Mor el conductor d’un escúter elèctric envestit per un cotxe en Alacant

Escúter elèctric amb seient

El conductor de l’escúter elèctric va patir un colp mortal a l’entrada del Rebolledo | Pixabay

 

Este divendres, a les 21.00 hores de la nit, s’ha produït un accident a l’entrar de la pedania del Rebolledo en Alacant. Els implicats han sigut un conductor d’un escúter elèctric i el conductor d’un turisme. Este segon ha envestit al primer i li ha causat la mort en l’acte. Fins al lloc dels fets s’han desplaçat els efectius policials que estan investigant la causa dels fets.

 

Tal com avança ‘Información’, un home de 61 anys ha mort este divendres de vesprada en ser envestit per un turisme. El conductor del cotxe, de 78 anys, no ha patit cap lesió i ha donat negatiu en el control d’alcoholèmia. Segons pareix, l’escúter era un regal del fill de la víctima a son pare, malalt del cor, per a que no es cansara tant, tal com recorda la cambrera d’un bar pròxim a l’accident i del que eren clients habituals tant el pare com el fill.

 

El colp va ser mortal per a la víctima i els servicis sanitaris no van poder fer res quan van arribar. Sí que van atendre al fill que, quan va acudir al lloc dels fets, tenia un atac d’ansietat. Ara per ara, la policia està investigant si el difunt portava casc i l’escúter tenia llums. És la primera víctima mortal d’un escúter elèctric en Alacant, però l’ordenança municipal que està preparant l’Ajuntament d’Alacant per a regular l’ús dels vehicles elèctrics en la ciutat només contempla els patinets, però no té previst regular el vehicle que ha patit el fatal accident.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Mor l’elefanta Miri en el Bioparc de València després d’una ferida causada per un altre elefant

L'elefanta Miri ha mort en el Bioparc de València després que un mascle li perforara una artèria amb els seus ullals, malgrat la ràpida intervenció de l'equip de cuidadors.

Diana Morant alerta que el pacte PP-Vox a Extremadura repetix el model valencià que, afirma, va costar vides

Diana Morant advertix que el pacte de govern entre PP i Vox a Extremadura reproduïx el model aplicat en la Comunitat Valenciana, que, segons denúncia, va costar vides pel negacionismo davant la dana i les emergències.

Mónica Oltra alerta de democràcies indefenses davant el poder econòmic i prepara el seu retorn a l’alcaldia de València

Mónica Oltra denuncia que les democràcies estan cada vegada més indefenses enfront del poder econòmic i defén el seu retorn a la política local malgrat afrontar un juí pendent.

Detingudes 42 persones a València per 46 estafes del fill en dificultats

La Policia Nacional ha arrestat a València a 42 persones acusades de 46 estafes del fill en dificultats en tota Espanya, amb un botí de 221.477 euros i part dels diners ja bloquejats.

Envellir bé: l’experta que reclama prioritzar la qualitat de vida sobre viure més anys

La catedràtica Consuelo Borrás defén que l'objectiu de l'envelliment no és només sumar anys, sinó arribar a la vellesa amb autonomia mitjançant hàbits saludables i exercici físic.

L’AIReF preveu que la Comunitat Valenciana incomplisca la regla de gasto en 2025 i 2026

L'AIReF calcula que el gasto computable de la Comunitat Valenciana superarà els límits nacionals en 2025 i 2026 i avisa d'un dèficit del 1,9% del PIB en 2026.

El Govern ordena retirar l’escut feixista croat del panteó de Luburić a Carcaixent

El Govern inclou el panteó de Vjekoslav Luburić a Carcaixent en el catàleg de símbols contraris a la Memòria Democràtica i ordena retirar l'escut Ustaša i afegir panells explicatius sobre els seus crims.

Dansa València porta la dansa contemporània a L’Albufera i estrena una versió de Les filles de Bernarda Alba

Dansa València trau la creació contemporània al parc natural de L'Albufera amb peces site-specific i estrena una lectura actual de Les filles de Bernarda Alba, a més de noves propostes en La Mutant i el TEM.