13.3 C
València
Dimarts, 3 febrer, 2026

Agredix a dos agents i trenca la finestra del cotxe patrulla després d’haver sigut detingut en Elx

Un xic, de 32 anys, ha trencat la finestra d’un cotxe patrulla i ha agredit a dos agents després de ser detingut per fomar un escàndol en un local d’Elx, en el Baix Vinalopó (Alacant). Els agents van ser alertats de què un home estava increpant i molestant als clients.

 

En arribar al lloc, els agents van traure a l’ara detingut del local pràcticament a la força, ja que no va deixar d’increpar als altres clients i, a demés, començà a insultar als policies, segons ha avançat ‘Información’. Finalment, va accedir a eixir del local, ja que els agents li van advertir de les conseqüències de no fer-ho.

 

Tot i axò, el xic va seguir insultant a la gent que passava pel seu davant. Els agents li van tornar a dir que parara i el xic els tornà a insultar i, fins i tot, intentà agredir-los, però els policies van conseguir frenar-lo i posar-lo dins del cotxe patrulla per a endur-se’l detingut.

 

Una volta dins del cotxe policial, el xic no deixà d’insultar i amenaçar als agents, a més de mostrar signes de violència fins que va provocar lesions als dos policies i va trencar la finestra del cotxe patrulla.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Consum puja el salari un 2,9% a la seua plantilla de més de 23.000 empleats

Consum aplicarà des de febrer una pujada salarial del 2,9% a tota la seua plantilla. La cooperativa reforça al personal operatiu amb un complement que eleva l'alça al 3,44% en eixe col·lectiu.

Urtasun inaugurarà este dijous el congrés nacional de la patronal de les llibreries a València

Ernest Urtasun inaugurarà el dijous 5 el XXVII Congrés de CEGAL en el Palau de la Música de València, amb prop de 300 professionals del sector del llibre. La trobada es prolongarà fins al dissabte 7 i entregarà el divendres 6 els Premis Congrés a les Llibreries.

El COMA demanarà 9 anys i mig de presó per a la seua exgerente per l’estafa de 760.000 euros

El Col·legi de Metges d'Alacant ha avançat que reclamarà 9 anys i mig de presó per a la seua exgerente per una estafa de 760.000 euros i que no hi haurà acord en l'Audiència Provincial. La institució prioritza la restitució dels diners i la depuració de responsabilitats penals.

Skyfest Benidorm acollirà el certamen Or Vell, dedicat a la música de ball

Or Vell arribarà per primera vegada a la Comunitat Valenciana l'1 d'agost amb un format de gran producció en el recinte Skyfest de Benidorm. Hi haurà preregistre des de hui i venda general el 10 de febrer.

Morant qualifica de lamentable l’espectacle de Feijóo en la comissió de la DANA

Morant ha criticat la intervenció de Feijóo en la comissió de la DANA, li ha retret no demanar disculpes i ha denunciat que continua encobrint a Mazón.

Medicina Familiar demana urgències 24 hores amb criteris clínics, equitat i sostenibilitat

La societat valenciana de Medicina Familiar valora limitar les obertures 24 hores a zones d'alta demanda, però reclama criteris clínics, equitat i sostenibilitat i oferix col·laborar en el disseny del model.

Pérez Llorca demana al Govern la zona catastròfica després del temporal Harry i reclama la gestió del litoral

El Consell ha sol·licitat declarar zona catastròfica pels danys del temporal Harry i ha urgit al Govern a transferir la gestió del litoral i executar projectes pendents.

Pérez Llorca defén que el PP és l’únic que ha assumit responsabilitats per la dana

Pérez Llorca ha subratllat que la dana de València va evidenciar fallades en totes les Administracions, però ha remarcat que només el PP ha demanat perdó i assumit responsabilitats. Ha compartit la posició de Feijóo després de la seua compareixença en la comissió del Congrés i ha rebutjat polititzar l'accident ferroviari de Còrdova.