Detenen a dos hòmens per ferir-se amb un ganivet i una barra de ferro en València

L’agressor va amenaçar de mort al fill de l’home  | Arxiu

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en un carrer del districte de Trànsits de València a dos hòmens de 21 i 39 anys, d’origen colombià i espanyol, respectivament, com a presumptes autors –el més jove– d’un delicte d’homicidi en grau de temptativa i, a l’altre, per un delicte de lesions.

 

Segons pareix, en el transcurs d’una discussió un va intentar apunyalar amb un ganivet al fill de l’altre i este va respondre pegant-li colps amb una barra de ferro. Van resultar lesionats els dos hòmens, un en el cap –que va ser traslladat a un hospital per a ser assistit de les lesions– i l’altre, en la boca.

 

Els fets van passar de vesprada, quan els agents van ser avisats per a que acudiren a un carrer del districte de Trànsits, a on s’estava produint una baralla entre unes quantes persones pel lloguer d’una casa. Quan els agents arribaren, van vore a molts veïns que els indicaven un punt determinat i a una dona, corrent cap a ells, demanant-los ajuda i al costat de tres hòmens. Un d’ells no parava de perdre sang del cap i un altre no parava d’insultar a unes persones que es trobaven en un balcó.

 

Els agents van descobrir que, moments abans, la dona havia mantingut una discussió amb el seu veí ja que, segons pareix, volia que se n’anara del pis que la seua sogra li havia llogat i eixe mateix dia, quan anava amb el seu fill i un amic, s’havien trobat per l’escala i l’hauria insultat i amenaçat de mort.

 

Quan la dona estava en el carrer, va escoltar com el veí, des del balcó, continuava insultant-la i, fins i tot, li havia arribat a tirar una cassola, que els agents van vore en terra en el carrer. El sospitós, que es trobava al costat del seu fill en el balcó, es va donar compte que en el balcó de la dona hi havia dos hòmens. En això, un d’ells, que portava un ganivet, va intentar apunyalar-lo.

 

Va ser en eixe moment que el pare va estirar d’ell cap a arrere i va agarrar una barra de ferro amb la que els va pegar colps als hòmens: a un, en el cap, i a l’altre, en la boca. El primer ferit, a causa de les lesions, va haver de ser traslladat a l’hospital. L’altre, amb lesions menors, no va necessitar atenció hospitalària.

 

Finalment, després de les diferents comprovacions dels agents –com la proximitat entre els balcons– van detindre als dos hòmens. Un per homicidi en grau de temptativa i l’altre, per un delicte de lesions. Els detinguts, un d’ells amb antecedents policials, han passat a disposició judicial.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Set autors espanyols, entre ells la valenciana Laura Pérez, opten als Premis Eisner 2026

Set creadors espanyols, amb la il·lustradora valenciana Laura Pérez com un dels noms destacats, figuren entre els nominats als Premis Eisner 2026 en diverses de les seues categories.

Olasagasti apel·la a l’empenyiment de l’afició del Llevant per a aconseguir la permanència davant el Mallorca

Jon Ander Olasagasti subratlla que el suport de l'afició del Llevant serà clau enfront del Mallorca, rival directe per la permanència, després de l'impuls que va suposar guanyar a Vigo.

La Comunitat Valenciana usarà detectors de radiofreqüència en la pròxima PAU per a frenar el frau

La Comunitat Valenciana implantarà en la pròxima PAU detectors de radiofreqüència per a localitzar dispositius electrònics ocults i exigirà mòbils totalment apagats i sense rellotges a l'aula.

Greu un home atropellat pel tramvia després de caure a la via a Alacant

Un home de 48 anys ha resultat ferit greu en caure de manera accidental a la via del tramvia a Alacant i ser atropellat per un comboi de la línia 2, la qual cosa va obligar a interrompre el servici durant 20 minutos.

El Centre del Carme reivindica a 60 artistes marcats per la dana en la mostra Genealogies del territori

El Centre del Carme presenta l'exposició Genealogies del territori, amb obres de 60 artistes afectats per la dana, que reflexionen sobre el territori, la memòria i la petjada de l'aigua.

Educació cita als sindicats el dilluns per a reprendre la negociació en plena vaga del professorat

La Conselleria d'Educació convoca als sindicats docents el dilluns a les 16 hores per a la segona reunió de la Taula sectorial des de l'inici de la vaga indefinida, després d'una proposta considerada insuficient per les organitzacions sindicals.

El Consell acusa a Arcadi España d’ignorar la carta de Pérez Llorca sobre finançament

El conseller José Antonio Rovira retrau al ministre Arcadi España que no haja respost a la carta enviada per Juanfran Pérez Llorca el 30 de març i dubte que el Govern aprove un nou model de finançament autonòmic.

Vox acusa a la Generalitat de falta de lideratge en la gestió de la dana de 2024

Vox sosté en les seues conclusions a la comissió d'investigació de Les Corts que la gestió de la dana de 2024 va evidenciar greus carències de lideratge i coordinació per part de la Generalitat i del Govern central.