Espectacular persecució en Alacant acaba amb el cotxe en les vies del tramvia

Persecució cotxe Alacant 1

El cotxe ha quedat bloquejat en les vies del tramvia, després de la persecució | Ajuntament d’Alacant

 

La regidoria de Seguretat de l’Ajuntament d’Alacant informa que la Unitat d’Atestats de la Policia Local ha intervingut esta matinada en un accident que ha passat a les 01.15 hores, en el carrer de Caixa d’Estalvis, a l’altura dels jocs infantils, i ha activat un dispositiu de busca del conductor, al qui ha localitzat este matí i se li han obert diligències per un presumpte delicte contra la seguretat viària i conducció temerària.

 

Segons fonts policials, el cotxe ha xocat en el carrer de la Caixa d’Estalvis contra tres arbres i ha pegat a fugir arrastrant un arbre en el baix del vehicle. Després d’això, s’ha iniciat una persecució de pel·lícula a través de l’A-70, a on el conductor ha xocat contra la porta d’una nau industrial i, en l’eixida cap al Palamó, ha deixat arrere el tronc que arrastrava i ha perdut una de les rodes. Finalment, la persecució ha continuat pel carrer de Gastón Castelló, a on la Policia Local li ha perdut el rastre al cotxe.

 

Persecució cotxe Alacant

El cotxe, una volta alliberades les vies del tramvia | Ajuntament d’Alacant

 

Després d’esta persecució temerària, els agents policials han pogut trobar al cotxe fugat. Per a intentar escapar, s’havia clavat dins de la plataforma del tramvia cap al bulevard del Pla i, després de passar per dins del túnel per damunt de les vies, ha acabat perdent el control i, amb este últim xoc, ha bloquejat el vehicle i l’ha deixat abandonat.

 

La Policia Local i els Bombers del Consorci Provincial han conseguit traure el cotxe a les 04.15 hores de la matinada per a deixar lliure la circulació del tramvia. Posteriorment, la Unitat d’Atestats de la Policia Local ha actuat un dispositiu de busca del conductor, que han trobat este matí, i li han imputat un presumpte delicte contra la seguretat viària i conducció temerària.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Educació situa en el 18,64% el seguiment del nové dia de vaga docent en la Comunitat Valenciana

La novena jornada de vaga indefinida del professorat valencià aconseguix un seguiment del 18,64% i es veu marcada per la dimissió massiva de directius i protestes davant Les Corts.

El Sindicat Mèdic manté les protestes després de reunir-se amb Sanitat

El Sindicat Mèdic de la Comunitat Valenciana mantindrà la vaga i la pressió sobre la Conselleria de Sanitat fins a aconseguir millores en jornades, guàrdies i sobrecàrrega assistencial.

Els termòmetres es disparen per damunt dels 32 graus a l’interior de València

Les màximes han arribat a 32,2 graus a Carcaixent i Xàtiva i han fregat els 32 graus en altres municipis de l'interior, amb valors més suaus en les capitals de província.

Quasi quinze anys d’internament psiquiàtric per a un home que va intentar matar als seus pares a Alacant

L'Audiència d'Alacant ordena quasi quinze anys d'internament en un centre psiquiàtric per a un home amb esquizofrènia paranoide que va atacar amb un ganivet i un atizador als seus pares en la vivenda familiar.

El Consell Valencià de Cultura recorda a Francisco Brines en el quint aniversari de la seua mort

El Consell Valencià de Cultura ha retut homenatge a Francisco Brines en el quint aniversari de la seua mort amb lectures de poemes, projecció d'un documental i una carta de Felip VI.

El Rototom Sunsplash tanca el cartell de la seua 31 edició amb una picada d’ullet a les arrels del reggae

El Rototom Sunsplash ultima el cartell de la seua 31 edició, del 16 al 22 d'agost a Benicàssim, amb un programa que recupera el roots reggae i combina clàssics jamaicans amb noves propostes urbanes.

Iker Losada: Ens donaven per morts i ara no ho deixarem escapar

Iker Losada reivindica la reacció del Llevant en la lluita per la permanència i assegura que l'equip no pensa desaprofitar l'oportunitat de salvar-se davant el Betis, de qui està cedit.

La Generalitat planteja 35 vivendes industrialitzades i de lloguer assequible a Chiva

La Generalitat ha proposat a l'Ajuntament de Chiva construir 35 vivendes industrialitzades de protecció pública per a lloguer assequible dins del Pla Viu Dana, que preveu 250 pisos en sis municipis afectats per la DANA.