Una persecució a un menor acaba amb un agent policial ferit en Alacant

Escales de Jorge Juan, en Alacant

Escales de Jorge Juan, en Alacant | Google Maps

 

La passada nit de divendres, a les 23.30 hores, en la ciutat d’Alacant, la Policia Local ha detingut detingut un menor, de 16 anys i de nacionalitat espanyola, per un presumpte delicte d’atemptat i lesions contra un agent de l’autoritat, al què li ha fracturat un os metacarpià de la mà esquerra.

 

Segons fonts policials, els fets es van produir a l’altura de les escales del Jorge Juan, a on un grup de joves es trobaven realitzant un botelló. Va ser en eixe moment quan, diferents patrulles de la Policia Local, que participen en el dispositiu especial que es munta els caps de setmana contra els botellots, accedeixen al lloc per a dissoldre el botelló. Alguns joves pegaren a fugir, després de què els agents els van sol·licitar la documentació per a procedir a la denúncia i confiscar-los les begudes.

 

Un dels agents de Policia Local començà la persecució a un xic per l’avinguda General Marvá, fins a la Plaça dels Estels, lloc en el què consegueix interceptar-lo. El Policia ha resultat ferit pel menor, amb fractura de l’os metacarpià de la mà esquerra i ha hagut de ser operat d’urgència este dissabte. Finalment, altres agents conseguiren detindre al xic, de 16 anys, i ha sigut traslladat a la comissaria.

 

També pots llegir

 

Anuncios

Últimes notícies

Una acusació demana un acarament entre Pradas i Suárez pel retard del Es-Alert en la DANA

Una acusació particular sol·licita un acarament entre Salomé Pradas i Jorge Suárez per a esclarir per què es va retardar més d'una hora l'enviament del missatge És-Alert durant la DANA del 29 d'octubre de 2024.

Educació rebaixa els servicis mínims en 2n de Batxillerat i manté només l’avaluació final

Educació proposa uns servicis mínims més flexibles en la vaga del professorat de 2n de Batxillerat, limitats a l'avaluació final, però els sindicats rebutgen l'oferta i anuncien que la impugnaran.

El Govern aprova la licitació del corredor d’autobús Madrid-València, tercer eix del nou mapa concessional

El Govern dona llum verda a la licitació del corredor Madrid-València, que unifica tres concessions d'autobús en 22 rutes, amb 275 parades i previsió de més de mig milió de viatgers anuals des de 2025.

Continua la retirada de pins secs en Serra Gelada i els treballs s’amplien a Benidorm

Medi Ambient manté la retirada de pins secs al parc natural de Serra Gelada i amplia la intervenció al terme municipal de Benidorm, amb tales, desbrossaments i mesures preventives enfront d'incendis i riscos per a la població.

La Universitat d’Alacant i la de Machala impulsen un ecosistema d’emprenedoria i innovació a l’Equador

La Universitat d'Alacant i la Universitat Tècnica de Machala han firmat un conveni per a crear un ecosistema d'emprenedoria i innovació a la província equatoriana de l'Or, basat en el model de quàdruple hèlice.

Medi Ambient retira pins secs en Serra Gelada i amplia els treballs a Benidorm

Medi Ambient continua la retirada de pins secs al parc natural de Serra Gelada i amplia les actuacions al terme municipal de Benidorm per a reduir el risc d'incendis i millorar l'estat de la muntanya.

Cinema Jove homenatja a Greta Gerwig pel seu impacte en el paper de la dona a Hollywood

La 41 edició de Cinema Jove dedicarà un cicle a Greta Gerwig, repassant la seua evolució del cinema independent als grans èxits de taquilla i la seua mirada feminista a Hollywood.

Les víctimes de la dana carreguen contra el tancament de la comissió de Les Corts

Les principals associacions de víctimes de la dana del 29 d'octubre de 2024 mostren la seua indignació pel tancament de la comissió d'investigació de Les Corts, que donen per fracassada i purament partidista.