Detingut un matrimoni en Benigànim per prostituir a una jove i obligar-la a avortar dos voltes

Benigànim

Moment de la detenció en Benigànim | ValènciaDiari

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a un matrimoni de nacionalitat romanesa presumptament dedicat al tràfic d’éssers humans amb finalitats d’explotació sexual en Benigànim, dins de la comarca de la Vall d’Albaida, i han aconseguit alliberar a una jove, de la mateixa nacionalitat, que era prostituïda en una carretera del municipi i a la que obligaven a treballar en un control extrem fins a deu hores diàries.

 

La víctima havia de cridar als seus captors cada volta que realitzava un servici per a què recolliren els diners, segons ha informat la Policia en un comunicat. El detingut suposadament li donava colps i violava quan desitjava i va arribar a ser obligada a avortar en dos ocasions. Al matrimoni se li imputa un delicte de tràfic d’éssers humans amb finalitats d’explotació sexual i es troba ja en presó provisional.

 

La investigació es va iniciar el mes de febrer passat. Els agents van rebre una sol·licitud per part de la Fiscalia de Cooperació Internacional de la Fiscalia General de l’Estat, en la que es comunicava l’existència d’una ordre europea en la que interessava saber tota la informació possible sobre el detingut.

 

Per això, els investigadors van començar les gestions precises i van comprovar l’activitat delictiva del matrimoni. Els policies van constatar que la víctima havia sigut captada per esta parella en Romania, amb la promesa d’un treball digne i millors condicions econòmiques.

 

 

A pesar de tot, i en arribar a Espanya, la van obligar a exercir la prostitució en amenaces i coaccions. La jove tenia un horari fixat pels detinguts i era traslladada a una carretera de la localitat on vivien els captors i en la que estava des de les 10.00, i fins a les 20.00 hores.

Avortaments després de les violacions

De fet, segons la Policia, el detingut presumptament va violar a la dona en moltes ocasions i es va quedar dos voltes embarassada. El matrimoni la va obligar a avortar per a poder continuar lucrant-se amb la seua explotació. La Policia Nacional ha pogut comprovar que els detinguts s’aprofitaven de la posició de domini amb la víctima, que estava aïllada i no tenia relació en altres persones, de tal forma que creia que no tenia més opció que conseguir beneficis per als seus captors.

 

La investigació va finalitzar amb l’entrada i registre en el domicili de la parella arrestada, on els agents van intervindre 320 euros en efectiu, documentació de la víctima, telèfons mòbils, justificants de diners enviats a Romania i documents que proven els servicis sexuals als que era obligada a practicar la víctima. El matrimoni captador va ser arrestat i es troba en presó provisional.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

L’incendi de Tírig continua actiu però la nit es preveu favorable

L’incendi forestal de Tírig seguix actiu i ha obligat a evacuar Catí, però la previsió per a esta nit és bona i 250 efectius terrestres continuaran treballant per frenar el foc i protegir vivendes i més de 60 granges.

El vent afluixa en l’incendi de Tírig i dona un respir a l’extinció

Aemet preveu que el vent vaja perdent força esta nit en la zona de l’incendi de Tírig, fet que pot facilitar els treballs d’extinció, centrats sobretot en la protecció de Catí i de les explotacions ramaderes pròximes.

Ordre d’evacuació a Catí per l’incendi forestal de Tírig via Es-Alert

Emergències ha ordenat evacuar Catí per l’avanç de l’incendi forestal de Tírig i ha avisat la població amb un Es-Alert. Els veïns han de eixir per la CV-128 o la N-232 en direcció a Xert i seguir les indicacions de la Guàrdia Civil.

224 vivendes públiques per a famílies vulnerables en la Comunitat Valenciana

La Generalitat ha adjudicat en l’últim any 224 vivendes del parc públic a famílies vulnerables, la majoria a la província de València, amb un servici d’acompanyament social per a garantir una integració estable.

Castelló ultima els preparatius per a viure l’eclipsi solar com un esdeveniment històric

Castelló ha posat en marxa dos grans escenaris a les platges del Gurugú i del Pinar per a seguir l’eclipsi total de sol del 12 d’agost, amb divulgadors científics de primer nivell. L’Ajuntament ha treballat més de dos anys per convertir la cita en un esdeveniment històric.

La belga Skywings obrirà un nou centre de formació al aeroport de Castelló

L’escola de pilotatge belga Skywings ha acordat amb l’aeroport de Castelló obrir un nou centre de formació que reforçarà l’activitat operativa i generarà ocupació al territori. La companyia ja té quatre aeronaus basades a Castelló i uns 60 alumnes belgues hi fan pràctiques cada any.

Els bombers forestals alerten d’una situació crítica en Sgise en plena campanya d’incendis

La Secció Sindical SPPLB Bombers Forestals GVA ha denunciat una situació operativa crítica en Sgise en plena campanya estival d’incendis, amb unitats sota mínims i negociacions laborals bloquejades. El sindicat adverteix de conseqüències greus si la Conselleria no aplica millores i no reforça el dispositiu.

Trobeu mort un home de 45 anys en una hamaca a la platja de La Vila Joiosa

La Guàrdia Civil ha localitzat este diumenge el cos sense vida d’un home de 45 anys en una hamaca d’una platja de La Vila Joiosa, sense signes de violència aparent. La causa de la mort es determinarà amb l’autòpsia a l’Institut Anatòmic Forense.