Detenen a dos hòmens per ferir-se amb un ganivet i una barra de ferro en València

L’agressor va amenaçar de mort al fill de l’home  | Arxiu

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en un carrer del districte de Trànsits de València a dos hòmens de 21 i 39 anys, d’origen colombià i espanyol, respectivament, com a presumptes autors –el més jove– d’un delicte d’homicidi en grau de temptativa i, a l’altre, per un delicte de lesions.

 

Segons pareix, en el transcurs d’una discussió un va intentar apunyalar amb un ganivet al fill de l’altre i este va respondre pegant-li colps amb una barra de ferro. Van resultar lesionats els dos hòmens, un en el cap –que va ser traslladat a un hospital per a ser assistit de les lesions– i l’altre, en la boca.

 

Els fets van passar de vesprada, quan els agents van ser avisats per a que acudiren a un carrer del districte de Trànsits, a on s’estava produint una baralla entre unes quantes persones pel lloguer d’una casa. Quan els agents arribaren, van vore a molts veïns que els indicaven un punt determinat i a una dona, corrent cap a ells, demanant-los ajuda i al costat de tres hòmens. Un d’ells no parava de perdre sang del cap i un altre no parava d’insultar a unes persones que es trobaven en un balcó.

 

Els agents van descobrir que, moments abans, la dona havia mantingut una discussió amb el seu veí ja que, segons pareix, volia que se n’anara del pis que la seua sogra li havia llogat i eixe mateix dia, quan anava amb el seu fill i un amic, s’havien trobat per l’escala i l’hauria insultat i amenaçat de mort.

 

Quan la dona estava en el carrer, va escoltar com el veí, des del balcó, continuava insultant-la i, fins i tot, li havia arribat a tirar una cassola, que els agents van vore en terra en el carrer. El sospitós, que es trobava al costat del seu fill en el balcó, es va donar compte que en el balcó de la dona hi havia dos hòmens. En això, un d’ells, que portava un ganivet, va intentar apunyalar-lo.

 

Va ser en eixe moment que el pare va estirar d’ell cap a arrere i va agarrar una barra de ferro amb la que els va pegar colps als hòmens: a un, en el cap, i a l’altre, en la boca. El primer ferit, a causa de les lesions, va haver de ser traslladat a l’hospital. L’altre, amb lesions menors, no va necessitar atenció hospitalària.

 

Finalment, després de les diferents comprovacions dels agents –com la proximitat entre els balcons– van detindre als dos hòmens. Un per homicidi en grau de temptativa i l’altre, per un delicte de lesions. Els detinguts, un d’ells amb antecedents policials, han passat a disposició judicial.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

La investigació de l’incendi de la Vall d’Uixó apunta a un origen intencionat

Les perquisicions del Seprona sobre l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que va arrasar 9.568 hectàrees, assenyalen causes no naturals i possiblement intencionades, segons ha explicat la delegada del Govern, Pilar Bernabé.

Preveuen controlar l’incendi de la Vall d’Uixó entre dilluns i dimarts

L’incendi forestal de la Vall d’Uixó, estabilitzat des de divendres, podria quedar sota control entre dilluns i dimarts, segons Emergències.

Desmantellen a València un grup itinerant especialitzat en robatoris en vivendes

La Policia Nacional, amb suport de la Policia de Geòrgia, ha desarticulat a la província de València un grup criminal itinerant especialitzat en robatoris amb força en vivendes, amb tres detinguts que han ingressat en presó. Els investigadors els atribuïxen almenys 18 robatoris en domicilis i diverses falsedats documentals.

Així serà l’estrena de la Lliga F Moeve: derbi madrileny i debut del València al camp de l’Alavés

La Lliga F Moeve 2026-2027 començarà el 29 d’agost amb cinc partits, entre ells el derbi Real Madrid-Atlético, i el València debutarà el diumenge al camp del Deportivo Alavés.

Sis milions de turistes estrangers visiten la Comunitat fins juny i el gasto puja un 8,7 %

La Comunitat Valenciana ha rebut entre gener i juny més de 6 milions de turistes internacionals, que han gastat 7.394 milions d’euros, un 8,7 % més que en 2025. La duració mitjana de les estades arriba als 9 dies, la més alta entre les autonomies.

Presó provisional per al responsable d’un prostíbul per agredir i explotar sexualment una dona

Un home de 33 anys ha ingressat en presó provisional a València acusat d’explotar sexualment una dona al prostíbul que regentava i d’agredir-la i amenaçar-la greument. La víctima, en situació de vulnerabilitat, ha denunciat que l’obligava a mantindre relacions sexuals amb ell.

Aemet activa avis groc per tempestes i granís al nord interior de Castelló

Aemet ha activat per a este dimarts l’avís groc per tempestes, granís i ratxes molt fortes de vent a l’interior nord de Castelló i per altes temperatures a València i Alacant. Dilluns ja s’han registrat avisos per calor extrema al litoral sud d’Alacant, sobretot a la zona d’Orihuela.

Musuayi i Ryan ja treballen a la ciutat esportiva del Llevant

Yanis Musuayi i Mathew Ryan s’han incorporat als entrenaments del Llevant a la ciutat esportiva de Buñol en la penúltima setmana de pretemporada. El club ha tancat el fitxatge del davanter belga i la renovació del porter australià.
FILMOTECA D'ESTIU