Espectacular persecució policial a uns lladres en un polígon de Sant Vicent del Raspeig

Polígon Industrial Canastell de Sant Vicent del Raspeig

Els fets es produïren en el Polígon Industrial Canastell | Google Maps

 

La Policia Local de Sant Vicent del Raspeig, en la comarca de l’Alacantí (Alacant), han detingut esta matinada de diumenge a un individu de nacionalitat serbia per un presumpte delicte de robatòria amb força i ferir un agent. Els fets passaven quan un home havia sentit sorolls a través de les càmeres de seguretat situades en el recinte d’un concessionari del polígon Canastell. Segons relata, els implicats pogueren desactivar les alarmes del establiment, i ho va saber gràcies a un avís al mòbil. De seguida va avisar al telèfon d’emergències, el 112, i comunicaren als agents els fets, segons informa el diari ‘Información’.

 

Els agents i un oficial es van dirigir fins al lloc dels fets i avisaren a la resta de companys que estaven de servici. En arribar, es van trobar a un home intentant escalar un mur d’una nau per a poder accedir pel terrat. Dos dels policies van entrar al recinte on havien vist l’home, mentres que l’oficial es va quedar fora per a poder obstaculitzar els lladres si intentaven escapar.

 

Els dos policies que havien accedint al recinte van vore com tres homes es trobaven tombats cap per avall en el concessionari a on havien entrat a robar. Ràpidament, els lladres van tirar una barra metàl·lica contra els agents i, d’esta manera, poder fugir. Mentres ocurrien estos fets, un dels homes que escapava, portava una destral en la mà per a tirar-li-la a l’oficial que vigilava fora del recinte. L’agent, després de disparar a l’aire per a evitar un possible atac, segons informen des de l’Ajuntament, va vore com el lladre va tirar la destral baix d’un vehicle.

 

Després, este lladre va tornar, de nou, a la nau, a on es trobaven els altres dos agents. L’home es va vore acorralat i, com a conseqüència, va saltar una tanca d’una nau contigua i va pujar a un terrat per a tractar d’escapar. Com per a accedir tenia que entrar per un dels forats del sostre, va caure i es va ferir. Este fet va facilitar la seua detenció, en la què els agents es van vore obligats a cridar als bombers per a què accediren a un fals sostre de la nau. A més, els servicis sanitaris van atendre el lladre ferit. També va acabar ferit un dels policies al caure en la persecució. 

 

Un butró, el lloc per a on accediren

En el sostre de la nau hi havien, concretament, dos butrons de xicotetes i grans dimensions. Els agents policials, junt amb el propietari de la nau, ho descobriren després de fer una inspecció dels danys causats. A més, els lladres haurien intentar forçar una caixa forta de les oficines, sense obtindre èxit. Segons asseguren fonts de la investigació, els lladres formen part d’un grup especialitzat en robatoris perillosos en polígons industrials. 

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El transport marítim encara la guerra de l’Iran amb incertesa i alerta pel gas

La guerra de l'Iran va reavivar la incertesa en el transport marítim, amb desviaments pel Cap de Bona Esperança, costos a l'alça i temor pel subministrament de gas. Espanya confia en la resiliència dels seus ports i a resoldre tensions amb els EUA.

Pluges en el sud de València i nord d’Alacant, amb vent i mala mar

Cels molt nuvolosos este dimecres, amb pluges més persistents en el sud de València i nord d'Alacant. El dijous arribaran precipitacions generalitzades amb fang i baixaran les màximes.

Víctimes de la DANA titllen de burla el nomenament d’Olano en la Comissió Mixta

L'associació de víctimes rebutja que José Marí Olano represente a València en la Comissió Mixta de reconstrucció i demana la seua revocació. Reclama participació real, transparència i criteris tècnics en tot el procés.

Gamarra exigix accelerar la reconstrucció de casernes de la Guàrdia Civil danyats per la dana

En una visita a la caserna de Paiporta, Gamarra ha exigit a Interior accelerar la reconstrucció de casernes danyades per la dana. També ha defés que la situació judicial de Carlos Mazón no ha canviat

Agirrezabala seguix a Vitòria mentres València decidix si operar-li del menisc

El porter cedit al València roman a Vitòria mentres s'avalua si necessita operació per la seua lesió de menisc esquerre. Es va danyar en un entrenament després de tornar amb el grup.

Atac al petrolier Hèrcules Star en l’estret d’Ormuz sense ferits

El petrolier Hèrcules Star, de la naviliera Peninsula establida a Espanya i sense pavelló espanyol, va ser atacat en l'estret d'Ormuz sense causar ferits. La Marina Mercant ha confirmat l'incident i seguix la situació en la zona.

El València Basket busca allunyar al Zalgiris en la lluita per la passada directa a quarts

El València Basket rep este dijous al Zalgiris Kaunas amb la missió de consolidar el top 6 i evitar el 'play in'. Guanyar per més de nou punts li donaria el 'average'.

Pedro Martínez avisa: els xicotets del Zalgiris anotaran i el València buscarà incomodar-los

El tècnic del València Basket va assumir que els tres bases del Zalgiris anotaran, però va exigir baixar els seus percentatges i evitar tirs lliures. També va subratllar la igualtat en l'Eurolliga i la doble cara de l'aturada de lliga.