Detingut un lladre després de tres hores de persecució per les teulades del centre d’Elda

La Policia Nacional i la Policia Local d’Elda, en la comarca del Vinalopó Mitjà (Alacant), han detingut a un lladre, de nacionalitat espanyola i 45 anys, després de perseguir-lo durant tres hores per teulades, patis, edificis en obres i terrasses en ple centre de la localitat. Pel que pareix, l’ara detingut havia entrat a robar en diferents vivendes el mateix dia i acabava d’eixir de presó.

 

Els fets es van produir este dimecres, cap a les huit de la vesprada quan un home, que viu en el carrer de Pablo Iglesias, es va trobar amb un desconegut en la seua cuina, que va pegar a fugir per la finestra, segons ha avançat el diari ‘Información’. En anar-se’n d’allà, entrà en una casa del carrer d’Agustín Cavero. L’ama de la casa va sentir un fort soroll en la cuina i, en anar, es va trobar amb que l’havien arrancat.

 

La Policia va ser avisada per diferents veïns, víctimes dels robatoris, però no hi havia manera d’agarrar al lladre, que fugia per les finestres de les cases. D’esta manera, els agents van decidir tancar la zona, entre els carrers mencionats, a demés del del Cristo del Buen Suceso i la Gran Avenida. 

 

Fins a quatre dotacions de la Policia Nacional i la Policia Local van fer registres en més de 20 cases i edificis. Segons els testimonis dels veïns, el lladre entrà en una casa a on s’activà l’alarma, pel que els agents, que abans l’havien buscat per diferents teulades, van poder saber la seua localització exacta. L’operatiu, que va causar una gran expectació en la localitat del Vinalopó, va acavabar cap a les onze de la nit.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Les tres capitals valencianes baixen de 20 º en la nit més fresca des de juny

València, Castelló i Alacant han registrat esta nit mínimes per davall de 20 graus, cosa que no passava des del 16 de juny, amb valors especialment baixos a l’interior.

L’Hospital Doctor Peset, centre de referència per a regenerar cartílag de genoll i turmell

L’Hospital Universitari Doctor Peset ha sigut designat per Sanitat com a unitat de referència per al trasplantament autòleg de condrocits, una tècnica puntera per a regenerar cartílag de genoll i turmell en pacients joves i actius.

Onze milions per a reforçar el control de la mosca de la fruita en la Comunitat

La Conselleria d'Agricultura ha destinat 11 milions este any al control de la mosca de la fruita mitjançant un pla integral que combina prevenció, vigilància i tractaments en més de 140.000 hectàrees.

Almassora accelera la neteja dels embornals davant possibles pluges intenses

L’Ajuntament d’Almassora ha activat un pla especial de revisió i neteja d’embornals i estacions de bombeig davant el risc de pluges intenses en les pròximes setmanes.

Queixa per la falta de cadires amfíbies en la platja accessible de Muchavista

El Síndic de Greuges ha obert una investigació per la manca d’una de les dos cadires amfíbies a la platja accessible de Muchavista, a El Campello, arran de la queixa d’una mare d’una jove amb discapacitat greu.

L’incendi de la Devesa-El Saler continua estabilitzat i sense rebrots importants

L’incendi forestal de la Devesa-El Saler, a València, continua estabilitzat este dissabte, amb el perímetre consolidat i sense rebrots importants durant la nit.

La hostaleria d’El Saler exigix ajudes per les pèrdues de l’incendi

SOS Hostelería ha reclamat a l’Ajuntament de València i a l’Agència Tributària mesures fiscals urgents per a més de vint locals d’El Saler afectats per l’incendi i els talls d’accessos en plena fi de vacacions.

Detinguda una parella a Alacant amb 400 grams de marihuana en patinet

La Policia Nacional ha detingut a Alacant un home i una dona que circulaven en patinet amb 400 grams de marihuana i que, segons la investigació, regentaven una associació cannàbica amb més droga emmagatzemada al seu domicili.