8.3 C
València
Dijous, 15 gener, 2026

Detinguts després d’una espectacular persecució en l’A-7 entre Callosa i Elx

A7 Elx

L’A-7 a l’altura d’Elx | Google Maps

 

Tres persones han sigut detingudes en Callosa del Segura, en la comarca del Baix Segura (Alacant), per pegar a fugir després de què la Policia Local les alertara de què no havien aparcat bé el cotxe. Els detinguts havien deixat el vehicle davant d’una tenda 24 hores. 

 

La detenció s’ha produït este dimecres de matinada, després d’una llarga i perillosa persecució, segons ha avançat el diari ‘Información’. La Policia Local de Callosa va avisar a la Sala d’Operacions d’Elx cap a les 00.45 hores de què un cotxe havia pegat a fugir en direcció Elx, en la comarca del Baix Vinalopó.

 

La fugida es va produïr després de què els agents alertaren als tres ocupants del vehicle, de 19, 31 i 36 anys; del mal estacionament del cotxe i els demanaren la documentació. En ixe moment, pegaren a fugir en direcció prohibida i a gran velocitat.

 

Els agents els van perseguir fins a l’A-7, punt en el que es van unir a la persecució tres patrulles de la Policia Local d’Elx. El conductor del vehicle, a on anaven els tres ara detinguts, va intentar evitar els punts de control i pegar colps als cotxes policials per a traure’ls de l’autovia.

 

Finalment, els infractors, van intentar deixar arrere els cotxes policials, però van ser ells els que es van estampar contra un vehicle d’una de les patrulles quan intentaven canviar de direcció d’una forma molt brusca. El conductor va perdre el control del vehicle i els cotxes policials el van envoltar.

 

Tot i això, els ocupants del vehicle es negaven a baixar del cotxe i es resistien a ser detinguts. Alguns agents van patir lesions pels colps produïts en la persecució. Els detinguts van ser traslladats, primer, a un centre sanitari i ara es troben en dependències policials. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Chimy Ávila firma la remuntada del Betis davant l’Elx i ho fica en quarts (2-1)

El Betis va avançar a quarts de la Copa del Rei després de remuntar a l'Elx en La Cartoixa. Chimy Ávila va anotar dos gols en la segona part per a voltejar el 0-1.

Betis i Elx arriben al descans 0-0 en un dol igualat

Betis i Elx empaten 0-0 al descans en La Cartoixa, en els octaus de la Copa del Rei a partit únic. Primera mitat parella i sense ocasions clares.

Jutgessa decreta el sobreseïment provisional de la causa contra un comandament de la Policia Local d’Alacant per violència de gènere

La jutgessa de la Secció de Violència sobre la Dona en funcions de guàrdia ha acordat el sobreseïment provisional de la causa contra un intendent de la Policia Local d'Alacant. El comandament ha quedat en llibertat sense mesures cautelars i la mesura sol·licitada per la denunciant ha sigut denegada al no apreciar-se indicis suficients.

Detonen un artefacte trobat a 500 metres de la costa de Dénia

L'Armada ha detonat un artefacte localitzat a uns 500 metres de la costa de Dénia, entre les platges del Raset i Els Albarenes. La zona s'ha reobert sobre les 15.30 després de l'operatiu.

Els reis elogien la recuperació de fotos familiars danyades per la dana en la UPV

Els reis han visitat la UPV per a conéixer el projecte que rescata i restituïx milers de fotos familiars danyades per la dana. Han destacat el seu valor científic i emocional.

Quelone, la tortuga babaua, ha sigut alliberada a Santa Pola després de dos mesos de recuperació

Quelone, una tortuga babaua (Caretta caretta), ha sigut retornada a la mar a la platja del Varadero després de dos mesos de cures en el Aquarium del Museu de la Mar. La solta ha reunit tècnics i escolars i ha servit per a reforçar l'educació ambiental.

La Generalitat denuncia una convocatòria falsa d’ajudes per la dana

La Generalitat ha alertat d'un document amb capçalera oficial que circula per WhatsApp i promet ajudes per la dana. Ha anunciat investigació i accions judicials.

El secretari de Presidència va avisar a Mazón a les 19.25: ‘Hi haurà un ou d’afectats’

Cayetano García va informar a Carlos Mazón a les 19.25 de la DANA que hi hauria 'un ou d'afectats' i que ja tenia llest un decret d'ajudes. Els missatges consten en una acta notarial remesa a la jutgessa que investiga la gestió de la catàstrofe del 29 d'octubre de 2024.