13.4 C
València
Dijous, 19 febrer, 2026

Conductor kamikaze xoca contra quatre cotxes i envia una embarassada a l’hospital en València

Cotxe envestit kamikaze València

El conductor va envestir quatre cotxes abans de què el detingueren | Policia Nacional

 

Agents de la Policia Nacional han detingut el dilluns a la nit a València a un home de 33 anys, d’origen espanyol, com a presumpte autor dels delictes de danys, contra la seguretat viària i atemptat contra l’agent de l’autoritat, després de circular a gran velocitat, en sentit contrari, saltant-se semàfors, per uns quants carrers de la ciutat, fins a xocar amb diferents vehicles. Un d’ells, ocupat per una dona embarassada, que va haver de ser traslladada urgentment a l’hospital. En la fugida va intentar atropellar a un policia

 

Els fets es van produir el dilluns cap a les nou de la nit quan els agents que patrullaven pel districte del Marítim van observar a un cotxe eixint del carrer de Moraira –per damunt de la vorera, en direcció contrària i a gran velocitat– per a incorporar-se a l’avinguda, fent frenar als altres vehicles per a no ser envestits. En eixe moment va ser quan els policies li van fer l’alto però, ignorant als agents, va pegar a fugir i es va saltar tots els semàfors al seu pas.

 

En la rotonda de l’avinguda de les Moreres, el sospitós va parar el seu cotxe però, en el moment que els agents van baixar del vehicle policial, va continuar la fugida accelerant contra un dels policies que va haver d’apartar-se per a no ser atropellat.

 

Finalment, el conductor kamikaze va envestir quatre vehicles que es trobaven parats en un semàfor al final del carrer Eduardo Primo Yúfera, sent interceptat en eixe moment pels agents que van detindre a l’home, pels delictes de danys, contra la seguretat viària i atemptat contra l’agent de l’autoritat.

 

  

Immediatament, la patrulla va sol·licitar assistència mèdica per als ocupants dels vehicles atropellats, que van ser traslladats a l’hospital. El cas més urgent va ser el d’una dona embarassada de sis mesos a qui se li va quedar el vehicle inutilitzat per a la circulació. El detingut, amb un antecedent policial, ha passat a disposició judicial, després de ser atés en un centre mèdic.

 

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Luís Castro: ‘Si haguérem jugat tota la nit tampoc haguérem marcat’

El tècnic del Llevant va lamentar la falta d'encert després de la derrota davant el Vila-real i va defendre el lliurament de l'equip. Va assenyalar el dol davant el Barça com una final i va explicar la situació de Etta Eyong i la seua clàusula.

Marcelino avisa després del 0-1 al Llevant: la tranquil·litat m’agrada poc

El Vila-real va guanyar 0-1 al Llevant i Marcelino va restar importància a l'avantatge de set punts sobre el Betis. Va celebrar la porteria a zero i va lamentar no sentenciar.

El Vila-real assalta el Ciutat amb un gol de Mikautadze i complica encara més la situació del Llevant

Una miqueta de Mikautadze en el 57 va donar la victòria al Vila-real en el Ciutat de València en el dol ajornat de la jornada 16. Els groguets es van afermar tercers i el Llevant va continuar penúltim.

Mikautadze decidix en Llevant i firma el seu octau gol en LaLiga

El davanter del Vila-real va donar la victòria a domicili amb el seu octau tant del curs. El seu encert li col·loca en el grup de huit gols després de 24 jornades.

Renúncia el regidor de Mobilitat de Castelló investigat per la gestió de multes

Cristian Ramírez ha deixat l'acta i totes les seues responsabilitats després de la reobertura de diligències per les multes de la zona ORA. Al·lega pressió política i prioritza la seua salut mental.

Tres associacions de víctimes del 29-O reclamen a Pérez Llorca mesures més enllà de les ajudes

Tres associacions d'afectats responen a l'ajuda de 80.000 euros per família de les 230 víctimes mortals i demanen reconeixement, responsabilitat i transparència, a més de prevenció i canvi de polítiques.

Detingut l’exmarit i pare de les víctimes com a presumpte autor del doble crim de Xilxes

L'exmarit i pare de la dona i la xiqueta trobades mortes a Xilxes ha sigut detingut com a presumpte autor. La investigació seguix oberta per a determinar si és violència de gènere.

Pérez Llorca defén la gestió del Consell en les vivendes públiques d’Alacant i l’oposició exigix dimissions

En la seua primera sessió de control, Pérez Llorca ha reivindicat la política útil i ha detallat mesures davant les irregularitats en adjudicacions a Alacant, mentres PSPV i Compromís reclamen cessaments i eleccions.