15.3 C
València
Dimarts, 3 febrer, 2026

Un xiquet de 4 anys cau per un forat del clavegueram en Alacant

 

Áxel, un xiquet de quatre anys d’Alacant, ha caigut per un forat del clavegueram este diumenge a les 13.00 hores en un accés a la platja de l’Almadrava. Els fets passaven quan, el xiquet, que jugava en una zona de jocs infantils, va xafar una tapa que estava desplaçada uns centímetres. El menor, al girar, es va colar pel forat, i va quedar penjant, amb el cap i els braços fora i la resta del cos dins de l’accés al clavegueram, d’un metre i mig de profunditat i per a on passava aigua.

 

El xiquet no estava a soles. David, son pare, explicava que «l’espant ha sigut terrible. Han sigut uns segons, fins que l’he pogut traure del forat… No li desitge a ningú eixe moment… Per uns instants, he pensat en el cas del xiquet de Màlaga». Després, ha lamentat el mal estat de la tapadora, just al costat d’una àrea infantil en una zona de passeig de l’Albufereta, lloc molt transitat. El progenitor ha informat que iniciarà accions legals contra l’Ajuntament per este fet.

 

El mateix David va avisar a la Policia Local i l’Ajuntament, que va acordonar la zona i, durant la jornada del diumenge, estava previst el segellament de la tapa per a evitar que es repetiren situacions com esta. La regidoria de Seguretat ha confirmat que el rovell hauria cedit la tapadora i esta s’hauria quedat oberta uns centímetres.

 

Quant a l’estat del menut, que va tindre l’accident perquè son pare no va poder arribar a temps per a evitar que no caiguera, va ser portat a un centre de salut. Allí, afortunadament, després d’un reconeixement mèdic exhaustiu, l’informe confirmava que només presentava algunes ferides en les axil·les.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Maig encara el Benidorm Fest amb ‘Toca’m’ i llibertat creativa enfront de OT

Maig porta al Benidorm Fest 2026 'Toca'm' i remarca que, a diferència de 'OT', gaudix de llibertat creativa total. Presentarà un xou dissenyat amb el seu propi equip.

Ratxes molt fortes de ponent a l’interior abans del repunt de les màximes

L'interior de València i Castelló afrontarà de matinada ratxes molt fortes de ponent i un descens tèrmic; el dimecres les màximes repuntaran, sobretot a València.

Dos detinguts pel robatori de material ceràmic en una empresa d’Almassora

La Guàrdia Civil ha arrestat a dos hòmens de 37 i 46 anys per sostraure diverses caixes de material ceràmic després de forçar el perímetre d'una empresa a Almassora. El dispositiu d'investigació va permetre localitzar-los i posar-los a disposició judicial eixa mateixa nit.

L’atur puja al gener en la Comunitat Valenciana i cau l’afiliació, amb millor evolució interanual

La desocupació va augmentar un 0,62% al gener fins a 291.731 persones i l'afiliació va caure un 1,53%. En l'últim any l'atur baixa un 8,43% i l'afiliació puja un 3,63%.

L’Atlètic inscriu a Mendoza sobre la botzina i destaca en un mercat d’hivern auster

L'Atlètic de Madrid va ser protagonista del tancament en registrar a Lookman, Obed Vargas i a Rodrigo Mendoza, confirmat a les 23.57. LaLiga va validar 14 altes en un gener amb 44 operacions i gasto total per davall de 60 milions.

L’Elx reforça el seu centre del camp amb el retorn de Tete Morente fins a 2028

L'Elx ha incorporat a Tete Morente, que torna després d'una etapa en el US Lecce i firma fins a juny de 2028. És el tercer reforç del mercat hivernal.

Expedienten a un funcionari per adjudicar una vivenda social a Alacant a la seua dona

La Conselleria de Vivenda ha obert un expedient amb suspensió cautelar a un tècnic que va validar l'adjudicació d'una vivenda pública al seu cònjuge. El cas va aflorar després d'una segona revisió lligada a altres adjudicacions polèmiques en La Condomina.

La Diputació de València agraïx la solidaritat de les confessions religioses després de la dana

Vicent Mompó s'ha reunit amb una vintena de representants de diferents religions per a reconéixer la seua ajuda després de la dana. Les confessions han demanat més coordinació i ferramentes per a plasmar el pluralisme religiós.