Detingut un lladre després de tres hores de persecució per les teulades del centre d’Elda

La Policia Nacional i la Policia Local d’Elda, en la comarca del Vinalopó Mitjà (Alacant), han detingut a un lladre, de nacionalitat espanyola i 45 anys, després de perseguir-lo durant tres hores per teulades, patis, edificis en obres i terrasses en ple centre de la localitat. Pel que pareix, l’ara detingut havia entrat a robar en diferents vivendes el mateix dia i acabava d’eixir de presó.

 

Els fets es van produir este dimecres, cap a les huit de la vesprada quan un home, que viu en el carrer de Pablo Iglesias, es va trobar amb un desconegut en la seua cuina, que va pegar a fugir per la finestra, segons ha avançat el diari ‘Información’. En anar-se’n d’allà, entrà en una casa del carrer d’Agustín Cavero. L’ama de la casa va sentir un fort soroll en la cuina i, en anar, es va trobar amb que l’havien arrancat.

 

La Policia va ser avisada per diferents veïns, víctimes dels robatoris, però no hi havia manera d’agarrar al lladre, que fugia per les finestres de les cases. D’esta manera, els agents van decidir tancar la zona, entre els carrers mencionats, a demés del del Cristo del Buen Suceso i la Gran Avenida. 

 

Fins a quatre dotacions de la Policia Nacional i la Policia Local van fer registres en més de 20 cases i edificis. Segons els testimonis dels veïns, el lladre entrà en una casa a on s’activà l’alarma, pel que els agents, que abans l’havien buscat per diferents teulades, van poder saber la seua localització exacta. L’operatiu, que va causar una gran expectació en la localitat del Vinalopó, va acavabar cap a les onze de la nit.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Mor un menor de 16 anys després de ser rescatat de la mar en una platja de Benicàssim

Un menor de 16 anys va morir després de ser rescatat de la mar entre les platges de Els Terrers i Torre S. Vicent, a Benicàssim, malgrat els esforços dels servicis d'emergència per reanimar-ho.

Els avisos per vent fort a Castelló conclouen este divendres a les 8 del matí

Aemet confirma que este dijous serà l'últim dia de vent fort a la província de Castelló, on s'han registrat ratxes de fins a 110 km/h, i que els avisos acabaran el divendres a les 8 del matí.

El fort vent obliga a cancel·lar la primera jornada del festival SanSan de Benicàssim

El festival SanSan cancel·la per motius de seguretat tots els concerts previstos per a la seua jornada inaugural a Benicàssim a causa del fort vent i a l'alerta groga a la província de Castelló. L'organització garantix devolucions per a les entrades de dia i reembossaments proporcionals per als abonaments.

El vent obliga a cancel·lar la primera jornada del festival SanSan a Benicàssim

El festival SanSan de Benicàssim ha cancel·lat tots els concerts previstos per a la primera jornada per les fortes ratxes de vent i prioritzar la seguretat del públic, artistes i personal.

Rescatat en helicòpter un conductor després de caure amb el seu cotxe a un barranc a Aielo de Malferit

Un conductor és rescatat en helicòpter després d'eixir-se de la via i caure amb el seu cotxe a un barranc a Aielo de Malferit, en la zona de Pont Serrans. El ferit és estabilitzat en el lloc i evacuat fins a la carretera per al seu trasllat sanitari.

El València Basket busca segellar la passada davant el Virtus Bolonya en una Eurolliga al límit

El València Basket visita la pista del Virtus Bolonya amb l'opció de deixar quasi assegurat el seu bitllet a la següent ronda de l'Eurolliga, en una classificació extremadament igualada i amb baixes importants.

Educació activa el protocol d’agressions després de l’atac a una mestra en una escola infantil d’Elda

La Conselleria de Educacion ha activat el protocol d'agressions despues que una mare bufetejara a una mestra de l'escola infantil Almafra d'Elda. L'Ajuntament i la comunitat educativa han condemnat l'atac i expressat el seu suport a la docent.

Tres persones ateses després de l’incendi d’una vivenda a Mislata

Tres persones han resultat afectades en l'incendi d'un pis a Mislata. Dos dones van ser donades d'alta en el lloc i un home de 44 anys va ser traslladat a l'Hospital General de València per inhalació de fum.