Un jove apunyala en el coll a un home en un pas de zebra en ple centre de València

Angel Guimera

Lloc dels fets | Maps

 

Agents de la Policia Nacional han detingut este dimecres de vesprada, gràcies a la col·laboració ciutadana, a un jove de 22 anys que presumptament va apunyalar en el coll a un vianant amb el que no tenia relació. 

 

La víctima, de 52 anys, anava caminant pel carrer quan va patir l’agressió, en el moment en què estava en l’encreuament entre els carrers Guillem de Castro i Àngel Guimerà. Segons ha publicat ‘Las Provincias’, la víctima ha resultat ferida amb lesions de gravetat.

 

Al voltant de les 16.30 hores, la Policia va rebre un avís de l’apunyalament a una persona que anava caminant pel carrer i a la que una altra, amb la que no guardava relació, li havia agredit i havia fugit del lloc.

 

Testimonis dels fets van proporcionar als agents detalls de l’agressor, que va ser localitzat ràpidament pels voltants. El jove, de nacionalitat colombiana, va tirar el ganivet al sòl i va continuar caminant per la vorera en direcció al vell llit del Túria.

 

La víctima, de nacionalitat espanyola, va demanar auxili i va ser assistit en primer lloc per una treballadora d’un establiment pròxim que li va tapar la ferida. Segons fonts policials, mentres que uns agents buscaven al presumpte autor dels fets, el localitzaven i van recuperar l’arma utilitzada, altres es va quedar amb el ferit prestant-li ajuda fins a l’arribada dels servicis sanitaris.

 

Fonts del Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) han assenyalat que van rebre l’avís de l’apunyalament al voltant de les 16.27 hores i van mobilitzar fins a eixe lloc a una unitat del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) que va atendre la víctima per ferides en el coll, encara que no han precisat el seu estat. 

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Eusebio Càceres vola al seu octau títol nacional de longitud en pista coberta a València

Eusebio Càceres es va proclamar campió d'Espanya baix sostre amb 8,19 m a València, el seu octau or, i va certificar el bitllet per als Mundials de Torun. Héctor Santos (8,03) i Jaime Guerra (8,01) van completar el podi en un concurs de gran nivell.

València vol oxigen davant un Osasuna que apunta a Europa

El València, 16é amb 26 punts, rep a un Osasuna en ratxa (33 punts i sis jornades sense perdre) en un dol que creua urgències i ambició europea.

Morant insistix que Mazón no pot aguantar ni un minut més com a diputat aforat en Les Corts

Morant ha exigit que Carlos Mazón no seguisca ni un minut més com a diputat aforat en Les Corts després de la investigació per la DANA i les contradiccions sobre el seu parador. Ha demanat al PP que l'aparte i ha suggerit eleccions si encara creen tindre legitimitat.

Morant acusa el PP de ser el problema de la vivenda en la Comunitat Valenciana

Diana Morant ha acusat el PP de ser el principal obstacle per a resoldre la vivenda en la Comunitat Valenciana. Ha denunciat canvis en la VPO, el bloqueig de la Llei de Vivenda i ha demanat la dimissió de Luis Barcala.

Morant insistix que Mazón no pot aguantar ni un minut més com a diputat en Les Corts

Diana Morant ha reclamat que Carlos Mazón deixe el seu escó i ha demanat al PP que l'a part de la vida política després de les últimes novetats del cas per la DANA.

Manifestació a València reclama millores laborals i menys burocràcia per al professorat

La marxa ha recorregut el centre de València per a exigir menys burocràcia, baixar ràtios i millores salarials, a més de més plantilla i més valencià. Els sindicats pressionen a la Conselleria amb un calendari de mobilitzacions i una vaga convocada per al 31 de març.

L’Ajuntament de València lamenta la decisió de l’AVL i creu que es perd una oportunitat

El consistori ha lamentat que l'AVL mantinga València amb titlla oberta i retrau que no haja publicat l'informe. Anuncia mesures quan ho conega.

Pérez Llorca defén el model fiscal del Consell i subratlla l’alleujament per a rendes baixes i mitjanes

El Consell ha ampliat els llindars de renda per a accedir a deduccions per gastos sanitaris i activitats esportives. La mesura sumarà 300.000 contribuents i elevarà l'estalvi en 2025 fins prop de 100 milions, amb la recaptació autonòmica a l'alça.