Detenen un xic de 22 anys per intentar assassinar a un company de pis amb un ganivet en València

Imatge d’arxiu d’un ganivet amb sang | Cedida

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en el terrat d’un edifici del districte d’Abastos de València a un jove de 22 anys, d’origen marroquí, com a presumpte autor d’un delicte d’homicidi, en grau de temptativa, després de –segons pareix– intentar clavar-li un ganivet a un company de pis, no conseguint-ho després d’esquivar-lo i ser auxiliat per altres companys.

 

Els fets han passat cap a les cinc i mitja de la vesprada, quan els agents que estaven fent faenes de prevenció van ser alertats per la Sala del 091 per a que es dirigiren a un domicili del districte d’Abastos a on, segons pareix, s’estava produint una discussió entre els habitants de la finca.

 

Immediatament, els policies es van dirigir al lloc i van saber que, moments abans, en una vivenda de l’edifici hi havia hagut una discussió i, seguidament, havien eixit corrent dos hòmens, un d’ells perseguint a un altre amb una arma blanca.

 

Els agents van observar restes de sang que anaven des d’eixa casa fins a l’eixida de la finca, moment en què es perdia el seu rastre, i també van sentir que estaven arreplegant vidres trencats. En eixe moment, es van dirigir a la casa a on se sentien els sorolls i, en obrir-los la porta, es van donar compte que hi havia trossos de vidre d’una porta del saló i restes de sang per terra i l’interior de la vivenda estava rebolicat.

 

Intenta apunyalar-lo i trenquen la porta de vidre

Els policies van descobrir que un dels companys de pis s’havia encarat a un altre amb un ganivet –que havia agarrat de la cuina– i, segons pareix, va intentar apunyalar-lo. Amb tot, no va conseguir clavar-li el ganivet perquè la víctima el va esquivar i els demés companys de pis el van ajudar i, de fet, van intentar immobilitzar-lo i llevar-li l’arma.

 

A més, segons pareix, durant la baralla es van trencar els vidres de la porta, cosa que va provocar talls en l’avantbraç de l’agressor que, tot seguit, va pegar a fugir i es va acabar refugiant en un altre pis molt propet.

 

Els agents es van dirigir al lloc i van vore que el sospitós no es trobava en el domicili. Però, després de fer una busca per la finca, el rastre de sang els va conduir fins a la porta d’accés al terrat. Una volta van accedir al lloc, van vore més sang que duien a una cambra de màquines.

 

Una volta allí, els policies van trobar al sospitós, amagat, agarrat de la reixa de la finca i amb els peus penjant en el buit del desllunat.  El xic, en vore la policia, va eixir del lloc ell mateix i, en eixe moment, els agents van comprovar que era ell qui tenia la ferida en el braç. Finalment, els agents després de fer unes quantes comprovacions, el van detindre com a presumpte autor d’un delicte d’homicidi, en grau de temptativa. El detingut, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Intervals nuvolosos i descens de les màximes a l’interior de la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana afronta una jornada amb intervals nuvolosos, possibles ruixats dispersos en el sud i un descens de les màximes a l'interior, mentres el litoral manté els valors tèrmics.

Espanyol i Llevant marxen al descans amb empat sense gols a Cornellà

Espanyol i Llevant tanquen la primera part amb 0-0 en el RCDE Stadium després d'un tram inicial intens dels porters i un lleuger domini blanc-i-blau.

La nova planta d’Edwards Lifesciences a Moncada estarà operativa en 2027 i arribarà a 1.200 ocupacions en 2030

La futura planta d'Edwards Lifesciences a Moncada, especialitzada en vàlvules cardíaques, estarà operativa en 2027 i preveu aconseguir els 1.200 treballadors en 2030, amb un procés de selecció ja en marxa.

Múrcia i Comunitat Valenciana reclamen un pacte nacional de l’aigua i rebutgen el nacionalisme hídric

Els presidents de Múrcia i la Comunitat Valenciana reclamen un pacte nacional de l'aigua, defenen el transvasament Tajo-Segura i rebutgen el nacionalisme hídric com a resposta a l'escassetat.

Els bombers intervenen en un incendi en un descampat al costat de la A-3 a Mislata

Un incendi en una campa abandonada al costat de l'autovia A-3, a l'altura de Mislata, ha obligat a mobilitzar diverses dotacions de bombers després de nombroses anomenades al 112.

Els Gai Games València superen els 9.000 participants de 76 països per a 2026

Els Gai Games València 2026 esperen més de 9.000 esportistes i participants LGTBI de 76 països i aspiren a aconseguir els 9.500 inscrits, amb 39 disciplines i àmplia oferta cultural.

Dos accidents provoquen onze quilòmetres de retencions en la CV-35 i l’A-35 a València

Dos accidents de trànsit en la CV-35, a l'altura de l'Eliana, i en l'A-35, entre Vallada i Moixent, provoquen onze quilòmetres de retencions en sentit Ademuz i València.

Els hotels d’Alacant freguen el ple en el Pont de Maig amb un 87% d’ocupació prevista

La patronal hotelera d'Alacant preveu una ocupació mitjana del 87,03% a la província per al Pont de Maig, amb la capital per damunt del 95% i la Platja de Sant Joan en ple tècnic.