10.1 C
València
Dimecres, 24 desembre, 2025

Mor el conductor d’un escúter elèctric envestit per un cotxe en Alacant

Escúter elèctric amb seient

El conductor de l’escúter elèctric va patir un colp mortal a l’entrada del Rebolledo | Pixabay

 

Este divendres, a les 21.00 hores de la nit, s’ha produït un accident a l’entrar de la pedania del Rebolledo en Alacant. Els implicats han sigut un conductor d’un escúter elèctric i el conductor d’un turisme. Este segon ha envestit al primer i li ha causat la mort en l’acte. Fins al lloc dels fets s’han desplaçat els efectius policials que estan investigant la causa dels fets.

 

Tal com avança ‘Información’, un home de 61 anys ha mort este divendres de vesprada en ser envestit per un turisme. El conductor del cotxe, de 78 anys, no ha patit cap lesió i ha donat negatiu en el control d’alcoholèmia. Segons pareix, l’escúter era un regal del fill de la víctima a son pare, malalt del cor, per a que no es cansara tant, tal com recorda la cambrera d’un bar pròxim a l’accident i del que eren clients habituals tant el pare com el fill.

 

El colp va ser mortal per a la víctima i els servicis sanitaris no van poder fer res quan van arribar. Sí que van atendre al fill que, quan va acudir al lloc dels fets, tenia un atac d’ansietat. Ara per ara, la policia està investigant si el difunt portava casc i l’escúter tenia llums. És la primera víctima mortal d’un escúter elèctric en Alacant, però l’ordenança municipal que està preparant l’Ajuntament d’Alacant per a regular l’ús dels vehicles elèctrics en la ciutat només contempla els patinets, però no té previst regular el vehicle que ha patit el fatal accident.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Alerta groga demà en el litoral nord d’Alacant per pluges de fins a 60 l/m² en 12 hores

Aemet ha activat per al dijous 25 l'alerta groga en el litoral nord d'Alacant per acumulats de fins a 60 l/m² en 12 hores. Hi haurà cels nuvolosos, baixada de màximes i vent del nord en la costa.

Compromís avisa: la flexibilització de la ZBE a València és un baló d’oxigen temporal

Compromís considera que la flexibilització de la ZBE en 2026 només aporta alleujament temporal i no resol trànsit ni contaminació. Advertix risc de perdre fins a 115 milions en fons europeus i critica la inacció municipal.

Roig fixa 2026 com l’any per a repetir Champions

Roig va afirmar que 2025 ha sigut un bon any i va situar 2026 com el curs per a repetir Champions per primera vegada. Va demanar a Marcelino i als jugadors mantindre la regularitat en LaLiga.

El raïm de la sort busquen mantindre el seu mercat davant l’entrada de raïm estranger

La campanya nadalenca del raïm Aledo del Vinalopó afronta competència importada i una producció elevada amb minvament que obliga a més treball en magatzems. El sector demana triar DOP per a Nit de cap d'any.

Un feix de llum enlluerna a un pilot sobre El Campello i activa un operatiu policial

Un pilot va ser enlluernat en sobrevolar El Campello i va avisar a la torre de control. Les autoritats alerten de sancions de fins a 600.000 euros i demanen avisar al 112 o via Alertcops.

Emergències duplica el personal del 112 en Nit de Nadal i reforça el torn de nit

La Conselleria d'Emergències i Interior ha duplicat els efectius del 112 per a esta Nit de Nadal i concentra el major reforç en la nit; el 25 hi haurà 60 operadors.

Catalá celebra la flexibilització del decret de ZBE i confia a mantindre les ajudes en 2026

L'alcaldessa de València ha qualificat de sorpresa grata la flexibilització del decret estatal de ZBE, que permet a l'Ajuntament continuar optant a ajudes en 2026. Atribuïx el canvi a la situació de municipis que encara no havien implantat la ZBE i manté la petició a Costas vinculada al projecte del Museu Sorolla.

La Generalitat aconseguix que el Govern exonere d’impostos les ajudes per la DANA

El Govern eximix d'IRPF, Patrimoni i Societats les ajudes de la Generalitat a empreses i autònoms afectats per la DANA, amb efecte retroactiu des del 29 d'octubre de 2024. El president celebra la decisió però la considera insuficient i reclama més mesures.