Denunciada dos vegades una dona per anar amb patinet elèctric i auriculars per la CV-35 i la CV-30

 

 

La Guàrdia Civil ha denunciat dos vegades a una dona per circular amb un patinet elèctric per l’autovia CV-35 (València-Ademús) i per la CV-30 (Ronda Nord) alhora que usava auriculars, segons ha informat la Benemèrita en un comunicat.

 

La denúncia a aquesta dona s’ha imposat després que l’usuari d’un turisme gravara a aquesta persona mentre circulava amb aquest vehicle i usant auriculars per la CV-35 en direcció València i que aquest fet fóra denunciat davant el Grup d’Investigació i Anàlisi –GIAT– del Sector de Trànsit de la Guàrdia Civil de València per si foren constitutius d’infracció.

 

Per això, els agents van iniciar els corresponents esbrinaments per a identificar a la dona i van alertar a les patrulles de l’Agrupació de Trànsit de la Guàrdia Civil que vigilen la zona indicada.

 

D’aquesta manera, una patrulla del Destacament de Trànsit de València B va detectar la circulació del mateix patinet i de la seua usuària per la CV-30, via de cinc carrils de circulació, en direcció València. En aquest cas, també es va detectar que la dona estava fent ús dels auriculars.

 

Després d’analitzar les imatges, aquest grup va comprovar que la dona circulava per un tram d’autovia amb quatre carrils en el qual la circulació és habitualment intensa, ha precisat la Guàrdia Civil. Així mateix, ha indicat que també es va constatar que la denunciada utilitzava auriculars.

La conductora va ser interceptada, identificada i denunciada en aquesta ocasió per infraccions al Reglament General de Circulació. A més, ha sigut denunciada també pels fets detectats en l’enregistrament. L’import total de les sancions imposades podria ascendir a 1.100 euros, ha indicat la Guàrdia Civil.

 

 

Últimes notícies

L’assassí masclista d’Alacant continua ingressat i sota custòdia policial

L’home detingut per matar la seua dona i una filla i ferir greument una altra a la Cañada del Fenollar continua ingressat a l’hospital de Sant Joan d’Alacant sota custòdia policial, mentres el cas l’investiga l’EMUME de la Guàrdia Civil.

València tanca uns Gay Games històrics i passa el testic a Perth 2030

València ha posat punt final als Gay Games amb un acte a la Fonteta, on ha passat el testic a Perth, seu de l’edició de 2030, després d’una setmana amb més de 10.200 esportistes de 81 països.

Xabi López-Arostegui trenca el seu contracte i deixa el Valencia Basket després de cinc temporades

L’aler basc Xabi López-Arostegui ha acordat amb el Valencia Basket la rescissió del contracte fins a 2027 i se’n va del club després de cinc temporades i 253 partits.

Castelló reforça la seguretat a les platges amb un dron de socorrisme este estiu

Castelló ha activat des de l’1 de juliol un dron de socorrisme per a reforçar la vigilància i accelerar la resposta davant emergències en les platges durant els mesos de màxima afluència.

Mónica Oltra planteja un espai comú neutre a València per a una candidatura que “salve el poble”

Mónica Oltra, que serà ratificada dissabte com a candidata a l’alcaldia de València per a 2027, ha defensat crear un espai comú neutre sobre la base de Compromís per a articular una candidatura ampla que priorise la vida humana i l’accés a una vivenda digna i assequible.

El Sindicat d’Estudiants denuncia que l’edil de Vox Juanma Badenas ha irromput en la seua seu a València

El Sindicat d’Estudiants ha denunciat que el regidor de Vox a València Juanma Badenas ha entrat il·legalment al seu local cedit per l’Ajuntament, ha trencat el pany i ha registrat les instal·lacions. L’organització parla de violació de drets fonamentals i anuncia accions legals i mobilitzacions.

Comença la neteja dels baixos incendiats a València després de desallotjar 90 veïns

L’Ajuntament de València ha reallotjat esta nit una norantena de persones desallotjades per un incendi als baixos d’un edifici del carrer Picayo, mentre este dissabte han començat els treballs de neteja i reparació.

Nit tòrrida a Sagunt amb una mínima de 24,6 graus i pujades generalitzades

La passada matinada s’han registrat novament nits tòrrides a la Comunitat Valenciana, amb Sagunt al capdavant amb 24,6 graus de mínima i avisos per calor extrema a l’interior de la província de València.