19.5 C
València
Dilluns, 9 febrer, 2026

Un xiquet de 4 anys cau per un forat del clavegueram en Alacant

 

Áxel, un xiquet de quatre anys d’Alacant, ha caigut per un forat del clavegueram este diumenge a les 13.00 hores en un accés a la platja de l’Almadrava. Els fets passaven quan, el xiquet, que jugava en una zona de jocs infantils, va xafar una tapa que estava desplaçada uns centímetres. El menor, al girar, es va colar pel forat, i va quedar penjant, amb el cap i els braços fora i la resta del cos dins de l’accés al clavegueram, d’un metre i mig de profunditat i per a on passava aigua.

 

El xiquet no estava a soles. David, son pare, explicava que «l’espant ha sigut terrible. Han sigut uns segons, fins que l’he pogut traure del forat… No li desitge a ningú eixe moment… Per uns instants, he pensat en el cas del xiquet de Màlaga». Després, ha lamentat el mal estat de la tapadora, just al costat d’una àrea infantil en una zona de passeig de l’Albufereta, lloc molt transitat. El progenitor ha informat que iniciarà accions legals contra l’Ajuntament per este fet.

 

El mateix David va avisar a la Policia Local i l’Ajuntament, que va acordonar la zona i, durant la jornada del diumenge, estava previst el segellament de la tapa per a evitar que es repetiren situacions com esta. La regidoria de Seguretat ha confirmat que el rovell hauria cedit la tapadora i esta s’hauria quedat oberta uns centímetres.

 

Quant a l’estat del menut, que va tindre l’accident perquè son pare no va poder arribar a temps per a evitar que no caiguera, va ser portat a un centre de salut. Allí, afortunadament, després d’un reconeixement mèdic exhaustiu, l’informe confirmava que només presentava algunes ferides en les axil·les.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El Consell defén haver actuat amb immediatesa i exemplaritat davant les VPP d’Alacant

El Consell ha reivindicat una resposta immediata i exemplar davant les irregularitats detectades en una promoció de vivendes socials a Alacant i ha reforçat els controls per a evitar decisions individuals.

El Consell interpreta el resultat a Aragó com a suport al projecte de Pérez Llorca

El Consell ha valorat que el resultat a Aragó penalitza al PSOE i recolza als partits de centre dreta. Barrachina ha defés que reforça l'agenda de Pérez Llorca.

El PSPV redobla la seua aposta per Diana Morant malgrat el mal resultat del PSOE a Aragó

El síndic socialista José Muñoz ha assegurat que el PSPV manté i redobla l'aposta per la ministra com a futura candidata a la Generalitat i ha criticat al PP per donar espai a Vox

Sanitat confirma 16 casos de pallola en dos empreses del mateix edifici a Alacant

Salut Pública ha declarat un brot laboral amb 28 casos sospitosos: 16 confirmats, 3 negatius i 9 en estudi. S'han activat aïllament, vacunació i ús de màscares.

Un escorta situa a Mazón al Palau a les 19.50 i en ruta al Cecopi a les 20.00 el 29-O

Un escorta que va treballar amb Carlos Mazón el 29 d'octubre de 2024 ha declarat que va arribar al Palau sobre les 19.50 i va partir cap al Cecopi entorn de les 20.00. El seu relat fixa la cronologia que examina la jutgessa sobre la gestió de la DANA.

Una jutgessa de Paterna pren declaració a la neta d’un regidor afusellat en 1939

La titular del Jutjat d'Instrucció 5 de Paterna ha interrogat a Carolina Martínez per la denúncia d'assassinat i desaparició forçada del seu avi, afusellat en 1939. La investigació podria derivar en una reparació moral a l'empara de la Llei de Memòria Democràtica.

Benavent es desdiu en el cas Imelsa i al·lega que va declarar ‘fumat’

Marcos Benavent, exgerente de Imelsa, es va retractar en el juí de la peça E en afirmar que no estava en condicions i que va manipular gravacions. Tres empresaris van negar irregularitats.

Reubiquen a 342 alumnes de Els Germanells a Rafelbunyol per clivelles fins a final de curs

La detecció de clivelles en un edifici del CEIP Els Germanells ha portat a reubicar a 342 alumnes en centres pròxims de Rafelbunyol fins a final de curs. Les classes es reprendran en les noves seus el 16 de febrer mentres s'investiguen les causes.