Mor el conductor d’un escúter elèctric envestit per un cotxe en Alacant

Escúter elèctric amb seient

El conductor de l’escúter elèctric va patir un colp mortal a l’entrada del Rebolledo | Pixabay

 

Este divendres, a les 21.00 hores de la nit, s’ha produït un accident a l’entrar de la pedania del Rebolledo en Alacant. Els implicats han sigut un conductor d’un escúter elèctric i el conductor d’un turisme. Este segon ha envestit al primer i li ha causat la mort en l’acte. Fins al lloc dels fets s’han desplaçat els efectius policials que estan investigant la causa dels fets.

 

Tal com avança ‘Información’, un home de 61 anys ha mort este divendres de vesprada en ser envestit per un turisme. El conductor del cotxe, de 78 anys, no ha patit cap lesió i ha donat negatiu en el control d’alcoholèmia. Segons pareix, l’escúter era un regal del fill de la víctima a son pare, malalt del cor, per a que no es cansara tant, tal com recorda la cambrera d’un bar pròxim a l’accident i del que eren clients habituals tant el pare com el fill.

 

El colp va ser mortal per a la víctima i els servicis sanitaris no van poder fer res quan van arribar. Sí que van atendre al fill que, quan va acudir al lloc dels fets, tenia un atac d’ansietat. Ara per ara, la policia està investigant si el difunt portava casc i l’escúter tenia llums. És la primera víctima mortal d’un escúter elèctric en Alacant, però l’ordenança municipal que està preparant l’Ajuntament d’Alacant per a regular l’ús dels vehicles elèctrics en la ciutat només contempla els patinets, però no té previst regular el vehicle que ha patit el fatal accident.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Les ONG reclamen calma als migrants davant els dubtes per la regularització expressa

Les entitats que treballen amb persones migrants en la Comunitat Valenciana demanen calma i prudència davant el procés exprés de regularització i reclamen instruccions clares a les administracions.

L’Audiència de València confirma que Francis Puig i Adell Bover aniran a juí per estafa i falsedat

L'Audiència de València rebutja els recursos de Francis Puig i Juan Enrique Adell Bover i ratifica l'orde de processament per presumpta estafa, falsedat documental i apropiació indeguda en subvencions per a la promoció del valencià.

Casa 47 encarrega el projecte de 30 vivendes de lloguer assequible a Utiel

Casa 47 ha adjudicat la redacció del projecte per a construir 30 vivendes de lloguer assequible a Utiel, en la zona residencial de La Celadilla, que s'incorporaran al parc estatal de vivenda assequible.

El PPCV acusa Hisenda de falta de voluntat pel retard en les noves deduccions en la renda

El PPCV denuncia que Hisenda ha tardat huit dies a habilitar les caselles per a aplicar les noves deduccions autonòmiques en la renda en la Comunitat Valenciana i assegura que este retard perjudica contribuents amb rendes baixes i mitjanes.

Mercadona obri el seu supermercat número 72 a Portugal amb una nova botiga en Covilhã

Mercadona reforça la seua expansió a Portugal amb l'obertura del seu supermercat número 72 en Covilhã, primera botiga en el districte de Castelo Branco i generadora de 65 ocupacions indefinides.

El Consell negocia amb els sindicats un nou model de teletreball en l’Administració valenciana

La Generalitat ha presentat als sindicats una proposta per a renovar la regulació del teletreball en l'Administració valenciana, amb l'objectiu de fer-la més àgil, flexible i menys burocràtica.

La romeria de la Santa Faç serà Bé d’Interés Cultural immaterial després de la decisió del Consell

El Consell aprovarà este divendres la declaració de la romeria de la Santa Faç com a Bé d'Interés Cultural immaterial, la qual cosa reforçarà la seua protecció, reconeixement institucional i accés a ajudes públiques, en un context de tensions polítiques a Alacant per la gestió de vivendes públiques.

Catalá reclama que la policia autonòmica assumisca els mesuraments de soroll en els festivals de València

L'alcaldessa de València insistix que la sentència sobre contaminació acústica a la Ciutat de les Arts i les Ciències ha de complir-se i proposa que els mesuraments les realitze la policia autonòmica, mentres es desplacen esdeveniments a nous recintes.