Espectacular persecució en Alacant acaba amb el cotxe en les vies del tramvia

Persecució cotxe Alacant 1

El cotxe ha quedat bloquejat en les vies del tramvia, després de la persecució | Ajuntament d’Alacant

 

La regidoria de Seguretat de l’Ajuntament d’Alacant informa que la Unitat d’Atestats de la Policia Local ha intervingut esta matinada en un accident que ha passat a les 01.15 hores, en el carrer de Caixa d’Estalvis, a l’altura dels jocs infantils, i ha activat un dispositiu de busca del conductor, al qui ha localitzat este matí i se li han obert diligències per un presumpte delicte contra la seguretat viària i conducció temerària.

 

Segons fonts policials, el cotxe ha xocat en el carrer de la Caixa d’Estalvis contra tres arbres i ha pegat a fugir arrastrant un arbre en el baix del vehicle. Després d’això, s’ha iniciat una persecució de pel·lícula a través de l’A-70, a on el conductor ha xocat contra la porta d’una nau industrial i, en l’eixida cap al Palamó, ha deixat arrere el tronc que arrastrava i ha perdut una de les rodes. Finalment, la persecució ha continuat pel carrer de Gastón Castelló, a on la Policia Local li ha perdut el rastre al cotxe.

 

Persecució cotxe Alacant

El cotxe, una volta alliberades les vies del tramvia | Ajuntament d’Alacant

 

Després d’esta persecució temerària, els agents policials han pogut trobar al cotxe fugat. Per a intentar escapar, s’havia clavat dins de la plataforma del tramvia cap al bulevard del Pla i, després de passar per dins del túnel per damunt de les vies, ha acabat perdent el control i, amb este últim xoc, ha bloquejat el vehicle i l’ha deixat abandonat.

 

La Policia Local i els Bombers del Consorci Provincial han conseguit traure el cotxe a les 04.15 hores de la matinada per a deixar lliure la circulació del tramvia. Posteriorment, la Unitat d’Atestats de la Policia Local ha actuat un dispositiu de busca del conductor, que han trobat este matí, i li han imputat un presumpte delicte contra la seguretat viària i conducció temerària.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Investiguen l’assassinat de mare i filla a Alacant i hospitalitzen el pare i una altra filla

La Guàrdia Civil investiga la mort violenta d’una dona i una de les seues filles a la partida de El Fenollar, a Alacant. El pare i una altra filla han sigut traslladats a l’hospital amb ferides d’arma blanca.

Veïns de Novelda frenen les macroplantes solars i la promotora renuncia als projectes

La promotora dels projectes solars La Balsa i La Cascada en la zona de La Horna ha renunciat a desenvolupar-los després de l’ampli rebuig veïnal i la negativa majoritària dels propietaris a vendre els seus terrenys a Novelda.

Bendodo reclama el cessament de la presidenta de la SEPI imputada en el cas Leire

El vicesecretari del PP Elías Bendodo ha reclamat a Castelló el cessament immediat de la presidenta de la SEPI, Belén Gualda, després de la seua imputació en el cas Leire, i ha exigit al Govern que reforme la finançació autonòmica i local.

Un incendi en baixos okupats desallotja 80 veïns a Benicalap i pot deixar-ne part sense casa esta nit

Un incendi en dos baixos okupats al barri de Benicalap ha obligat a desallotjar 80 veïns per la gran quantitat de fum. No hi ha ferits, però part dels residents podrien no tornar hui a casa per la toxicitat del fum.

Desallotgen 80 veïns per l’incendi de dos baixos okupats al barri de Benicalap

Un incendi en dos baixos okupats al carrer Picayo, al barri de Benicalap, ha obligat a desallotjar 80 veïns per la gran quantitat de fum, sense causar ferits.

Un incendi en uns baixos obliga a desallotjar 80 veïns de dos blocs a València

Un incendi en dos plantes baixes okupades al barri de Benicalap ha obligat a desallotjar 80 veïns per l’intens fum, sense causar ferits, mentres s’investiga si el foc ha sigut intencionat.

Un incendi en baixos okupats obliga a desallotjar 80 veïns a Benicalap

Un incendi en dos baixos okupats al barri de Benicalap ha obligat a desallotjar preventivament 80 veïns per la gran quantitat de fum, sense registrar ferits, i els investigadors analitzen si el foc ha sigut intencionat.

Desallotgen 80 veïns per un incendi en dos baixos okupats al barri de Benicalap

Un incendi en dos baixos okupats al carrer Picayo, al barri de Benicalap de València, ha obligat a desallotjar 80 veïns de dos blocs per la gran quantitat de fum, sense causar ferits. La Policia investiga si el foc ha sigut intencionat, coincidint amb un desnonament judicial previst per a este dijous al matí.