Detenen un xic de 22 anys per intentar assassinar a un company de pis amb un ganivet en València

Imatge d’arxiu d’un ganivet amb sang | Cedida

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en el terrat d’un edifici del districte d’Abastos de València a un jove de 22 anys, d’origen marroquí, com a presumpte autor d’un delicte d’homicidi, en grau de temptativa, després de –segons pareix– intentar clavar-li un ganivet a un company de pis, no conseguint-ho després d’esquivar-lo i ser auxiliat per altres companys.

 

Els fets han passat cap a les cinc i mitja de la vesprada, quan els agents que estaven fent faenes de prevenció van ser alertats per la Sala del 091 per a que es dirigiren a un domicili del districte d’Abastos a on, segons pareix, s’estava produint una discussió entre els habitants de la finca.

 

Immediatament, els policies es van dirigir al lloc i van saber que, moments abans, en una vivenda de l’edifici hi havia hagut una discussió i, seguidament, havien eixit corrent dos hòmens, un d’ells perseguint a un altre amb una arma blanca.

 

Els agents van observar restes de sang que anaven des d’eixa casa fins a l’eixida de la finca, moment en què es perdia el seu rastre, i també van sentir que estaven arreplegant vidres trencats. En eixe moment, es van dirigir a la casa a on se sentien els sorolls i, en obrir-los la porta, es van donar compte que hi havia trossos de vidre d’una porta del saló i restes de sang per terra i l’interior de la vivenda estava rebolicat.

 

Intenta apunyalar-lo i trenquen la porta de vidre

Els policies van descobrir que un dels companys de pis s’havia encarat a un altre amb un ganivet –que havia agarrat de la cuina– i, segons pareix, va intentar apunyalar-lo. Amb tot, no va conseguir clavar-li el ganivet perquè la víctima el va esquivar i els demés companys de pis el van ajudar i, de fet, van intentar immobilitzar-lo i llevar-li l’arma.

 

A més, segons pareix, durant la baralla es van trencar els vidres de la porta, cosa que va provocar talls en l’avantbraç de l’agressor que, tot seguit, va pegar a fugir i es va acabar refugiant en un altre pis molt propet.

 

Els agents es van dirigir al lloc i van vore que el sospitós no es trobava en el domicili. Però, després de fer una busca per la finca, el rastre de sang els va conduir fins a la porta d’accés al terrat. Una volta van accedir al lloc, van vore més sang que duien a una cambra de màquines.

 

Una volta allí, els policies van trobar al sospitós, amagat, agarrat de la reixa de la finca i amb els peus penjant en el buit del desllunat.  El xic, en vore la policia, va eixir del lloc ell mateix i, en eixe moment, els agents van comprovar que era ell qui tenia la ferida en el braç. Finalment, els agents després de fer unes quantes comprovacions, el van detindre com a presumpte autor d’un delicte d’homicidi, en grau de temptativa. El detingut, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Disney deixarà un impacte directe de més de 40 milions en la Comunitat Valenciana en 2026

La producció d’“Enredados” de Disney, centrada a Ciudad de la Luz d’Alacant, ha generat un impacte directe estimat de més de 40 milions d’euros en la Comunitat Valenciana i quasi un any d’activitat continuada al sector audiovisual. El rodatge s’estén per diversos punts d’Espanya i consolida el complex alacantí com a centre neuràlgic de la superproducció.

Aemet activa l’avís groc per calor extrema en bona part de la província de València

Aemet ha activat per a dimarts l’avís groc per calor en l’interior i el litoral sud de la província de València, amb temperatures que poden arribar als 38 graus. Dimecres es repetiran els avisos a València i Alacant, mentre que este dilluns hi ha risc de fortes pluges i tempestes a l’interior de Castelló.

Un bebé de 24 setmanes supera amb èxit una greu retinopatia en Elx

L’Hospital General Universitari d’Elx ha tractat amb èxit la retinopatia de la prematuritat en un nounat de 24 setmanes, una de les complicacions més greus associades a la prematuritat extrema. L’equip d’Oftalmologia i la UCI Neonatal ha aplicat un fàrmac biològic mínimament invasiu per a preservar la visió i reduir el risc de ceguesa.

El calor deixa 64 morts en quinze dies d’agost a la Comunitat Valenciana

La calor extrema ha causat 64 morts a la Comunitat Valenciana en la primera mitat d’agost, amb especial incidència en la segona setmana del mes.

Manipulen durant mesos una dona de 91 anys a Alacant per quedar-se amb el seu patrimoni

La Guàrdia Civil ha detingut tres persones acusades de sotmetre durant mesos una dona de 91 anys a un control total per apoderar-se del seu patrimoni, amb un presumpte expoli de 20.000 euros i canvis en el seu testament.

Carlos Romero confia a gaudir al màxim amb el seu perfil ofensiu al Villarreal

El lateral del Villarreal Carlos Romero ha celebrat el seu debut oficial després de dos anys cedit a l’Espanyol i ha assegurat que el seu perfil ofensiu encaixa amb l’estil de l’equip. El jugador ha valorat també la reacció del conjunt groguet en el camp del Racing de Santander, on ha remuntat un 2-0 en contra fins a empatar.

El Medusa de Cullera arreplega 185.000 assistents i posa data a l’edició del 2027

La dotzena edició del Festival Medusa de Cullera ha congregat prop de 185.000 persones, ha superat les previsions i ha confirmat ja les dates de la 13a edició, que se celebrarà del 12 al 16 d’agost de 2027.

Tanquem Cofrents carrega contra la pròrroga de la nuclear d’Almaraz i alerta pel futur de Cofrents

La plataforma Tanquem Cofrents denuncia que la pròrroga de la central nuclear d’Almaraz trenca el pla de transició energètica del govern i alerta que Iberdrola es prepara per a allargar la vida de Cofrents més enllà de 2030.