Investiguen a tres jóvens per agredir sexualment a un xiquet, de 9, i gravar-lo amb el mòbil en la Ribera

Els nens i nenes gaudeixen d'allò més amb els ninos dels seguicis.

Xiquets jugant. | Laia Solanellas

 

El jutjat de menors número dos de València investiga una causa d’agressió sexual a un xiquet de nou anys per part d’altres tres menors, d’onze, tretze i quinze, en una zona residencial en la comarca de la Ribera de València. 

 

Tal com ha avançat el periòdic ‘Levante’ l’incident es va produir, el mes de juliol passat,  en una zona de vivendes familiars, en un municipi que no s’ha pogut confirmar, on un grup de xiquets van obligar a un altre a fer-los fel·lacions. 

 

A pesar de les declaracions dels xiquets i de la víctima, la Fiscalia de Menors només ha sol·licitat l’internament del major de tots els xiquets, ja que, a causa de la legislació vigent, no se’ls pot imputar delictes als altres dos, ja que són menors de catorze anys.

 

Segons els testimonis de les víctimes, el més major no va ser l’instigador d’este incident, sinó el xiquet de tretze anys, que hauria arribat, presumptament a gravar els fets amb el seu mòbil. Per, això, la Guàrdia Civil ha intervingut els telèfons mòbils dels menors per a rastrejar i intentar recuperar els arxius suposadament esborrats.

 

L’incident es va produir en la vivenda d’un d’ells menors, i va ser destapat per un familiar de la víctima, a qui li hauria arribat la informació de gent pròxima. La família del menor han presentat una denúncia en la Guàrdia Civil. 

 

A pesar de què els altres dos xiquets han quedat en llibertat sense mesures cautelars, el major de tots estarà internat terapèuticament durant els pròxims sis mesos, a causa de la gravetat del delicte i davant la situació de risc que presentava, amb problemes d’adaptació, dèficit d’atenció, hiperactivitat i altres problemes. 

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El vent tomba la rematada de la falla Oltá a València i complica la plantà en diversos municipis

Les ratxes han derrocat la rematada de la falla Oltá-Juan Ramón Jiménez a València i estan afectant la plantà a Burjassot, Manises i Bétera. La comissió espera a l'artista per a valorar la reparació mentres l'infantil s'ha plantat sense problemes.

La falla més llarga del món ret homenatge a la Marató de València amb 42,195 metres

La comissió Manuel de Falla Tamarindes firma un monument horitzontal de 42,195 metres que recrea la meta de la Marató de València i aspira a fer història.

El GP de la Comunitat Valenciana es retarda al 29 de novembre per la situació a Orient Mitjà

El tancament de MotoGP 2026 es mou una setmana: València passa del 22 al 29 de novembre després de l'ajornament del GP de Catar al 8 de novembre. Portimão es fixa per al dia 22.

Ratxes de fins a 103 km/h a l’interior nord de Castelló i alerta taronja per vent

La passada nit va deixar ratxes de 103 km/h a La Pobla de Benifassà i l'interior nord de Castelló seguix en avís taronja fins a les 19.00. També hi ha avisos grocs per vent i fenòmens costaners en altres zones.

Un policia fora de servici frustra un furt afectuós a un home de 77 anys a Elx i deté a tres

Un agent de la Policia Nacional ha impedit que un grup sostraguera la cadena d'or d'un home de 77 anys a Elx. Tres persones han sigut detingudes per furt i pertinença a grup criminal.

La Setmana Gran fallera comença amb cels poc nuvolosos i ratxes molt fortes a Castelló i nord de València

Els dies grans de les Falles arranquen amb cel poc nuvolós, temperatures en descens i vent del nord-oest, amb ratxes molt fortes a Castelló i el nord de València. El dilluns de 'plantá' s'espera cel poc nuvolós i màximes a l'alça a l'interior, amb brises en el litoral a la vesprada.

Sarabia demana entendre el que ha passat i superar-ho després del 4-1 davant el Reial Madrid

El tècnic de l'Elx va analitzar el 4-1 al Bernabéu, va admetre que porten tres mesos sense guanyar i va demanar unió i energia per als deu partits que resten. L'equip depén del resultat del Mallorca per a mantindre's fora del descens.

Un Redó torna al Bernabéu 23 anys després

Federico Redondo va ser titular amb l'Elx en el Santiago Bernabéu, 23 anys després de l'adeu del seu pare. El cognom va tornar a un estadi que el va convertir en llegenda.