Espectacular persecució policial a uns lladres en un polígon de Sant Vicent del Raspeig

Polígon Industrial Canastell de Sant Vicent del Raspeig

Els fets es produïren en el Polígon Industrial Canastell | Google Maps

 

La Policia Local de Sant Vicent del Raspeig, en la comarca de l’Alacantí (Alacant), han detingut esta matinada de diumenge a un individu de nacionalitat serbia per un presumpte delicte de robatòria amb força i ferir un agent. Els fets passaven quan un home havia sentit sorolls a través de les càmeres de seguretat situades en el recinte d’un concessionari del polígon Canastell. Segons relata, els implicats pogueren desactivar les alarmes del establiment, i ho va saber gràcies a un avís al mòbil. De seguida va avisar al telèfon d’emergències, el 112, i comunicaren als agents els fets, segons informa el diari ‘Información’.

 

Els agents i un oficial es van dirigir fins al lloc dels fets i avisaren a la resta de companys que estaven de servici. En arribar, es van trobar a un home intentant escalar un mur d’una nau per a poder accedir pel terrat. Dos dels policies van entrar al recinte on havien vist l’home, mentres que l’oficial es va quedar fora per a poder obstaculitzar els lladres si intentaven escapar.

 

Els dos policies que havien accedint al recinte van vore com tres homes es trobaven tombats cap per avall en el concessionari a on havien entrat a robar. Ràpidament, els lladres van tirar una barra metàl·lica contra els agents i, d’esta manera, poder fugir. Mentres ocurrien estos fets, un dels homes que escapava, portava una destral en la mà per a tirar-li-la a l’oficial que vigilava fora del recinte. L’agent, després de disparar a l’aire per a evitar un possible atac, segons informen des de l’Ajuntament, va vore com el lladre va tirar la destral baix d’un vehicle.

 

Després, este lladre va tornar, de nou, a la nau, a on es trobaven els altres dos agents. L’home es va vore acorralat i, com a conseqüència, va saltar una tanca d’una nau contigua i va pujar a un terrat per a tractar d’escapar. Com per a accedir tenia que entrar per un dels forats del sostre, va caure i es va ferir. Este fet va facilitar la seua detenció, en la què els agents es van vore obligats a cridar als bombers per a què accediren a un fals sostre de la nau. A més, els servicis sanitaris van atendre el lladre ferit. També va acabar ferit un dels policies al caure en la persecució. 

 

Un butró, el lloc per a on accediren

En el sostre de la nau hi havien, concretament, dos butrons de xicotetes i grans dimensions. Els agents policials, junt amb el propietari de la nau, ho descobriren després de fer una inspecció dels danys causats. A més, els lladres haurien intentar forçar una caixa forta de les oficines, sense obtindre èxit. Segons asseguren fonts de la investigació, els lladres formen part d’un grup especialitzat en robatoris perillosos en polígons industrials. 

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Generalitat arranca les obres de la nova depuradora de Parc Sagunt II

La Generalitat ha iniciat els treballs de desbrossament i excavació per a construir la nova depuradora de Parc Sagunt II, una infraestructura clau que donarà servici a l'àrea industrial i a diversos municipis de l'entorn.

L’Albufera marca rècord d’aus aquàtiques després de la dana amb 132.000 exemplars de 78 espècies

El cens hivernal al Parc Natural de L'Albufera aconseguix prop de 132.000 aus aquàtiques de 78 espècies, un 52,5% més que en 2025, i marca un màxim històric després de la dana de 2024.

El científic de la UPV Jaime Gómez-Hernández, primer espanyol premiat per InterPore per la seua carrera en mitjans porosos

L'investigador de la UPV Jaime Gómez-Hernández es convertix en el primer científic espanyol a rebre la Medalla InterPore a la Trajectòria Professional per la seua contribució internacional a l'estudi dels mitjans porosos i la hidrogeologia.

El PSPV acusa el Consell d’ocultar un informe clau sobre la presa de Buseo en la dana de 2024

El PSPV denuncia que el Consell es nega a entregar a la comissió d'investigació de la dana de 2024 un informe sobre la gestió en la presa de Buseo, al·legant que és prova en un procediment penal.

València remet a Fiscalia nous indicis de frau en empadronaments amb contractes de lloguer

L'Ajuntament de València ha traslladat a la Fiscalia Provincial nous indicis de possibles fraus en empadronaments basats en contractes de lloguer presumptament manipulats o falsificats, dins d'un expedient ja obert per fets similars.

L’atur baixa al març en la Comunitat Valenciana i se situa en 288.162 persones

L'atur registrat en la Comunitat Valenciana descendix al març en 2.467 persones, un 0,85% menys que al febrer, i suma una caiguda interanual de 19.440 aturats.

Els sindicats valoren la caiguda de l’atur en la Comunitat Valenciana però alerten de riscos i precarietat

CCOO i UGT reconeixen la baixada de l'atur al març en la Comunitat Valenciana, però advertixen que la millora està marcada per la incertesa internacional, la temporalitat i la persistent bretxa de gènere.

Diversos accidents col·lapsen l’operació retorne de Setmana Santa en les carreteres valencianes

Diversos accidents i l'intens flux de vehicles en l'operació retorn de Setmana Santa provoquen més de 50 quilòmetres de retencions en les principals carreteres de la Comunitat Valenciana.