14.1 C
València
Dilluns, 1 desembre, 2025

Detingut un matrimoni en Benigànim per prostituir a una jove i obligar-la a avortar dos voltes

Benigànim

Moment de la detenció en Benigànim | ValènciaDiari

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a un matrimoni de nacionalitat romanesa presumptament dedicat al tràfic d’éssers humans amb finalitats d’explotació sexual en Benigànim, dins de la comarca de la Vall d’Albaida, i han aconseguit alliberar a una jove, de la mateixa nacionalitat, que era prostituïda en una carretera del municipi i a la que obligaven a treballar en un control extrem fins a deu hores diàries.

 

La víctima havia de cridar als seus captors cada volta que realitzava un servici per a què recolliren els diners, segons ha informat la Policia en un comunicat. El detingut suposadament li donava colps i violava quan desitjava i va arribar a ser obligada a avortar en dos ocasions. Al matrimoni se li imputa un delicte de tràfic d’éssers humans amb finalitats d’explotació sexual i es troba ja en presó provisional.

 

La investigació es va iniciar el mes de febrer passat. Els agents van rebre una sol·licitud per part de la Fiscalia de Cooperació Internacional de la Fiscalia General de l’Estat, en la que es comunicava l’existència d’una ordre europea en la que interessava saber tota la informació possible sobre el detingut.

 

Per això, els investigadors van començar les gestions precises i van comprovar l’activitat delictiva del matrimoni. Els policies van constatar que la víctima havia sigut captada per esta parella en Romania, amb la promesa d’un treball digne i millors condicions econòmiques.

 

 

A pesar de tot, i en arribar a Espanya, la van obligar a exercir la prostitució en amenaces i coaccions. La jove tenia un horari fixat pels detinguts i era traslladada a una carretera de la localitat on vivien els captors i en la que estava des de les 10.00, i fins a les 20.00 hores.

Avortaments després de les violacions

De fet, segons la Policia, el detingut presumptament va violar a la dona en moltes ocasions i es va quedar dos voltes embarassada. El matrimoni la va obligar a avortar per a poder continuar lucrant-se amb la seua explotació. La Policia Nacional ha pogut comprovar que els detinguts s’aprofitaven de la posició de domini amb la víctima, que estava aïllada i no tenia relació en altres persones, de tal forma que creia que no tenia més opció que conseguir beneficis per als seus captors.

 

La investigació va finalitzar amb l’entrada i registre en el domicili de la parella arrestada, on els agents van intervindre 320 euros en efectiu, documentació de la víctima, telèfons mòbils, justificants de diners enviats a Romania i documents que proven els servicis sexuals als que era obligada a practicar la víctima. El matrimoni captador va ser arrestat i es troba en presó provisional.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

La Generalitat activa un pla per a reduir senglars i reforçar la vigilància davant la pesta porcina africana

La Generalitat ha posat en marxa un pla preventiu davant els primers casos de pesta porcina africana a Catalunya. El dispositiu reforça la vigilància i preveu reduir la població de senglars en zones de major risc, amb especial atenció a l'entorn de l'AP-7.

El cap de Gabinet de Mazón sosté que ningú va reclamar que el president acudira al Cecopi

José Manuel Cuenca ha defés en la comissió del Congrés sobre la DANA que el llavors president va estar informat i que des del Cecopi ningú ho va reclamar. L'oposició li ha retret no interrompre el menjar del 29 d'octubre i limitar les comunicacions en les hores crítiques.

Troben mort a un home de 75 anys en una vivenda de València després d’un incendi

Un home de 75 anys ha sigut trobat sense vida en un pis de València després de l'extinció d'un incendi. La Policia ha activat el protocol per a morts i manté oberta la investigació.

El cap de Gabinet de Mazón nega que es reclamara la presència del president en el Cecopi

José Manuel Cuenca va defendre davant la comissió del Congrés que el cap del Consell va estar informat durant la DANA i que ningú li va requerir acudir al Cecopi. L'oposició li va retraure no interrompre l'agenda d'eixe dia.

Arranca el juí del cas Aigües de Calp per anomalies en la xarxa d’aigua 21 anys després

L'Audiència d'Alacant ha iniciat la vista contra huit acusats per presumptes irregularitats en l'adjudicació i execució d'obres de l'aigua a Calp. El juí s'ha obert amb testimonis i les declaracions dels processaments s'han fixat per a mediats de setmana.

Rescaten el cadàver d’un home en el riu Segura a Orihuela

Bombers han recuperat el cos d'un home de 47 anys del riu Segura a Orihuela. La Policia Nacional ha obert una investigació sense signes aparents de violència.

Marcelino, nomenat millor entrenador de novembre en LaLiga

El tècnic del Vila-real ha sigut triat millor entrenador de novembre després d'un ple de victòries que ha impulsat a l'equip al tercer lloc, a dos punts del Barcelona. Es va imposar en la votació final a Simeone i Flic.

Salomé Pradas i Cayetano García compareixeran davant la comissió de la DANA el 15 de desembre

La Mesa de la comissió del Congrés ha fixat per al dia 15 les compareixences de Salomé Pradas (11.00) i Cayetano García (15.30) en la investigació sobre la DANA. Les sessions es desenrotllaran amb torns de preguntes de tots els grups.