17.9 C
València
Dijous, 15 gener, 2026

Detingut un matrimoni en Benigànim per prostituir a una jove i obligar-la a avortar dos voltes

Benigànim

Moment de la detenció en Benigànim | ValènciaDiari

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a un matrimoni de nacionalitat romanesa presumptament dedicat al tràfic d’éssers humans amb finalitats d’explotació sexual en Benigànim, dins de la comarca de la Vall d’Albaida, i han aconseguit alliberar a una jove, de la mateixa nacionalitat, que era prostituïda en una carretera del municipi i a la que obligaven a treballar en un control extrem fins a deu hores diàries.

 

La víctima havia de cridar als seus captors cada volta que realitzava un servici per a què recolliren els diners, segons ha informat la Policia en un comunicat. El detingut suposadament li donava colps i violava quan desitjava i va arribar a ser obligada a avortar en dos ocasions. Al matrimoni se li imputa un delicte de tràfic d’éssers humans amb finalitats d’explotació sexual i es troba ja en presó provisional.

 

La investigació es va iniciar el mes de febrer passat. Els agents van rebre una sol·licitud per part de la Fiscalia de Cooperació Internacional de la Fiscalia General de l’Estat, en la que es comunicava l’existència d’una ordre europea en la que interessava saber tota la informació possible sobre el detingut.

 

Per això, els investigadors van començar les gestions precises i van comprovar l’activitat delictiva del matrimoni. Els policies van constatar que la víctima havia sigut captada per esta parella en Romania, amb la promesa d’un treball digne i millors condicions econòmiques.

 

 

A pesar de tot, i en arribar a Espanya, la van obligar a exercir la prostitució en amenaces i coaccions. La jove tenia un horari fixat pels detinguts i era traslladada a una carretera de la localitat on vivien els captors i en la que estava des de les 10.00, i fins a les 20.00 hores.

Avortaments després de les violacions

De fet, segons la Policia, el detingut presumptament va violar a la dona en moltes ocasions i es va quedar dos voltes embarassada. El matrimoni la va obligar a avortar per a poder continuar lucrant-se amb la seua explotació. La Policia Nacional ha pogut comprovar que els detinguts s’aprofitaven de la posició de domini amb la víctima, que estava aïllada i no tenia relació en altres persones, de tal forma que creia que no tenia més opció que conseguir beneficis per als seus captors.

 

La investigació va finalitzar amb l’entrada i registre en el domicili de la parella arrestada, on els agents van intervindre 320 euros en efectiu, documentació de la víctima, telèfons mòbils, justificants de diners enviats a Romania i documents que proven els servicis sexuals als que era obligada a practicar la víctima. El matrimoni captador va ser arrestat i es troba en presó provisional.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El pont de l’estació de Paiporta continuarà obert al trànsit durant la seua reconstrucció

El pont de l'estació de Paiporta es mantindrà obert amb dos carrils mentres s'intensifiquen les obres. Els treballs seran per fases i hi haurà talls puntuals comunicats amb antelació.

Jordi Sevilla demana al PSOE canviar el rumb i pactar amb grans partits, no amb Junts, ERC ni Podemos

Jordi Sevilla ha instat el PSOE a corregir el rumb i a buscar pactes amb grans partits per a afrontar vivenda i ocupació juvenil, no amb Junts, ERC ni Podemos. Emmarca el seu missatge en el manifest 'Socialdemocràcia 21' i ha demanat a PP i PSOE frenar la polarització.

Catarroja inicia la segona fase de les obres del clavegueram per via d’emergència

L'Ajuntament ha activat una nova actuació de rehabilitació del clavegueram per la via d'emergència després dels danys de la DANA d'octubre. Els treballs es repartixen en diversos punts, duraran huit mesos i compten amb 264.124,11 euros de pressupost.

Pérez Llorca veu el finançament com a ‘cartell electoral’ de Montero i demana una reunió amb presidents

Pérez Llorca sosté que la proposta del Govern manca de consens i la vincula a la candidatura de María Jesús Montero. Reclama una trobada amb tots els presidents autonòmics per a abordar un model real i urgent per a la Comunitat Valenciana.

Morant demana als presidents autonòmics no torpedinar un model de finançament sense perdedors

La ministra ha reclamat als presidents autonòmics que no bloquegen la reforma del finançament i ha defés que el model no resta a cap comunitat i millora de manera notable els recursos de la Comunitat Valenciana. Agents socials han avalat la proposta i han demanat acompanyar-la d'un fons transitori i de la condonació parcial del deute.

Montero descarta que Feijóo porte a Sánchez un model alternatiu de finançament

Montero ha sostingut que Feijóo no presentarà el dilluns una proposta pròpia de finançament autonòmic perquè no la té. Ha urgit a aprofitar l'oportunitat per a reformar el sistema.

La nova estació de València Sud s’obri este divendres amb més accessibilitat i resiliència

L'estació de València Sud s'obri este divendres, elevada un metre i amb tres ascensors, la qual cosa completa l'accessibilitat de tota la xarxa i reforça la resposta davant temporals. El projecte s'integra en la reconstrucció després de la dana, amb inversions en el complex i un pla anual per a millorar línies.

Morant se suma a baixar la crispació, però rebutja la ‘recepta’ de Jordi Sevilla

Diana Morant ha defés que cal baixar la crispació, però no amb la 'recepta' de Jordi Sevilla. Rebutja el manifest 'Socialdemocràcia 21' i reivindica pensions, SMI i reforma laboral.