Espectacular persecució policial a uns lladres en un polígon de Sant Vicent del Raspeig

Polígon Industrial Canastell de Sant Vicent del Raspeig

Els fets es produïren en el Polígon Industrial Canastell | Google Maps

 

La Policia Local de Sant Vicent del Raspeig, en la comarca de l’Alacantí (Alacant), han detingut esta matinada de diumenge a un individu de nacionalitat serbia per un presumpte delicte de robatòria amb força i ferir un agent. Els fets passaven quan un home havia sentit sorolls a través de les càmeres de seguretat situades en el recinte d’un concessionari del polígon Canastell. Segons relata, els implicats pogueren desactivar les alarmes del establiment, i ho va saber gràcies a un avís al mòbil. De seguida va avisar al telèfon d’emergències, el 112, i comunicaren als agents els fets, segons informa el diari ‘Información’.

 

Els agents i un oficial es van dirigir fins al lloc dels fets i avisaren a la resta de companys que estaven de servici. En arribar, es van trobar a un home intentant escalar un mur d’una nau per a poder accedir pel terrat. Dos dels policies van entrar al recinte on havien vist l’home, mentres que l’oficial es va quedar fora per a poder obstaculitzar els lladres si intentaven escapar.

 

Els dos policies que havien accedint al recinte van vore com tres homes es trobaven tombats cap per avall en el concessionari a on havien entrat a robar. Ràpidament, els lladres van tirar una barra metàl·lica contra els agents i, d’esta manera, poder fugir. Mentres ocurrien estos fets, un dels homes que escapava, portava una destral en la mà per a tirar-li-la a l’oficial que vigilava fora del recinte. L’agent, després de disparar a l’aire per a evitar un possible atac, segons informen des de l’Ajuntament, va vore com el lladre va tirar la destral baix d’un vehicle.

 

Després, este lladre va tornar, de nou, a la nau, a on es trobaven els altres dos agents. L’home es va vore acorralat i, com a conseqüència, va saltar una tanca d’una nau contigua i va pujar a un terrat per a tractar d’escapar. Com per a accedir tenia que entrar per un dels forats del sostre, va caure i es va ferir. Este fet va facilitar la seua detenció, en la què els agents es van vore obligats a cridar als bombers per a què accediren a un fals sostre de la nau. A més, els servicis sanitaris van atendre el lladre ferit. També va acabar ferit un dels policies al caure en la persecució. 

 

Un butró, el lloc per a on accediren

En el sostre de la nau hi havien, concretament, dos butrons de xicotetes i grans dimensions. Els agents policials, junt amb el propietari de la nau, ho descobriren després de fer una inspecció dels danys causats. A més, els lladres haurien intentar forçar una caixa forta de les oficines, sense obtindre èxit. Segons asseguren fonts de la investigació, els lladres formen part d’un grup especialitzat en robatoris perillosos en polígons industrials. 

 

També pots llegir…

Anuncios

Últimes notícies

Les màximes superen els 25 graus en nombrosos observatoris de la Comunitat Valenciana

Les temperatures màximes han sobrepassat els 25 graus en nombrosos observatoris de la Comunitat Valenciana, amb pics pròxims als 28 graus i tempestes menys intenses en el nord de Castelló.

Una acusació demana un acarament entre Pradas i Suárez pel retard del Es-Alert en la DANA

Una acusació particular sol·licita un acarament entre Salomé Pradas i Jorge Suárez per a esclarir per què es va retardar més d'una hora l'enviament del missatge És-Alert durant la DANA del 29 d'octubre de 2024.

Educació rebaixa els servicis mínims en 2n de Batxillerat i manté només l’avaluació final

Educació proposa uns servicis mínims més flexibles en la vaga del professorat de 2n de Batxillerat, limitats a l'avaluació final, però els sindicats rebutgen l'oferta i anuncien que la impugnaran.

El Govern aprova la licitació del corredor d’autobús Madrid-València, tercer eix del nou mapa concessional

El Govern dona llum verda a la licitació del corredor Madrid-València, que unifica tres concessions d'autobús en 22 rutes, amb 275 parades i previsió de més de mig milió de viatgers anuals des de 2025.

Continua la retirada de pins secs en Serra Gelada i els treballs s’amplien a Benidorm

Medi Ambient manté la retirada de pins secs al parc natural de Serra Gelada i amplia la intervenció al terme municipal de Benidorm, amb tales, desbrossaments i mesures preventives enfront d'incendis i riscos per a la població.

La Universitat d’Alacant i la de Machala impulsen un ecosistema d’emprenedoria i innovació a l’Equador

La Universitat d'Alacant i la Universitat Tècnica de Machala han firmat un conveni per a crear un ecosistema d'emprenedoria i innovació a la província equatoriana de l'Or, basat en el model de quàdruple hèlice.

Medi Ambient retira pins secs en Serra Gelada i amplia els treballs a Benidorm

Medi Ambient continua la retirada de pins secs al parc natural de Serra Gelada i amplia les actuacions al terme municipal de Benidorm per a reduir el risc d'incendis i millorar l'estat de la muntanya.

Cinema Jove homenatja a Greta Gerwig pel seu impacte en el paper de la dona a Hollywood

La 41 edició de Cinema Jove dedicarà un cicle a Greta Gerwig, repassant la seua evolució del cinema independent als grans èxits de taquilla i la seua mirada feminista a Hollywood.