Investiguen a tres jóvens per agredir sexualment a un xiquet, de 9, i gravar-lo amb el mòbil en la Ribera

Els nens i nenes gaudeixen d'allò més amb els ninos dels seguicis.

Xiquets jugant. | Laia Solanellas

 

El jutjat de menors número dos de València investiga una causa d’agressió sexual a un xiquet de nou anys per part d’altres tres menors, d’onze, tretze i quinze, en una zona residencial en la comarca de la Ribera de València. 

 

Tal com ha avançat el periòdic ‘Levante’ l’incident es va produir, el mes de juliol passat,  en una zona de vivendes familiars, en un municipi que no s’ha pogut confirmar, on un grup de xiquets van obligar a un altre a fer-los fel·lacions. 

 

A pesar de les declaracions dels xiquets i de la víctima, la Fiscalia de Menors només ha sol·licitat l’internament del major de tots els xiquets, ja que, a causa de la legislació vigent, no se’ls pot imputar delictes als altres dos, ja que són menors de catorze anys.

 

Segons els testimonis de les víctimes, el més major no va ser l’instigador d’este incident, sinó el xiquet de tretze anys, que hauria arribat, presumptament a gravar els fets amb el seu mòbil. Per, això, la Guàrdia Civil ha intervingut els telèfons mòbils dels menors per a rastrejar i intentar recuperar els arxius suposadament esborrats.

 

L’incident es va produir en la vivenda d’un d’ells menors, i va ser destapat per un familiar de la víctima, a qui li hauria arribat la informació de gent pròxima. La família del menor han presentat una denúncia en la Guàrdia Civil. 

 

A pesar de què els altres dos xiquets han quedat en llibertat sense mesures cautelars, el major de tots estarà internat terapèuticament durant els pròxims sis mesos, a causa de la gravetat del delicte i davant la situació de risc que presentava, amb problemes d’adaptació, dèficit d’atenció, hiperactivitat i altres problemes. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Infraestructures educatives: data clau per a la negociació entre Educació i sindicats

Educació i sindicats de docents es reuniran dimarts 30 de juny per a negociar el bloc d Infraestructures Educatives i el decret de jornada i horari del professorat no universitari, amb diversos plans d inversió sobre la taula.

Mig milió d’euros i equip de rescat valencià per a ajudar Veneçuela després dels terratrémols

La Generalitat ha destinat 500.000 euros a ajuda humanitària urgent per a Veneçuela i ha activat un equip especialitzat de bombers i gossos de rescat per a sumar-se al dispositiu de resposta després dels terratrémols de Caracas i La Guaira.

Benidorm obrirà SkyFest, un nou recinte d’estiu amb més de 20 concerts

Benidorm inaugurarà este diumenge SkyFest, un nou espai d’espectacles als antics camps Hermanos Martínez Munuera, amb més de vint concerts i capacitat màxima per a 25.000 assistents fins a setembre.

Dos rescatistes de la Marina Baixa viatgen a Veneçuela amb gossos per buscar supervivents

Dos membres del grup GEIR-K9 de la Marina Baixa viatgen este divendres a Caracas amb dos gossos especialitzats per buscar supervivents del doble terratrémol de Veneçuela.

Detingut a Alacant per estavellar el cotxe després d’una discussió amb la seua parella

Un home de 30 anys ha sigut detingut a Alacant acusat de violència masclista i de causar danys després d’estavellar suposadament de manera intencionada el seu vehicle contra un contenidor de vidre i dos cotxes estacionats al barri de Babel, després d’una discussió amb la seua parella.

Barrachina acusa Espanya i Morant de justificar delictes en lloc de defensar una millor financiació

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, ha acusat els ministres socialistes Arcadi España i Diana Morant de centrar-se en justificar decisions judicialment qüestionades del Govern de Pedro Sánchez en lloc d’impulsar una nova financiació autonòmica pactada amb totes les comunitats.

Transport públic més barat fins a finals de 2026: el Consell allarga els descomptes

El Consell ha acordat prorrogar fins al 31 de desembre de 2026 les reduccions temporals de tarifes en el transport públic autonòmic, amb gratuïtat per als menors de 15 anys i descomptes importants per a jóvens i abonats.

La detecció d’amiant encarisix la demolició del CEIP Orba d’Alfafar en quasi 82.000 euros

La demolició del CEIP Orba d’Alfafar, afectat per la DANA, ha incrementat el seu cost en 81.770 euros per l’aparició de grans quantitats de fibrocement amb amiant durant les obres.