Un jove apunyala en el coll a un home en un pas de zebra en ple centre de València

Angel Guimera

Lloc dels fets | Maps

 

Agents de la Policia Nacional han detingut este dimecres de vesprada, gràcies a la col·laboració ciutadana, a un jove de 22 anys que presumptament va apunyalar en el coll a un vianant amb el que no tenia relació. 

 

La víctima, de 52 anys, anava caminant pel carrer quan va patir l’agressió, en el moment en què estava en l’encreuament entre els carrers Guillem de Castro i Àngel Guimerà. Segons ha publicat ‘Las Provincias’, la víctima ha resultat ferida amb lesions de gravetat.

 

Al voltant de les 16.30 hores, la Policia va rebre un avís de l’apunyalament a una persona que anava caminant pel carrer i a la que una altra, amb la que no guardava relació, li havia agredit i havia fugit del lloc.

 

Testimonis dels fets van proporcionar als agents detalls de l’agressor, que va ser localitzat ràpidament pels voltants. El jove, de nacionalitat colombiana, va tirar el ganivet al sòl i va continuar caminant per la vorera en direcció al vell llit del Túria.

 

La víctima, de nacionalitat espanyola, va demanar auxili i va ser assistit en primer lloc per una treballadora d’un establiment pròxim que li va tapar la ferida. Segons fonts policials, mentres que uns agents buscaven al presumpte autor dels fets, el localitzaven i van recuperar l’arma utilitzada, altres es va quedar amb el ferit prestant-li ajuda fins a l’arribada dels servicis sanitaris.

 

Fonts del Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) han assenyalat que van rebre l’avís de l’apunyalament al voltant de les 16.27 hores i van mobilitzar fins a eixe lloc a una unitat del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) que va atendre la víctima per ferides en el coll, encara que no han precisat el seu estat. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Arcadi España critica el debat sobre el CNI i reclama més solidaritat amb Ceuta

El ministre d’Hisenda, Arcadi España, considera que el debat sobre el CNI aporta poc i apel·la a la solidaritat de les comunitats autònomes, especialment davant l’acollida de menors migrants a Ceuta.

Robatori al MUVI: sostreuen gran part del llegendari Tresor de Villena

Gran part del mític Tresor de Villena, un conjunt únic d’orfebreria de l’Edat del Bronze descobert en 1963, ha sigut robat del Museu de Villena (MUVI). La col·lecció inclou 59 peces, majoritàriament d’or, considerades de les més importants d’Europa.

Roben el Tresor de Villena: 66 joies úniques amb quasi 10 quilos d’or

Un robatori al museu de Villena s’ha saldat amb la desaparició de les 66 peces del Tresor, un conjunt únic de quasi 10 quilos d’or i dues peces amb ferro d’origen meteòric, considerat un dels grans símbols arqueològics de la península Ibèrica.

La DGT calcula més de 908.000 viatges per carretera en el retorn de l’estiu a la Comunitat

La DGT ha previst 908.160 desplaçaments per les carreteres de la Comunitat Valenciana en l’operació especial Retorn 2026, activa des de divendres fins dilluns 31 d’agost, amb punts conflictius destacats en les tres províncies.

PLD Space dissenyarà la nova generació de llançadors privats europeus

PLD Space, amb seu a Elx, ha sigut escollida per l’Agència Espacial Europea per desenvolupar la pròxima generació de llançadors privats, amb un contracte de quasi 159 milions d’euros.

Roben en minuts gran part del Tresor de Villena del museu MUVI

Uns lladres han sostret en pocs minuts la major part de les peces del Tresor de Villena exposades al MUVI, en un assalt nocturn que ha activat les alarmes del museu i del poliesportiu municipal.

València bat el rècord amb 30 nits tòrrides este 2026, segons Aemet

València ha encadenat 30 nits tòrrides en 2026, amb mínimes de 25 graus o més, un rècord històric segons Aemet. Castelló de la Plana i Alacant també han superat els seus màxims de calor nocturna.

Quatre detinguts a Elx per un frau amb targetes en compres per internet

La Policia Nacional ha detingut a Elx quatre hòmens d’entre 21 i 33 anys per integrar presumptament un grup que comprava telèfons d’alta gamma per internet amb targetes bancàries sostretes. S’han relacionat amb almenys set estafes en diverses ciutats per més de 10.500 euros.