11.4 C
València
Dissabte, 10 gener, 2026

Detenen a dos hòmens per ferir-se amb un ganivet i una barra de ferro en València

L’agressor va amenaçar de mort al fill de l’home  | Arxiu

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en un carrer del districte de Trànsits de València a dos hòmens de 21 i 39 anys, d’origen colombià i espanyol, respectivament, com a presumptes autors –el més jove– d’un delicte d’homicidi en grau de temptativa i, a l’altre, per un delicte de lesions.

 

Segons pareix, en el transcurs d’una discussió un va intentar apunyalar amb un ganivet al fill de l’altre i este va respondre pegant-li colps amb una barra de ferro. Van resultar lesionats els dos hòmens, un en el cap –que va ser traslladat a un hospital per a ser assistit de les lesions– i l’altre, en la boca.

 

Els fets van passar de vesprada, quan els agents van ser avisats per a que acudiren a un carrer del districte de Trànsits, a on s’estava produint una baralla entre unes quantes persones pel lloguer d’una casa. Quan els agents arribaren, van vore a molts veïns que els indicaven un punt determinat i a una dona, corrent cap a ells, demanant-los ajuda i al costat de tres hòmens. Un d’ells no parava de perdre sang del cap i un altre no parava d’insultar a unes persones que es trobaven en un balcó.

 

Els agents van descobrir que, moments abans, la dona havia mantingut una discussió amb el seu veí ja que, segons pareix, volia que se n’anara del pis que la seua sogra li havia llogat i eixe mateix dia, quan anava amb el seu fill i un amic, s’havien trobat per l’escala i l’hauria insultat i amenaçat de mort.

 

Quan la dona estava en el carrer, va escoltar com el veí, des del balcó, continuava insultant-la i, fins i tot, li havia arribat a tirar una cassola, que els agents van vore en terra en el carrer. El sospitós, que es trobava al costat del seu fill en el balcó, es va donar compte que en el balcó de la dona hi havia dos hòmens. En això, un d’ells, que portava un ganivet, va intentar apunyalar-lo.

 

Va ser en eixe moment que el pare va estirar d’ell cap a arrere i va agarrar una barra de ferro amb la que els va pegar colps als hòmens: a un, en el cap, i a l’altre, en la boca. El primer ferit, a causa de les lesions, va haver de ser traslladat a l’hospital. L’altre, amb lesions menors, no va necessitar atenció hospitalària.

 

Finalment, després de les diferents comprovacions dels agents –com la proximitat entre els balcons– van detindre als dos hòmens. Un per homicidi en grau de temptativa i l’altre, per un delicte de lesions. Els detinguts, un d’ells amb antecedents policials, han passat a disposició judicial.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Pepelu empata de penal en el 87 i el València rescata un punt davant l’Elx

Pepelu va empatar de penal en el 87 després del gol de Diang en el 75; el València va dominar però va fallar en la definició i dormirà en la zona roja.

El València perdona a l’Elx en una primera part marcada per les molèsties físiques (0-0)

El València va ser superior però va fallar en la definició i va marxar 0-0 al descans davant l'Elx a Mestalla. Thierry es va retirar amb molèsties i Dimitrievski va seguir després de ser atés.

Mestalla guarda un minut de silenci per Fernando Martín i la seua família

Mestalla va guardar un minut de silenci abans del València-Elx en record de Fernando Martín i la seua família, morts en un naufragi a Indonèsia. L'homenatge va incloure a Enrique Collar

Pedro Martínez demana calma després de dos derrotes seguides del València Basket

El tècnic del València Basket va demanar calma després de caure davant Unicaja pocs dies després de la derrota en Eurolliga davant el Mònaco i va defendre l'esforç de l'equip.

70-76: Unicaja trenca la imbatibilidad del Roig Arena amb un Audige decisiu

Unicaja es va imposar 70-76 a València Basket amb 20 punts de Chase Audige, que va jugar en una nit molt emotiva. L'equip malagueny va canviar el partit després del descans i va ser el primer a guanyar en el nou Roig Arena en la acb.

70-76: El València s’apaga i cedix l’invicte del Roig Arena davant un Unicaja guiat per Audige

Unicaja es va emportar un triomf de prestigi en el Roig Arena (70-76) amb un Audige determinant i un València penalitzat pel seu desencert exterior. Va ser la primera derrota local en el nou pavelló en la acb.

Moleiro i Gerard Moreno desmunten a l’Alabés amb un 3-1

El Vila-real es va imposar 3-1 a l'Alabés després d'una primera part embossada. Moleiro va obrir el marcador i va assistir a Mikautadze; Gerard Moreno va firmar el segon.

Moleiro i Gerard Moreno lideren el 3-1 del Vila-real davant l’Alabés

El Vila-real s'imposa 3-1 a l'Alabés en La Ceràmica amb un gol i una assistència de Moleiro i l'impacte immediat de Gerard Moreno. Mikautadze va tancar el compte i Toni Martínez va maquillar el marcador.