Persecució policial després d’intentar atropellar a un guàrdia civil en Carlet

Imatge d’arxiu d’un BMW | Antena 3

 

La matinada del passat dissabte, en la localitat d’Alberic, en la comarca valenciana de la Ribera Alta (València), un conductor de 34 anys ha sigut detingut per dos agents de la Guàrdia Civil d’Alzira. L’home està acusat de conducció temerària i contra la seguretat vial, entre altres delictes.

 

Segons informacions de ‘Las Provincias’, l’home ha intentat atropellar amb el seu cotxe -un BMW 530-, a un guàrdia civil per a saltar-se un control d’alcoholemia i drogues en l’A7, a l’altura d’esta població. Una patrulla de la Guàrdia Civil, després, ha iniciat una persecució per l’A7 sentit Albacete fins a pillar-lo a l’altura del municipi de Gavarda.

 

L’home, al vore que el perseguien, va xafar més encara l’accelerador, tot i rebre senyals acústiques i lluminoses i ordres de detenció del vehicle. El conductor ha acabat circulant de forma temerària uns 10 km. Concretament, va canviar de carril en diferents ocasions amb risc de causar un accident i implicar altres vehicles.

 

Els agents tractaren de saber les dades del conductor, fins que ho van conseguir. Immediatament, acudiren al seu domicili, en Simat de la Valldigna, a on l’esperaven per a ser detingut. L’home, en arribar a la vivenda, es va resistir davant de les forces de seguretat i va tornar a intentar escapar sense èxit.

 

Fonts policials indiquen que el detingut, al que li han confiscat marihuana en el cotxe, ha donat posititu en el control de drogues, concretament, en cocaïna i cànnabis. Això sí, una segona prova en el laboratori confirmarà estos resultats.

 

Per tots estos fets, el conductor està acusat dels delictes per conducció temerària, contra la seguretat vial, resistència greu i desobediència. A més, l’agent, tot i l’intent d’atropellament del conductor, ha pogut esquivar el vehicle i ha resultat il.lés.

 

També pots llegir…

 

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Detingut a Alfafar un home per amenaçar amb una arma de foc al seu company de pis

La Guàrdia Civil ha detingut a Alfafar a un home que, segons la denúncia del seu company de pis, li hauria amenaçat amb una arma de foc després d'arribar a la vivenda en estat embriac.

Dispositiu de la Guàrdia Civil per una amenaça amb arma de foc en un pis d’Alfafar

La Guàrdia Civil manté un operatiu en un pis d'Alfafar després de la denúncia d'un inquilí que assegura haver sigut amenaçat amb una arma de foc pel seu company de vivenda en estat embriac.

Barça i Eó Enforne lideren el sorteig de la Copa del Rei d’handbol a Alacant

Barça i Eó Enforne Alacant seran caps de sèrie en el sorteig de la fase final de la Copa del Rei d'handbol, que se celebrarà este dilluns en el Real Casino Liceu d'Alacant.

El Vila-real firma el seu primer ple de victòries en els derbis valencians en Primera

El Vila-real tanca la temporada amb sis triomfs en sis partits davant València, Llevant i Elx, suma 18 punts en dols autonòmics i assegura per primera vegada la seua segona Champions consecutiva.

El València busca assegurar la permanència davant quatre rivals que ja li van donar cinc punts en la primera volta

El València encara el tram final de Lliga davant Athletic, Raig, Reial Societat i Barcelona, rivals enfront dels quals ja va sumar cinc punts en la primera volta i que la passada temporada li van deixar sense premi.

El Consell celebra que el Govern eximisca de l’IRPF les ajudes de la DANA de 2024

El president Juanfran Pérez Llorca valora que el Govern haja rectificat i estenga a 2024 l'exempció en l'IRPF de les ajudes autonòmiques per la DANA per a empreses i autònoms.

L’incendi en un desballestament d’Orihuela es manté controlat en la campa exterior

L'incendi declarat en la campa exterior d'un desballestament a Orihuela a penes manté flama visible, encara que els bombers continuen treballant en el seu control i retirada progressiva de mitjans.

María Pastor González, de la foguera Esplanada, serà la Bellea del Foc 2026

María Pastor González, representant de la foguera Esplanada, ha sigut proclamada Bellea del Foc 2026 en un espectacle celebrat en la plaça de bous d'Alacant davant més de 6.000 persones.