13 C
València
Divendres, 2 gener, 2026

La Policia investiga un cas d’excés de velocitat amb patinet elèctric en Elx

Patinet elèctric

L’infractor no té permís per a conduir cap vehicle  | CEDIDA

 

La Unitat de Delinqüència Viària de la Policia Local d’Elx, en la comarca del Baix Vinalopó, ha parat al conductor d’un patinet elèctric en un control este dimecre per la nit. Els agents, en detectar que l’home excedia la velocitat permesa en el Barri de Parlmerars, li han donat l’alt i li han demanat el carnet de conduir per la gran potència del vehicle.

 

Els agents han sol·licitat la documentació del vehicle al conductor, però el patinet no té papers com en pot tindre un cotxe. Els policies també li han demanat el carnet de conduir, però l’home no té permís per a portar cap vehicle.

 

La Unitat de la Policia Local creu que el Vehicle de Mobilitat Personal es podria considerar com a ciclomotor per les seues característiques tècniques. El patinet té una potència de 1.600 W i pot arribar a aconseguir la velocitat dels ciclomotors. La Policia ja ha obert diligències contra l’infractor i el vehicle es troba en dependències policials.

 

També pots llegir…

 

 

Últimes notícies

El Museu de Belles Arts de València supera les 250.000 visites en 2025

El MuBAV ha aconseguit 250.949 visites en 2025, un 5% més que l'any anterior. L'últim trimestre va ser el més concorregut i el 59% del públic va ser estranger.

La Va unir demana a Agricultura un estudi per la baixada de rendiment de la xufa

La Va unir ha detectat una caiguda sostinguda de la productivitat de la xufa i ha sol·licitat a la Generalitat un estudi integral per a identificar causes i solucions. L'organització alerta de riscos per a la viabilitat del cultiu en la DOP de València.

La Policia d’Indonèsia investiga possible negligència en el naufragi d’un vaixell turístic amb espanyols

La Policia ha obert una investigació per possible negligència després de l'enfonsament d'un vaixell turístic en la zona de Komodo amb sis espanyols a bord. Una menor va morir i tres espanyols seguixen desapareguts després de huit dies de busca.

Condemnat a 2 anys i 9 mesos per patronejar una pastera amb 14 migrants en risc d’enfonsament

L'Audiència d'Alacant ha condemnat a un home a 2 anys i 9 mesos per pilotar una pastera amb 14 compatriotes des d'Algèria, en condicions precàries i amb perill d'enfonsament. L'embarcació va quedar a la deriva i va ser localitzada per un veler abans del rescat per Salvament Marítim.

La Comunitat Valenciana va rebre 11,7 milions de turistes estrangers fins a novembre i el gasto va créixer quasi un 6%

La Comunitat Valenciana va sumar 11,7 milions de visitants internacionals entre gener i novembre de 2025 (+4,18%). El gasto turístic va avançar prop d'un 6%, amb fort repunt al novembre.

Tres detinguts, un menor, per 15 robatoris amb força a Albal, Catarroja i Massanassa

La Guàrdia Civil ha detingut a tres hòmens, un d'ells menor d'edat, per 15 robatoris amb força en comerços d'hostaleria i alimentació d'Albal, Catarroja i Massanassa. El presumpte capitost ha ingressat a la presó provisional.

Els càmpings valencians van liderar novembre amb un 3,2% més de pernoctacions i la major ocupació

La Comunitat Valenciana va encapçalar el turisme en càmpings al novembre amb més de 630.000 nits, un 3,2% més interanual, i va registrar la major ocupació, del 60,1%. La Costa Blanca va destacar amb 329.000 pernoctacions i un 81,2% d'ocupació.

El primer mes de Juanfran Pérez Llorca: perdó a les víctimes, nou Consell i diàleg

Es complix un mes des de la presa de possessió de Juanfran Pérez Llorca. Claus: disculpa a les víctimes de la dana, reordenació del Consell, comissió mixta amb el Govern, gestora en el PP i anomenada al diàleg.