Detinguts després d’una espectacular persecució en l’A-7 entre Callosa i Elx

A7 Elx

L’A-7 a l’altura d’Elx | Google Maps

 

Tres persones han sigut detingudes en Callosa del Segura, en la comarca del Baix Segura (Alacant), per pegar a fugir després de què la Policia Local les alertara de què no havien aparcat bé el cotxe. Els detinguts havien deixat el vehicle davant d’una tenda 24 hores. 

 

La detenció s’ha produït este dimecres de matinada, després d’una llarga i perillosa persecució, segons ha avançat el diari ‘Información’. La Policia Local de Callosa va avisar a la Sala d’Operacions d’Elx cap a les 00.45 hores de què un cotxe havia pegat a fugir en direcció Elx, en la comarca del Baix Vinalopó.

 

La fugida es va produïr després de què els agents alertaren als tres ocupants del vehicle, de 19, 31 i 36 anys; del mal estacionament del cotxe i els demanaren la documentació. En ixe moment, pegaren a fugir en direcció prohibida i a gran velocitat.

 

Els agents els van perseguir fins a l’A-7, punt en el que es van unir a la persecució tres patrulles de la Policia Local d’Elx. El conductor del vehicle, a on anaven els tres ara detinguts, va intentar evitar els punts de control i pegar colps als cotxes policials per a traure’ls de l’autovia.

 

Finalment, els infractors, van intentar deixar arrere els cotxes policials, però van ser ells els que es van estampar contra un vehicle d’una de les patrulles quan intentaven canviar de direcció d’una forma molt brusca. El conductor va perdre el control del vehicle i els cotxes policials el van envoltar.

 

Tot i això, els ocupants del vehicle es negaven a baixar del cotxe i es resistien a ser detinguts. Alguns agents van patir lesions pels colps produïts en la persecució. Els detinguts van ser traslladats, primer, a un centre sanitari i ara es troben en dependències policials. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

S’alça parcialment el confinament per l’incendi de la Vall d’Uixó en quatre barris

La Generalitat mantindrà fins a les 23.59 hores les evacuacions i confinaments per l’incendi de la Vall d’Uixó, però permet tornar a casa als veïns de quatre barris concrets.

Ferit un xiquet en caure un carret de golf des d’un pont a Rojales

Un xiquet ha resultat ferit en eixir-se de la via un carret de golf i caure d’un pont d’uns tres metres d’alçària en un camp de Rojales (Alacant). El menor ha patit diversos colps i ha sigut atés per personal sanitari al lloc.

La Vilavella queda buida després del desallotjament pel greu incendi de la Vall d’Uixó

La Vilavella, municipi de quasi 3.000 habitants a l'interior de Castelló, ha sigut desallotjada pel gran incendi forestal de la Vall d'Uixó i espera l'autorització per a tornar a les vivendes.

Onda alça totes les restriccions d’aigua després de l’incendi forestal

L’Ajuntament d’Onda ha informat que ja ha deixat sense efecte totes les restriccions d’ús d’aigua de la xarxa imposades pel recent incendi forestal, després de la nova valoració del Departament de Salut Pública de Castellón.

L’incendi de la Vall d’Uixó arrasa ja 8.500 hectàrees i arriba als 72 km de perímetre

L’incendi forestal iniciat dissabte a la Vall d’Uixó ha cremat unes 8.500 hectàrees i té ja 72 quilòmetres de perímetre. S’ha alçat el confinament en quatre barris i este dimarts es decidirà si s’estén la mesura a la resta de zones afectades.

Apunyala l’home que va defensar la seua ex parella en un carrer d’Alacant

Un home de 54 anys ha sigut detingut a Alacant acusat d’intentar matar amb un ganivet l’home que havia defensat la seua ex parella hores abans.

Els afectats pels incendis de La Vall d’Uixó no hauran d’anar als jutjats si tenen dificultats

El TSJ de la Comunitat Valenciana ha acordat eximir fins al 29 de juliol les persones afectades per evacuacions i restriccions de mobilitat per l’incendi de La Vall d'Uixó de l’obligació d’acudir als jutjats si tenen dificultats per desplaçar-se.

El Valencia Basket incorpora Wildens Leveque i el cedix a l’Hestia Menorca

El Valencia Basket ha fitxat el pívot Wildens Leveque per tres temporades i l’ha cedit per a la pròxima campanya a l’Hestia Menorca de Primera FEB.
FILMOTECA D'ESTIU