Denunciada dos vegades una dona per anar amb patinet elèctric i auriculars per la CV-35 i la CV-30

 

 

La Guàrdia Civil ha denunciat dos vegades a una dona per circular amb un patinet elèctric per l’autovia CV-35 (València-Ademús) i per la CV-30 (Ronda Nord) alhora que usava auriculars, segons ha informat la Benemèrita en un comunicat.

 

La denúncia a aquesta dona s’ha imposat després que l’usuari d’un turisme gravara a aquesta persona mentre circulava amb aquest vehicle i usant auriculars per la CV-35 en direcció València i que aquest fet fóra denunciat davant el Grup d’Investigació i Anàlisi –GIAT– del Sector de Trànsit de la Guàrdia Civil de València per si foren constitutius d’infracció.

 

Per això, els agents van iniciar els corresponents esbrinaments per a identificar a la dona i van alertar a les patrulles de l’Agrupació de Trànsit de la Guàrdia Civil que vigilen la zona indicada.

 

D’aquesta manera, una patrulla del Destacament de Trànsit de València B va detectar la circulació del mateix patinet i de la seua usuària per la CV-30, via de cinc carrils de circulació, en direcció València. En aquest cas, també es va detectar que la dona estava fent ús dels auriculars.

 

Després d’analitzar les imatges, aquest grup va comprovar que la dona circulava per un tram d’autovia amb quatre carrils en el qual la circulació és habitualment intensa, ha precisat la Guàrdia Civil. Així mateix, ha indicat que també es va constatar que la denunciada utilitzava auriculars.

La conductora va ser interceptada, identificada i denunciada en aquesta ocasió per infraccions al Reglament General de Circulació. A més, ha sigut denunciada també pels fets detectats en l’enregistrament. L’import total de les sancions imposades podria ascendir a 1.100 euros, ha indicat la Guàrdia Civil.

 

 

Últimes notícies

El Villarreal s’afona davant el Lens i perd la final de la Como Cup

El Villarreal ha perdut 3-1 contra el Lens en la final de la Como Cup, després d’avançar-se prompte i dominar la primera part. Les expulsions i la falta d’encert han condemnat l’equip d’Iñigo Pérez en el tram final.

El Valencia tanca amb empat un amistós intens al camp del Stoke City

El Valencia ha empatat 1-1 al camp del Stoke City en un amistós exigent, amb gol de Danjuma i autogol de Monferrer. L’equip ha patit en la segona part però ha resistit l’empenta anglesa.

Les primeres tronades fortes de la vesprada deixen pedra gran a la Costera

Les primeres tronades de la vesprada han sigut breus però intenses i han deixat granís gran en municipis de la Costera, amb especial incidència a la zona del Caroig. Aemet manté l’alerta taronja per tempestes en el nord de Castelló i el sud de la província de València.

Una xiqueta de 13 anys mor en un accident a l’AP-7 en Benicàssim i provoca 6 km de cua

Una xiqueta de 13 anys ha mort en un accident entre un camió i una autocaravana a l’AP-7 a Benicàssim, que ha generat sis quilòmetres de retencions en direcció Barcelona. Altres dos ocupants han sigut traslladats a l’Hospital General de Castelló amb politraumatismes.

El juliol deixa 234 morts atribuïbles a la calor en la Comunitat Valenciana

El sistema MoMo ha estimat 2.036 morts atribuïbles a les altes temperatures en Espanya durant juliol, 234 d’elles en la Comunitat Valenciana. La quarta onada de calor ha sigut especialment letal, encara que les temperatures han començat a baixar.

Remuntada del Levante davant l’Albacete en el primer amistós sense Carlos Espí

El Levante ha capgirat un 0-1 inicial i ha vençut l’Albacete per 2-1 en el primer amistós després de la marxa de Carlos Espí, amb gols de Roger Brugué i Etta Eyong a Buñol.

Villa Amparo, l’antiga casa de Machado a Rocafort, iniciarà la seua renaixença cultural en un mes

La Generalitat iniciarà en un mes la rehabilitació integral de Villa Amparo, a Rocafort, antiga residència d’Antonio Machado, per a convertir-la en un espai cultural i museístic obert al públic.

Quatre detinguts per onze robatoris amb butró en empreses valencianes i de Conca

La Guàrdia Civil ha detingut quatre hòmens d’entre 23 i 39 anys, tots ells de nacionalitat romanesa, per onze robatoris amb butró en naus industrials de municipis de la Comunitat Valenciana i de la província de Conca.
FILMOTECA D'ESTIU