per Marines) com a nou alcalde amb els vots de PSPV-PSOE i Compromis; el relleu complix el pacte de 2023.

Fernando Esteso, icona del destape que va fer ombra a Star Wars

L'actor ha mort este diumenge a València. Figura clau del destape en els 70 i 80, va triomfar al costat d'Andrés Pajares amb comèdies que van trencar la taquilla.

Fernando Esteso, mite de l’humor dels setanta i huitanta, mor als 80 a València

L'actor i humorista va morir este diumenge a València als 80 anys. Icona del cinema popular, va triomfar amb Pallers en les comèdies de Ozores i va mantindre una llarga carrera en teatre i televisió.

Mor l’actor i humorista Fernando Esteso als 80 anys

El comediant va morir de matinada a l'Hospital La Fe després de diversos dies ingressat. Va ser mitat del cèlebre tàndem amb Andrés Pajares i rostre clau del cinema popular.

Mor Fernando Esteso als 80 anys a l’Hospital La Fe de València

L'actor i humorista ha mort als 80 anys a l'Hospital La Fe de València, on estava ingressat. El seu representant el va confirmar a l'Acadèmia del Cinema; el còmic es va consagrar en els 70 al costat d'Andrés Pajares.

Una nova manifestació per la dana ha demanat que Mazón entregue l’acta de diputat

La protesta ha reunit ciutadans i familiars de víctimes per a reclamar que el expresident entregue el seu escó i comparega davant la jutgessa. El recorregut ha passat per Benetússer, Sedaví i Alfafar, algunes de les localitats més afectades.

Compromís exigix al Govern desbloquejar ja la norma que impedix orxata amb menys sucre

Compromís ha enviat una carta als ministres d'Agricultura i de Drets Socials, Consum i Agenda 2030 per a exigir la reforma del Reial decret 1338/1988. Reclama un calendari immediat que permeta vendre orxata amb menys sucre sense perdre la denominació de xufa.