Un xiquet de 4 anys cau per un forat del clavegueram en Alacant

 

Áxel, un xiquet de quatre anys d’Alacant, ha caigut per un forat del clavegueram este diumenge a les 13.00 hores en un accés a la platja de l’Almadrava. Els fets passaven quan, el xiquet, que jugava en una zona de jocs infantils, va xafar una tapa que estava desplaçada uns centímetres. El menor, al girar, es va colar pel forat, i va quedar penjant, amb el cap i els braços fora i la resta del cos dins de l’accés al clavegueram, d’un metre i mig de profunditat i per a on passava aigua.

 

El xiquet no estava a soles. David, son pare, explicava que «l’espant ha sigut terrible. Han sigut uns segons, fins que l’he pogut traure del forat… No li desitge a ningú eixe moment… Per uns instants, he pensat en el cas del xiquet de Màlaga». Després, ha lamentat el mal estat de la tapadora, just al costat d’una àrea infantil en una zona de passeig de l’Albufereta, lloc molt transitat. El progenitor ha informat que iniciarà accions legals contra l’Ajuntament per este fet.

 

El mateix David va avisar a la Policia Local i l’Ajuntament, que va acordonar la zona i, durant la jornada del diumenge, estava previst el segellament de la tapa per a evitar que es repetiren situacions com esta. La regidoria de Seguretat ha confirmat que el rovell hauria cedit la tapadora i esta s’hauria quedat oberta uns centímetres.

 

Quant a l’estat del menut, que va tindre l’accident perquè son pare no va poder arribar a temps per a evitar que no caiguera, va ser portat a un centre de salut. Allí, afortunadament, després d’un reconeixement mèdic exhaustiu, l’informe confirmava que només presentava algunes ferides en les axil·les.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Desallotgen Vivers després de suspendre el concert d’Ana Torroja per risc de reventons tèrmics

L’Ajuntament de València ha suspés el concert d’Ana Torroja als Jardins de Vivers i ha ordenat el desallotjament del recinte per l’avís de la Generalitat sobre possibles reventons tèrmics amb pujada sobtada de temperatures i forts vents.

La Comunitat Valenciana rebrà 2,6 milions per reforçar l’acollida de menors migrants sols

La Comunitat Valenciana rebrà 2.588.581 euros del Govern central per reforçar l’acollida de xiquets i adolescents migrants no acompanyats i ampliar places del sistema.

La Comunitat Valenciana rebrà 2,6 milions per a acollir xiquets migrants sols

La Comunitat Valenciana rebrà 2.588.581 euros del Govern central per a reforçar l’acollida de xiquets i adolescents migrants no acompanyats, dins d’un repartiment total de 35 milions entre autonomies.

Ayuso celebra el mallot blanc i es veu plenament en la lluita pel podi del Tour

El xabienc Juan Ayuso ha recuperat el mallot blanc en la desena etapa del Tour de França i assegura que està satisfet amb el seu rendiment, tot i reconéixer que Tadej Pogacar està a un altre nivell.

Suspés el concert de UB40 als Vivers per l’alerta roja per calor extrema

L’Ajuntament de València ha suspés el concert de UB40 als Jardins de Vivers per l’alerta roja per temperatures extremes i el risc de reventons càlids i fortes ratxes de vent.

Suspenen el concert d’UB40 als Jardins de Vivers per l’onada de calor extrema

L’Ajuntament de València ha suspés el concert d’UB40 als Jardins de Vivers per l’alerta roja per temperatures extremes i el risc de reventons tèrmics i ratxes molt fortes de vent.

Álvaro Rodríguez deixa l’Elx i fitxa pel Bournemouth anglés

El davanter uruguaià Álvaro Rodríguez ha deixat l’Elx CF després d’una temporada clau per a la permanència i posa rumb al Bournemouth de la Premier League.

Nit de reventons càlids i vents sobtats a la Comunitat Valenciana

La Generalitat alerta d’una alta probabilitat de reventons càlids i ratxes de vent fortes esta nit, després d’una jornada amb màximes pròximes als 39 graus en diverses comarques valencianes.