Mor el conductor d’un escúter elèctric envestit per un cotxe en Alacant

Escúter elèctric amb seient

El conductor de l’escúter elèctric va patir un colp mortal a l’entrada del Rebolledo | Pixabay

 

Este divendres, a les 21.00 hores de la nit, s’ha produït un accident a l’entrar de la pedania del Rebolledo en Alacant. Els implicats han sigut un conductor d’un escúter elèctric i el conductor d’un turisme. Este segon ha envestit al primer i li ha causat la mort en l’acte. Fins al lloc dels fets s’han desplaçat els efectius policials que estan investigant la causa dels fets.

 

Tal com avança ‘Información’, un home de 61 anys ha mort este divendres de vesprada en ser envestit per un turisme. El conductor del cotxe, de 78 anys, no ha patit cap lesió i ha donat negatiu en el control d’alcoholèmia. Segons pareix, l’escúter era un regal del fill de la víctima a son pare, malalt del cor, per a que no es cansara tant, tal com recorda la cambrera d’un bar pròxim a l’accident i del que eren clients habituals tant el pare com el fill.

 

El colp va ser mortal per a la víctima i els servicis sanitaris no van poder fer res quan van arribar. Sí que van atendre al fill que, quan va acudir al lloc dels fets, tenia un atac d’ansietat. Ara per ara, la policia està investigant si el difunt portava casc i l’escúter tenia llums. És la primera víctima mortal d’un escúter elèctric en Alacant, però l’ordenança municipal que està preparant l’Ajuntament d’Alacant per a regular l’ús dels vehicles elèctrics en la ciutat només contempla els patinets, però no té previst regular el vehicle que ha patit el fatal accident.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Judici a Castelló per bulo de pederàstia del cas Bar España difós durant vint anys

La Secció Penal de la Plaça 3 del Tribunal d'Instància de Castelló jutjarà entre el 16 i el 26 d'octubre sis acusats de difondre durant dècades el bulo del suposat cas de pederàstia del Bar España de Benicarló, pel qual es reclamen 2,4 milions d'euros d'indemnització.

SOS Hostaleria carrega contra la vaga general de l’11 de novembre per «política»

SOS Hostaleria rebutja la vaga general de l’11 de novembre, que qualifica de mobilització política que danyarà sobretot autònoms i xicotetes empreses del sector.

Compromís acusa Catalá d’encendre el 9 d’Octubre per la protesta per la vivenda

Compromís acusa l’alcaldessa de València, María José Catalá, de voler encendre l’ambient del 9 d’Octubre usant l’acampada per la vivenda, i li retreu que no busque solucions al problema d’accés a una vivenda digna.

Pérez Llorca donarà comptes en Les Corts sobre la dana i la ‘prioritat nacional’

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, respondrà dimecres que ve en el ple de Les Corts preguntes dels síndics sobre la gestió de la dana del 2024 i l’aplicació de la ‘prioritat nacional’ en la Comunitat Valenciana.

Sònia Valiente transforma la tragèdia del Hindenburg en un ‘thriller’ sobre soledat i poder

La novel·la ‘El vuelo de la fortuna’, de la valenciana Sònia Valiente, recrea l’últim viatge del Hindenburg per abordar la soledat, l’ambició i els límits del poder i del progrés tecnològic.

El PSPV atribueix a les seues al·legacions i als veïns el fre a un nou hotel al vell cine Imperial del Cabanyal

El PSPV-PSOE assegura que les al·legacions del seu grup i de l’Associació de Veïns del Cabanyal-Canyamelar han impedit, de moment, la llicència d’un hotel de 27 habitacions al vell cine Imperial. El portaveu Borja Sanjuan alerta que el govern municipal estudia canviar les normes urbanístiques i reclama prioritzar vivendes assequibles davant la pressió turística.

València es queda sense mascletà del 9 d’Octubre per l’acampada per la vivenda

L’Ajuntament de València ha anunciat que la mascletà del 9 d’Octubre a la plaça ha quedat suspesa per decisió de la Delegació del Govern, davant l’acampada de més de 1.500 persones pel dret a la vivenda. La resta d’actes continuen previstos i el consistori estudia possibles accions judicials.

El Tribunal de les Aigües, reafirmat com a símbol viu de la identitat valenciana

Juanfran Pérez Llorca ha destacat el Tribunal de les Aigües com a llegat viu de la Comunitat Valenciana, model universal de governança i símbol d’identitat valenciana, en rebre la blusa de síndic d’honor i la medalla de plata de la institució.