Anuncios

Un jove apunyala en el coll a un home en un pas de zebra en ple centre de València

Angel Guimera

Lloc dels fets | Maps

 

Agents de la Policia Nacional han detingut este dimecres de vesprada, gràcies a la col·laboració ciutadana, a un jove de 22 anys que presumptament va apunyalar en el coll a un vianant amb el que no tenia relació. 

 

La víctima, de 52 anys, anava caminant pel carrer quan va patir l’agressió, en el moment en què estava en l’encreuament entre els carrers Guillem de Castro i Àngel Guimerà. Segons ha publicat ‘Las Provincias’, la víctima ha resultat ferida amb lesions de gravetat.

 

Al voltant de les 16.30 hores, la Policia va rebre un avís de l’apunyalament a una persona que anava caminant pel carrer i a la que una altra, amb la que no guardava relació, li havia agredit i havia fugit del lloc.

 

Testimonis dels fets van proporcionar als agents detalls de l’agressor, que va ser localitzat ràpidament pels voltants. El jove, de nacionalitat colombiana, va tirar el ganivet al sòl i va continuar caminant per la vorera en direcció al vell llit del Túria.

 

La víctima, de nacionalitat espanyola, va demanar auxili i va ser assistit en primer lloc per una treballadora d’un establiment pròxim que li va tapar la ferida. Segons fonts policials, mentres que uns agents buscaven al presumpte autor dels fets, el localitzaven i van recuperar l’arma utilitzada, altres es va quedar amb el ferit prestant-li ajuda fins a l’arribada dels servicis sanitaris.

 

Fonts del Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) han assenyalat que van rebre l’avís de l’apunyalament al voltant de les 16.27 hores i van mobilitzar fins a eixe lloc a una unitat del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) que va atendre la víctima per ferides en el coll, encara que no han precisat el seu estat. 

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Tallada l’A-3 a Honrubia sentit Madrid després de la col·lisió i incendi de dos camions

L'autovia A-3 roman tallada a Honrubia (Conca) en sentit Madrid després de la col·lisió i incendi de dos camions, amb els dos conductors ferits i desviaments activats.

Seattle Storm confirma que Awa Fam acaba la temporada amb València Basket i s’incorporarà tard

Seattle Storm confirma que Awa Fam completarà la temporada amb València Basket i s'unirà més tard a la pretemporada WNBA, on també arribaran amb retard Leo Fiebich i Raquel Carrera.

Barcelona i Reial Madrid reprenen la batalla per LaLiga després del colp europeu

Barcelona i Reial Madrid reprenen la seua mà a mà pel títol de LaLiga després de quedar fora de la Lliga de Campions, en una jornada marcada també per dols directes per Europa i per la permanència.

El Llevant s’agarra al Ciutat per a encadenar dos triomfs i continuar viu en LaLiga

El Llevant rep al Sevilla en el Ciutat de València amb l'opció de sumar per primera vegada dos triomfs consecutius en LaLiga i retallar el seu desavantatge amb la permanència.

Les Corts reactiven la comissió de la dana i citen a tres consellers el 28 d’abril

La comissió d'investigació sobre la dana de 2024 en Les Corts tornarà a reunir-se el 28 d'abril, després de dos mesos d'aturada, amb la compareixença de tres consellers i representants de sindicats policials i tècnics.

Compromís acusa a Catalá d’imposar 10.000 euros en multes per crítica política

Compromís denuncia que el govern de María José Catalá els ha imposat 10.000 euros en sancions per les seues campanyes de denúncia política i parla de repressió econòmica contra l'oposició.

La Comunitat Valenciana frega els 2,7 milions de passatgers aeris internacionals fins a març, un 8,8% més

La Comunitat Valenciana va rebre prop de 2,7 milions de passatgers aeris internacionals en el primer trimestre de 2026, un 8,8% més que un any abans, amb un fort impuls al març i un context de creixement general del turisme a Espanya.

La cap de Protecció Civil afirma que va proposar l’És-Alert hora i mitja abans del seu enviament

La responsable de Protecció Civil en la Comunitat Valenciana va declarar davant la jutgessa que va intentar suggerir l'enviament del Es-Alert a les 18.29 hores el dia de la dana, però l'avís massiu no es va llançar fins a les 20.11.