15.7 C
València
Diumenge, 25 gener, 2026

Un xiquet de 4 anys cau per un forat del clavegueram en Alacant

 

Áxel, un xiquet de quatre anys d’Alacant, ha caigut per un forat del clavegueram este diumenge a les 13.00 hores en un accés a la platja de l’Almadrava. Els fets passaven quan, el xiquet, que jugava en una zona de jocs infantils, va xafar una tapa que estava desplaçada uns centímetres. El menor, al girar, es va colar pel forat, i va quedar penjant, amb el cap i els braços fora i la resta del cos dins de l’accés al clavegueram, d’un metre i mig de profunditat i per a on passava aigua.

 

El xiquet no estava a soles. David, son pare, explicava que «l’espant ha sigut terrible. Han sigut uns segons, fins que l’he pogut traure del forat… No li desitge a ningú eixe moment… Per uns instants, he pensat en el cas del xiquet de Màlaga». Després, ha lamentat el mal estat de la tapadora, just al costat d’una àrea infantil en una zona de passeig de l’Albufereta, lloc molt transitat. El progenitor ha informat que iniciarà accions legals contra l’Ajuntament per este fet.

 

El mateix David va avisar a la Policia Local i l’Ajuntament, que va acordonar la zona i, durant la jornada del diumenge, estava previst el segellament de la tapa per a evitar que es repetiren situacions com esta. La regidoria de Seguretat ha confirmat que el rovell hauria cedit la tapadora i esta s’hauria quedat oberta uns centímetres.

 

Quant a l’estat del menut, que va tindre l’accident perquè son pare no va poder arribar a temps per a evitar que no caiguera, va ser portat a un centre de salut. Allí, afortunadament, després d’un reconeixement mèdic exhaustiu, l’informe confirmava que només presentava algunes ferides en les axil·les.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Alacant aconseguix 20 graus en una altra jornada de vent amb ratxes de 132 km/h a La Pobla de Benifassà

Les màximes han pujat de forma generalitzada este diumenge en la Comunitat Valenciana. El dia ha estat marcat per ratxes molt fortes de vent que han arribat a 132 km/h a La Pobla de Benifassà.

El Fòrum Jaume I 2038 aplaudix la declaració de 2026 com a Any Jaume I

El Fòrum Jaume I 2038 valora l’Any Jaume I 2026 i s’oferix a col·laborar en els actes del 750 aniversari de la mort del fundador del Regne de València.

Rescaten a Alacant a un corredor lesionat en el Ponoig i a un senderista en Bernia

Els bombers han realitzat dos rescats de muntanya a la província: un corredor lesionat en el Ponoig i un senderista amb traumatisme cranioencefàlic en Bernia. Els dos han sigut evacuats en helicòpter.

El València Basket serà cap de sèrie en el sorteig de quarts

L'equip taronja serà cap de sèrie en el sorteig de quarts de la Copa del Rei després de tancar la primera volta entre els quatre primers. El seu triomf en Gran Canària i el 13-4 de balanç li garantixen evitar als altres favorits en l'estrena.

Presó per a l’amo dels gossos que van matar a un home per impagament de la indemnització

Un jutge d'Alacant revoca la suspensió de la pena a Juan de Dios P. m. per reduir unilateralment els pagaments i ordena el seu ingrés a la presó. L'acte és recurrible.

Les Corts interrompran el dijous les vacacions per a convalidar quatre decrets del Consell

La diputació permanent es reunirà a les 11 hores per a validar quatre decrets: Simplifica II, pujada salarial, control del senglar i tarifes de transport. L'oposició critica l'absència de compareixences i d'una sessió de control.

Un home s’entrega a Sueca i confessa l’homicidi d’un menor de 13 anys

La Guàrdia Civil investiga l'homicidi d'un menor de 13 anys a Sueca després del lliurament i confessió d'un home de 48 anys. L'Ajuntament decreta dos dies de dol.

Educació activa el protocol d’acompanyament emocional després de l’assassinat d’un menor a Sueca

La Generalitat ha activat el dispositiu de suport psicològic en el centre del menor de 13 anys assassinat a Sueca. La Guàrdia Civil investiga el crim després de la confessió d'un home de 48 anys.