Detingut un matrimoni en Benigànim per prostituir a una jove i obligar-la a avortar dos voltes

Benigànim

Moment de la detenció en Benigànim | ValènciaDiari

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a un matrimoni de nacionalitat romanesa presumptament dedicat al tràfic d’éssers humans amb finalitats d’explotació sexual en Benigànim, dins de la comarca de la Vall d’Albaida, i han aconseguit alliberar a una jove, de la mateixa nacionalitat, que era prostituïda en una carretera del municipi i a la que obligaven a treballar en un control extrem fins a deu hores diàries.

 

La víctima havia de cridar als seus captors cada volta que realitzava un servici per a què recolliren els diners, segons ha informat la Policia en un comunicat. El detingut suposadament li donava colps i violava quan desitjava i va arribar a ser obligada a avortar en dos ocasions. Al matrimoni se li imputa un delicte de tràfic d’éssers humans amb finalitats d’explotació sexual i es troba ja en presó provisional.

 

La investigació es va iniciar el mes de febrer passat. Els agents van rebre una sol·licitud per part de la Fiscalia de Cooperació Internacional de la Fiscalia General de l’Estat, en la que es comunicava l’existència d’una ordre europea en la que interessava saber tota la informació possible sobre el detingut.

 

Per això, els investigadors van començar les gestions precises i van comprovar l’activitat delictiva del matrimoni. Els policies van constatar que la víctima havia sigut captada per esta parella en Romania, amb la promesa d’un treball digne i millors condicions econòmiques.

 

 

A pesar de tot, i en arribar a Espanya, la van obligar a exercir la prostitució en amenaces i coaccions. La jove tenia un horari fixat pels detinguts i era traslladada a una carretera de la localitat on vivien els captors i en la que estava des de les 10.00, i fins a les 20.00 hores.

Avortaments després de les violacions

De fet, segons la Policia, el detingut presumptament va violar a la dona en moltes ocasions i es va quedar dos voltes embarassada. El matrimoni la va obligar a avortar per a poder continuar lucrant-se amb la seua explotació. La Policia Nacional ha pogut comprovar que els detinguts s’aprofitaven de la posició de domini amb la víctima, que estava aïllada i no tenia relació en altres persones, de tal forma que creia que no tenia més opció que conseguir beneficis per als seus captors.

 

La investigació va finalitzar amb l’entrada i registre en el domicili de la parella arrestada, on els agents van intervindre 320 euros en efectiu, documentació de la víctima, telèfons mòbils, justificants de diners enviats a Romania i documents que proven els servicis sexuals als que era obligada a practicar la víctima. El matrimoni captador va ser arrestat i es troba en presó provisional.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Vox anuncia que els pressupostos de 2026 seran els tercers de la legislatura en la Comunitat Valenciana

Els pressupostos de la Generalitat per a 2026 que Vox preveu registrar este divendres seran els tercers de l'actual legislatura, marcada per dos pròrrogues i per la dependència de la majoria de PP i Vox en Les Corts.

Vox i PP tanquen un acord per a presentar els Pressupostos de la Generalitat de 2026 en Les Corts

Vox confirma un acord amb el Consell del PP per a registrar este divendres els Pressupostos de la Generalitat de 2026 i aprovar-los en Les Corts el 21 i 22 de juliol.

Una clínica quiropràctica haurà de pagar 150.866 euros per causar greus lesions a una pacient

El Tribunal d'Instància 15 de València imposa una indemnització de 150.866 euros a una clínica quiropràctica per manipulacions contraindicades que van agreujar l'estat neurològic d'una pacient i li van provocar una síndrome de cua de cavall.

CSIF denuncia pintades i danys en la seua seu de Castelló després de l’acord educatiu

CSIF ha denunciat davant les autoritats diverses accions vandàliques en la seua seu de Castelló, produïdes després de recolzar al costat de ANPE la proposta salarial de la Generalitat en la vaga docent.

La UPV i Geely reforcen la seua aliança per a impulsar talent i innovació en automoció

La Universitat Politècnica de València i el grup automobilístic xinés Geely consoliden la seua col·laboració estratègica per a potenciar el talent, la mobilitat internacional i la investigació en mobilitat intel·ligent entre València i Hangzhou.

Investiguen a dos hòmens pel robatori de més de sis tones de cable de coure de telefonia

La Guàrdia Civil investiga a dos hòmens acusats d'integrar un grup criminal que hauria robat més de sis tones de cable de coure de l'estesa telefònica en diverses localitats de la Comunitat Valenciana.

L’energia dispara els preus industrials un 8,3% a l’abril i marca la seua major alça des de 2022

Els preus industrials van augmentar un 8,3% a l'abril interanual, impulsats per l'energia i un repunt del 70,1% en coquerías i refí de petroli després de la guerra a Orient Mitjà.

L’Assemblea de Docents de Balears dona 100.000 euros a les vagues educatives de Catalunya i Comunitat Valenciana

L'Assemblea de Docents de Balears destina 100.000 euros de la seua caixa de resistència a donar suport a les mobilitzacions educatives a Catalunya i Comunitat Valenciana i s'oferix a recolzar l'etapa de 0 a 3 anys.