Agredix a dos agents i trenca la finestra del cotxe patrulla després d’haver sigut detingut en Elx

Un xic, de 32 anys, ha trencat la finestra d’un cotxe patrulla i ha agredit a dos agents després de ser detingut per fomar un escàndol en un local d’Elx, en el Baix Vinalopó (Alacant). Els agents van ser alertats de què un home estava increpant i molestant als clients.

 

En arribar al lloc, els agents van traure a l’ara detingut del local pràcticament a la força, ja que no va deixar d’increpar als altres clients i, a demés, començà a insultar als policies, segons ha avançat ‘Información’. Finalment, va accedir a eixir del local, ja que els agents li van advertir de les conseqüències de no fer-ho.

 

Tot i axò, el xic va seguir insultant a la gent que passava pel seu davant. Els agents li van tornar a dir que parara i el xic els tornà a insultar i, fins i tot, intentà agredir-los, però els policies van conseguir frenar-lo i posar-lo dins del cotxe patrulla per a endur-se’l detingut.

 

Una volta dins del cotxe policial, el xic no deixà d’insultar i amenaçar als agents, a més de mostrar signes de violència fins que va provocar lesions als dos policies i va trencar la finestra del cotxe patrulla.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca enaltix el talent del sector audiovisual valencià després dels Goya

Pérez Llorca ha enaltit la creativitat, el treball i el talent dels professionals valencians premiats en els Goya, destacant la maduresa del sector. El Consell reforça el seu suport amb ajudes, el pol de Ciutat de la Llum i un pla estratègic.

La Generalitat perfila un Pla 2030 d’investigació per a atraure talent i inversions

El Consell impulsa un marc estable i avaluable fins a 2030 per a coordinar l'I+D+i, reactivar infraestructures i simplificar tràmits amb focus en talent i inversió

Pérez Llorca afirma que un jutjat de Ceuta avala el rebuig del Consell al repartiment de menors no acompanyats

Pérez Llorca ha anunciat en Les Corts que el Jutjat contenciós administratiu núm. 1 de Ceuta recolza el recurs del Consell contra el decret estatal de repartiment de menors migrants no acompanyats. El president ha presentat la resolució com un primer aval judicial a la seua postura i ha exigit al Govern aclarir els criteris d'assignació.

Nogueras, de Llançadora: l’emprenedor espanyol és més madur i exigix més oportunitats

Marta Nogueras assegura que l'ecosistema exigix rapidesa i més portes a la venda, inversió i talent. Llançadora ha guiat 1.800 projectes en 13 anys i fixa la IA com a repte.

Rodríguez ha insistit que el Govern vetlarà per a evitar desnonaments a famílies vulnerables

La ministra de Vivenda ha reiterat que l'Executiu continuarà treballant perquè no es produïsquen desnonaments de llars vulnerables i usarà els instruments públics disponibles. Ho ha dit després de la caiguda en el Congrés del decret del 'escut social'.

Aemet activa l’avís groc en la Comunitat Valenciana per pluges intenses i onatge a Alacant

Aemet activa l'avís groc este divendres en la Comunitat Valenciana per pluges de 20 l/m² en una hora, amb tempestes ocasionals. A Alacant se suma alerta costanera per vent del sud-oest i ones de 3 metres.

Paiporta impulsa set projectes de reconstrucció per 19,5 milions

L'Ajuntament entra en la fase de redacció de set actuacions després de la DANA, amb una inversió total de 19,5 milions per a equipaments i zones verdes. Parcs i jardins concentren la major partida i el procés avança cap a la licitació.

El 53% de les persones ateses per Casa Caridad de València són dones

Casa Caridad de València informa que el 53% de les persones que atén són dones i un terç són menors. L'entitat celebra el seu 120 aniversari amb un model més professional i integral.