Un jove apunyala en el coll a un home en un pas de zebra en ple centre de València

Angel Guimera

Lloc dels fets | Maps

 

Agents de la Policia Nacional han detingut este dimecres de vesprada, gràcies a la col·laboració ciutadana, a un jove de 22 anys que presumptament va apunyalar en el coll a un vianant amb el que no tenia relació. 

 

La víctima, de 52 anys, anava caminant pel carrer quan va patir l’agressió, en el moment en què estava en l’encreuament entre els carrers Guillem de Castro i Àngel Guimerà. Segons ha publicat ‘Las Provincias’, la víctima ha resultat ferida amb lesions de gravetat.

 

Al voltant de les 16.30 hores, la Policia va rebre un avís de l’apunyalament a una persona que anava caminant pel carrer i a la que una altra, amb la que no guardava relació, li havia agredit i havia fugit del lloc.

 

Testimonis dels fets van proporcionar als agents detalls de l’agressor, que va ser localitzat ràpidament pels voltants. El jove, de nacionalitat colombiana, va tirar el ganivet al sòl i va continuar caminant per la vorera en direcció al vell llit del Túria.

 

La víctima, de nacionalitat espanyola, va demanar auxili i va ser assistit en primer lloc per una treballadora d’un establiment pròxim que li va tapar la ferida. Segons fonts policials, mentres que uns agents buscaven al presumpte autor dels fets, el localitzaven i van recuperar l’arma utilitzada, altres es va quedar amb el ferit prestant-li ajuda fins a l’arribada dels servicis sanitaris.

 

Fonts del Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) han assenyalat que van rebre l’avís de l’apunyalament al voltant de les 16.27 hores i van mobilitzar fins a eixe lloc a una unitat del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) que va atendre la víctima per ferides en el coll, encara que no han precisat el seu estat. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El Consell anirà al CPFF però votarà en contra del nou model de finançament

La Conselleria d’Hisenda ha confirmat que assistirà este divendres al Consell de Política Fiscal i Financera, on defensarà el vot en contra del nou model de finançament autonòmic, després que la Comunitat de Madrid haja anunciat que no acudirà.

L’interior de València crema: màximes per damunt dels 38 graus en ple setembre

L’interior de la província de València ha patit este dijous màximes de fins a 38,7 graus, amb avís groc per calor extrema segons Aemet. Les capitals de província han registrat valors més moderats, al voltant dels 31-32 graus.

Els 38 processats del cas Azud: així es repartixen els papers en la trama

La fi de la instrucció del cas Azud ha deixat una radiografia detallada dels 38 processats, el paper que haurien jugat en la trama i els delictes que la jutgessa els atribuïx de manera indiciària.

El Levante estrenarà una quarta equipació blau marí en homenatge al seu fundador

El Levante ha presentat una nova quarta equipació blau marí que ret homenatge al fundador del club, José Ballester Gozalvo, i a la seua esposa, Teresa Molins Gausach. L’equip estrenarà la camiseta este diumenge a La Rosaleda davant el Málaga, coincidint amb el 117é aniversari de la fundació del club.

Trobe de restes òssies d’un bebé en una casa de Tarragona després de la denúncia del seu iaio

Els Mossos d'Esquadra han localitzat restes òssies d’un bebé en una casa de Santa Bàrbara (Tarragona), on buscaven proves després que el iaio denunciara la desaparició del menut. Els pares han sigut detinguts a València en una causa per homicidi.

L’Eldense reforça la banda esquerra amb el fitxatge de Juan Larios

L’Eldense ha incorporat el lateral esquerre andalús Juan Larios, de 22 anys i ex del Real Zaragoza, amb contracte fins al 30 de juny de 2028. El defensa arriba lliure després de formar-se en clubs d’elit com Sevilla, Barcelona i Manchester City i de debutar amb el Southampton en la Premier League.

Deting per agredir i retenir la seua parella a València després que ella demanara ajuda

La Policia Local de València ha detingut de matinada un home acusat de maltractar i retenir la seua parella al domicili. La víctima va avisar una amiga per missatges i quatre agents han resultat ferits lleus en la intervenció.

Elias Valtonen es marca un objectiu clar amb el Valencia Basket

L’aler finés Elias Valtonen ha sigut presentat amb el Valencia Basket amb un contracte no garantit i ha deixat clar que el seu gran objectiu és quedar-se al club fins a final de temporada. El jugador afronta el repte d’aconseguir fitxa definitiva i d’estrenar-se en l’Eurolliga de la mà de l’equip taronja.