Ferit el conductor d’un patinet en xocar contra un camió en València

Patinete eléctrico

El conductor ha perdut el control del patinet i ha xocat contra un camió | cedida

 

El conductor d’un patinet, de 27 anys, ha acabat ferit en un accident el matí de divendres a les 10.00 hores. El jove, treballador d’una companyia naviliera, ha perdut el control del vehicle en un pas zebra i ha xocat contra el remolc d’un camió que, per sort, anava a poca velocitat.

 

El jove ha sigut traslladat a l’Hospital en una ambulància de l’Autoritat Portuària de València, tal com avança ‘las Provincias’, i la Policia Portuària està fent-se càrrec de la investigació per a determinar les causes de l’accident. Tot açò passa després de dos accidents importants també de conductors de patinet en la Ciutat de València este mes. Un d’ells, amb un final molt tràgic: la mort del jove a principis de maig per xocar el seu patinet contra una moto.

 

També et pot interessar…

 

 

Últimes notícies

València Basket inicia la final de la Lliga Endesa amb pista a favor davant el Barcelona

València Basket i Barcelona reediten des de dijous la final de la Lliga Endesa de 2003, però ara amb factor pista taronja i més experiència per als valencians.

CCOO alerta d’un possible control horari al professorat en juliol sense pacte previ

CCOO-PV denuncia que Educacio vol implantar sistemes de control horari al professorat en juliol sense negociacio ni cobertura normativa clara, mentre la Conselleria assegura que no hi ha novetats respecte a altres cursos.

La proposta de finançament autonòmic obri la porta a 3.669 milions per a la Comunitat Valenciana

El ministre d'Hisenda, Arcadi España, insta Juanfran Pérez Llorca a abandonar les 'excuses' i a negociar un nou model de finançament autonòmic que, segons defensa, aportaria 3.669 milions d'euros a la Comunitat Valenciana a partir de 2027.

Nou protocol al Vega Baja per a acompanyar dones en dol neonatal

LHospital Universitari Vega Baja dOrihuela ha posat en marxa un protocol específic per a atendre dones i famílies en situació de dol perinatal i neonatal, amb un model dassistència integral i humanitzada.

Cinquena setmana de vaga mèdica en la Comunitat amb xifres enfrontades de seguiment

Els mèdics valencians han iniciat una nova setmana de vaga contra el nou estatut marc, que el CESM xifra en un seguiment pròxim al 90 %, davant del 6,86 % que admet la Conselleria de Sanitat. Les protestes inclouen manifestacions a València i Alacant i concentracions en hospitals i centres de salut de totes les comarques.

Pérez Llorca exigix que la negociació del finançament es faça en el Consell de Política Fiscal i Financera

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha reiterat al ministre d'Hisenda, Arcadi España, que està disposat a negociar el nou model de finançament autonòmic, però únicament en el si del Consell de Política Fiscal i Financera i amb una llei orgànica i una dotació clara als pressupostos de l'Estat.

Els tècnics sanitaris exigixen la reclasificació professional d’un col·lectiu que es considera oblidat

Centenars de tècnics superiors i mitjans del Sistema Nacional de Salut s’han concentrat davant l’Hospital Clínic de València per a exigir la seua reclasificació professional en els grups B i C1 i denunciar una situació que consideren discriminatòria i bloquejada des de 2023.

Així serà la gran remodelació de l’Estadi de la Ceràmica que ja ha arrancat

El Villarreal CF ha arrancat les obres de remodelació de l’Estadi de la Ceràmica, amb un nou edifici exterior de vestidors i millores d’accessos i seguretat que afectaran la distribució d’algunes localitats.