Mor el conductor d’un escúter elèctric envestit per un cotxe en Alacant

Escúter elèctric amb seient

El conductor de l’escúter elèctric va patir un colp mortal a l’entrada del Rebolledo | Pixabay

 

Este divendres, a les 21.00 hores de la nit, s’ha produït un accident a l’entrar de la pedania del Rebolledo en Alacant. Els implicats han sigut un conductor d’un escúter elèctric i el conductor d’un turisme. Este segon ha envestit al primer i li ha causat la mort en l’acte. Fins al lloc dels fets s’han desplaçat els efectius policials que estan investigant la causa dels fets.

 

Tal com avança ‘Información’, un home de 61 anys ha mort este divendres de vesprada en ser envestit per un turisme. El conductor del cotxe, de 78 anys, no ha patit cap lesió i ha donat negatiu en el control d’alcoholèmia. Segons pareix, l’escúter era un regal del fill de la víctima a son pare, malalt del cor, per a que no es cansara tant, tal com recorda la cambrera d’un bar pròxim a l’accident i del que eren clients habituals tant el pare com el fill.

 

El colp va ser mortal per a la víctima i els servicis sanitaris no van poder fer res quan van arribar. Sí que van atendre al fill que, quan va acudir al lloc dels fets, tenia un atac d’ansietat. Ara per ara, la policia està investigant si el difunt portava casc i l’escúter tenia llums. És la primera víctima mortal d’un escúter elèctric en Alacant, però l’ordenança municipal que està preparant l’Ajuntament d’Alacant per a regular l’ús dels vehicles elèctrics en la ciutat només contempla els patinets, però no té previst regular el vehicle que ha patit el fatal accident.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El viatge de Pepet d’Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, millor falla infantil de 2026

'Arca. El viatge de Pepet', de Zvonimir Ostoic per a Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, s'ha alçat amb el primer premi infantil i ha firmat doblet amb el ninot indultat. Convent Jerusalem i Maestro Gozalbo completen el podi.

La falla infantil d’Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, la millor de 2026 a València

L'obra 'Arca. El viatge de Pepet', de Zvonimir Ostoic per a Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, s'ha alçat amb el primer premi i ha aconseguit el ninot indultat infantil.

La falla infantil d’Esparter-Gran Via Ramón y Cajal s’ha alçat amb el primer premi de la Secció Especial 2026

La infantil 'Arca. El viatge de Pepet', de l'artista Zvonimir Ostoic (Zeta) per a Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, s'ha alçat amb el primer premi de la Secció Especial 2026. La mateixa creació va aconseguir el ninot indultat infantil i el podi l'han completat Convent Jerusalem i Maestro Gozalbo.

La falla infantil d’Esparter-Gran Via Ramón y Cajal s’alça com la millor de 2026

L'obra 'Arca. El viatge de Pepet', de l'artista Zvonimir Ostoic (Zeta) per a Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, s'ha alçat amb el primer premi infantil de la Secció Especial 2026. El conjunt ja havia aconseguit el ninot indultat infantil el dissabte

Alejandro Talavante i Juan Ortega van naufragar en un mà a mà sense lluentor a Castelló

Mitja plaça i una correguda de Domingo Hernández sense raça, amb vent molest, van deixar un dol pla. A penes va haver-hi centellejos aïllats i l'espasa va fallar.

Un bou brau de Jandilla i la naturalitat de Pablo Aguado marquen la vesprada a València

Un bravíssim bou de Jandilla, 'Artista', i la temperada naturalitat de Pablo Aguado van centrar la correguda de Falles a València. Castella no va rematar i no va haver-hi trofeus.

L’Exposició del Ninot tanca amb més de 91.000 visitants

La mostra ha finalitzat després de rebre a més de 91.000 persones. En breu es donarà a conéixer el ninot indultat gran de les Falles de 2026.

L’Elx ha caigut a la zona de descens per primera vegada en la temporada

L'Elx ha caigut a la zona de descens per primera vegada en la temporada després del 4-1 a Madrid i el 2-1 del Mallorca. És antepenúltim amb 26 punts, a dos d'Alabés i Mallorca.