15.4 C
València
Dimecres, 17 desembre, 2025

Detinguts després d’una espectacular persecució en l’A-7 entre Callosa i Elx

A7 Elx

L’A-7 a l’altura d’Elx | Google Maps

 

Tres persones han sigut detingudes en Callosa del Segura, en la comarca del Baix Segura (Alacant), per pegar a fugir després de què la Policia Local les alertara de què no havien aparcat bé el cotxe. Els detinguts havien deixat el vehicle davant d’una tenda 24 hores. 

 

La detenció s’ha produït este dimecres de matinada, després d’una llarga i perillosa persecució, segons ha avançat el diari ‘Información’. La Policia Local de Callosa va avisar a la Sala d’Operacions d’Elx cap a les 00.45 hores de què un cotxe havia pegat a fugir en direcció Elx, en la comarca del Baix Vinalopó.

 

La fugida es va produïr després de què els agents alertaren als tres ocupants del vehicle, de 19, 31 i 36 anys; del mal estacionament del cotxe i els demanaren la documentació. En ixe moment, pegaren a fugir en direcció prohibida i a gran velocitat.

 

Els agents els van perseguir fins a l’A-7, punt en el que es van unir a la persecució tres patrulles de la Policia Local d’Elx. El conductor del vehicle, a on anaven els tres ara detinguts, va intentar evitar els punts de control i pegar colps als cotxes policials per a traure’ls de l’autovia.

 

Finalment, els infractors, van intentar deixar arrere els cotxes policials, però van ser ells els que es van estampar contra un vehicle d’una de les patrulles quan intentaven canviar de direcció d’una forma molt brusca. El conductor va perdre el control del vehicle i els cotxes policials el van envoltar.

 

Tot i això, els ocupants del vehicle es negaven a baixar del cotxe i es resistien a ser detinguts. Alguns agents van patir lesions pels colps produïts en la persecució. Els detinguts van ser traslladats, primer, a un centre sanitari i ara es troben en dependències policials. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El pressupost de València per a 2026 supera la comissió i queda llest per al ple del dilluns

La comissió d'Hisenda i Participació ha aprovat el pressupost de 2026 després de desestimar al·legacions. Els comptes ascendixen a 1.250 milions i prioritzen la reconstrucció per la dana, els servicis socials, la seguretat i la vivenda.

Carlos Mazón torna a les Corts quinze dies després per a l’últim ple de l’any

El expresident ha tornat a les Corts per a l'últim ple de l'any, quinze dies després de la seua anterior assistència. Ha ocupat de nou l'escó 97 i podrà votar la reforma del reglament.

Casa Caridad celebra Nadal amb un balanç de 4.464 persones ateses en 2025

Casa Caridad reforça la seua campanya de Nadal en un context d'alta demanda sostinguda. Lliurament més de 100 carros diaris i impulsarà 320 menús especials.

Juan Carlos Ferrero deixa de ser entrenador d’Alcaraz i Samuel López assumix en solitari

Carlos Alcaraz i Juan Carlos Ferrero han posat fi a la seua relació professional després de més de set anys. Samuel López, ja integrat en l'equip, dirigirà en solitari la carrera del número u.

Detinguda a València per explotar sexualment a dos dones amb amenaces de bruixeria

La Policia Nacional ha detingut a la propietària d'un centre de massatges per obligar a dos dones a pràctiques sexuals sota coaccions i amenaces de bruixeria. Les víctimes han sigut alliberades.

El Aspar Team salta a la pantalla gran amb la pel·lícula Ídols

El Aspar Team ha participat en Ídols, la primera pel·lícula basada en el Mundial de MotoGP, rodada durant 2024 i amb estrena en cinemes el 23 de gener. L'equip de Moto2 és un dels eixos del relat.

Tárrega fixa l’objectiu davant el Mallorca i promet treball immediat

Tárrega subratlla que el València apunta a guanyar al Mallorca i que el treball comença ja. Advertix de la importància del dol per la taula abans del tancament de l'any.

El València Basket visita al Basket Landes per a reenganxar-se a l’Eurolliga

València Basket es mesura al Basket Landes en la segona ronda de l'Eurolliga femenina amb la necessitat de tornar a guanyar després del 63-70 davant Saragossa. Raquel Carrera seguix de baixa i Queralt Casas torna a la pista on va jugar entre 2016 i 2018.