Detinguts després d’una espectacular persecució en l’A-7 entre Callosa i Elx

A7 Elx

L’A-7 a l’altura d’Elx | Google Maps

 

Tres persones han sigut detingudes en Callosa del Segura, en la comarca del Baix Segura (Alacant), per pegar a fugir després de què la Policia Local les alertara de què no havien aparcat bé el cotxe. Els detinguts havien deixat el vehicle davant d’una tenda 24 hores. 

 

La detenció s’ha produït este dimecres de matinada, després d’una llarga i perillosa persecució, segons ha avançat el diari ‘Información’. La Policia Local de Callosa va avisar a la Sala d’Operacions d’Elx cap a les 00.45 hores de què un cotxe havia pegat a fugir en direcció Elx, en la comarca del Baix Vinalopó.

 

La fugida es va produïr després de què els agents alertaren als tres ocupants del vehicle, de 19, 31 i 36 anys; del mal estacionament del cotxe i els demanaren la documentació. En ixe moment, pegaren a fugir en direcció prohibida i a gran velocitat.

 

Els agents els van perseguir fins a l’A-7, punt en el que es van unir a la persecució tres patrulles de la Policia Local d’Elx. El conductor del vehicle, a on anaven els tres ara detinguts, va intentar evitar els punts de control i pegar colps als cotxes policials per a traure’ls de l’autovia.

 

Finalment, els infractors, van intentar deixar arrere els cotxes policials, però van ser ells els que es van estampar contra un vehicle d’una de les patrulles quan intentaven canviar de direcció d’una forma molt brusca. El conductor va perdre el control del vehicle i els cotxes policials el van envoltar.

 

Tot i això, els ocupants del vehicle es negaven a baixar del cotxe i es resistien a ser detinguts. Alguns agents van patir lesions pels colps produïts en la persecució. Els detinguts van ser traslladats, primer, a un centre sanitari i ara es troben en dependències policials. 

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Carlos Álvarez patix una lesió de turmell i perilla la seua final de Lliga amb el Llevant

Carlos Álvarez patix una lesió de sindesmosis en el turmell esquerre i podria perdre's els últims quatre partits de Lliga amb el Llevant, a l'espera de la seua evolució.

El València Basket patix davant un combatiu Ensino Lugo però assegura el passe a semifinals

El València Basket va remuntar en el Roig Arena per a imposar-se 73-70 al Durán Maquinaria Ensino Lugo i certificar el seu bitllet a semifinals de la Lliga Femenina Endesa, on es mesurarà al Spar Girona.

València Basket es jugarà el passe a la final davant Girona sense factor pista

València Basket s'enfrontarà al Spar Girona en les semifinals de la Lliga Femenina, una eliminatòria a doble partit en la qual el conjunt valencià no tindrà el factor pista a favor.

Tres ferits en una col·lisió frontal amb un cotxe en sentit contrari en l’A-7 a Tibi

Tres persones han resultat ferides en una col·lisió frontal en l'A-7, a l'altura de l'eixida de Tibi, després que un dels vehicles circulara en sentit contrari.

Controlat l’incendi en la campa exterior d’un desballestament d’Orihuela

El foc declarat en la campa exterior d'un desballestament a Orihuela ha quedat controlat este diumenge al migdia després dels treballs continuats del Consorci Provincial de Bombers d'Alacant.

Quatre persones moren ofegades, entre elles dos menors, en una platja d’Oliva

Quatre persones, inclosos dos menors d'11 i 14 anys, van morir ofegades a la platja Aigua Morta d'Oliva. Altres dos van ser evacuades a l'Hospital de Gandia amb símptomes d'ofegament.

Aspes guia al Celta a una victòria clau davant l’Elx

Iago Aspas lidera el triomf del Celta per 3-1 davant l'Elx, un resultat que impulsa les seues opcions europees i complica encara més la permanència il·licitana.

Obasohan lidera al Baxi Manresa en un agònic triomf davant el València Basket

El Baxi Manresa es va imposar per un ajustat 104-102 al València Basket en un partit decidit en l'últim minut, marcat pels 30 punts de Retin Obasohan i un desenllaç molt criticat per Pedro Martínez.