Detingut un lladre després de tres hores de persecució per les teulades del centre d’Elda

La Policia Nacional i la Policia Local d’Elda, en la comarca del Vinalopó Mitjà (Alacant), han detingut a un lladre, de nacionalitat espanyola i 45 anys, després de perseguir-lo durant tres hores per teulades, patis, edificis en obres i terrasses en ple centre de la localitat. Pel que pareix, l’ara detingut havia entrat a robar en diferents vivendes el mateix dia i acabava d’eixir de presó.

 

Els fets es van produir este dimecres, cap a les huit de la vesprada quan un home, que viu en el carrer de Pablo Iglesias, es va trobar amb un desconegut en la seua cuina, que va pegar a fugir per la finestra, segons ha avançat el diari ‘Información’. En anar-se’n d’allà, entrà en una casa del carrer d’Agustín Cavero. L’ama de la casa va sentir un fort soroll en la cuina i, en anar, es va trobar amb que l’havien arrancat.

 

La Policia va ser avisada per diferents veïns, víctimes dels robatoris, però no hi havia manera d’agarrar al lladre, que fugia per les finestres de les cases. D’esta manera, els agents van decidir tancar la zona, entre els carrers mencionats, a demés del del Cristo del Buen Suceso i la Gran Avenida. 

 

Fins a quatre dotacions de la Policia Nacional i la Policia Local van fer registres en més de 20 cases i edificis. Segons els testimonis dels veïns, el lladre entrà en una casa a on s’activà l’alarma, pel que els agents, que abans l’havien buscat per diferents teulades, van poder saber la seua localització exacta. L’operatiu, que va causar una gran expectació en la localitat del Vinalopó, va acavabar cap a les onze de la nit.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Els afectats pels incendis de La Vall d’Uixó no hauran d’anar als jutjats si tenen dificultats

El TSJ de la Comunitat Valenciana ha acordat eximir fins al 29 de juliol les persones afectades per evacuacions i restriccions de mobilitat per l’incendi de La Vall d'Uixó de l’obligació d’acudir als jutjats si tenen dificultats per desplaçar-se.

El Valencia Basket incorpora Wildens Leveque i el cedix a l’Hestia Menorca

El Valencia Basket ha fitxat el pívot Wildens Leveque per tres temporades i l’ha cedit per a la pròxima campanya a l’Hestia Menorca de Primera FEB.

Aagesen alerta del risc extrem d’incendis i carrega contra els bulos sobre els focs

Sara Aagesen reclama prudència davant un risc molt alt d’incendis per la possible quarta ona de calor i critica com una irresponsabilitat política els bulos sobre l’origen dels focs.

Onda prohibix beure i cuinar amb l’aigua de l’aixeta fins que siga segura

L’Ajuntament d’Onda ha prohibit beure i cuinar amb l’aigua de la xarxa per precaució arran de l’incendi de La Vall d’Uixó, i només permet l’ús per a higiene i neteja fins que les anàlisis garantisquen que és segura.

La jutgessa de la DANA crida a declarar com a testimoni Martínez Mus

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA ha acordat citar com a testimoni, encara sense data, el vicepresident tercer del Govern valencià i conseller Vicente Martínez Mus, arran dels missatges que va enviar al grup de Whatsapp del Consell durant l’episodi de pluges.

València prepara l’arribada de més de 200 obres de Sorolla amb un contracte de transport de 404.000 euros

El Consorci de Museus ha tret a licitació el trasllat de més de 200 obres de Joaquín Sorolla des de la Hispanic Society de Nova York a València, amb un pressupost de 404.236,80 euros i previsió d’inaugurar la col·lecció en gener de 2027 al Museu de la Ciutat.

El jugador de l’Elx Josan Ferrández llegirà el pregó de les Festes d’Elx 2026

L’Ajuntament d’Elx ha triat el futbolista crevillentí de l’Elx CF José Antonio Ferrández ‘Josan’ com a pregoner de les Festes d’Elx 2026, en reconeixement a la seua trajectòria i vincle amb el club i la ciutat.

Les zones cremades pels últims incendis seran declarades àrees greument afectades

El Govern central ha anunciat que aprovarà un reial decret llei per declarar zones greument afectades per emergències de protecció civil les àrees cremades pels últims incendis, inclosa La Vall d'Uixó. Després de l’aprovació, s’activarà la coordinació amb institucions i ajuntaments per avaluar danys i impulsar la recuperació.