Investiguen a tres jóvens per agredir sexualment a un xiquet, de 9, i gravar-lo amb el mòbil en la Ribera

Els nens i nenes gaudeixen d'allò més amb els ninos dels seguicis.

Xiquets jugant. | Laia Solanellas

 

El jutjat de menors número dos de València investiga una causa d’agressió sexual a un xiquet de nou anys per part d’altres tres menors, d’onze, tretze i quinze, en una zona residencial en la comarca de la Ribera de València. 

 

Tal com ha avançat el periòdic ‘Levante’ l’incident es va produir, el mes de juliol passat,  en una zona de vivendes familiars, en un municipi que no s’ha pogut confirmar, on un grup de xiquets van obligar a un altre a fer-los fel·lacions. 

 

A pesar de les declaracions dels xiquets i de la víctima, la Fiscalia de Menors només ha sol·licitat l’internament del major de tots els xiquets, ja que, a causa de la legislació vigent, no se’ls pot imputar delictes als altres dos, ja que són menors de catorze anys.

 

Segons els testimonis de les víctimes, el més major no va ser l’instigador d’este incident, sinó el xiquet de tretze anys, que hauria arribat, presumptament a gravar els fets amb el seu mòbil. Per, això, la Guàrdia Civil ha intervingut els telèfons mòbils dels menors per a rastrejar i intentar recuperar els arxius suposadament esborrats.

 

L’incident es va produir en la vivenda d’un d’ells menors, i va ser destapat per un familiar de la víctima, a qui li hauria arribat la informació de gent pròxima. La família del menor han presentat una denúncia en la Guàrdia Civil. 

 

A pesar de què els altres dos xiquets han quedat en llibertat sense mesures cautelars, el major de tots estarà internat terapèuticament durant els pròxims sis mesos, a causa de la gravetat del delicte i davant la situació de risc que presentava, amb problemes d’adaptació, dèficit d’atenció, hiperactivitat i altres problemes. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El Villarreal arranca la pretemporada sobre la gespa amb Iñigo Pérez al comandament

El Villarreal ha començat la pretemporada amb la primera sessió sobre la gespa dirigida per Iñigo Pérez i amb absències destacades per cessions i participació en el Mundial.

Quasi 300 conductors acaben davant del jutge en juny a la Comunitat Valenciana

La Guàrdia Civil ha posat a disposició judicial 287 conductors en juny a la Comunitat Valenciana per presumptes delictes contra la seguretat viària, sobretot per alcohol i per conduir sense permís.

Extingit l’incendi a la planta de reciclatge de Villena després de més de deu hores de treball

Els bombers han donat per extingit aquesta matinada l’incendi declarat dimecres en una planta de reciclatge de Villena, situat en una campa exterior i que va generar una densa columna de fum visible des de diversos punts.

Nit sufocant a la Comunitat Valenciana amb fins a 31,1 graus a Aigües

La quarta nit de l’actual ona de calor ha deixat mínimes tòrrides a nombrosos municipis, amb 31,1 graus a Aigües i valors per damunt dels 28 graus en moltes localitats.

Temperatures de fins a 42 graus tornen a colpejar la Comunitat Valenciana este dijous

El dijous arribarà amb cel poc nuvolós però amb avisos per calor extrema al sud de València i litoral d'Alacant, on s'esperen fins a 42 graus. Divendres les temperatures baixaran de manera generalitzada, sobretot al sud i interior de València.

Ramón Terrats torna al Getafe traspassat pel Villarreal

El migcampista Ramón Terrats ha sigut traspassat pel Villarreal al Getafe, on ja va jugar en la temporada 24-25 i on començarà ara una segona etapa a les ordres de José Bordalás.

Recomanen confinar-se per la columna de fum d’un incendi en un desguàs d’El Verger

Un incendi en un desguàs d’El Verger ha generat una intensa columna de fum i s’ha recomanat als veïns de la zona afectada que es confinen a casa i eviten acostar-se a l’incendi.

Castelló envia 24.000 quilos d’ajuda a les víctimes del terratrémol de Veneçuela

L’Ajuntament de Castelló ha organitzat l’enviament de 24.000 quilos d’aliments i productes de primera necessitat a Veneçuela per a donar suport als afectats pel terratrémol, amb la col·laboració d’associacions veneçolanes i la Generalitat.