Un motorista de 33 anys ferit en un accident de trànsit en Alacant

Imatge del motorista, veí de Salou, enxampat al Pallars Jussà

Imatge d’arxiu d’un motorista  | Twitter 

 

Un motorista, de 33 anys, ha sigut ferit en un accident de trànsit entre un cotxe i la seua moto en el carrer Caixa d’Estalvis d’Alacant, segons ha informat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) de la Generalitat Valenciana.

 

L’incident s’ha produït cap a les 08.25 hores d’este dimarts i en, rebre l’avís, el CICU ha mobilitzat cap al lloc dels fets una unitat del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU) i una unitat de Suport Vital Bàsic (SVB).

 

L’equip mèdic del SAMU ha assistit al motorista de 33 anys per policontusions i, més tard, ha sigut traslladat a l’Hospital Universitari Sant Joan d’Alacant en l’ambulància de suport vital bàsic.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Juny de 2026 marca un rècord de calor extrem i sequera a la Comunitat Valenciana

Juny de 2026 ha sigut el tercer més càlid i un dels més secs del segle XXI a la Comunitat Valenciana, amb 2,6 graus per damunt de la mitjana i un dèficit de pluja del 77 %. Les dades d’Aemet confirmen una primera mitat d’any extremadament càlida i molt seca, sobretot a Castelló i a l’interior.

PortCastelló creix un 7,4% en trànsit de mercaderies i acarona els 10 milions de tones

PortCastelló ha tancat el primer semestre de 2026 amb 9,88 milions de tones mogudes, un 7,4% més que un any abans, impulsat pel fort augment de la mercaderia general i els granel·les sòlids.

Desmantellen una plantació de marihuana en una vivenda d’Alacant i detenen el responsable

Policia Nacional i Policia Local han desmantellat una plantació de marihuana sota sostre en una vivenda de la zona Nord d’Alacant i han detingut un home de 48 anys acusat de tràfic de drogues i frau elèctric.

Setmana de calor extrem a la Comunitat Valenciana amb pols en suspensió i tempestes seques

Aemet ha alertat que la Comunitat Valenciana afronta una setmana molt adversa a partir de dimecres, amb més de 40 graus, pols en suspensió i tempestes seques a l’interior.

El calor extrem ha causat 114 morts a la Comunitat Valenciana des de l’1 de juliol

Les altes temperatures han provocat 114 morts en dotze dies a la Comunitat Valenciana, nou vegades més que en el mateix període de 2025.

L’impacte psicològic i laboral de l’Alzheimer sacseja milers de famílies valencianes

L’Alzheimer obliga molts cuidadors a reduir jornada o deixar la faena, amb un fort cost emocional, econòmic i jurídic per a les famílies.

Una nova nanoteràpia millora el tractament del càncer de mama triple negatiu

Investigadors de l’Incliva i la UPV han desenvolupat una nanoteràpia dirigida que millora l’eficàcia de la quimioteràpia en càncer de mama triple negatiu i en reduïx la toxicitat.

Una nova nanoteràpia valenciana millora el tractament del càncer de mama triple negatiu

Un equip d’Incliva i la UPV ha desenvolupat una nanoteràpia dirigida que millora l’eficàcia de la quimioteràpia en càncer de mama triple negatiu i en podria reduir la toxicitat.