Detingut l’atracador d’un banc, després d’una persecució, en València

Atracament Mont-roig del Camp

L’home ha entrat en la sucursal i ha simulat dur una arma | Policia

 

La Policia Nacional de València ha detingut este dijous de matí al presumpte autor de l’atracament d’una sucursal bancària, a on no hi ha hagut ferits i, a més, s’han pogut recuperar els diners, segons han informat fonts policials. En eixir del banc, l’home no ha fet cas de les indicacions dels agents i els ha mostrat una arma, que han descobert que era simulada.

 

L’atracament s’ha produït a primera hora del dijous en el districte de Trànsits quan, en el moment de l’obertura de l’oficina bancària, el presumpte atracador ha agarrat a un dels empleats i l’ha obligat a obrir la caixa forta. L’atracador ha ficat en una motxilla els diners —l’import no ha sigut precisat— i s’ha disposat a fugir del lloc.

 

Amb tot, la Policia havia sigut alertada i l’estava esperant en l’exterior, a on havien posat en marxa un dispositiu per a cobrir totes les possibles eixides de l’entitat bancària. Quan el lladre ha eixit de la sucursal, els policies li han fet l’alto i ell els ha amenaçat amb una pistola mentres ha pegat a fugir a peu. Però, pel camí, ha sigut interceptat per altres agents, que han descobert que la pistola era simulada, i han acabat detenint-lo, després d’una persecució curta.

  

 

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Compromís acusa l’Ajuntament de València d’un contracte ‘a mida’ per als Bombers

Compromís assegura que l’Ajuntament de València ha adjudicat un contracte ‘a mida’ per a equipar camions de Bombers amb tabletes, amb el preu inflat i irregularitats assenyalades per l’Agència Valenciana Antifrau.

La Generalitat vol mantindre els contractes d’emergència mentre duren les seqüeles de les catàstrofes

El comissionat per a la Recuperació, Raúl Mérida, reclama contractes d’emergència més àgils i flexibilitat per a ajuntaments i afectats per la dana, així com una nova alerta negra per a catàstrofes.

Cinc detinguts a l’Alacantí per explotar repartidors en una empresa de paqueteria

La Policia Nacional ha desarticulat una xarxa que explotava repartidors estrangers en situació irregular a Elda, Petrer, Monòver i Sax, amb jornades abusives i sous precaris.

Més de 9.000 docents ja coneixen la seua comissió de servici per al curs 2026-27

Educació ha avançat un mes la resolució provisional de les comissions de servici per al curs 2026-2027, amb 9.042 destinacions assignades, la majoria a la província de València.

L’aeroport de Castelló arranca 2026 amb rècord de passatgers i més rutes internacionals

L’aeroport de Castelló ha tancat el primer semestre de 2026 amb 148.009 passatgers, un 9 % més que l’any anterior, i amb la xifra més alta de rutes regulars des que funciona la infraestructura.

Xavi Albert agafa el timó del Valencia Basket masculí per a dos temporades

El Valencia Basket ha confirmat Xavi Albert com a entrenador principal de la primera plantilla masculina per a les dos pròximes temporades, després de l’eixida de Pedro Martínez al Real Madrid.

Cinc detinguts en desmantellar quatre punts de venda de droga a Sueca i Riola

La Guàrdia Civil ha detingut cinc persones i ha desarticulat quatre punts de venda de cocaïna i marihuana a Sueca i Riola, on la droga es venia fins i tot a menors.

Arresten a Novelda un fugitíu alemany reclamat amb dos ordres europees de detenció

La Guàrdia Civil ha detingut a Novelda un home alemany de 45 anys sobre el qual pesaven dues Ordres Europees de Detenció per alteració de l’ordre públic. El tribunal ha ordenat la seua llibertat amb mesures cautelars i ha intervingut la furgoneta en què circulava, també reclamada per Alemanya.