Detenen un xic de 22 anys per intentar assassinar a un company de pis amb un ganivet en València

Imatge d’arxiu d’un ganivet amb sang | Cedida

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en el terrat d’un edifici del districte d’Abastos de València a un jove de 22 anys, d’origen marroquí, com a presumpte autor d’un delicte d’homicidi, en grau de temptativa, després de –segons pareix– intentar clavar-li un ganivet a un company de pis, no conseguint-ho després d’esquivar-lo i ser auxiliat per altres companys.

 

Els fets han passat cap a les cinc i mitja de la vesprada, quan els agents que estaven fent faenes de prevenció van ser alertats per la Sala del 091 per a que es dirigiren a un domicili del districte d’Abastos a on, segons pareix, s’estava produint una discussió entre els habitants de la finca.

 

Immediatament, els policies es van dirigir al lloc i van saber que, moments abans, en una vivenda de l’edifici hi havia hagut una discussió i, seguidament, havien eixit corrent dos hòmens, un d’ells perseguint a un altre amb una arma blanca.

 

Els agents van observar restes de sang que anaven des d’eixa casa fins a l’eixida de la finca, moment en què es perdia el seu rastre, i també van sentir que estaven arreplegant vidres trencats. En eixe moment, es van dirigir a la casa a on se sentien els sorolls i, en obrir-los la porta, es van donar compte que hi havia trossos de vidre d’una porta del saló i restes de sang per terra i l’interior de la vivenda estava rebolicat.

 

Intenta apunyalar-lo i trenquen la porta de vidre

Els policies van descobrir que un dels companys de pis s’havia encarat a un altre amb un ganivet –que havia agarrat de la cuina– i, segons pareix, va intentar apunyalar-lo. Amb tot, no va conseguir clavar-li el ganivet perquè la víctima el va esquivar i els demés companys de pis el van ajudar i, de fet, van intentar immobilitzar-lo i llevar-li l’arma.

 

A més, segons pareix, durant la baralla es van trencar els vidres de la porta, cosa que va provocar talls en l’avantbraç de l’agressor que, tot seguit, va pegar a fugir i es va acabar refugiant en un altre pis molt propet.

 

Els agents es van dirigir al lloc i van vore que el sospitós no es trobava en el domicili. Però, després de fer una busca per la finca, el rastre de sang els va conduir fins a la porta d’accés al terrat. Una volta van accedir al lloc, van vore més sang que duien a una cambra de màquines.

 

Una volta allí, els policies van trobar al sospitós, amagat, agarrat de la reixa de la finca i amb els peus penjant en el buit del desllunat.  El xic, en vore la policia, va eixir del lloc ell mateix i, en eixe moment, els agents van comprovar que era ell qui tenia la ferida en el braç. Finalment, els agents després de fer unes quantes comprovacions, el van detindre com a presumpte autor d’un delicte d’homicidi, en grau de temptativa. El detingut, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Funzo encén les Fogueres dAlacant amb un pregó que reclama als jóvens mantindre la festa viva

El cantant alacantí Funzo pronuncia el pregó de les Fogueres de Sant Joan 2026 i apel·la als jóvens a assumir la responsabilitat de mantindre vives les tradicions, combinant identitat i modernitat.

Educació i sindicats reprendran dilluns les negociacions per la vaga del professorat

La Conselleria d'Educació i els principals sindicats es tornaran a reunir dilluns per a continuar negociant després d'una trobada de més de sis hores este divendres sobre una proposta d'inversions de més de 3.300 milions d'euros.

El Valencia Basket passa per damunt del Surne Bilbao (71-88) i es planta en semifinals de la Lliga Endesa

El Valencia Basket guanya amb autoritat el Surne Bilbao Basket a Miribilla (71-88), tanca l’eliminatòria per la via ràpida i es convertix en el primer semifinalista de la Lliga Endesa.

El professorat valencià torna als carrers mentres es reobrin les negociacions amb Educació

Centenars de docents valencians tornen a manifestar-se al centre de València en el marc de la vaga indefinida iniciada l’11 de maig, coincidint amb la reobertura de la taula de negociacio amb la Conselleria d’Educacio.

Arresten a Benidorm un home per intentar ofegar una jove en l’aigua i un xiquet en l’arena

Un home està en presó provisional després d’intentar ofegar una jove en l’aigua i, minuts després, un xiquet en l’arena de la platja de Ponent de Benidorm. Diverses persones, entre elles el cap de socorristes, el van reduir fins a l’arribada de la Policia Local de Platges.

El Barça i el Bidasoa Irún obrin les semifinals de la Copa del Rei a Alacant

El Barça, vigent campió, goleja el Recoletas Atlético Valladolid i el Bidasoa Irún supera el Bathco Torrelavega per a convertir-se en els primers semifinalistes de la Copa del Rei d handbol al Centre de Tecnificació d Alacant.

Investiguen si uns ossos trobats en Dénia són d’un jove assassinat pel seu pare el 1994

La Policia Nacional analitza uns ossos humans localitzats baix el sòl d’una vivenda de Dénia per a comprovar si pertanyen a un jove desaparegut el 1994 després de la confessió en el llit de mort del seu pare.

Detingut un aficionat pels greus desordres previs al València-Barça a Mestalla

La Policia Nacional ha detingut a València un home identificat com un dels aficionats més actius en els greus desordres públics previs al partit València-Barcelona disputat a Mestalla el passat 23 de maig.