18.1 C
València
Diumenge, 22 febrer, 2026

Detingut un lladre després de tres hores de persecució per les teulades del centre d’Elda

La Policia Nacional i la Policia Local d’Elda, en la comarca del Vinalopó Mitjà (Alacant), han detingut a un lladre, de nacionalitat espanyola i 45 anys, després de perseguir-lo durant tres hores per teulades, patis, edificis en obres i terrasses en ple centre de la localitat. Pel que pareix, l’ara detingut havia entrat a robar en diferents vivendes el mateix dia i acabava d’eixir de presó.

 

Els fets es van produir este dimecres, cap a les huit de la vesprada quan un home, que viu en el carrer de Pablo Iglesias, es va trobar amb un desconegut en la seua cuina, que va pegar a fugir per la finestra, segons ha avançat el diari ‘Información’. En anar-se’n d’allà, entrà en una casa del carrer d’Agustín Cavero. L’ama de la casa va sentir un fort soroll en la cuina i, en anar, es va trobar amb que l’havien arrancat.

 

La Policia va ser avisada per diferents veïns, víctimes dels robatoris, però no hi havia manera d’agarrar al lladre, que fugia per les finestres de les cases. D’esta manera, els agents van decidir tancar la zona, entre els carrers mencionats, a demés del del Cristo del Buen Suceso i la Gran Avenida. 

 

Fins a quatre dotacions de la Policia Nacional i la Policia Local van fer registres en més de 20 cases i edificis. Segons els testimonis dels veïns, el lladre entrà en una casa a on s’activà l’alarma, pel que els agents, que abans l’havien buscat per diferents teulades, van poder saber la seua localització exacta. L’operatiu, que va causar una gran expectació en la localitat del Vinalopó, va acavabar cap a les onze de la nit.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Cepeda va assegurar que l’Elx està capacitat i apunta a l’Espanyol per a frenar la mala ratxa

El xilé va defendre que l'equip està preparat per a revertir la mala dinàmica i va demanar passar pàgina després de la derrota a Bilbao. Va assenyalar el dol a casa davant l'Espanyol com a opció immediata per a sumar i allunyar el descens.

Harbert Kibet firma la millor marca mundial de 2026 en el 10K de Castelló; Schrub i Keith, rècords d’Europa

Harbert Kibet es va imposar en el 10K Facsa Castelló amb 26:39, millor marca mundial de l'any. Yann Schrub (26:43) i Megan Keith (30:07) van batre els rècords d'Europa. Caroline Makandi va guanyar en dones amb 29:34.

Tres detinguts a Almoradí per robatoris amb violència i furts en vehicles

Guàrdia Civil i Policia Local han arrestat a tres hòmens d'entre 19 i 29 anys per una sèrie de robatoris amb violència, robatoris amb força i furts a la Vega Baixa. Els fets, vinculats mitjançant cambres i testimonis, van derivar en detencions el 7 i 8 de febrer; els sospitosos van quedar en llibertat amb mesures cautelars.

La UMH desenrotlla un prototip que automatitza l’unflat en angioplàsties

Intara, creat amb suport del Parc Científic de la UMH per la start-up Valux Medical, regula de manera automàtica la pressió de la pilota en angioplàsties i entra en validació. El dispositiu, basat en IA, apunta a reduir la variabilitat del procediment i a millorar la seguretat del pacient.

Kibet firma la millor marca mundial de l’any en el 10K de Castelló; Schrub i Megan Keith baten rècords d’Europa

Harbert Kibet es va imposar en el 10K Facsa Castelló amb 26:39, millor marca mundial de l'any 2026. Yann Schrub i Megan Keith van firmar rècords d'Europa; Caroline Makandi va guanyar en dones

Les víctimes de la dana compareixeran en Les Corts 482 dies després de la tragèdia

Les principals associacions d'afectats per la dana del 29 d'octubre de 2024 declararan la setmana vinent en la comissió d'investigació de Les Corts. Serà en la quinta sessió, després de mesos de retards i crítiques per la seua exclusió inicial.

Galbiati reivindica la defensa de Baskonia per a tombar al Barça i ficar-se en la final

Galbiati va destacar que la defensa en l'últim quart va sostindre a Baskonia en la semifinal davant el Barça. Va elogiar a Diakité i va anticipar una final exigent davant el Reial Madrid.

Kurucs reivindica el col·lectiu després de véncer al Barça: ‘No tenim egos i juguem junts’

Kurucs va subratllar que la victòria de Baskonia davant el Barça en la Copa del Rei va arribar des del joc coral i una defensa amb energia. Diakite va decidir amb un tap a 7 segons.