28.4 C
València
Dissabte, 25 octubre, 2025

Espectacular persecució en Alacant acaba amb el cotxe en les vies del tramvia

Persecució cotxe Alacant 1

El cotxe ha quedat bloquejat en les vies del tramvia, després de la persecució | Ajuntament d’Alacant

 

La regidoria de Seguretat de l’Ajuntament d’Alacant informa que la Unitat d’Atestats de la Policia Local ha intervingut esta matinada en un accident que ha passat a les 01.15 hores, en el carrer de Caixa d’Estalvis, a l’altura dels jocs infantils, i ha activat un dispositiu de busca del conductor, al qui ha localitzat este matí i se li han obert diligències per un presumpte delicte contra la seguretat viària i conducció temerària.

 

Segons fonts policials, el cotxe ha xocat en el carrer de la Caixa d’Estalvis contra tres arbres i ha pegat a fugir arrastrant un arbre en el baix del vehicle. Després d’això, s’ha iniciat una persecució de pel·lícula a través de l’A-70, a on el conductor ha xocat contra la porta d’una nau industrial i, en l’eixida cap al Palamó, ha deixat arrere el tronc que arrastrava i ha perdut una de les rodes. Finalment, la persecució ha continuat pel carrer de Gastón Castelló, a on la Policia Local li ha perdut el rastre al cotxe.

 

Persecució cotxe Alacant

El cotxe, una volta alliberades les vies del tramvia | Ajuntament d’Alacant

 

Després d’esta persecució temerària, els agents policials han pogut trobar al cotxe fugat. Per a intentar escapar, s’havia clavat dins de la plataforma del tramvia cap al bulevard del Pla i, després de passar per dins del túnel per damunt de les vies, ha acabat perdent el control i, amb este últim xoc, ha bloquejat el vehicle i l’ha deixat abandonat.

 

La Policia Local i els Bombers del Consorci Provincial han conseguit traure el cotxe a les 04.15 hores de la matinada per a deixar lliure la circulació del tramvia. Posteriorment, la Unitat d’Atestats de la Policia Local ha actuat un dispositiu de busca del conductor, que han trobat este matí, i li han imputat un presumpte delicte contra la seguretat viària i conducció temerària.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Desarticulades dues xarxes del clan serbi “Vračarci” per assassinats i tràfic internacional de cocaïna

Una operació conjunta entre la Policia Nacional, els Mossos d’Esquadra i les autoritats sèrbies, coordinada per Europol, culmina amb 13 detinguts.

Mazón destaca les ajudes a l’Emprenedoria per valor de 20 milions d’euros a la zona afectada per la DANA.

El president incideix en l’increment “per l’elevada demanda” d’esta línia dirigida a autònoms i pimes que van patir les conseqüències del temporal.

Espanyol i Elx mesuren la seua condició d’equips revelació en el RCDE Stadium

Espanyol, sext, i Elx, sèptim, s'enfronten en el RCDE Stadium en plena lluita per Europa després del seu retorn a Primera. Dol de ratxes, baixes i retorns a les 16.15.

Dol autonòmic a Mestalla amb urgències per a València i Vila-real

València i Vila-real arriben amb ratxes negatives i necessitat de victòria. Els locals miren al descens; els grocs volen sostindre's en la part alta.

Antonio Tejero rep l’alta hospitalària

Antonio Tejero, de 93 anys, ha rebut l'alta hospitalària i es troba en situació d'estabilitat clínica. La seua família afirma que seguirà 'la seua recuperació en l'entorn familiar'.

València inicia la neteja del barranc del Palmaret i critica la inacció de la CHJ

L'Ajuntament ha començat a netejar el barranc del Palmaret en Carpesa i Massarrojos i retrau a la CHJ no assumir la seua competència. Els treballs podrien acabar la primera setmana de novembre.

La Fiscalia rebutja la petició de sobreseïment de la exconsellera Salomé Pradas

La Fiscalia de València ha informat en contra del recurs de la exconsellera i la causa s'eleva a l'Audiència Provincial. El procediment continua obert.

Detenen al lladre de Benimaclet la cara del qual va acabar en samarretes i xapes

La Policia Nacional ha detingut al presumpte autor de 19 robatoris en comerços i locals de restauració de Benimaclet. El seu rostre dibuixat es va estampar en samarretes i xapes que es van esgotar en hores.