11.6 C
València
Diumenge, 8 febrer, 2026

Persecució policial després d’intentar atropellar a un guàrdia civil en Carlet

Imatge d’arxiu d’un BMW | Antena 3

 

La matinada del passat dissabte, en la localitat d’Alberic, en la comarca valenciana de la Ribera Alta (València), un conductor de 34 anys ha sigut detingut per dos agents de la Guàrdia Civil d’Alzira. L’home està acusat de conducció temerària i contra la seguretat vial, entre altres delictes.

 

Segons informacions de ‘Las Provincias’, l’home ha intentat atropellar amb el seu cotxe -un BMW 530-, a un guàrdia civil per a saltar-se un control d’alcoholemia i drogues en l’A7, a l’altura d’esta població. Una patrulla de la Guàrdia Civil, després, ha iniciat una persecució per l’A7 sentit Albacete fins a pillar-lo a l’altura del municipi de Gavarda.

 

L’home, al vore que el perseguien, va xafar més encara l’accelerador, tot i rebre senyals acústiques i lluminoses i ordres de detenció del vehicle. El conductor ha acabat circulant de forma temerària uns 10 km. Concretament, va canviar de carril en diferents ocasions amb risc de causar un accident i implicar altres vehicles.

 

Els agents tractaren de saber les dades del conductor, fins que ho van conseguir. Immediatament, acudiren al seu domicili, en Simat de la Valldigna, a on l’esperaven per a ser detingut. L’home, en arribar a la vivenda, es va resistir davant de les forces de seguretat i va tornar a intentar escapar sense èxit.

 

Fonts policials indiquen que el detingut, al que li han confiscat marihuana en el cotxe, ha donat posititu en el control de drogues, concretament, en cocaïna i cànnabis. Això sí, una segona prova en el laboratori confirmarà estos resultats.

 

Per tots estos fets, el conductor està acusat dels delictes per conducció temerària, contra la seguretat vial, resistència greu i desobediència. A més, l’agent, tot i l’intent d’atropellament del conductor, ha pogut esquivar el vehicle i ha resultat il.lés.

 

També pots llegir…

 

 

Últimes notícies

Bombers revisen les façanes de la plaça de l’Ajuntament per a les mascletaes

El Servici de Bombers de València ha iniciat la inspecció dels 29 edificis que envolten la plaça de l'Ajuntament per a previndre despreniments durant les mascletaes. Els treballs es prolongaran fins al 22 de febrer i permetran esmenar xicotets desperfectes abans de l'inici de les Falles l'1 de març.

La Policia Nacional deté a un pres escapolit de l’Hospital General de València

La Policia Nacional ha detingut a un intern que s'havia escapolit mitja hora abans de l'Hospital General de València, on havia sigut portat des de Picassent. Va ser localitzat en l'Estació del Nord després d'un dispositiu activat amb avís de la Guàrdia Civil.

La Fe realitza el primer trasplantament renal robòtic de donant viu en la Comunitat Valenciana

La Fe ha realitzat el primer trasplantament renal de donant viu amb el sistema Da Vinci en la Comunitat Valenciana. La pacient, de 37 anys, es va recuperar amb rapidesa i la donant, la seua mare, va rebre l'alta en dia i mig.

Sense sequeres, moment de planificar l’aigua a Espanya, segons un expert

Les últimes borrasques han assegurat recursos per a almenys un any i, en algunes regions, per a dos. Jorge Olcina ha demanat aprofitar esta finestra per a acordar una política estatal de l'aigua.

Tres detinguts per traficar amb drogues des d’un pis de Benidorm i repartir-les en la zona anglesa

La Policia Nacional ha detingut a Benidorm a dos hòmens i una dona per vendre marihuana i cocaïna des de la seua vivenda. Distribuïen en la zona anglesa i usaven un patinet elèctric.

La UPV impulsa el diagnòstic i investigació de l’epilèpsia amb IA gràcies a volBrain

La plataforma volBrain, desenrotllada per la UPV, aplica IA a la ressonància magnètica per a mesurar amb precisió estructures cerebrals vinculades a l'epilèpsia i donar suport a decisions clíniques.

Vent fort i pluges febles a l’interior de la Comunitat Valenciana este diumenge

La Comunitat Valenciana registrarà intervals nuvolosos, ruixats febles i vent del nord-oest amb ratxes molt fortes a l'interior; la cota de neu estarà en 1.200-1.400 m. El dilluns augmentaran els núvols i pujaran les màximes.

La UPV impulsa amb IA el diagnòstic i investigació de l’epilèpsia amb volBrain

La plataforma volBrain, desenrotllada per la UPV, aplica IA a l'anàlisi de ressonàncies per a oferir mètriques objectives i reproduïbles. Facilita diagnòstics més precisos i dona suport a la presa de decisions clíniques i la investigació.