13.2 C
València
Dimecres, 10 desembre, 2025

Detenen un xic de 22 anys per intentar assassinar a un company de pis amb un ganivet en València

Imatge d’arxiu d’un ganivet amb sang | Cedida

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en el terrat d’un edifici del districte d’Abastos de València a un jove de 22 anys, d’origen marroquí, com a presumpte autor d’un delicte d’homicidi, en grau de temptativa, després de –segons pareix– intentar clavar-li un ganivet a un company de pis, no conseguint-ho després d’esquivar-lo i ser auxiliat per altres companys.

 

Els fets han passat cap a les cinc i mitja de la vesprada, quan els agents que estaven fent faenes de prevenció van ser alertats per la Sala del 091 per a que es dirigiren a un domicili del districte d’Abastos a on, segons pareix, s’estava produint una discussió entre els habitants de la finca.

 

Immediatament, els policies es van dirigir al lloc i van saber que, moments abans, en una vivenda de l’edifici hi havia hagut una discussió i, seguidament, havien eixit corrent dos hòmens, un d’ells perseguint a un altre amb una arma blanca.

 

Els agents van observar restes de sang que anaven des d’eixa casa fins a l’eixida de la finca, moment en què es perdia el seu rastre, i també van sentir que estaven arreplegant vidres trencats. En eixe moment, es van dirigir a la casa a on se sentien els sorolls i, en obrir-los la porta, es van donar compte que hi havia trossos de vidre d’una porta del saló i restes de sang per terra i l’interior de la vivenda estava rebolicat.

 

Intenta apunyalar-lo i trenquen la porta de vidre

Els policies van descobrir que un dels companys de pis s’havia encarat a un altre amb un ganivet –que havia agarrat de la cuina– i, segons pareix, va intentar apunyalar-lo. Amb tot, no va conseguir clavar-li el ganivet perquè la víctima el va esquivar i els demés companys de pis el van ajudar i, de fet, van intentar immobilitzar-lo i llevar-li l’arma.

 

A més, segons pareix, durant la baralla es van trencar els vidres de la porta, cosa que va provocar talls en l’avantbraç de l’agressor que, tot seguit, va pegar a fugir i es va acabar refugiant en un altre pis molt propet.

 

Els agents es van dirigir al lloc i van vore que el sospitós no es trobava en el domicili. Però, després de fer una busca per la finca, el rastre de sang els va conduir fins a la porta d’accés al terrat. Una volta van accedir al lloc, van vore més sang que duien a una cambra de màquines.

 

Una volta allí, els policies van trobar al sospitós, amagat, agarrat de la reixa de la finca i amb els peus penjant en el buit del desllunat.  El xic, en vore la policia, va eixir del lloc ell mateix i, en eixe moment, els agents van comprovar que era ell qui tenia la ferida en el braç. Finalment, els agents després de fer unes quantes comprovacions, el van detindre com a presumpte autor d’un delicte d’homicidi, en grau de temptativa. El detingut, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El Congrés suspén a Ábalos de drets i deures com a diputat després de l’acte ferm del Suprem

La Mesa del Congrés ha acordat la suspensió de José Luis Ábalos després que el Tribunal Suprem haja confirmat el seu processament. La mesura aplica l'article 21.2 del Reglament i implica la pèrdua de prerrogatives i percepcions econòmiques.

L’Ajuntament d’Alacant ha aprovat l’ajuda de 300 euros per cada fill nascut en 2025

Alacant ha aprovat la resolució provisional de les ajudes per naixement de 2025: 300 euros per fill i 100.000 euros de dotació. 332 famílies ja assignades i la resta es pagarà amb càrrec a 2026 si complix les bases.

Camps demana a Pérez Llorca la data del congrés regional del PPCV

El expresident ha demanat al secretari general del PPCV que concrete el calendari del congrés regional i explique per què no s'ha convocat. També reclama garanties perquè els aspirants puguen dirigir-se a la militància.

L’acusació readmesa en la causa de la DANA demana anul·lar la instrucció des de setembre

L'Audiència de València va estimar el recurs i va readmetre a l'acusació particular. Després d'això, ha demanat anul·lar l'actuat entre el 4 de setembre i el 10 de desembre o repetir les diligències.

El PSPV demana el nom del funcionari que suposadament va esborrar missatges del mòbil de Conca

El PSPV-PSOE ha anunciat que sol·licitarà identificar al funcionari que va fer el canvi de mòbil de José Manuel Cuenca, després del qual es van perdre mesos de missatges. Reclama també l'acte administratiu i el llistat de crides per a aclarir decisions durant la DANA.

Lorenzo Silva, Premi Alacant Noir 2025 per la seua trajectòria en la ficció policial

Lorenzo Silva rebrà el Premi Alacant Noir 2025 en reconeixement a la seua trajectòria en la ficció policial. El lliurament està previst el 18 de desembre a casa Mediterrani.

Ha mort un conductor de 24 anys després de ser atropellat en eixir del seu cotxe en l’AP-7 a Dénia

Un jove de 24 anys ha mort en ser atropellat després de baixar-se del seu cotxe en l'AP-7 a l'altura de Dénia. El succés, en el km 602 sentit València, ha provocat retencions.

Terra Nullius inaugura Fragments amb una mirada crítica a les infraestructures energètiques

Terra Nullius, d'Andreu Esteban, obri la quinta edició de Fragments amb una anàlisi visual sobre com el desplegament energètic reconfigura el paisatge valencià. La mostra s'inaugura l'11 de desembre i podrà visitar-se fins al 8 de febrer a la Sala de la Muralla del Col·legi Major Rector Peset.