Conductor kamikaze xoca contra quatre cotxes i envia una embarassada a l’hospital en València

Cotxe envestit kamikaze València

El conductor va envestir quatre cotxes abans de què el detingueren | Policia Nacional

 

Agents de la Policia Nacional han detingut el dilluns a la nit a València a un home de 33 anys, d’origen espanyol, com a presumpte autor dels delictes de danys, contra la seguretat viària i atemptat contra l’agent de l’autoritat, després de circular a gran velocitat, en sentit contrari, saltant-se semàfors, per uns quants carrers de la ciutat, fins a xocar amb diferents vehicles. Un d’ells, ocupat per una dona embarassada, que va haver de ser traslladada urgentment a l’hospital. En la fugida va intentar atropellar a un policia

 

Els fets es van produir el dilluns cap a les nou de la nit quan els agents que patrullaven pel districte del Marítim van observar a un cotxe eixint del carrer de Moraira –per damunt de la vorera, en direcció contrària i a gran velocitat– per a incorporar-se a l’avinguda, fent frenar als altres vehicles per a no ser envestits. En eixe moment va ser quan els policies li van fer l’alto però, ignorant als agents, va pegar a fugir i es va saltar tots els semàfors al seu pas.

 

En la rotonda de l’avinguda de les Moreres, el sospitós va parar el seu cotxe però, en el moment que els agents van baixar del vehicle policial, va continuar la fugida accelerant contra un dels policies que va haver d’apartar-se per a no ser atropellat.

 

Finalment, el conductor kamikaze va envestir quatre vehicles que es trobaven parats en un semàfor al final del carrer Eduardo Primo Yúfera, sent interceptat en eixe moment pels agents que van detindre a l’home, pels delictes de danys, contra la seguretat viària i atemptat contra l’agent de l’autoritat.

 

  

Immediatament, la patrulla va sol·licitar assistència mèdica per als ocupants dels vehicles atropellats, que van ser traslladats a l’hospital. El cas més urgent va ser el d’una dona embarassada de sis mesos a qui se li va quedar el vehicle inutilitzat per a la circulació. El detingut, amb un antecedent policial, ha passat a disposició judicial, després de ser atés en un centre mèdic.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Mor un motorista en un avançament antireglamentari en la N-332 a Santa Pola

Un motorista de 61 anys ha mort esta matinada en la N-332, a Santa Pola, després d’un avançament antireglamentari i de ser atropellat per un segon vehicle. Els altres conductors han resultat il·lesos i tres acompanyants han patit ferides lleus.

Cultura reunirà les autonomies i la Policia per l’onada de robatoris en museus

Cultura ha convocat per a la setmana que ve una reunió amb les comunitats autònomes i la Policia Nacional per a abordar l’augment de robatoris en museus amb col·leccions d’or i metalls preciosos, després dels furts a Badajoz, Albacete i Villena.

‘Libre’, la comèdia romàntica que acosta l’univers de Nino Bravo a una nova generació

‘Libre’ és una comèdia romàntica de superació i tendresa que ret homenatge a Nino Bravo a través d’un jove perdut, la música i una història contemporània rodada a Alfafar, València, Madrid i Màlaga. El film, dirigit per David Serrano i amb Alberto San Juan com a ‘àngel de la guarda’, s’estrenarà en 2027.

Mor als 63 anys l’actor valencià i exagent local Paco Sarro

L’actor valencià Paco Sarro, conegut pel paper de Ferri en la sèrie 'L'Alqueria Blanca' i exagent de la Policia Local de València, ha mort als 63 anys.

Noves jornades de parada a Ford Almussafes en setembre i octubre

La comissio de seguiment de l ERTE-RED a Ford Almussafes ha fixat noves jornades de parada de la produccio en les plantes de motors i vehicles durant setembre i octubre. Sindicats i empresa tornaran a reunir-se per a negociar dimarts a la vesprada.

STEPV convoca per al 12 de setembre la primera manifestació educativa del curs 2026-27

El sindicat STEPV ha convocat per al dissabte 12 de setembre la primera manifestació educativa del curs 2026-27, amb marxes a Alacant, València i Castelló de la Plana com a continuïtat de les mobilitzacions del curs passat.

Presó per a un home que va maltractar i va tancar amb clau la seua nòvia menor a Manises

La Audiencia Provincial de Valencia ha imposat un any i nou mesos de presó a un home de 29 anys per maltractar, amenaçar i tancar amb clau la seua parella, una menor de 15 anys que vivia en un centre de menors. La jove, que va poder escapar una setmana després, pateix ara un síndrome ansioso depressiu i rep tractament psicològic i farmacològic.

Compromís exigeix saber quan es va avisar la Generalitat del risc de robatoris en museus

Àgueda Micó ha registrat al Congrés diverses preguntes per aclarir quan va rebre el Govern l alerta d Europol sobre robatoris en museus i quan la va traslladar a la Generalitat, arran del robatori del Tresor de Villena.