Detenen a dos hòmens per ferir-se amb un ganivet i una barra de ferro en València

Ejemplo de shortcode con estilo
L’agressor va amenaçar de mort al fill de l’home  | Arxiu   Agents de la Policia Nacional han detingut en un carrer del districte de Trànsits de València a dos hòmens de 21 i 39 anys, d’origen colombià i espanyol, respectivament, com a presumptes autors –el més jove– d’un delicte d’homicidi en grau de temptativa i, […]

L’agressor va amenaçar de mort al fill de l’home  | Arxiu

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en un carrer del districte de Trànsits de València a dos hòmens de 21 i 39 anys, d’origen colombià i espanyol, respectivament, com a presumptes autors –el més jove– d’un delicte d’homicidi en grau de temptativa i, a l’altre, per un delicte de lesions.

 

Segons pareix, en el transcurs d’una discussió un va intentar apunyalar amb un ganivet al fill de l’altre i este va respondre pegant-li colps amb una barra de ferro. Van resultar lesionats els dos hòmens, un en el cap –que va ser traslladat a un hospital per a ser assistit de les lesions– i l’altre, en la boca.

 

Els fets van passar de vesprada, quan els agents van ser avisats per a que acudiren a un carrer del districte de Trànsits, a on s’estava produint una baralla entre unes quantes persones pel lloguer d’una casa. Quan els agents arribaren, van vore a molts veïns que els indicaven un punt determinat i a una dona, corrent cap a ells, demanant-los ajuda i al costat de tres hòmens. Un d’ells no parava de perdre sang del cap i un altre no parava d’insultar a unes persones que es trobaven en un balcó.

 

Els agents van descobrir que, moments abans, la dona havia mantingut una discussió amb el seu veí ja que, segons pareix, volia que se n’anara del pis que la seua sogra li havia llogat i eixe mateix dia, quan anava amb el seu fill i un amic, s’havien trobat per l’escala i l’hauria insultat i amenaçat de mort.

 

Quan la dona estava en el carrer, va escoltar com el veí, des del balcó, continuava insultant-la i, fins i tot, li havia arribat a tirar una cassola, que els agents van vore en terra en el carrer. El sospitós, que es trobava al costat del seu fill en el balcó, es va donar compte que en el balcó de la dona hi havia dos hòmens. En això, un d’ells, que portava un ganivet, va intentar apunyalar-lo.

 

Va ser en eixe moment que el pare va estirar d’ell cap a arrere i va agarrar una barra de ferro amb la que els va pegar colps als hòmens: a un, en el cap, i a l’altre, en la boca. El primer ferit, a causa de les lesions, va haver de ser traslladat a l’hospital. L’altre, amb lesions menors, no va necessitar atenció hospitalària.

 

Finalment, després de les diferents comprovacions dels agents –com la proximitat entre els balcons– van detindre als dos hòmens. Un per homicidi en grau de temptativa i l’altre, per un delicte de lesions. Els detinguts, un d’ells amb antecedents policials, han passat a disposició judicial.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Torrevieja, el municipi més transparent de la Comunitat Valenciana

Torrevieja compleix el 85,3 % dels indicadors de DYNTRA i lidera la classificació de la Comunitat Valenciana. A escala estatal, ocupa el seté lloc.

62 municipis afectats per la dana rebran ajudes contra les inundacions

El Govern d’Espanya ha concedit 60 milions d’euros a 62 ajuntaments per a equipaments, plans d’adaptació i alertes davant inundacions.

Catarroja ret homenatge al voluntariat que va ajudar en la DANA de 2024

Catarroja ret este divendres un homenatge al voluntariat que va ajudar el municipi després de la DANA del 29 d’octubre de 2024, amb un azulejo commemoratiu en la plaça de la parròquia María Madre. L’acte s’emmarca en el segon aniversari de la riuada i vol reconéixer la solidaritat veïnal i l’ajuda organitzada durant l’emergència.

Comencen els treballs per a recuperar les depuradores danyades per la dana Adam a La Safor i La Marina Alta

El Consell ha iniciat la reparació de 29 depuradores i infraestructures de sanejament danyades per la dana Adam a La Safor i La Marina Alta, amb una estimació inicial de 2,5 milions d’euros en desperfectes. La major part dels danys es concentra a la província de València, i la Generalitat també actuarà en camins rurals i donarà suport al sector agrícola.

Brugué reivindica la fortalesa del Ciutat en la lluita del Llevant

Roger Brugué destaca que fer-se fort al Ciutat de València és clau perquè el Llevant continue sumant en la lliga, després del triomf per 3-1 contra l’Athletic Club. L’atacant, en ratxa golejadora, remarca el paper de l’afició i la importància del col·lectiu.

Processats quatre antics caps d’ETA per l’atemptat de Santa Pola de 2002

El jutge de l’Audiència Nacional Antonio Piña ha processat quatre exdirigents d’ETA pel seu paper en l’atemptat contra la caserna de la Guàrdia Civil de Santa Pola (Alacant) en 2002, que va causar dos morts, entre ells una xiqueta de 6 anys. El magistrat amplia així el procediment obert en 2024 contra altres dos responsables de la banda.

El Valencia Basket vol reaccionar en Eurolliga en la pista d’un París ferit

El Valencia Basket visita este divendres el Paris Basketball després de dues derrotes seguides en Eurolliga, davant un rival en mala ratxa però molt perillós a casa. L’equip taronja arriba reforçat per la victòria contra l’UCAM Murcia i amb tota la plantilla disponible, excepte Yankuba Sima, ja fora del club.

Sadiq torna a entrenar amb el grup i acosta la seua reaparició

El davanter nigerià Sadiq Umar ha completat la primera part de l’entrenament amb el grup a Paterna, el seu primer pas en la recta final de la recuperació de la lesió isquiotibial patida el 30 de setembre davant el Deportivo en Riazor.