Detingut un matrimoni en Benigànim per prostituir a una jove i obligar-la a avortar dos voltes

Benigànim

Moment de la detenció en Benigànim | ValènciaDiari

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a un matrimoni de nacionalitat romanesa presumptament dedicat al tràfic d’éssers humans amb finalitats d’explotació sexual en Benigànim, dins de la comarca de la Vall d’Albaida, i han aconseguit alliberar a una jove, de la mateixa nacionalitat, que era prostituïda en una carretera del municipi i a la que obligaven a treballar en un control extrem fins a deu hores diàries.

 

La víctima havia de cridar als seus captors cada volta que realitzava un servici per a què recolliren els diners, segons ha informat la Policia en un comunicat. El detingut suposadament li donava colps i violava quan desitjava i va arribar a ser obligada a avortar en dos ocasions. Al matrimoni se li imputa un delicte de tràfic d’éssers humans amb finalitats d’explotació sexual i es troba ja en presó provisional.

 

La investigació es va iniciar el mes de febrer passat. Els agents van rebre una sol·licitud per part de la Fiscalia de Cooperació Internacional de la Fiscalia General de l’Estat, en la que es comunicava l’existència d’una ordre europea en la que interessava saber tota la informació possible sobre el detingut.

 

Per això, els investigadors van començar les gestions precises i van comprovar l’activitat delictiva del matrimoni. Els policies van constatar que la víctima havia sigut captada per esta parella en Romania, amb la promesa d’un treball digne i millors condicions econòmiques.

 

 

A pesar de tot, i en arribar a Espanya, la van obligar a exercir la prostitució en amenaces i coaccions. La jove tenia un horari fixat pels detinguts i era traslladada a una carretera de la localitat on vivien els captors i en la que estava des de les 10.00, i fins a les 20.00 hores.

Avortaments després de les violacions

De fet, segons la Policia, el detingut presumptament va violar a la dona en moltes ocasions i es va quedar dos voltes embarassada. El matrimoni la va obligar a avortar per a poder continuar lucrant-se amb la seua explotació. La Policia Nacional ha pogut comprovar que els detinguts s’aprofitaven de la posició de domini amb la víctima, que estava aïllada i no tenia relació en altres persones, de tal forma que creia que no tenia més opció que conseguir beneficis per als seus captors.

 

La investigació va finalitzar amb l’entrada i registre en el domicili de la parella arrestada, on els agents van intervindre 320 euros en efectiu, documentació de la víctima, telèfons mòbils, justificants de diners enviats a Romania i documents que proven els servicis sexuals als que era obligada a practicar la víctima. El matrimoni captador va ser arrestat i es troba en presó provisional.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

La signatura d’hipoteques cau un 11,5 % al maig a la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana ha registrat al maig una caiguda del 11,5 % en hipoteques per a vivenda, fins a 4.825 operacions, en un context de desacceleració del mercat hipotecari a Espanya.

Nou decàleg del turista responsable a València per a reforçar la convivència amb els veïns

L'Ajuntament de València ha impulsat, a través de la Fundació Visit València, un Decàleg del Turista Responsable per a fomentar un comportament cívic, respectuós i sostenible entre els visitants i millorar la convivència amb el veïnat.

Un reventó càlid a la Vall d’Albaida dispara la temperatura i deixa ràfegues de vent fort

Ontinyent i altres localitats de la Vall d’Albaida han registrat un reventó càlid amb una pujada sobtada de quasi sis graus i ràfegues de vent fortes. Aemet també ha explicat que l’efecte d’illa de calor urbana a València ha sigut molt dèbil en esta situació.

30.000 persones vibren amb el Mundial d’Espanya a la plaça de l’Ajuntament de València

Unes 30.000 persones han omplit la plaça de l’Ajuntament de València per seguir en pantalla gegant la final del Mundial 2026 entre Espanya i Argentina i festejar el triomf de la selecció i el gol del valencià Ferran Torres.

Ferran Torres i Álex Grimaldo entren en la història com a quintos valencians campions del món

Ferran Torres i Álex Grimaldo s’han convertit en els quintos futbolistes valencians que conquisten un Mundial absolut, seguint el camí obert per Raúl Albiol i ampliat per Ivana Andrés i Enith Salón.

El Valencia Basket fa una oferta per Eli Ndiaye i el Madrid té fins divendres per reaccionar

El Valencia Basket ha presentat una oferta per Eli Ndiaye i el Real Madrid té fins divendres 24 per igualar-la amb un increment del 10% o deixar que el pivot senegalés se sume al club taronja.

Un home s’asseu en el banc acusat d’agredir qui li va recriminar tirar petards gegants al Port de Sagunt

La Secció Quarta de l’Audiència Provincial de València jutja un home acusat de colpejar brutalment un veí que li havia recriminat tirar petards de gran grandària al Port de Sagunt. La Fiscalia demana dos anys i nove mesos de presó per delictes de lesions i amenaces.

Quatre exresponsables d’Alacant planten la comissió per l’escàndol de vivendes de Les Naus

Cap dels quatre excàrrecs municipals citats, entre ells l’exregidora d’Urbanisme Rocío Gómez, ha comparegut en la comissió d’investigació sobre les adjudicacions de vivendes públiques de Les Naus a la platja de Sant Joan.