7 C
València
Dijous, 25 desembre, 2025

Detingut per amenaçar a l’amo d’un bar de Sagunt de matar-lo amb el seu arsenal d’armes

Agents de la Policia Nacional han detingut en Sagunt, en el Camp de Morvedre (València), a un home acusat d’amenaçar a l’amo d’un bar i de dur armes blanques en el seu cotxe, que havia aparcat en una zona per a persones amb mobilitat reduïda, segons ha informat Prefectura en un comunicat.

 

L’home, de 52 anys, està acusat d’un delicte d’amenaces greus i tinença d’armes. Els policies van rebre una cridada de telèfon este dijous a la nit a través de la Sala 091 per a que acudiren a un bar de Sagunt, a on un home havia amenaçat a l’amo.

 

Una volta allí, els agents van poder saber que un dels hòmens que es trobaven en el local, presumptament, havia amenaçat de mort al propietari, alhora que l’espentava i insultava i li deia que tenia armes en el seu cotxe. El presumpte autor s’hauria dirigit cap al cotxe, suposadament, per a agarrar alguna cosa, moment en el que se li hauria arrimat una persona que hauria conseguit que desistira.

 

Tot un arsenal ocult en el cotxe

Els agents van acompanyar al sospitós fins al seu cotxe i van registrar l’interior per si poguera haver armes. Finalment, els agents van trobar dos ganivets, un de 11,5 centímetres en la porta del conductor i un altre de set en els seients posteriors; una barra de ferro de 30 centímetres en el maleter; i un matxet d’uns 60 centímetres ocult en els seients posteriors, embolicat en una dessuadora. Per tot això, el van detindre.

 

Els policies van comprovar, a demés, que el turisme no tenia el segur en vigor, d’ITV, i que es trobava aparcat en una zona per a persones amb mobilitat reduïda, pel que van donar avís a Policia Local. El detingut, amb numerosos antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Alerta groga demà en el litoral nord d’Alacant per pluges de fins a 60 l/m² en 12 hores

Aemet ha activat per al dijous 25 l'alerta groga en el litoral nord d'Alacant per acumulats de fins a 60 l/m² en 12 hores. Hi haurà cels nuvolosos, baixada de màximes i vent del nord en la costa.

Compromís avisa: la flexibilització de la ZBE a València és un baló d’oxigen temporal

Compromís considera que la flexibilització de la ZBE en 2026 només aporta alleujament temporal i no resol trànsit ni contaminació. Advertix risc de perdre fins a 115 milions en fons europeus i critica la inacció municipal.

Roig fixa 2026 com l’any per a repetir Champions

Roig va afirmar que 2025 ha sigut un bon any i va situar 2026 com el curs per a repetir Champions per primera vegada. Va demanar a Marcelino i als jugadors mantindre la regularitat en LaLiga.

El raïm de la sort busquen mantindre el seu mercat davant l’entrada de raïm estranger

La campanya nadalenca del raïm Aledo del Vinalopó afronta competència importada i una producció elevada amb minvament que obliga a més treball en magatzems. El sector demana triar DOP per a Nit de cap d'any.

Un feix de llum enlluerna a un pilot sobre El Campello i activa un operatiu policial

Un pilot va ser enlluernat en sobrevolar El Campello i va avisar a la torre de control. Les autoritats alerten de sancions de fins a 600.000 euros i demanen avisar al 112 o via Alertcops.

Emergències duplica el personal del 112 en Nit de Nadal i reforça el torn de nit

La Conselleria d'Emergències i Interior ha duplicat els efectius del 112 per a esta Nit de Nadal i concentra el major reforç en la nit; el 25 hi haurà 60 operadors.

Catalá celebra la flexibilització del decret de ZBE i confia a mantindre les ajudes en 2026

L'alcaldessa de València ha qualificat de sorpresa grata la flexibilització del decret estatal de ZBE, que permet a l'Ajuntament continuar optant a ajudes en 2026. Atribuïx el canvi a la situació de municipis que encara no havien implantat la ZBE i manté la petició a Costas vinculada al projecte del Museu Sorolla.

La Generalitat aconseguix que el Govern exonere d’impostos les ajudes per la DANA

El Govern eximix d'IRPF, Patrimoni i Societats les ajudes de la Generalitat a empreses i autònoms afectats per la DANA, amb efecte retroactiu des del 29 d'octubre de 2024. El president celebra la decisió però la considera insuficient i reclama més mesures.