Detenen un xic de 22 anys per intentar assassinar a un company de pis amb un ganivet en València

Imatge d’arxiu d’un ganivet amb sang | Cedida

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en el terrat d’un edifici del districte d’Abastos de València a un jove de 22 anys, d’origen marroquí, com a presumpte autor d’un delicte d’homicidi, en grau de temptativa, després de –segons pareix– intentar clavar-li un ganivet a un company de pis, no conseguint-ho després d’esquivar-lo i ser auxiliat per altres companys.

 

Els fets han passat cap a les cinc i mitja de la vesprada, quan els agents que estaven fent faenes de prevenció van ser alertats per la Sala del 091 per a que es dirigiren a un domicili del districte d’Abastos a on, segons pareix, s’estava produint una discussió entre els habitants de la finca.

 

Immediatament, els policies es van dirigir al lloc i van saber que, moments abans, en una vivenda de l’edifici hi havia hagut una discussió i, seguidament, havien eixit corrent dos hòmens, un d’ells perseguint a un altre amb una arma blanca.

 

Els agents van observar restes de sang que anaven des d’eixa casa fins a l’eixida de la finca, moment en què es perdia el seu rastre, i també van sentir que estaven arreplegant vidres trencats. En eixe moment, es van dirigir a la casa a on se sentien els sorolls i, en obrir-los la porta, es van donar compte que hi havia trossos de vidre d’una porta del saló i restes de sang per terra i l’interior de la vivenda estava rebolicat.

 

Intenta apunyalar-lo i trenquen la porta de vidre

Els policies van descobrir que un dels companys de pis s’havia encarat a un altre amb un ganivet –que havia agarrat de la cuina– i, segons pareix, va intentar apunyalar-lo. Amb tot, no va conseguir clavar-li el ganivet perquè la víctima el va esquivar i els demés companys de pis el van ajudar i, de fet, van intentar immobilitzar-lo i llevar-li l’arma.

 

A més, segons pareix, durant la baralla es van trencar els vidres de la porta, cosa que va provocar talls en l’avantbraç de l’agressor que, tot seguit, va pegar a fugir i es va acabar refugiant en un altre pis molt propet.

 

Els agents es van dirigir al lloc i van vore que el sospitós no es trobava en el domicili. Però, després de fer una busca per la finca, el rastre de sang els va conduir fins a la porta d’accés al terrat. Una volta van accedir al lloc, van vore més sang que duien a una cambra de màquines.

 

Una volta allí, els policies van trobar al sospitós, amagat, agarrat de la reixa de la finca i amb els peus penjant en el buit del desllunat.  El xic, en vore la policia, va eixir del lloc ell mateix i, en eixe moment, els agents van comprovar que era ell qui tenia la ferida en el braç. Finalment, els agents després de fer unes quantes comprovacions, el van detindre com a presumpte autor d’un delicte d’homicidi, en grau de temptativa. El detingut, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

La denunciant de Rafa Mir manté en el juí que va patir dos agressions sexuals en la mateixa nit

La dona que va denunciar a Rafa Mir ha ratificat davant l'Audiència de València que el futbolista la va agredir sexualment dos vegades a la seua casa, mentres la defensa insistix que tot va ser consentit.

Mor una dona en cadira de rodes atrapada en el muntacàrregues del seu xalet a Xàbia

Una dona alemanya de 76 anys que es desplaçava en cadira de rodes mor a Xàbia en quedar atrapada en el muntacàrregues que donava accés al seu xalet després de tornar de menjar en un restaurant.

Educació garantix la constitució dels tribunals de la PAU malgrat l’anunci de vaga

Educació assegura que els 55 tribunals de la PAU en la Comunitat Valenciana s'estan constituint amb normalitat i que la vaga del professorat no afectarà els exàmens ni a la seua correcció.

La Fiscalia obri una investigació a la Confraria de Sagunt per vetar a les dones en la processó

La Fiscalia ha obert diligències contra la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt per impedir que les dones participen en la processó, després d'una denúncia del Ministeri d'Igualtat. El Govern també tramita la retirada del títol de festa d'interés turístic nacional a la Setmana Santa saguntina.

El Consell aprovarà el divendres la nova regulació de taxis i VTC en la Comunitat Valenciana

El Consell té previst aprovar este divendres el decret llei que regularà el servici de taxis i VTC en la Comunitat Valenciana, després de mesos de protestes i xoc entre els dos sectors.

Dos agents denuncien falta de vigilància en barrancs de la CHJ a les vesprades

Dos agents mediambientals de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer expliquen davant el jutjat que els barrancs queden sense vigilància a les vesprades i detallen com van viure l'augment de cabal durant la dana.

Educació enviarà el dilluns la seua nova proposta per a intentar frenar la vaga indefinida del professorat

Educació remetrà el dilluns un nou document als sindicats docents per a tractar de desconvocar la vaga indefinida i negociar el detall de les reivindicacions en taules sectorials temàtiques.

València es prepara per a ser capital del circ contemporani amb el festival Contorsions

València acollirà del 18 al 21 de juny la novena edició del festival Contorsions, que omplirà la ciutat de circ contemporani amb propostes gratuïtes i a l'aire lliure. El certamen reunirà companyies nacionals i internacionals i combinarà espectacles, tallers i mediació cultural.