Detinguts després d’una espectacular persecució en l’A-7 entre Callosa i Elx

A7 Elx

L’A-7 a l’altura d’Elx | Google Maps

 

Tres persones han sigut detingudes en Callosa del Segura, en la comarca del Baix Segura (Alacant), per pegar a fugir després de què la Policia Local les alertara de què no havien aparcat bé el cotxe. Els detinguts havien deixat el vehicle davant d’una tenda 24 hores. 

 

La detenció s’ha produït este dimecres de matinada, després d’una llarga i perillosa persecució, segons ha avançat el diari ‘Información’. La Policia Local de Callosa va avisar a la Sala d’Operacions d’Elx cap a les 00.45 hores de què un cotxe havia pegat a fugir en direcció Elx, en la comarca del Baix Vinalopó.

 

La fugida es va produïr després de què els agents alertaren als tres ocupants del vehicle, de 19, 31 i 36 anys; del mal estacionament del cotxe i els demanaren la documentació. En ixe moment, pegaren a fugir en direcció prohibida i a gran velocitat.

 

Els agents els van perseguir fins a l’A-7, punt en el que es van unir a la persecució tres patrulles de la Policia Local d’Elx. El conductor del vehicle, a on anaven els tres ara detinguts, va intentar evitar els punts de control i pegar colps als cotxes policials per a traure’ls de l’autovia.

 

Finalment, els infractors, van intentar deixar arrere els cotxes policials, però van ser ells els que es van estampar contra un vehicle d’una de les patrulles quan intentaven canviar de direcció d’una forma molt brusca. El conductor va perdre el control del vehicle i els cotxes policials el van envoltar.

 

Tot i això, els ocupants del vehicle es negaven a baixar del cotxe i es resistien a ser detinguts. Alguns agents van patir lesions pels colps produïts en la persecució. Els detinguts van ser traslladats, primer, a un centre sanitari i ara es troben en dependències policials. 

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Gerard Moreno i Pépé encarrilen el triomf del Vila-real davant un Celta molt fràgil

Un penal convertit per Gerard Moreno en el primer minut i un gol de Pépé abans de la mitja hora permeten al Vila-real anar-se al descans amb un 2-0 enfront d'un Celta molt bla arrere.

Dos morts en caure un cotxe al riu Clariano des d’un pont a Ontinyent

Dos persones han mort i una tercera ha resultat ferida després de precipitar-se un cotxe per un pont al riu Clariano, a Ontinyent, quan circulava per la CV-668.

Un jove de 26 anys resulta ferit per cremades en l’incendi d’una cuina a Alfafar

Un incendi en la cuina d'una vivenda a Alfafar ha provocat cremades a un jove de 26 anys, que ha sigut traslladat a l'hospital La Fe, i ha afectat per fum a altres tres persones que han sigut donades d'alta en el lloc.

Associacions de víctimes s’unixen a València per a denunciar negligències en la dana, el cribratge de mama i les residències de Madrid

Col·lectius de víctimes de la dana de València, del cribratge de càncer de mama a Andalusia i de les residències de Madrid durant la covid s'agermanen en una concentració que reclama responsabilitats polítiques i judicials.

Els bombers intenten controlar un incendi en una planta de reciclatge d’Onda

Bombers del Consorci provincial de Castelló treballen per a extingir un incendi molt desenrotllat en la planta de reciclatge d'Onda, que ha generat una gran columna de fum.

Els bombers rescaten a un cavall caigut en una séquia a Borriana

Un cavall que havia caigut a una séquia a Borriana és rescatat en bon estat pels bombers de la Plana Baixa mitjançant un dispositiu amb vehicle de rescat en altura.

L’Elx marxa al descans amb un 0-2 davant l’Oviedo

L'Elx s'imposa 0-2 a l'Oviedo al descans en el Carlos Tartiere, amb gols matiners de Pedro Bigas i Gonzalo Villar en els primers vint minuts.

L’aventura agrícola de Vicente Blasco Ibáñez a l’Argentina centra una conferència a València

Una conferència a València recupera la poc coneguda etapa de Vicente Blasco Ibáñez com a empresari agrícola a l'Argentina, on va impulsar dos colònies que van marcar la seua vida.