16.1 C
València
Dimarts, 17 febrer, 2026

La Policia investiga un cas d’excés de velocitat amb patinet elèctric en Elx

Patinet elèctric

L’infractor no té permís per a conduir cap vehicle  | CEDIDA

 

La Unitat de Delinqüència Viària de la Policia Local d’Elx, en la comarca del Baix Vinalopó, ha parat al conductor d’un patinet elèctric en un control este dimecre per la nit. Els agents, en detectar que l’home excedia la velocitat permesa en el Barri de Parlmerars, li han donat l’alt i li han demanat el carnet de conduir per la gran potència del vehicle.

 

Els agents han sol·licitat la documentació del vehicle al conductor, però el patinet no té papers com en pot tindre un cotxe. Els policies també li han demanat el carnet de conduir, però l’home no té permís per a portar cap vehicle.

 

La Unitat de la Policia Local creu que el Vehicle de Mobilitat Personal es podria considerar com a ciclomotor per les seues característiques tècniques. El patinet té una potència de 1.600 W i pot arribar a aconseguir la velocitat dels ciclomotors. La Policia ja ha obert diligències contra l’infractor i el vehicle es troba en dependències policials.

 

També pots llegir…

 

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Igualtat confirma el crim masclista de Benicàssim: Ana María, sèptima víctima de 2026

Igualtat ha confirmat la naturalesa masclista de l'assassinat d'Ana María, infermera de 64 anys a Benicàssim. El cas eleva a 7 les víctimes mortals en 2026.

Qingtian reunix per l’Any Nou xinés als fills de la seua diàspora a Espanya

El comtat xinés de Qingtian es convertix per la Festa de la Primavera en punt de retrobament per a jóvens criats a Espanya, entre rituals, família i distància.

Pérez Llorca i Torres copresidirán la primera reunió de la Comissió Mixta de la dana en Riba-roja

La Comissió Mixta per a la reconstrucció després de la dana en la Comunitat celebrarà el dimecres la seua primera reunió a Riba-roja de Túria, copresidida per Juanfran Pérez Llorca i Ángel Víctor Torres. La trobada fixarà l'orde del dia i coordinarà competències entre administracions.

Els ERTO van afectar 762 empreses i 16.670 treballadors en la Comunitat Valenciana en 2025

Els ERTO es van reduir en 2025: 4.506 procediments i 124.921 treballadors a Espanya. En la Comunitat Valenciana va haver-hi 762 empreses amb ERTO i 16.670 empleats afectats.

PLD Space firma la primera missió espacial privada espanyola amb Sateliot per a 2027

PLD Space i Sateliot han tancat un contracte per a llançar en 2027 dos satèl·lits 5G D2D amb el coet Miura 5 des de la Guaiana Francesa. Suposa la primera missió espacial privada cent per cent espanyola.

Intervenen 608 quilos de marihuana en una empresa de La Safor que exportava a Europa

La Guàrdia Civil ha detingut a cinc persones i ha intervingut 608 quilos de marihuana en una empresa de cànem a La Safor. El negoci exportava a Europa i presentava indicis d'explotació laboral i manipulació prohibida.

Els ERTO van caure un 37,6% en 2025 i van afectar 16.670 treballadors en la Comunitat Valenciana

Els ERTO van caure un 37,6% en 2025 fins a 4.506 procediments i van afectar 124.921 treballadors. En la Comunitat Valenciana va haver-hi 16.670 afectats i 762 empreses amb expedients.

Emergències alça totes les alertes per vent i fenòmens costaners en la Comunitat Valenciana

Emergències de la Generalitat ha establit este dimarts la fi de les alertes per vent i per fenòmens costaners en la Comunitat Valenciana després de 30 dies de ponent. Aemet encara preveu ratxes molt fortes a l'interior al matí i una millora el dimecres.