Espectacular persecució policial a uns lladres en un polígon de Sant Vicent del Raspeig

Polígon Industrial Canastell de Sant Vicent del Raspeig

Els fets es produïren en el Polígon Industrial Canastell | Google Maps

 

La Policia Local de Sant Vicent del Raspeig, en la comarca de l’Alacantí (Alacant), han detingut esta matinada de diumenge a un individu de nacionalitat serbia per un presumpte delicte de robatòria amb força i ferir un agent. Els fets passaven quan un home havia sentit sorolls a través de les càmeres de seguretat situades en el recinte d’un concessionari del polígon Canastell. Segons relata, els implicats pogueren desactivar les alarmes del establiment, i ho va saber gràcies a un avís al mòbil. De seguida va avisar al telèfon d’emergències, el 112, i comunicaren als agents els fets, segons informa el diari ‘Información’.

 

Els agents i un oficial es van dirigir fins al lloc dels fets i avisaren a la resta de companys que estaven de servici. En arribar, es van trobar a un home intentant escalar un mur d’una nau per a poder accedir pel terrat. Dos dels policies van entrar al recinte on havien vist l’home, mentres que l’oficial es va quedar fora per a poder obstaculitzar els lladres si intentaven escapar.

 

Els dos policies que havien accedint al recinte van vore com tres homes es trobaven tombats cap per avall en el concessionari a on havien entrat a robar. Ràpidament, els lladres van tirar una barra metàl·lica contra els agents i, d’esta manera, poder fugir. Mentres ocurrien estos fets, un dels homes que escapava, portava una destral en la mà per a tirar-li-la a l’oficial que vigilava fora del recinte. L’agent, després de disparar a l’aire per a evitar un possible atac, segons informen des de l’Ajuntament, va vore com el lladre va tirar la destral baix d’un vehicle.

 

Després, este lladre va tornar, de nou, a la nau, a on es trobaven els altres dos agents. L’home es va vore acorralat i, com a conseqüència, va saltar una tanca d’una nau contigua i va pujar a un terrat per a tractar d’escapar. Com per a accedir tenia que entrar per un dels forats del sostre, va caure i es va ferir. Este fet va facilitar la seua detenció, en la què els agents es van vore obligats a cridar als bombers per a què accediren a un fals sostre de la nau. A més, els servicis sanitaris van atendre el lladre ferit. També va acabar ferit un dels policies al caure en la persecució. 

 

Un butró, el lloc per a on accediren

En el sostre de la nau hi havien, concretament, dos butrons de xicotetes i grans dimensions. Els agents policials, junt amb el propietari de la nau, ho descobriren després de fer una inspecció dels danys causats. A més, els lladres haurien intentar forçar una caixa forta de les oficines, sense obtindre èxit. Segons asseguren fonts de la investigació, els lladres formen part d’un grup especialitzat en robatoris perillosos en polígons industrials. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Deting a Bétera per furtar 44 cadells de gos i 84 paloms de competició

La Guàrdia Civil ha detingut a Bétera un home de 41 anys acusat de robar 44 cadells de gos i nombrosos paloms de competició a Náquera, valorats en quasi 145.000 euros, i d’ocho delictes de maltractament animal.

Tecnologies immersives que ja transformen la indústria i la salut mental i física

L’ITI impulsa els projectes cuidAR i ECOSIDEA, que utilitzen entorns digitals immersius i intel·ligència artificial per millorar teràpies, formació i processos industrials.

Ruixats forts i granís en l’interior nord mentre el sud lluïx ras

L’interior de la mitat nord de la Comunitat Valenciana espera esta vesprada ruixats i tronades localment fortes amb granís, mentre que el sud tindrà cel poc nuvolós o ras i temperatures sense grans canvis.

Una dona cau des del bany de la seua vivenda sobre un llavacotxes a Benetússer

Una dona ha resultat ferida en cedir el sòl del bany de la seua vivenda i caure uns cinc metres sobre un llavacotxes tancat al públic a Benetússer. La Policia Local i Urbanisme investiguen hui si el colapse està relacionat amb obres o amb el mal estat de la finca.

Controlat de matinada l’incendi forestal de Forcall originat per un camió accidentat

Els bombers han estabilitzat de matinada l’incendi forestal declarat diumenge a Forcall (Castelló), provocat per un camió accidentat en un barranc. El foc ha obligat a desplegar mitjans aeris i terrestres i a activar la situació 1 del Pla Especial d’Incendis Forestals.

Mitjans aeris i terrestres continuen combatent l’incendi forestal de Forcall

L’incendi forestal originat pel foc d’un camió accidentat en un barranc de Forcall continua actiu i obliguen a desplegar importants mitjans aeris i terrestres.

Paiporta s’ompli per exigir que Mazón deixe de ser aforat per la DANA

Centenars de persones han recorregut Paiporta, zona zero de la DANA de 2024, per homenatjar les 230 víctimes i exigir que Carlos Mazón deixe de ser aforat.

Set mitjans aeris lluiten contra un incendi forestal a Forcall (Castelló)

Els serveis d’extinció treballen en un incendi forestal declarat a Forcall, als Ports, amb set mitjans aeris i nombrosos efectius terrestres desplegats a la zona.