La Policia investiga un cas d’excés de velocitat amb patinet elèctric en Elx

Patinet elèctric

L’infractor no té permís per a conduir cap vehicle  | CEDIDA

 

La Unitat de Delinqüència Viària de la Policia Local d’Elx, en la comarca del Baix Vinalopó, ha parat al conductor d’un patinet elèctric en un control este dimecre per la nit. Els agents, en detectar que l’home excedia la velocitat permesa en el Barri de Parlmerars, li han donat l’alt i li han demanat el carnet de conduir per la gran potència del vehicle.

 

Els agents han sol·licitat la documentació del vehicle al conductor, però el patinet no té papers com en pot tindre un cotxe. Els policies també li han demanat el carnet de conduir, però l’home no té permís per a portar cap vehicle.

 

La Unitat de la Policia Local creu que el Vehicle de Mobilitat Personal es podria considerar com a ciclomotor per les seues característiques tècniques. El patinet té una potència de 1.600 W i pot arribar a aconseguir la velocitat dels ciclomotors. La Policia ja ha obert diligències contra l’infractor i el vehicle es troba en dependències policials.

 

També pots llegir…

 

 

Últimes notícies

Desarticulada a Castelló una trama que va contractar 52 mòbils d’alta gamma de manera fraudulenta

La Guàrdia Civil ha destapat a Castelló una trama que usava dades fiscals i mercantils d'empreses per a contractar 52 mòbils d'alta gamma, valorats en uns 80.000 euros, i revendre'ls en el mercat de segona mà.

Jornada de calor intensa al sud i vent molt fort a l’interior nord de Castelló

La Comunitat Valenciana afronta un dimarts de màximes en clar ascens en el sud i ratxes de vent molt forts a l'interior nord de Castelló abans d'un notable descens tèrmic demà, sobretot en la mitat sud.

L’atur baixa en la Comunitat Valenciana al maig i se situa en 284.096 persones

L'atur registrat en la Comunitat Valenciana va descendir al maig en 1.654 persones respecte a abril, un 0,58% menys, fins a situar el total d'aturades en 284.096.

Uns 200 docents acampen en la plaça de la Verge per a reforçar la vaga educativa indefinida

Al voltant de 200 docents han iniciat una acampada indefinida en la plaça de la Verge de València per a pressionar a la Conselleria d'Educació en plena vaga indefinida del professorat.

Hisenda accelera la negociació amb les comunitats per a estrenar el nou model de finançament en 2027

Hisenda inicia reunions bilaterals amb les comunitats per a tancar abans de cap d'any un nou model de finançament autonòmic que entraria en vigor en 2027 i sumaria 20.975 milions als recursos regionals.

L’exdirector d’informatius d’À Punt defén que la dana de 2024 els va agafar previnguts

L'exdirector d'informatius d'À Punt, Iván Esteve, sosté en el Congrés que la dana de 2024 els va agafar previnguts gràcies als avisos meteorològics i defén la seua decisió de no emetre els àudios del Cecopi per raons deontològiques.

Diana Morant. Imatge i potència

Leo Gímenez és lingüista i en el seu article d'esta setmana fa una defensa política i personal de Diana Morant com a candidata amb potencial per a presidir la Generalitat

Docents exigixen la dimissió de Pérez Llorca i de Ortí enfront del Palau de la Música

Al voltant d'un centenar de docents es concentra enfront del Palau de la Música per a demanar la dimissió del president de la Generalitat i de la consellera d'Educació, en plena vaga indefinida del professorat.