Persecució policial després d’intentar atropellar a un guàrdia civil en Carlet

Imatge d’arxiu d’un BMW | Antena 3

 

La matinada del passat dissabte, en la localitat d’Alberic, en la comarca valenciana de la Ribera Alta (València), un conductor de 34 anys ha sigut detingut per dos agents de la Guàrdia Civil d’Alzira. L’home està acusat de conducció temerària i contra la seguretat vial, entre altres delictes.

 

Segons informacions de ‘Las Provincias’, l’home ha intentat atropellar amb el seu cotxe -un BMW 530-, a un guàrdia civil per a saltar-se un control d’alcoholemia i drogues en l’A7, a l’altura d’esta població. Una patrulla de la Guàrdia Civil, després, ha iniciat una persecució per l’A7 sentit Albacete fins a pillar-lo a l’altura del municipi de Gavarda.

 

L’home, al vore que el perseguien, va xafar més encara l’accelerador, tot i rebre senyals acústiques i lluminoses i ordres de detenció del vehicle. El conductor ha acabat circulant de forma temerària uns 10 km. Concretament, va canviar de carril en diferents ocasions amb risc de causar un accident i implicar altres vehicles.

 

Els agents tractaren de saber les dades del conductor, fins que ho van conseguir. Immediatament, acudiren al seu domicili, en Simat de la Valldigna, a on l’esperaven per a ser detingut. L’home, en arribar a la vivenda, es va resistir davant de les forces de seguretat i va tornar a intentar escapar sense èxit.

 

Fonts policials indiquen que el detingut, al que li han confiscat marihuana en el cotxe, ha donat posititu en el control de drogues, concretament, en cocaïna i cànnabis. Això sí, una segona prova en el laboratori confirmarà estos resultats.

 

Per tots estos fets, el conductor està acusat dels delictes per conducció temerària, contra la seguretat vial, resistència greu i desobediència. A més, l’agent, tot i l’intent d’atropellament del conductor, ha pogut esquivar el vehicle i ha resultat il.lés.

 

També pots llegir…

 

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Una menor resulta ferida a Oropesa en accidentar-se amb un patinet que aconseguia 85 km/h

Una menor va resultar ferida i va ser traslladada a l'hospital després de patir un accident amb un patinet elèctric modificat que arribava als 85 km/h a Orpesa.

Torrevieja es reunix en silenci després de l’assassinat d’una xiqueta de 3 anys presumptament a les mans del seu pare

Torrevieja ha guardat un minut de silenci per l'assassinat d'una xiqueta de 3 anys presumptament a les mans del seu pare, que després es va suïcidar, en un municipi encara commocionat i en dol oficial.

Torrevieja es bolca en un minut de silenci per l’assassinat d’una xiqueta de 3 anys

Torrevieja ha celebrat un minut de silenci i viu el primer dels dies de dol oficial per l'assassinat d'una xiqueta de 3 anys presumptament a les mans del seu pare, que després es va suïcidar.

Carlos Espí firma un mes històric amb el Llevant amb 6 gols en 4 partits

Carlos Espí, renovat fins a 2028, encadena 6 gols en 4 partits amb el Llevant, un registre històric per al club que li porta a viure un dels millors mesos de la seua vida.

L’Elx trenca una ratxa de 66 partits sense remuntar en Primera davant el Mallorca

L'Elx es va imposar al Mallorca per 2-1 després de donar-li la volta al marcador i va posar fi a una sèrie de 66 partits en Primera Divisió sense aconseguir una remuntada.

Corberán iguala els 69 punts de Baralla en els seus primers 50 partits de Lliga amb el València

Carlos Corberán aconseguix els 50 partits de Lliga amb el València amb 69 punts, el mateix balanç que va firmar Rubén Baraja en el seu primer mig centenar de partits al capdavant de l'equip.

Domingo amb sol i ascens de les màximes en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana viurà un diumenge majoritàriament buidat, amb màximes en clar ascens i vent que es reforçarà en el nord de Castelló a última hora, abans d'un dilluns més variable.

Un sistema amb intel·ligència artificial prediu sequeres amb fins a sis mesos de marge

Un model desenrotllat a la Universitat Politècnica de València combina prediccions climàtiques, índexs de sequera i intel·ligència artificial per a anticipar sequeres amb fins a sis mesos d'antelació en la conca del Xúquer i altres regions semiàrides.