Detenen a dos hòmens per ferir-se amb un ganivet i una barra de ferro en València

L’agressor va amenaçar de mort al fill de l’home  | Arxiu

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en un carrer del districte de Trànsits de València a dos hòmens de 21 i 39 anys, d’origen colombià i espanyol, respectivament, com a presumptes autors –el més jove– d’un delicte d’homicidi en grau de temptativa i, a l’altre, per un delicte de lesions.

 

Segons pareix, en el transcurs d’una discussió un va intentar apunyalar amb un ganivet al fill de l’altre i este va respondre pegant-li colps amb una barra de ferro. Van resultar lesionats els dos hòmens, un en el cap –que va ser traslladat a un hospital per a ser assistit de les lesions– i l’altre, en la boca.

 

Els fets van passar de vesprada, quan els agents van ser avisats per a que acudiren a un carrer del districte de Trànsits, a on s’estava produint una baralla entre unes quantes persones pel lloguer d’una casa. Quan els agents arribaren, van vore a molts veïns que els indicaven un punt determinat i a una dona, corrent cap a ells, demanant-los ajuda i al costat de tres hòmens. Un d’ells no parava de perdre sang del cap i un altre no parava d’insultar a unes persones que es trobaven en un balcó.

 

Els agents van descobrir que, moments abans, la dona havia mantingut una discussió amb el seu veí ja que, segons pareix, volia que se n’anara del pis que la seua sogra li havia llogat i eixe mateix dia, quan anava amb el seu fill i un amic, s’havien trobat per l’escala i l’hauria insultat i amenaçat de mort.

 

Quan la dona estava en el carrer, va escoltar com el veí, des del balcó, continuava insultant-la i, fins i tot, li havia arribat a tirar una cassola, que els agents van vore en terra en el carrer. El sospitós, que es trobava al costat del seu fill en el balcó, es va donar compte que en el balcó de la dona hi havia dos hòmens. En això, un d’ells, que portava un ganivet, va intentar apunyalar-lo.

 

Va ser en eixe moment que el pare va estirar d’ell cap a arrere i va agarrar una barra de ferro amb la que els va pegar colps als hòmens: a un, en el cap, i a l’altre, en la boca. El primer ferit, a causa de les lesions, va haver de ser traslladat a l’hospital. L’altre, amb lesions menors, no va necessitar atenció hospitalària.

 

Finalment, després de les diferents comprovacions dels agents –com la proximitat entre els balcons– van detindre als dos hòmens. Un per homicidi en grau de temptativa i l’altre, per un delicte de lesions. Els detinguts, un d’ells amb antecedents policials, han passat a disposició judicial.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El Valencia Basket frega la gesta davant l’Olympiacos però cau en una pròrroga cruel

El Valencia Basket ha arribat a dominar de quasi 30 punts el vigent campió de l’Euroliga, l’Olympiacos, però ha acabat perdent per 97-102 en una pròrroga decidida pel dominicà Jean Montero, antic ídol del Roig Arena.

El Villarreal remunta davant el Nàpols i trenca la seua mala ratxa europea

El Villarreal ha derrotat el Nàpols per 3-1 en Champions, trencant una llarga sèrie sense victòries en la competició europea.

El Tavernes de la Valldigna farà de local a Mestalla contra el València en Copa

El partit de primera ronda de la Copa del Rei entre el Tavernes de la Valldigna i el València es disputarà el 28 d’octubre a Mestalla, amb el conjunt vallero com a local administratiu davant els requisits federatius.

Ferit greu un home en rebre un tir per l’esquena prop del Palau de Congressos de València

Un home ha resultat ferit per arma de foc este dimarts a última hora de la vesprada, després de rebre un tir per l’esquena a la zona del Palau de Congressos de València. La Policia Nacional investiga els fets i el tirotejador encara no ha sigut detingut.

Ovació del Roig Arena a Jean Montero en la seua tornada com a rival

El Roig Arena s’ha posat en peu per ovacionar Jean Montero en la seua primera visita com a jugador de l’Olympiacos, després de liderar la històrica última temporada del Valencia Basket. El club taronja ha projectat un vídeo amb els seus èxits abans del partit d’Euroliga.

Luiz Júnior torna a la porteria del Villarreal en la visita del Nàpols

Luiz Júnior recupera la titularitat amb el Villarreal per la baixa d’última hora de Peter Gulacsi en el duel de Champions contra el Nàpols, amb Gerard Moreno i Mikautadze com a referents ofensius.

Beatriz Blanco, nova fallera major de València per a les Falles de 2027

Beatriz Blanco ha sigut triada fallera major de València per a l’exercici de 2027 i la xiqueta Julia Vizcayno representarà el món infantil. L’alcaldessa María José Catalá ho ha anunciat després del veredicte del jurat i de les tradicionals telefonades.

Atracament violent a la vivenda de Gulacsi mentre era amb la família

El porter del Villarreal Peter Gulacsi ha patit un robatori a mà armada esta matinada a la seua vivenda de Puçol mentre estava amb la família. El futbolista es perdrà el duel de Champions contra el Nàpols, encara que ni ell ni els seus familiars han resultat ferits.