Espectacular persecució en Alacant acaba amb el cotxe en les vies del tramvia

Persecució cotxe Alacant 1

El cotxe ha quedat bloquejat en les vies del tramvia, després de la persecució | Ajuntament d’Alacant

 

La regidoria de Seguretat de l’Ajuntament d’Alacant informa que la Unitat d’Atestats de la Policia Local ha intervingut esta matinada en un accident que ha passat a les 01.15 hores, en el carrer de Caixa d’Estalvis, a l’altura dels jocs infantils, i ha activat un dispositiu de busca del conductor, al qui ha localitzat este matí i se li han obert diligències per un presumpte delicte contra la seguretat viària i conducció temerària.

 

Segons fonts policials, el cotxe ha xocat en el carrer de la Caixa d’Estalvis contra tres arbres i ha pegat a fugir arrastrant un arbre en el baix del vehicle. Després d’això, s’ha iniciat una persecució de pel·lícula a través de l’A-70, a on el conductor ha xocat contra la porta d’una nau industrial i, en l’eixida cap al Palamó, ha deixat arrere el tronc que arrastrava i ha perdut una de les rodes. Finalment, la persecució ha continuat pel carrer de Gastón Castelló, a on la Policia Local li ha perdut el rastre al cotxe.

 

Persecució cotxe Alacant

El cotxe, una volta alliberades les vies del tramvia | Ajuntament d’Alacant

 

Després d’esta persecució temerària, els agents policials han pogut trobar al cotxe fugat. Per a intentar escapar, s’havia clavat dins de la plataforma del tramvia cap al bulevard del Pla i, després de passar per dins del túnel per damunt de les vies, ha acabat perdent el control i, amb este últim xoc, ha bloquejat el vehicle i l’ha deixat abandonat.

 

La Policia Local i els Bombers del Consorci Provincial han conseguit traure el cotxe a les 04.15 hores de la matinada per a deixar lliure la circulació del tramvia. Posteriorment, la Unitat d’Atestats de la Policia Local ha actuat un dispositiu de busca del conductor, que han trobat este matí, i li han imputat un presumpte delicte contra la seguretat viària i conducció temerària.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Ryan destaca el punt d’or davant Osasuna i el creiximent defensiu del Llevant

El porter australià Mathew Ryan ha remarcat les sensacions positives del Llevant després de l’empat sense gols contra Osasuna a El Sadar, on ha sigut clau sota pals.

Osasuna punxa davant un Llevant resistent en un empat sense gols

Osasuna ha empatat 0-0 amb el Llevant en un Sadar ple, després de dominar bona part del partit i topar una vegada i una altra amb un inspirat Ryan. Els granotes, molt sòlids arrere, s'han emportat un punt sense quasi crear perill en atac.

Kayne Van Oevelen reforça la porteria del València cedit per l’Ipswich Town

El València CF ha incorporat el porter neerlandés Kayne Van Oevelen cedit per l’Ipswich Town per a esta temporada i sense opció de compra. El jove guardameta arriba després de destacar amb el FC Volendam en l’Eredivisie 2023-24.

La Delegación del Govern descarta requisaments d’estelades en l’Elx-Barça i obri investigació

La Delegación del Govern en la Comunitat Valenciana ha obert una investigació interna sobre l’actuació policial en l’Elx-Barça i ha negat que s’hi requisaren estelades, malgrat les denúncies de partits i del FC Barcelona.

El Govern desmenteix la confiscació d’estelades en el partit Elx-Barça i obri una investigació

La Delegación del Gobierno nega que la Policia Nacional confiscara estelades en el partit Elx-Barcelona i ha obert una investigació interna per aclarir l’actuació dels agents, criticada per partits independentistes i pel FC Barcelona.

Els apartaments turístics de Benicalap continuen avant: l’Ajuntament garantix que tenen llicència

L’Ajuntament de València assegura que les obres per a convertir baixos de Benicalap en apartaments turístics compten amb llicència després d’una modificació del projecte. Urbanisme defensa que s’aplica una normativa molt exigent i recorda la reducció d’apartaments turístics a la ciutat.

Un nou pla millorarà l’atenció al dolor crònic a la Comunitat Valenciana

Sanitat ha dissenyat un pla específic per a unificar i millorar l’atenció al dolor en totes les etapes de la vida, amb especial focus en el dolor crònic i la coordinació entre nivells assistencials.

La IA arriba als Espais Labora per a traduir en temps real 47 idiomes

Tres Espais Labora d’Alacant, València i Torrevieja han posat en marxa un projecte pilot pioner a Espanya que utilitza Intel·ligència Artificial per a oferir traducció i interpretació simultània en 47 idiomes a persones que no parlen ni castellà ni valencià.