Espectacular persecució en Alacant acaba amb el cotxe en les vies del tramvia

Persecució cotxe Alacant 1

El cotxe ha quedat bloquejat en les vies del tramvia, després de la persecució | Ajuntament d’Alacant

 

La regidoria de Seguretat de l’Ajuntament d’Alacant informa que la Unitat d’Atestats de la Policia Local ha intervingut esta matinada en un accident que ha passat a les 01.15 hores, en el carrer de Caixa d’Estalvis, a l’altura dels jocs infantils, i ha activat un dispositiu de busca del conductor, al qui ha localitzat este matí i se li han obert diligències per un presumpte delicte contra la seguretat viària i conducció temerària.

 

Segons fonts policials, el cotxe ha xocat en el carrer de la Caixa d’Estalvis contra tres arbres i ha pegat a fugir arrastrant un arbre en el baix del vehicle. Després d’això, s’ha iniciat una persecució de pel·lícula a través de l’A-70, a on el conductor ha xocat contra la porta d’una nau industrial i, en l’eixida cap al Palamó, ha deixat arrere el tronc que arrastrava i ha perdut una de les rodes. Finalment, la persecució ha continuat pel carrer de Gastón Castelló, a on la Policia Local li ha perdut el rastre al cotxe.

 

Persecució cotxe Alacant

El cotxe, una volta alliberades les vies del tramvia | Ajuntament d’Alacant

 

Després d’esta persecució temerària, els agents policials han pogut trobar al cotxe fugat. Per a intentar escapar, s’havia clavat dins de la plataforma del tramvia cap al bulevard del Pla i, després de passar per dins del túnel per damunt de les vies, ha acabat perdent el control i, amb este últim xoc, ha bloquejat el vehicle i l’ha deixat abandonat.

 

La Policia Local i els Bombers del Consorci Provincial han conseguit traure el cotxe a les 04.15 hores de la matinada per a deixar lliure la circulació del tramvia. Posteriorment, la Unitat d’Atestats de la Policia Local ha actuat un dispositiu de busca del conductor, que han trobat este matí, i li han imputat un presumpte delicte contra la seguretat viària i conducció temerària.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Film Symphony Orchestra estrena a València el seu concert Wanted dedicat al western

La Film Symphony Orchestra torna al Palau de la Música de València amb el comiat de Toon Story i l'estrena de Wanted, un nou concert dedicat a les grans bandes sonores del western.

El Consell reivindica la seua aposta per crear més i millor ocupació en la Comunitat Valenciana

La Generalitat subratlla el seu compromís amb una ocupació estable i de qualitat, amb especial atenció a jóvens i dones, i destaca la creació de més de 110.000 llocs de treball en l'últim any.

Agricultura i l’UJI assagen el control biològic contra la plaga que amenaça els cirerers

La Conselleria d'Agricultura i l'UJI proven la solta del parasitoide Ganaspis kimorum i reforcen l'ús d'insecticides biològics per a contindre la Drosophila suzukii en cirerers valencians.

Les tempestes deixen 16,4 litres per metre quadrat a Millares en la matinada de l’1 de maig

Les tempestes registrades de matinada han deixat 16,4 litres per metre quadrat a Millares i acumulats significatius en diversos municipis de l'interior de la Comunitat Valenciana, amb cel cobert i ruixats febles en la resta del territori.

Puente acusa la dreta de bloquejar la regularització d’immigrants per a no cedir en res

Óscar Puente defén la regularització extraordinària d'immigrants com a via per a reconéixer drets bàsics i critica que la dreta es negue a repetir processos que abans va aplicar. El ministre també descarta que existisca fonament en les especulacions sobre una candidatura per Alacant.

Vila-real busca la Champions i el Llevant s’aferra a la permanència en La Ceràmica

Vila-real necessita només un punt per a segellar la seua presència en la pròxima Lliga de Campions, mentres que el Llevant està obligat a guanyar per a continuar viu en la lluita per la permanència.

La Policia proposa sancionar al president del Panathinaikos per alterar la seguretat a la Fonteta

La Policia Nacional ha proposat sancionar al president del Panathinaikos, Dimitris Giannakopoulos, per una conducta que considera generadora d'una situació de risc al final del partit d'Eurolliga a València.

L’Audiència Nacional admet a tràmit el recurs de Castella-la Manxa pel transvasament Tajo-Segura

L'Audiència Nacional ha admés a tràmit el recurs de Castella-la Manxa contra el Govern per no adaptar encara les normes del transvasament Tajo-Segura a les sentències del Suprem i als cabals ecològics del Tajo.