Denunciada dos vegades una dona per anar amb patinet elèctric i auriculars per la CV-35 i la CV-30

 

 

La Guàrdia Civil ha denunciat dos vegades a una dona per circular amb un patinet elèctric per l’autovia CV-35 (València-Ademús) i per la CV-30 (Ronda Nord) alhora que usava auriculars, segons ha informat la Benemèrita en un comunicat.

 

La denúncia a aquesta dona s’ha imposat després que l’usuari d’un turisme gravara a aquesta persona mentre circulava amb aquest vehicle i usant auriculars per la CV-35 en direcció València i que aquest fet fóra denunciat davant el Grup d’Investigació i Anàlisi –GIAT– del Sector de Trànsit de la Guàrdia Civil de València per si foren constitutius d’infracció.

 

Per això, els agents van iniciar els corresponents esbrinaments per a identificar a la dona i van alertar a les patrulles de l’Agrupació de Trànsit de la Guàrdia Civil que vigilen la zona indicada.

 

D’aquesta manera, una patrulla del Destacament de Trànsit de València B va detectar la circulació del mateix patinet i de la seua usuària per la CV-30, via de cinc carrils de circulació, en direcció València. En aquest cas, també es va detectar que la dona estava fent ús dels auriculars.

 

Després d’analitzar les imatges, aquest grup va comprovar que la dona circulava per un tram d’autovia amb quatre carrils en el qual la circulació és habitualment intensa, ha precisat la Guàrdia Civil. Així mateix, ha indicat que també es va constatar que la denunciada utilitzava auriculars.

La conductora va ser interceptada, identificada i denunciada en aquesta ocasió per infraccions al Reglament General de Circulació. A més, ha sigut denunciada també pels fets detectats en l’enregistrament. L’import total de les sancions imposades podria ascendir a 1.100 euros, ha indicat la Guàrdia Civil.

 

 

Últimes notícies

Els grans eclipsis dels segles XIX i XX que van obrir ponts polítics entre països

El catedràtic Pedro Ruiz-Castell destaca com els grans eclipsis solars dels segles XIX i XX van impulsar col·laboracions científiques internacionals i van servir com a via de diplomàcia en moments de tensió política. Diverses expedicions vinculades a la Universitat de València i a observatoris espanyols van ser clau en este procés.

Cap funcionari citat compareix a l’última sessió de la comissió de Les Naus a Alacant

Cap dels cinc funcionaris citats de l’àrea de Plusvàlues de l’Ajuntament d’Alacant ha comparegut en l’última sessió de la comissió sobre el cas de les vivendes públiques de Les Naus. La sessió, de només deu minuts, ha quedat pendent de possibles noves citacions i de la lectura de conclusions prevista per al 21 de setembre.

L’escultura ‘El Monolito’ de Manolo Valdés s’alçarà al Parc Central de València

L’escultura ‘El Monolito’ de Manolo Valdés s’instal·larà a l’esplanada del Parc Central de València en règim de cessió temporal de deu anys, amb un pedestal de quasi 100.000 euros i una valoració asseguradora de tres milions.

El nou espai d’ajolots de l’Aquari de Saragossa impulsa la protecció dels amfibis

L’Aquari de Saragossa ha obert una instal·lació dedicada als amfibis amb l’ajolot com a espècie estrella per conscienciar sobre la seua conservació. El projecte forma part d’un pla de renovació del centre impulsat pel grup Global Omnium, gestor també de l’Oceanogràfic de València.

Segona fase de l’Operació d’Estiu: 716.000 viatges llargs a les carreteres valencianes

La segona fase de l’Operació Especial de Trànsit d’Estiu 2026, entre el 31 de juliol i el 2 d’agost, preveu 716.079 desplaçaments llargs a la Comunitat Valenciana, amb especial vigilància en els principals corredors i accessos a platges.

El Valencia Femení es presentarà davant l’afició contra el Newcastle United Women

El Valencia Femení disputarà el IV Trofeu TM el 23 d’agost a Paterna davant el Newcastle United Women, en el seu partit oficial de presentació per a la temporada 26-27, amb entrada gratuïta fins completar aforament.

El Consell alerta que la pèrdua de control fronterer impactarà en les polítiques socials

El Consell ha expressat una 'preocupació profundíssima' perquè, segons el seu portaveu, Espanya ha perdut el control de les seues fronteres i això repercutirà en les polítiques socials, educatives i sanitàries. Miguel Barrachina ha vinculat la situació a la recent entrada massiva de migrants per la frontera de Ceuta.

L’alcaldessa de Carlet nega telefonades d’Emergències el dia de la dana i relata les seues gestions per Forata

Laura Sáez ha explicat davant la jutgessa que no va rebre telefonades d’Emergències el dia de la dana, però sí correus, i que va parlar diverses vegades amb Miguel Polo (CHJ) pel risc del pantà de Forata.
FILMOTECA D'ESTIU