Investiguen a tres jóvens per agredir sexualment a un xiquet, de 9, i gravar-lo amb el mòbil en la Ribera

Els nens i nenes gaudeixen d'allò més amb els ninos dels seguicis.

Xiquets jugant. | Laia Solanellas

 

El jutjat de menors número dos de València investiga una causa d’agressió sexual a un xiquet de nou anys per part d’altres tres menors, d’onze, tretze i quinze, en una zona residencial en la comarca de la Ribera de València. 

 

Tal com ha avançat el periòdic ‘Levante’ l’incident es va produir, el mes de juliol passat,  en una zona de vivendes familiars, en un municipi que no s’ha pogut confirmar, on un grup de xiquets van obligar a un altre a fer-los fel·lacions. 

 

A pesar de les declaracions dels xiquets i de la víctima, la Fiscalia de Menors només ha sol·licitat l’internament del major de tots els xiquets, ja que, a causa de la legislació vigent, no se’ls pot imputar delictes als altres dos, ja que són menors de catorze anys.

 

Segons els testimonis de les víctimes, el més major no va ser l’instigador d’este incident, sinó el xiquet de tretze anys, que hauria arribat, presumptament a gravar els fets amb el seu mòbil. Per, això, la Guàrdia Civil ha intervingut els telèfons mòbils dels menors per a rastrejar i intentar recuperar els arxius suposadament esborrats.

 

L’incident es va produir en la vivenda d’un d’ells menors, i va ser destapat per un familiar de la víctima, a qui li hauria arribat la informació de gent pròxima. La família del menor han presentat una denúncia en la Guàrdia Civil. 

 

A pesar de què els altres dos xiquets han quedat en llibertat sense mesures cautelars, el major de tots estarà internat terapèuticament durant els pròxims sis mesos, a causa de la gravetat del delicte i davant la situació de risc que presentava, amb problemes d’adaptació, dèficit d’atenció, hiperactivitat i altres problemes. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Vesprada amb ruixats i tempestes aïllades a l’interior de la Comunitat Valenciana

La vesprada del diumenge portarà ruixats amb tempesta, sobretot a l'interior de la Comunitat Valenciana, mentres les temperatures mínimes pujaran lleugerament i el vent serà fluix.

Tres detinguts a Alacant per una estafa immobiliària a estrangers de més de 1,2 milions

La Policia Nacional ha desarticulat a Alacant un grup criminal familiar acusat d'estafar més de 1,2 milions d'euros a compradors estrangers mitjançant falses operacions immobiliàries.

Quart negatiu en hantavirus de la dona aïllada en un hospital d’Alacant

La dona de 32 anys ingressada a l'hospital de Sant Joan d'Alacant per sospita de hantavirus ha donat per quarta vegada negatiu en la PCR i seguix en aïllament preventiu.

Quarta vaga mèdica de l’any pel bloqueig en la negociació amb Sanitat

Els metges encadenen la seua quarta vaga setmanal de l'any davant la falta d'avanços amb el Ministeri de Sanitat, que els acusa d'estar instrumentalitzats per la dreta.

La ciència pren els bars en l’onzena edició de Pint of Science a Espanya

Pint of Science celebra la seua onzena edició a Espanya amb més de 1.300 esdeveniments gratuïts en bars de 114 ciutats i municipis, acostant la investigació científica al públic general.

Espanya consolida el seu lideratge en vinya ecològica davant un consumidor més exigent

Espanya manté el lideratge en superfície de vinya ecològica a la Unió Europea, impulsat per un consumidor que prioritza la sostenibilitat i la qualitat del vi que compra.

La investigació del triple crim masclista de Dolores avança a l’espera de les autòpsies

La Guàrdia Civil manté oberta la investigació del triple crim masclista de Dolores mentres espera els resultats de les autòpsies per a confirmar la principal hipòtesi sobre l'ocorregut.

Polo i Vilaplana compareixen esta setmana en el Congrés per la gestió de la dana de 2024

La comissió d'investigació del Congrés sobre la dana d'octubre de 2024 interrogarà esta setmana al president de la CHJ, Miguel Polo, i a la periodista Maribel Vilaplana, després de reordenar-se les seues compareixences.