Persecució policial després d’intentar atropellar a un guàrdia civil en Carlet

Imatge d’arxiu d’un BMW | Antena 3

 

La matinada del passat dissabte, en la localitat d’Alberic, en la comarca valenciana de la Ribera Alta (València), un conductor de 34 anys ha sigut detingut per dos agents de la Guàrdia Civil d’Alzira. L’home està acusat de conducció temerària i contra la seguretat vial, entre altres delictes.

 

Segons informacions de ‘Las Provincias’, l’home ha intentat atropellar amb el seu cotxe -un BMW 530-, a un guàrdia civil per a saltar-se un control d’alcoholemia i drogues en l’A7, a l’altura d’esta població. Una patrulla de la Guàrdia Civil, després, ha iniciat una persecució per l’A7 sentit Albacete fins a pillar-lo a l’altura del municipi de Gavarda.

 

L’home, al vore que el perseguien, va xafar més encara l’accelerador, tot i rebre senyals acústiques i lluminoses i ordres de detenció del vehicle. El conductor ha acabat circulant de forma temerària uns 10 km. Concretament, va canviar de carril en diferents ocasions amb risc de causar un accident i implicar altres vehicles.

 

Els agents tractaren de saber les dades del conductor, fins que ho van conseguir. Immediatament, acudiren al seu domicili, en Simat de la Valldigna, a on l’esperaven per a ser detingut. L’home, en arribar a la vivenda, es va resistir davant de les forces de seguretat i va tornar a intentar escapar sense èxit.

 

Fonts policials indiquen que el detingut, al que li han confiscat marihuana en el cotxe, ha donat posititu en el control de drogues, concretament, en cocaïna i cànnabis. Això sí, una segona prova en el laboratori confirmarà estos resultats.

 

Per tots estos fets, el conductor està acusat dels delictes per conducció temerària, contra la seguretat vial, resistència greu i desobediència. A més, l’agent, tot i l’intent d’atropellament del conductor, ha pogut esquivar el vehicle i ha resultat il.lés.

 

També pots llegir…

 

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Awa Fam, número 3 del draft WNBA, viu la seua elecció com un somni complit

Awa Fam, pivot de 19 anys del València Basket, va ser triada número 3 del draft WNBA per Seattle Storm i assegura que només assumirà el reeixit quan estiga en la pista a Seattle.

El Open Internacional de Taekwondo reunix a La Nucia a 1.600 competidors de 60 països

La Nucia alberga del 17 al 19 d'abril el XXIII Open Internacional d'Espanya de Taekwondo G1-E1, amb 1.600 esportistes de 60 països i punts en joc per al rànquing olímpic.

Juan Luis Gandia assumix el Rectorat de la UV i apel·la a una universitat d’oportunitats i pensament crític

Juan Luis Gandia pren possessió com a nou rector de la Universitat de València amb un equip que supera la paritat i un projecte centrat en la igualtat d'oportunitats i el pensament crític.

El TSJCV demana prorrogar sis mesos el reforç del jutjat que investiga la dana de 2024

La Sala de Govern del TSJCV proposa al CGPJ estendre altres sis mesos el reforç judicial del jutjat de Catarroja que investiga la gestió de la dana de 2024, amb l'objectiu de garantir una instrucció exclusiva i sense interrupcions.

Evita la presó després d’admetre que va agredir sexualment al seu fill per Nadal

Un home és condemnat a dos anys de presó per agredir sexualment al seu fill de 8 anys el dia de Nadal de 2022, però evita entrar en la presó en reconéixer-se els fets i aplicar-se l'eximent incompleta d'embriaguesa.

La Policia Local de Sagunt evita el robatori d’una furgoneta de repartiment carregada de paquets

La Policia Local de Sagunt va frustrar el robatori d'una furgoneta de repartiment amb desenes de paquets, va perseguir el vehicle sospitós i va identificar i va detindre al presumpte conductor implicat.

Presó provisional per a un dels dos germans detinguts per una violació a València

El Jutjat de Violència sobre la Dona número 1 de València reobri la causa per una presumpta agressió sexual en un cotxe i ordena presó provisional per a un dels dos germans investigats després de la denúncia de la víctima.

El funcionari que va adjudicar una vivenda pública a la seua parella admet l’error davant la justícia

El funcionari responsable de tramitar les VPP de la promoció Els Naus a la Platja de Sant Joan va reconéixer haver adjudicat una vivenda pública a la seua parella i va assumir tota la responsabilitat, mentres la justícia investiga un possible colador en la normativa.