Anuncios

Investiguen a tres jóvens per agredir sexualment a un xiquet, de 9, i gravar-lo amb el mòbil en la Ribera

Els nens i nenes gaudeixen d'allò més amb els ninos dels seguicis.

Xiquets jugant. | Laia Solanellas

 

El jutjat de menors número dos de València investiga una causa d’agressió sexual a un xiquet de nou anys per part d’altres tres menors, d’onze, tretze i quinze, en una zona residencial en la comarca de la Ribera de València. 

 

Tal com ha avançat el periòdic ‘Levante’ l’incident es va produir, el mes de juliol passat,  en una zona de vivendes familiars, en un municipi que no s’ha pogut confirmar, on un grup de xiquets van obligar a un altre a fer-los fel·lacions. 

 

A pesar de les declaracions dels xiquets i de la víctima, la Fiscalia de Menors només ha sol·licitat l’internament del major de tots els xiquets, ja que, a causa de la legislació vigent, no se’ls pot imputar delictes als altres dos, ja que són menors de catorze anys.

 

Segons els testimonis de les víctimes, el més major no va ser l’instigador d’este incident, sinó el xiquet de tretze anys, que hauria arribat, presumptament a gravar els fets amb el seu mòbil. Per, això, la Guàrdia Civil ha intervingut els telèfons mòbils dels menors per a rastrejar i intentar recuperar els arxius suposadament esborrats.

 

L’incident es va produir en la vivenda d’un d’ells menors, i va ser destapat per un familiar de la víctima, a qui li hauria arribat la informació de gent pròxima. La família del menor han presentat una denúncia en la Guàrdia Civil. 

 

A pesar de què els altres dos xiquets han quedat en llibertat sense mesures cautelars, el major de tots estarà internat terapèuticament durant els pròxims sis mesos, a causa de la gravetat del delicte i davant la situació de risc que presentava, amb problemes d’adaptació, dèficit d’atenció, hiperactivitat i altres problemes. 

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Mazón recorre la negativa al fet que l’Audiència revise documents clau de la DANA

La defensa de Carlos Mazón recorre la decisió del jutjat de Catarroja que rebutja enviar a l'Audiència Provincial documents concrets del cas de la DANA i denuncia indefensió.

Alacant obri la negociació per a continuar sent port d’eixida de The Ocean Race més enllà de 2027

L'alcalde d'Alacant confirma que ja s'han iniciat les negociacions per a mantindre a la ciutat com a port d'eixida de The Ocean Race després de 2027, secundat per Generalitat i Diputació, i destaca l'impacte econòmic i d'innovació de l'esdeveniment.

Puig reivindica a la universitat enfront de la cultura fake i el negacionismo

Ximo Puig defén en l'UJI el paper de la universitat i de l'educació humanista com a barrera davant la cultura fake, les faules i l'auge del negacionismo.

Mallorca i València es juguen un respir clau en la lluita per la permanència

Mallorca i València obrin la jornada 33 de LaLiga EA Sports en un dol directe per la permanència. Els dos equips busquen un triomf que els done aire i els permeta posar terra pel mig amb el descens.

Corberán reafirma la seua confiança en la plantilla del València malgrat la falta de punts

Carlos Corberán defén la implicació de la plantilla del València abans de visitar al Mallorca, admet que l'equip hauria de portar més punts i assumix la lluita per la permanència.

Calor i estabilitat per a arrancar la setmana en la Comunitat Valenciana, amb tempestes aïllades a l’interior

La penúltima setmana d'abril comença en la Comunitat Valenciana amb temperatures per damunt dels 25 graus, ambient estable i risc de ruixats vespertins amb tempesta a l'interior nord.

Pérez Llorca critica la regularització de migrants i veu un clar interés electoral

Juanfran Pérez Llorca sosté que la regularització massiva de migrants no està ben organitzada i la vincula a fins electorals, mentres aborda també polèmiques locals a Alacant.

El PSPV acusa a Catalá de frenar la regularització d’immigrants a València

El PSPV retrau a l'alcaldessa María José Catalá la falta de reforços municipals per a tramitar la regularització d'immigrants i alerta del col·lapse en les cues de l'Ajuntament.