Un jove apunyala en el coll a un home en un pas de zebra en ple centre de València

Angel Guimera

Lloc dels fets | Maps

 

Agents de la Policia Nacional han detingut este dimecres de vesprada, gràcies a la col·laboració ciutadana, a un jove de 22 anys que presumptament va apunyalar en el coll a un vianant amb el que no tenia relació. 

 

La víctima, de 52 anys, anava caminant pel carrer quan va patir l’agressió, en el moment en què estava en l’encreuament entre els carrers Guillem de Castro i Àngel Guimerà. Segons ha publicat ‘Las Provincias’, la víctima ha resultat ferida amb lesions de gravetat.

 

Al voltant de les 16.30 hores, la Policia va rebre un avís de l’apunyalament a una persona que anava caminant pel carrer i a la que una altra, amb la que no guardava relació, li havia agredit i havia fugit del lloc.

 

Testimonis dels fets van proporcionar als agents detalls de l’agressor, que va ser localitzat ràpidament pels voltants. El jove, de nacionalitat colombiana, va tirar el ganivet al sòl i va continuar caminant per la vorera en direcció al vell llit del Túria.

 

La víctima, de nacionalitat espanyola, va demanar auxili i va ser assistit en primer lloc per una treballadora d’un establiment pròxim que li va tapar la ferida. Segons fonts policials, mentres que uns agents buscaven al presumpte autor dels fets, el localitzaven i van recuperar l’arma utilitzada, altres es va quedar amb el ferit prestant-li ajuda fins a l’arribada dels servicis sanitaris.

 

Fonts del Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) han assenyalat que van rebre l’avís de l’apunyalament al voltant de les 16.27 hores i van mobilitzar fins a eixe lloc a una unitat del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) que va atendre la víctima per ferides en el coll, encara que no han precisat el seu estat. 

 

També pots llegir…

Anuncios

Últimes notícies

Una acusació demana un acarament entre Pradas i Suárez pel retard del Es-Alert en la DANA

Una acusació particular sol·licita un acarament entre Salomé Pradas i Jorge Suárez per a esclarir per què es va retardar més d'una hora l'enviament del missatge És-Alert durant la DANA del 29 d'octubre de 2024.

Educació rebaixa els servicis mínims en 2n de Batxillerat i manté només l’avaluació final

Educació proposa uns servicis mínims més flexibles en la vaga del professorat de 2n de Batxillerat, limitats a l'avaluació final, però els sindicats rebutgen l'oferta i anuncien que la impugnaran.

El Govern aprova la licitació del corredor d’autobús Madrid-València, tercer eix del nou mapa concessional

El Govern dona llum verda a la licitació del corredor Madrid-València, que unifica tres concessions d'autobús en 22 rutes, amb 275 parades i previsió de més de mig milió de viatgers anuals des de 2025.

Continua la retirada de pins secs en Serra Gelada i els treballs s’amplien a Benidorm

Medi Ambient manté la retirada de pins secs al parc natural de Serra Gelada i amplia la intervenció al terme municipal de Benidorm, amb tales, desbrossaments i mesures preventives enfront d'incendis i riscos per a la població.

La Universitat d’Alacant i la de Machala impulsen un ecosistema d’emprenedoria i innovació a l’Equador

La Universitat d'Alacant i la Universitat Tècnica de Machala han firmat un conveni per a crear un ecosistema d'emprenedoria i innovació a la província equatoriana de l'Or, basat en el model de quàdruple hèlice.

Medi Ambient retira pins secs en Serra Gelada i amplia els treballs a Benidorm

Medi Ambient continua la retirada de pins secs al parc natural de Serra Gelada i amplia les actuacions al terme municipal de Benidorm per a reduir el risc d'incendis i millorar l'estat de la muntanya.

Cinema Jove homenatja a Greta Gerwig pel seu impacte en el paper de la dona a Hollywood

La 41 edició de Cinema Jove dedicarà un cicle a Greta Gerwig, repassant la seua evolució del cinema independent als grans èxits de taquilla i la seua mirada feminista a Hollywood.

Les víctimes de la dana carreguen contra el tancament de la comissió de Les Corts

Les principals associacions de víctimes de la dana del 29 d'octubre de 2024 mostren la seua indignació pel tancament de la comissió d'investigació de Les Corts, que donen per fracassada i purament partidista.