Un xiquet de 4 anys cau per un forat del clavegueram en Alacant

 

Áxel, un xiquet de quatre anys d’Alacant, ha caigut per un forat del clavegueram este diumenge a les 13.00 hores en un accés a la platja de l’Almadrava. Els fets passaven quan, el xiquet, que jugava en una zona de jocs infantils, va xafar una tapa que estava desplaçada uns centímetres. El menor, al girar, es va colar pel forat, i va quedar penjant, amb el cap i els braços fora i la resta del cos dins de l’accés al clavegueram, d’un metre i mig de profunditat i per a on passava aigua.

 

El xiquet no estava a soles. David, son pare, explicava que «l’espant ha sigut terrible. Han sigut uns segons, fins que l’he pogut traure del forat… No li desitge a ningú eixe moment… Per uns instants, he pensat en el cas del xiquet de Màlaga». Després, ha lamentat el mal estat de la tapadora, just al costat d’una àrea infantil en una zona de passeig de l’Albufereta, lloc molt transitat. El progenitor ha informat que iniciarà accions legals contra l’Ajuntament per este fet.

 

El mateix David va avisar a la Policia Local i l’Ajuntament, que va acordonar la zona i, durant la jornada del diumenge, estava previst el segellament de la tapa per a evitar que es repetiren situacions com esta. La regidoria de Seguretat ha confirmat que el rovell hauria cedit la tapadora i esta s’hauria quedat oberta uns centímetres.

 

Quant a l’estat del menut, que va tindre l’accident perquè son pare no va poder arribar a temps per a evitar que no caiguera, va ser portat a un centre de salut. Allí, afortunadament, després d’un reconeixement mèdic exhaustiu, l’informe confirmava que només presentava algunes ferides en les axil·les.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Mazón i Argüeso hauran de donar explicacions sobre la DANA al Congrés el 21 de setembre

L’expresident de la Generalitat Carlos Mazón i l’exsecretari autonòmic d’Emergències Emilio Argüeso compareixeran el 21 de setembre davant la comissió de la DANA al Congrés, en plena pressió política perquè s’amplien les declaracions sobre la gestió de la tragèdia del 29 d’octubre de 2024.

Preemergència hidrològica groga al baix Xúquer i Túria per risc d’inundacions

El Centre de Coordinació d’Emergències ha activat la preemergència hidrològica groga al baix Xúquer i baix Túria i demana als ajuntaments que posen en marxa els seus plans municipals davant el risc d’inundacions.

Elx arriba als 36,9 graus malgrat la brusca baixada de temperatures per un front fred

Un front fred ha travessat este dimecres la Comunitat Valenciana i ha fet baixar les temperatures entre 4 i 8 graus en pocs minuts, encara que Elx ha registrat la màxima del dia amb 36,9 graus. Altres localitats del sud com Orihuela o Pego també han superat els 35 graus.

L’Elx veu amb bons ulls que Messi entre en el projecte de l’Eldense

El director general de l’Elx, Pedro Schinocca, ha assegurat que seria un orgull tindre Leo Messi com a líder del projecte del Deportivo Eldense, i ha ratificat la confiança en l’entrenador Martín Anselmi tot i el mal inici de Lliga.

Diakhaby es lesiona a l’aductor i deixa el centre de la defensa en quadre

Mouctar Diakhaby patix una lesió a l’aductor llarg de la cama esquerra i estarà diverses setmanes de baixa, deixant només un central del primer equip disponible.

Lemar reivindica l’alt nivell de la plantilla de l’Elx malgrat el mal inici

Thomas Lemar assegura en la seua presentació amb l’Elx que la plantilla té molt nivell i que, tot i el mal inici, el grup és fort i unit. El lateral Rubén Sánchez també confia en el projecte il·licità i es definix com un jugador potent i versàtil.

Eze Ponce torna a lElx motivat per LaLiga: oportunitat irrebutjable

Eze Ponce ha sigut presentat com a nou davanter de lElx amb un contracte duna temporada més una opcional i ha remarcat que tornar a LaLiga era una ocasió que no podia deixar passar, tot i el mal inici dequip.

Kevin Lomónaco es presenta amb l’Elx: ‘Sabia el club que era i era un somni’

El central argentí Kevin Lomónaco, de 24 anys, s’ha presentat com a nou jugador de l’Elx i ha assegurat que fitxar pel club il·licità era un somni. El defensa ha signat per quatre temporades, es veu preparat per debutar contra l’Athletic Club i confia a ajudar l’equip a revertir la situació.