Detingut un lladre després de tres hores de persecució per les teulades del centre d’Elda

La Policia Nacional i la Policia Local d’Elda, en la comarca del Vinalopó Mitjà (Alacant), han detingut a un lladre, de nacionalitat espanyola i 45 anys, després de perseguir-lo durant tres hores per teulades, patis, edificis en obres i terrasses en ple centre de la localitat. Pel que pareix, l’ara detingut havia entrat a robar en diferents vivendes el mateix dia i acabava d’eixir de presó.

 

Els fets es van produir este dimecres, cap a les huit de la vesprada quan un home, que viu en el carrer de Pablo Iglesias, es va trobar amb un desconegut en la seua cuina, que va pegar a fugir per la finestra, segons ha avançat el diari ‘Información’. En anar-se’n d’allà, entrà en una casa del carrer d’Agustín Cavero. L’ama de la casa va sentir un fort soroll en la cuina i, en anar, es va trobar amb que l’havien arrancat.

 

La Policia va ser avisada per diferents veïns, víctimes dels robatoris, però no hi havia manera d’agarrar al lladre, que fugia per les finestres de les cases. D’esta manera, els agents van decidir tancar la zona, entre els carrers mencionats, a demés del del Cristo del Buen Suceso i la Gran Avenida. 

 

Fins a quatre dotacions de la Policia Nacional i la Policia Local van fer registres en més de 20 cases i edificis. Segons els testimonis dels veïns, el lladre entrà en una casa a on s’activà l’alarma, pel que els agents, que abans l’havien buscat per diferents teulades, van poder saber la seua localització exacta. L’operatiu, que va causar una gran expectació en la localitat del Vinalopó, va acavabar cap a les onze de la nit.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

L’assassí masclista d’Alacant continua ingressat i sota custòdia policial

L’home detingut per matar la seua dona i una filla i ferir greument una altra a la Cañada del Fenollar continua ingressat a l’hospital de Sant Joan d’Alacant sota custòdia policial, mentres el cas l’investiga l’EMUME de la Guàrdia Civil.

València tanca uns Gay Games històrics i passa el testic a Perth 2030

València ha posat punt final als Gay Games amb un acte a la Fonteta, on ha passat el testic a Perth, seu de l’edició de 2030, després d’una setmana amb més de 10.200 esportistes de 81 països.

Xabi López-Arostegui trenca el seu contracte i deixa el Valencia Basket després de cinc temporades

L’aler basc Xabi López-Arostegui ha acordat amb el Valencia Basket la rescissió del contracte fins a 2027 i se’n va del club després de cinc temporades i 253 partits.

Castelló reforça la seguretat a les platges amb un dron de socorrisme este estiu

Castelló ha activat des de l’1 de juliol un dron de socorrisme per a reforçar la vigilància i accelerar la resposta davant emergències en les platges durant els mesos de màxima afluència.

Mónica Oltra planteja un espai comú neutre a València per a una candidatura que “salve el poble”

Mónica Oltra, que serà ratificada dissabte com a candidata a l’alcaldia de València per a 2027, ha defensat crear un espai comú neutre sobre la base de Compromís per a articular una candidatura ampla que priorise la vida humana i l’accés a una vivenda digna i assequible.

El Sindicat d’Estudiants denuncia que l’edil de Vox Juanma Badenas ha irromput en la seua seu a València

El Sindicat d’Estudiants ha denunciat que el regidor de Vox a València Juanma Badenas ha entrat il·legalment al seu local cedit per l’Ajuntament, ha trencat el pany i ha registrat les instal·lacions. L’organització parla de violació de drets fonamentals i anuncia accions legals i mobilitzacions.

Comença la neteja dels baixos incendiats a València després de desallotjar 90 veïns

L’Ajuntament de València ha reallotjat esta nit una norantena de persones desallotjades per un incendi als baixos d’un edifici del carrer Picayo, mentre este dissabte han començat els treballs de neteja i reparació.

Nit tòrrida a Sagunt amb una mínima de 24,6 graus i pujades generalitzades

La passada matinada s’han registrat novament nits tòrrides a la Comunitat Valenciana, amb Sagunt al capdavant amb 24,6 graus de mínima i avisos per calor extrema a l’interior de la província de València.