Detingut per amenaçar a l’amo d’un bar de Sagunt de matar-lo amb el seu arsenal d’armes

Agents de la Policia Nacional han detingut en Sagunt, en el Camp de Morvedre (València), a un home acusat d’amenaçar a l’amo d’un bar i de dur armes blanques en el seu cotxe, que havia aparcat en una zona per a persones amb mobilitat reduïda, segons ha informat Prefectura en un comunicat.

 

L’home, de 52 anys, està acusat d’un delicte d’amenaces greus i tinença d’armes. Els policies van rebre una cridada de telèfon este dijous a la nit a través de la Sala 091 per a que acudiren a un bar de Sagunt, a on un home havia amenaçat a l’amo.

 

Una volta allí, els agents van poder saber que un dels hòmens que es trobaven en el local, presumptament, havia amenaçat de mort al propietari, alhora que l’espentava i insultava i li deia que tenia armes en el seu cotxe. El presumpte autor s’hauria dirigit cap al cotxe, suposadament, per a agarrar alguna cosa, moment en el que se li hauria arrimat una persona que hauria conseguit que desistira.

 

Tot un arsenal ocult en el cotxe

Els agents van acompanyar al sospitós fins al seu cotxe i van registrar l’interior per si poguera haver armes. Finalment, els agents van trobar dos ganivets, un de 11,5 centímetres en la porta del conductor i un altre de set en els seients posteriors; una barra de ferro de 30 centímetres en el maleter; i un matxet d’uns 60 centímetres ocult en els seients posteriors, embolicat en una dessuadora. Per tot això, el van detindre.

 

Els policies van comprovar, a demés, que el turisme no tenia el segur en vigor, d’ITV, i que es trobava aparcat en una zona per a persones amb mobilitat reduïda, pel que van donar avís a Policia Local. El detingut, amb numerosos antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Castro i Coudet mantenen la base en el Llevant-Alabés

Els dos entrenadors a penes toquen els seus onces per al dol del divendres en el Ciutat de València: tornen Raghouber i Moreno; entren Pacheco i Aleñá.

Fàtima Diame conquesta el seu octau títol de longitud amb un últim salt de 6,62

La valenciana es va imposar a Irati Mitxelena amb un últim intent de 6,62 m en els Nacionals sota sostre de València. Va firmar la seua millor marca de l'any i va quedar a 3 cm de la mínima per a Torun.

Fàtima Diame es corona amb el seu octau títol de longitud després d’un últim salt de 6,62 m

Fàtima Diame es va proclamar campiona d'Espanya indoor per octava vegada amb un últim salt de 6,62 m que va desbancar a Irati Mitxelena. Es va quedar a 3 cm de la mínima per a Torun.

Educació autoritza que el 16 de març siga no lectiu a Alboraia, Sagunt, Almàssera i Benifaió

La Conselleria d'Educació ha autoritzat que el dilluns 16 de març no siga lectiu a Alboraia, Sagunt, Almàssera i Benifaió per les Falles. La decisió s'emmarca en les excepcions del calendari escolar.

Fàtima Diame conquesta el seu octau or en longitud amb un últim salt de 6,62 m

La valenciana es va imposar en els Nacionals de pista coberta amb 6,62 m en la seua última temptativa després del 6,54 de Irati Mitxelena. Va firmar la seua millor marca de l'any i va quedar a 3 cm de la mínima per al Mundial de Torun.

L’alcalde de Manises rep l’alta una setmana després de l’infart

Javier Mansilla ha rebut l'alta després d'una evolució mèdica favorable i continuarà la recuperació a casa. El primer tinent d'alcalde assumix les funcions.

El Consell ha aprovat a València el primer Enclavament Tecnològic Urbà de la Comunitat

El Consell ha aprovat la classificació definitiva del '46 València Mediterranean Tech Hub', una àrea de 74.000 m² en la Marina, amb avantatges fiscals i tràmits àgils. L'enclavament busca concentrar empreses i talent per a atraure inversió i reforçar la innovació i la sostenibilitat.

Mor un ciclista de 65 anys després d’una caiguda a Benissa

Un home de 65 anys ha mort este divendres després de caure mentres circulava pel Camí Vella de Xaló, en una partida de Benissa. El SAMU ha intentat reanimar-lo sense èxit.