12.6 C
València
Divendres, 21 novembre, 2025

Un home mort i un ferit després de patir un accident de moto en Peníscola

Ambulancia de Soporte Vital Básico en Valencia.

Una unitat del SAMU, un SVB i un metge d’AP han acudit al lloc dels fets | València Diari

 

Un home mort, d’edat desconeguda, i un de 55 anys ferit després de patir un accident de moto en el camí de l’Estació de Peníscola, en la comarca del Baix Maestrat (Castelló), segons ha avançat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) de la Generalitat Valenciana.

 

El CICU ha rebut l’avís cap a les 05.30 hores d’este dimarts, alertant de què s’havia produït un accident de moto. El CICU ha mobilitzat una unitat de Suport Vital Bàsic (SVB), un metge d’Atenció Primària (AP) i una unitat del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU).

 

A la seua arribada, els servicis mèdics han confirmat la defunció d’un home de qui no es coneix l’edat i han assistit a un altre home de 55 anys per politraumatisme. El ferit ha sigut traslladat posteriorment a l’Hospital Comarcal de Vinaròs en la unitat del SAMU.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Marcelino admet que les aturades no els han vingut bé i apunta al Mallorca

Marcelino va subratllar que les dos aturades anteriors van perjudicar el Vila-real i confia a revertir la dinàmica davant el Mallorca en La Ceràmica este dissabte.

València endurix l’ordenança de neteja: fins a 3.000 euros per orinar al carrer i 1.500 per no arreplegar les caques

L'Ajuntament impulsa una reforma de l'ordenança per a adaptar la norma a la legislació vigent i frenar conductes incíviques. Hi haurà sancions de fins a 3.000 euros i noves obligacions per a amos de mascotes, comerços i organitzadors d'esdeveniments.

La Fundació Princesa de Girona destaca el paper dels jóvens en la reconstrucció després de la DANA

El CongresFest x València ha reunit a Aldaia a prop de 900 estudiants per a impulsar la reconstrucció de l'ecosistema jove després de la DANA. La jornada ha posat a la joventut en el centre i impulsat la coordinació institucional.

El Consorci de Bombers de València aprova l’acord que posa fi al conflicte laboral

La Taula General de Negociació ha aprovat l'Acord de Condicions Comunes 2026-2029, que substituïx al de 2022 i normalitza la relació amb els sindicats.

La Diputació de València aportarà 3 milions per als 28 municipis exclosos per la DANA

La institució provincial cobrirà el 50% no finançat per l'Estat en projectes de reparació després de la riuada. Reclama igualtat de tracte per als municipis.

El PP de València aprova la declaració del 25-N de la FEMP amb el vot en contra de Vox

L'Ajuntament de València ha recolzat la moció de la FEMP pel 25-N per a reforçar la lluita contra la violència masclista. Vox, soci de govern, ha votat en contra.

Una tortuga es recupera en el Oceanogràfic després de perdre una aleta per art de fons

Una tortuga Caretta caretta de 30 quilos es recupera en l'Arca de la Mar del Oceanogràfic després de ser rescatada a Oliva amb plàstics i cordes. Els veterinaris li van amputar una aleta i evoluciona favorablement.

Un projecte pioner d’IA recupera la veu d’un pacient amb ELA

Un equip de la UPV ha reconstruït la veu d'un pacient amb ELA a partir de 20 minutos d'àudios. El sistema reproduïx la seua entonació en castellà i valencià.