Un home mort i un ferit després de patir un accident de moto en Peníscola

Ambulancia de Soporte Vital Básico en Valencia.

Una unitat del SAMU, un SVB i un metge d’AP han acudit al lloc dels fets | València Diari

 

Un home mort, d’edat desconeguda, i un de 55 anys ferit després de patir un accident de moto en el camí de l’Estació de Peníscola, en la comarca del Baix Maestrat (Castelló), segons ha avançat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) de la Generalitat Valenciana.

 

El CICU ha rebut l’avís cap a les 05.30 hores d’este dimarts, alertant de què s’havia produït un accident de moto. El CICU ha mobilitzat una unitat de Suport Vital Bàsic (SVB), un metge d’Atenció Primària (AP) i una unitat del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU).

 

A la seua arribada, els servicis mèdics han confirmat la defunció d’un home de qui no es coneix l’edat i han assistit a un altre home de 55 anys per politraumatisme. El ferit ha sigut traslladat posteriorment a l’Hospital Comarcal de Vinaròs en la unitat del SAMU.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El Consell només ha pagat el 60 % de les ajudes per la DANA, segons la Sindicatura

La Sindicatura de Comptes ha constatat que fins al febrer només s'ha abonat el 60 % de les ajudes per la DANA a la Comunitat Valenciana i alerta de possibles reintegraments per riscos d'incompliments en milers d'expedients.

Detenen a Alcoi una dona per explotar sexualment altres dones en un pis

Una dona de 34 anys ha sigut detinguda a Alcoi per gestionar un pis on explotava sexualment dones estrangeres, aprofitant la seua vulnerabilitat i situació irregular.

El CGPJ ajorna la decisió sobre les queixes contra la jutgessa de la DANA de València

La Comissió Permanent del CGPJ ha decidit ajornar la resolució sobre les tres queixes disciplinàries contra la jutgessa de Catarroja que investiga la gestió de la DANA de València per a estudiar amb més detall la voluminosa documentació del cas. Les queixes provenen de la exconsellera Salomé Pradas, de l’ex secretari autonòmic d’Emergències Emilio Argüeso i de l’advocat Rubén Gisbert.

Rafael Rubio nega ser ‘RR’ i reclama arxivar la seua imputació en el cas Azud

L’exsubdelegat del Govern i exregidor socialista Rafael Rubio ha sol·licitat al jutjat l’arxiu dels delictes de suborn i blanqueig que se li atribuïxen en el cas Azud, en considerar que els indicis són insuficients, especialment la suposada associació a les sigles ‘RR’.

Aemet activa avís taronja dimecres a València per fortes pluges i pedra gran

Aemet ha activat per a este dimecres l’avís taronja a la província de València per ruixats intensos de fins a 40 l/m2 en una hora i pedra de fins a 4 centímetres, sobretot en l’interior i el prelitoral.

Tancat el transvasament Tajo-Segura per una greu rotura del canal a Liétor

La Confederación Hidrográfica del Tajo ha tancat el transvasament Tajo-Segura després de detectar-se una greu rotura del canal al terme de Liétor (Albacete), fet que obliga a buidar el tram afectat i avaluar-ne els danys.

Retirats 1.500 quilos de peixos morts del riu Magre i els treballs acabaran dijous

La Confederación Hidrográfica del Júcar ha arreplegat uns 1.500 quilos de peixos morts al riu Magre, entre Montserrat, Montroi i Llombai, i preveu completar els treballs este dijous.

Els quatre equips valencians només han guanyat un partit i tres ja estan en descens

Villarreal, Elche i València ocupen els tres llocs de descens després de cinc jornades, en un inici històricament negatiu per al futbol de la Comunitat Valenciana, que només ha celebrat una victòria entre els seus quatre equips.