Conductor kamikaze xoca contra quatre cotxes i envia una embarassada a l’hospital en València

Cotxe envestit kamikaze València

El conductor va envestir quatre cotxes abans de què el detingueren | Policia Nacional

 

Agents de la Policia Nacional han detingut el dilluns a la nit a València a un home de 33 anys, d’origen espanyol, com a presumpte autor dels delictes de danys, contra la seguretat viària i atemptat contra l’agent de l’autoritat, després de circular a gran velocitat, en sentit contrari, saltant-se semàfors, per uns quants carrers de la ciutat, fins a xocar amb diferents vehicles. Un d’ells, ocupat per una dona embarassada, que va haver de ser traslladada urgentment a l’hospital. En la fugida va intentar atropellar a un policia

 

Els fets es van produir el dilluns cap a les nou de la nit quan els agents que patrullaven pel districte del Marítim van observar a un cotxe eixint del carrer de Moraira –per damunt de la vorera, en direcció contrària i a gran velocitat– per a incorporar-se a l’avinguda, fent frenar als altres vehicles per a no ser envestits. En eixe moment va ser quan els policies li van fer l’alto però, ignorant als agents, va pegar a fugir i es va saltar tots els semàfors al seu pas.

 

En la rotonda de l’avinguda de les Moreres, el sospitós va parar el seu cotxe però, en el moment que els agents van baixar del vehicle policial, va continuar la fugida accelerant contra un dels policies que va haver d’apartar-se per a no ser atropellat.

 

Finalment, el conductor kamikaze va envestir quatre vehicles que es trobaven parats en un semàfor al final del carrer Eduardo Primo Yúfera, sent interceptat en eixe moment pels agents que van detindre a l’home, pels delictes de danys, contra la seguretat viària i atemptat contra l’agent de l’autoritat.

 

  

Immediatament, la patrulla va sol·licitar assistència mèdica per als ocupants dels vehicles atropellats, que van ser traslladats a l’hospital. El cas més urgent va ser el d’una dona embarassada de sis mesos a qui se li va quedar el vehicle inutilitzat per a la circulació. El detingut, amb un antecedent policial, ha passat a disposició judicial, després de ser atés en un centre mèdic.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Miramar i Pego freguen els 40 graus i se situen entre les màximes d’Espanya

Miramar, Pego i Sagunt han registrat este dijous algunes de les temperatures més altes d’Espanya, mentre les tronades han provocat desploms tèrmics de fins a 19,6 graus en punts de la Comunitat Valenciana.

El Valencia fitxa Pablo Maffeo cedit amb opció de compra per a dos temporades

El lateral dret Pablo Maffeo arriba al Valencia cedit per l’Olympiacos amb una opció de compra per a dos temporades, després de destacar al Mallorca i cobrir la vacant en el flanc dret defensiu.

Més de 50 intervencions de bombers per les fortes ratxes de vent a la Ribera

Les tempestes amb ratxes de més de 100 km/h han obligat els bombers a actuar en més de 50 servicis a la Ribera, sobretot per arbres caiguts i danys en estructures. Aemet explica que es tracta de reventons humits i Emergències insta a telefonar al 112 si es veu fum.

Mercalicante es reforça com a motor de distribució alimentària a Alacant

El ministre d’Hisenda, Arcadi España, ha destacat en la seua visita a Mercalicante el paper clau de Mercasa i la Red de Mercas en la distribució d’aliments de proximitat i en l’economia estatal. La plataforma alacantina abasteix 1,9 milions d’habitants, concentra 110 empreses i genera 4.600 llocs de treball directes i indirectes.

Hacienda insta les autonomies del PP a pensar més en la ciutadania que en Feijóo

El ministre dHisenda, Arcadi Espanya, ha demanat als governs autonòmics del PP que anteposen els interessos dels seus ciutadans a lestratègia de bloqueig dAlberto Núñez Feijóo en la negociació del nou model de finançament i dels Pressupostos Generals de lEstat.

Pedregades i ratxes de fins a 149 km/h sacsegen la Ribera Alta

Un episodi de fortes tronades ha deixat pedra i ratxes de vent de fins a 149 km/h en municipis de la Ribera Alta, com Alzira i Sumacàrcer, i ha obligat els bombers a atendre diverses incidències.

Cansament i impotència a València després de la nit més calorosa

La nit més càlida registrada a València ha deixat veïns exhausts, amb mala qualitat de son i buscant ombra, aigua i espais climatitzats per suportar unes temperatures que molts qualifiquen d’horroroses.

Consells per a protegir-te de les fortes tempestes en la Comunitat Valenciana

La Generalitat ha demanat extremar la prudència per les fortes pluges, el vent i el granís previstos, amb avís taronja en el litoral i l’interior sud de València i l’interior d’Alacant, i nivell 3 de preemergència per risc extrem d’incendis.