6.9 C
València
Dilluns, 12 gener, 2026

Espectacular persecució policial a uns lladres en un polígon de Sant Vicent del Raspeig

Polígon Industrial Canastell de Sant Vicent del Raspeig

Els fets es produïren en el Polígon Industrial Canastell | Google Maps

 

La Policia Local de Sant Vicent del Raspeig, en la comarca de l’Alacantí (Alacant), han detingut esta matinada de diumenge a un individu de nacionalitat serbia per un presumpte delicte de robatòria amb força i ferir un agent. Els fets passaven quan un home havia sentit sorolls a través de les càmeres de seguretat situades en el recinte d’un concessionari del polígon Canastell. Segons relata, els implicats pogueren desactivar les alarmes del establiment, i ho va saber gràcies a un avís al mòbil. De seguida va avisar al telèfon d’emergències, el 112, i comunicaren als agents els fets, segons informa el diari ‘Información’.

 

Els agents i un oficial es van dirigir fins al lloc dels fets i avisaren a la resta de companys que estaven de servici. En arribar, es van trobar a un home intentant escalar un mur d’una nau per a poder accedir pel terrat. Dos dels policies van entrar al recinte on havien vist l’home, mentres que l’oficial es va quedar fora per a poder obstaculitzar els lladres si intentaven escapar.

 

Els dos policies que havien accedint al recinte van vore com tres homes es trobaven tombats cap per avall en el concessionari a on havien entrat a robar. Ràpidament, els lladres van tirar una barra metàl·lica contra els agents i, d’esta manera, poder fugir. Mentres ocurrien estos fets, un dels homes que escapava, portava una destral en la mà per a tirar-li-la a l’oficial que vigilava fora del recinte. L’agent, després de disparar a l’aire per a evitar un possible atac, segons informen des de l’Ajuntament, va vore com el lladre va tirar la destral baix d’un vehicle.

 

Després, este lladre va tornar, de nou, a la nau, a on es trobaven els altres dos agents. L’home es va vore acorralat i, com a conseqüència, va saltar una tanca d’una nau contigua i va pujar a un terrat per a tractar d’escapar. Com per a accedir tenia que entrar per un dels forats del sostre, va caure i es va ferir. Este fet va facilitar la seua detenció, en la què els agents es van vore obligats a cridar als bombers per a què accediren a un fals sostre de la nau. A més, els servicis sanitaris van atendre el lladre ferit. També va acabar ferit un dels policies al caure en la persecució. 

 

Un butró, el lloc per a on accediren

En el sostre de la nau hi havien, concretament, dos butrons de xicotetes i grans dimensions. Els agents policials, junt amb el propietari de la nau, ho descobriren després de fer una inspecció dels danys causats. A més, els lladres haurien intentar forçar una caixa forta de les oficines, sense obtindre èxit. Segons asseguren fonts de la investigació, els lladres formen part d’un grup especialitzat en robatoris perillosos en polígons industrials. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Un camió bolca i tala l’AP-7 a Benicàssim cap a Barcelona

La bolcada d'un camió ha obligat a tallar l'AP-7 a Benicàssim en sentit Barcelona. El trànsit es desvia per la N-340, amb retencions i sense víctimes.

Pradas i l’excap de gabinet de Mazón confronten les seues versions davant la jutgessa de la dana

La magistrada celebra este dilluns un acarament entre Salomé Pradas i José Manuel Cuenca per a aclarir les contradiccions sobre el confinament durant la dana. Un informe de l'Advocacia i noves testificals busquen fixar l'origen de les indicacions i la seua cobertura legal.

Llevant i Espanyol empaten 1-1 en el Ciutat per la seua falta de gol

Empat 1-1 en el Ciutat de València amb els gols en un minut. Losada va respondre al punt de Carlos Romero i Puado es va retirar als tres minuts per un colp en el genoll.

Llevant i Espanyol empaten 1-1 després de dos gols seguits i escàs encert

Llevant i Espanyol van empatar 1-1 en el Ciutat de València amb dos tants seguits. El domini local i la falta de rematada van marcar un dol que es va embossar al final.

Llevant i Espanyol empaten 1-1 en un dol sense pegada

Un gol de Carlos Romero i la rèplica immediata d'Iker Losada van deixar un 1-1 en el Ciutat de València. El Llevant va tornar a quedar-se sense el seu primer triomf a casa.

Llevant i Espanyol es repartixen els punts en un 1-1 decidit en un minut

Llevant i Espanyol van empatar 1-1 en un dol amb els dos gols en tot just un minut. Després de la igualada, el domini posterior no es va traduir en ocasions clares.

Protesta davant el Circ de Nadal contra l’ús d’animals en l’espectacle

Col·lectius animalistas protesten davant el Circ de Nadal a Alfafar contra l'ús d'animals i qüestionen el missatge a la infància. Vídeos en xarxes reaviven el debat i les entitats anuncien noves mobilitzacions.

El Llevant domina a l’Espanyol però es va al descans sense gol després d’un primer temps d’ocasions (0-0)

El Llevant va portar la iniciativa i va generar diverses ocasions clares, però l'encert de Dmitrovic i el desencert en la definició van mantindre el 0-0 al descans.