Denunciada dos vegades una dona per anar amb patinet elèctric i auriculars per la CV-35 i la CV-30

 

 

La Guàrdia Civil ha denunciat dos vegades a una dona per circular amb un patinet elèctric per l’autovia CV-35 (València-Ademús) i per la CV-30 (Ronda Nord) alhora que usava auriculars, segons ha informat la Benemèrita en un comunicat.

 

La denúncia a aquesta dona s’ha imposat després que l’usuari d’un turisme gravara a aquesta persona mentre circulava amb aquest vehicle i usant auriculars per la CV-35 en direcció València i que aquest fet fóra denunciat davant el Grup d’Investigació i Anàlisi –GIAT– del Sector de Trànsit de la Guàrdia Civil de València per si foren constitutius d’infracció.

 

Per això, els agents van iniciar els corresponents esbrinaments per a identificar a la dona i van alertar a les patrulles de l’Agrupació de Trànsit de la Guàrdia Civil que vigilen la zona indicada.

 

D’aquesta manera, una patrulla del Destacament de Trànsit de València B va detectar la circulació del mateix patinet i de la seua usuària per la CV-30, via de cinc carrils de circulació, en direcció València. En aquest cas, també es va detectar que la dona estava fent ús dels auriculars.

 

Després d’analitzar les imatges, aquest grup va comprovar que la dona circulava per un tram d’autovia amb quatre carrils en el qual la circulació és habitualment intensa, ha precisat la Guàrdia Civil. Així mateix, ha indicat que també es va constatar que la denunciada utilitzava auriculars.

La conductora va ser interceptada, identificada i denunciada en aquesta ocasió per infraccions al Reglament General de Circulació. A més, ha sigut denunciada també pels fets detectats en l’enregistrament. L’import total de les sancions imposades podria ascendir a 1.100 euros, ha indicat la Guàrdia Civil.

 

 

Últimes notícies

Mestalla enceta la seua última temporada com a casa del València CF

Mestalla viu esta temporada 2026-27 la seua última campanya com a estadi del València CF, abans del trasllat definitiu al Nou Mestalla previst per a l’estiu de 2027.

L’aeroport de Castelló bat rècord d’operacions fins juliol amb una pujada del 14 %

L’aeroport de Castelló ha registrat 8.535 operacions entre gener i juliol, un 14 % més que fa un any, i marca també xifres rècord de passatgers.

Segona rèplica de l’incendi de la Vall d’Uixó obliga a mobilitzar mitjans a Tales

Mitjans aeris i terrestres s’han desplegat a Tales per una possible reproducció de l’incendi originat en la Vall d’Uixó en juliol, que ja va arrasar més de 9.500 hectàrees i va obligar a desallotjar 15.000 persones.

València tanca parcs i jardins per l’avís taronja per pluges i tempestes

L’Ajuntament de València ha activat el Cecopal, tanca parcs i jardins des de les 12 hores i reforça la vigilància al litoral per l’avís taronja per pluges i tempestes.

Olocau, Marines i Gàtova exigixen un tallafoc continu a la CV-25 per a protegir la Calderona

Els ajuntaments d’Olocau, Marines i Gàtova han registrat una petició conjunta a la Generalitat perquè execute íntegrament l’àrea tallafoc d’Orden 1 prevista al voltant de la carretera CV-25, clau per a la defensa de la Serra Calderona.

Detinguda a Alacant una cuidadora per sostraure 40.800 euros a un matrimoni octogenari

Una cuidadora de 26 anys ha sigut detinguda a Alacant per efectuar, presumptament, 110 extraccions amb la targeta d’un matrimoni octogenari, per un total de 40.800 euros. La Policia Nacional l’ha interceptada quan eixia de casa de les víctimes amb diners en efectiu acabats de traure.

Les infermeres valencianes reclamen reforços urgents davant la crisi assistencial a Ceuta

El CECOVA demana reforços immediats d'infermeria i un contingent estatal per a donar resposta a l'emergència sanitària de Ceuta i evitar la sobrecàrrega de les plantilles.

Estrella Morente tanca la programació de Sagunt a Escena al Teatre Romà

La cantaora Estrella Morente clourà este dissabte la programació escènica del Teatre Romà de Sagunt, mentres l’Off Romà oferix dos muntatges de circ a la ciutat.