Un xiquet de 4 anys cau per un forat del clavegueram en Alacant

 

Áxel, un xiquet de quatre anys d’Alacant, ha caigut per un forat del clavegueram este diumenge a les 13.00 hores en un accés a la platja de l’Almadrava. Els fets passaven quan, el xiquet, que jugava en una zona de jocs infantils, va xafar una tapa que estava desplaçada uns centímetres. El menor, al girar, es va colar pel forat, i va quedar penjant, amb el cap i els braços fora i la resta del cos dins de l’accés al clavegueram, d’un metre i mig de profunditat i per a on passava aigua.

 

El xiquet no estava a soles. David, son pare, explicava que «l’espant ha sigut terrible. Han sigut uns segons, fins que l’he pogut traure del forat… No li desitge a ningú eixe moment… Per uns instants, he pensat en el cas del xiquet de Màlaga». Després, ha lamentat el mal estat de la tapadora, just al costat d’una àrea infantil en una zona de passeig de l’Albufereta, lloc molt transitat. El progenitor ha informat que iniciarà accions legals contra l’Ajuntament per este fet.

 

El mateix David va avisar a la Policia Local i l’Ajuntament, que va acordonar la zona i, durant la jornada del diumenge, estava previst el segellament de la tapa per a evitar que es repetiren situacions com esta. La regidoria de Seguretat ha confirmat que el rovell hauria cedit la tapadora i esta s’hauria quedat oberta uns centímetres.

 

Quant a l’estat del menut, que va tindre l’accident perquè son pare no va poder arribar a temps per a evitar que no caiguera, va ser portat a un centre de salut. Allí, afortunadament, després d’un reconeixement mèdic exhaustiu, l’informe confirmava que només presentava algunes ferides en les axil·les.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Ull Gargot transforma el dibuix en solitari en una comunitat creativa a l’aire lliure a València

Ull Gargot ha convertit l'acte íntim de dibuixar en una trobada mensual i gratuïta en espais públics de València, on professionals i aficionats compartixen quaderns, processos i idees a l'aire lliure.

Cel nuvolós i lleuger repunt de temperatures a l’interior per a tancar abril en la Comunitat

La Comunitat Valenciana afronta l'últim dissabte d'abril amb cel nuvolós, possibilitat de pluges en l'extrem sud, temperatures quasi sense canvis i vent fluix de component este.

La majoria del professorat valencià recolza una vaga indefinida des de l’11 de maig

Quasi deu mil docents valencians participen en una consulta sindical i s'inclinen majoritàriament per iniciar una vaga indefinida l'11 de maig, amb un ampli suport a mantindre-la el temps que siga necessari.

Diana Morant acusa a Pérez Llorca d’anteposar l’agenda de Vox a les prioritats dels valencians

Diana Morant critica que el Govern valencià de Juanfran Pérez Llorca seguix l'agenda pactada amb Vox, amb privatització de servicis públics i falta de celebració del 25 d’Abril.

TastArròs 2026 plena d’arròs i tradició la plaça de l’Ajuntament de València

La plaça de l'Ajuntament de València celebra la primera jornada de TastArròs 2026, una trobada popular que reivindica l'arròs amb propostes gastronòmiques, activitats culturals i tradició local.

El Real Oviedo s’agarra a la seua última opció davant un Elx encara sense guanyar fora de casa

El Real Oviedo, cuer de Primera Divisió, es juga gran part de les seues opcions de permanència davant un Elx que encara no ha guanyat a domicili però arriba llançat en resultats recents.

Bernabé contraposa la prioritat veïnal del PSPV a l’abandó de Catalá en Orriols

Pilar Bernabé reivindica en Orriols la prioritat veïnal del PSPV i acusa el govern de María José Catalá d'abandonar el barri i retallar inversions i servicis bàsics.

Màxim Quiles domina de nou a Jerez i passa a la Q2 amb el millor temps en Moto3

Màxim Quiles torna a marcar la referència en Moto3 en el Gran Premi d'Espanya, lidera la segona jornada de lliures a Jerez sobre asfalt mullat i accedix a la Q2 amb solvència.