Detingut per amenaçar a l’amo d’un bar de Sagunt de matar-lo amb el seu arsenal d’armes

Agents de la Policia Nacional han detingut en Sagunt, en el Camp de Morvedre (València), a un home acusat d’amenaçar a l’amo d’un bar i de dur armes blanques en el seu cotxe, que havia aparcat en una zona per a persones amb mobilitat reduïda, segons ha informat Prefectura en un comunicat.

 

L’home, de 52 anys, està acusat d’un delicte d’amenaces greus i tinença d’armes. Els policies van rebre una cridada de telèfon este dijous a la nit a través de la Sala 091 per a que acudiren a un bar de Sagunt, a on un home havia amenaçat a l’amo.

 

Una volta allí, els agents van poder saber que un dels hòmens que es trobaven en el local, presumptament, havia amenaçat de mort al propietari, alhora que l’espentava i insultava i li deia que tenia armes en el seu cotxe. El presumpte autor s’hauria dirigit cap al cotxe, suposadament, per a agarrar alguna cosa, moment en el que se li hauria arrimat una persona que hauria conseguit que desistira.

 

Tot un arsenal ocult en el cotxe

Els agents van acompanyar al sospitós fins al seu cotxe i van registrar l’interior per si poguera haver armes. Finalment, els agents van trobar dos ganivets, un de 11,5 centímetres en la porta del conductor i un altre de set en els seients posteriors; una barra de ferro de 30 centímetres en el maleter; i un matxet d’uns 60 centímetres ocult en els seients posteriors, embolicat en una dessuadora. Per tot això, el van detindre.

 

Els policies van comprovar, a demés, que el turisme no tenia el segur en vigor, d’ITV, i que es trobava aparcat en una zona per a persones amb mobilitat reduïda, pel que van donar avís a Policia Local. El detingut, amb numerosos antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Mario Kempes tornarà a Mestalla al setembre per a celebrar 50 anys de la seua arribada

Mario Alberto Kempes ha anunciat que viatjarà a València els dies 25 i 26 de setembre per a celebrar els 50 anys de la seua arribada a Mestalla i ha agraït de nou l’afecte de l’afició, de la qual assegura que continua sent ‘hincha’.

Izpisúa reivindica envellir amb salut i no només allargar la vida

El científic Juan Carlos Izpisúa ha defensat a Benidorm que la recerca sobre envelliment ha de prioritzar viure millor, no només viure més anys. L’Ajuntament li ha entregat la Distinció Europa per la seua trajectòria en biologia regenerativa i medicina avançada.

Elx es prepara per a una Nit de l’Albà històrica amb rècord de pólvora i palmeres

Elx ultima la Nit de l'Albà d'este dijous 13 d'agost, amb 2,8 tones de pólvora, més de 88.000 unitats pirotècniques i 312 palmeres, i una Palmera de la Mare de Déu formada per 1.080 cohetons.

Recomanen no distraure’s ni parar al voral durant l’eclipsi solar

La Delegació del Govern insta els conductors de la Comunitat Valenciana a evitar distraccions i no parar en el voral durant l’eclipsi solar, especialment en diversos trams de carretera amb risc elevat.

El Teatre Romà de Sagunt porta a escena el clàssic de Lope de Vega ‘La dama boba’

'La dama boba' de Lope de Vega es representa este dijous al Teatre Romà de Sagunt dins de Sagunt a Escena, en una jornada que es completa amb l'espectacle de circ i teatre físic 'Caso enterrado' a la Glorieta.

Nou Observatori Climàtic per a vigilar els parcs inundables metropolitans

La Generalitat posarà en marxa un Observatori Climàtic als parcs inundables metropolitans per a mesurar el seu efecte davant del canvi climàtic i reforçar la protecció de la població davant fenòmens extrems.

Morcillo tria l’Elche com a oportunitat clau per a la seua carrera

El centrecampista Javier Morcillo ha destacat en la seua presentació amb l’Elche que fitxar pel club il·licità és una oportunitat única i que confia en l’alt nivell de l’equip per a aconseguir la permanència.

Cinc anys de presó per apunyalar amb un tornavís un home a Castelló

L’Audiència de Castelló ha condemnat tres hòmens a cinc anys de presó per intentar matar un home amb un tornavís d’estrela i hauràn d’indemnitzar-lo amb més de 40.000 euros. La sentència també els prohibix acostar-se a la víctima durant sis anys i és ferma.