Denunciada dos vegades una dona per anar amb patinet elèctric i auriculars per la CV-35 i la CV-30

 

 

La Guàrdia Civil ha denunciat dos vegades a una dona per circular amb un patinet elèctric per l’autovia CV-35 (València-Ademús) i per la CV-30 (Ronda Nord) alhora que usava auriculars, segons ha informat la Benemèrita en un comunicat.

 

La denúncia a aquesta dona s’ha imposat després que l’usuari d’un turisme gravara a aquesta persona mentre circulava amb aquest vehicle i usant auriculars per la CV-35 en direcció València i que aquest fet fóra denunciat davant el Grup d’Investigació i Anàlisi –GIAT– del Sector de Trànsit de la Guàrdia Civil de València per si foren constitutius d’infracció.

 

Per això, els agents van iniciar els corresponents esbrinaments per a identificar a la dona i van alertar a les patrulles de l’Agrupació de Trànsit de la Guàrdia Civil que vigilen la zona indicada.

 

D’aquesta manera, una patrulla del Destacament de Trànsit de València B va detectar la circulació del mateix patinet i de la seua usuària per la CV-30, via de cinc carrils de circulació, en direcció València. En aquest cas, també es va detectar que la dona estava fent ús dels auriculars.

 

Després d’analitzar les imatges, aquest grup va comprovar que la dona circulava per un tram d’autovia amb quatre carrils en el qual la circulació és habitualment intensa, ha precisat la Guàrdia Civil. Així mateix, ha indicat que també es va constatar que la denunciada utilitzava auriculars.

La conductora va ser interceptada, identificada i denunciada en aquesta ocasió per infraccions al Reglament General de Circulació. A més, ha sigut denunciada també pels fets detectats en l’enregistrament. L’import total de les sancions imposades podria ascendir a 1.100 euros, ha indicat la Guàrdia Civil.

 

 

Últimes notícies

Nou dispositiu psicològic immediat per a emergències de la DANA a la Comunitat Valenciana

La Generalitat i les associacions de víctimes de la DANA impulsaran un dispositiu d’intervenció psicològica immediata dins del sistema públic valencià i un programa de formació per a municipis, escoles i serveis socials.

Un nou xip fotònic valencià multiplica tasques per a comunicacions i IA

Investigadors de la UPV han contribuït a un processador fotònic programable capaç de fer diverses funcions alhora en un únic xip, clau per a futures xarxes de comunicacions, centres de dades i aplicacions d’intel·ligència artificial.

Carlos Espí s’acomiada del Llevant rumb al Real Madrid

El davanter valencià Carlos Espí ha fet públic el seu acomiadament del Llevant UD en un emotiu missatge a les xarxes socials després del seu traspàs al Real Madrid, agraint el suport rebut i assegurant que se'n va amb la tranquil·litat d'haver-ho donat tot pel club granota.

El PSPV acusa el Consell de deixar sense gastar un 21% per a bombers forestals

El PSPV-PSOE denuncia que el Consell del PP ha deixat sense executar el 21% del pressupost de 2025 per a contractar bombers forestals i critica que la plantilla de la SGISE només ha crescut en dos efectius, de 889 a 891.

Tots els hospitals públics valencians operen els casos més greus abans de 30 dies

Els 27 hospitals públics de la Comunitat Valenciana han aconseguit operar els pacients de màxima prioritat abans d un mes i reduir a la mitat els malalts en espera per a cirurgia urgent respecte de 2023.

El Levante fitxa el davanter belga Yanis Musuayi fins a 2030

El Levante ha incorporat el davanter belga de 19 anys Yanis Musuayi, procedent del Club Brujas, amb contracte fins a juny de 2030. El jove atacant s’unirà als entrenaments granotes després d’una temporada destacada al filial Club NXT.

Primer diumenge d’agost amb calor intensa a l’interior de València i Alacant

El primer diumenge d’agost arriba amb cels poc nuvolosos i màximes notablement altes a l’interior de València i d’Alacant, segons AEMET.

Mor un jove de 21 anys per una envestida en els bous al carrer de Tírig

Un jove de 21 anys, ingressat des de dijous a l’UCI de l’Hospital General de Castelló després d’una envestida durant els bous al carrer de Tírig, ha mort i l’Ajuntament ha suspés tots els actes oficials de les festes.
FILMOTECA D'ESTIU