Un treballador intoxicat i amb el 15% del cos cremat per una fugida d’amoníac en Sant Vicent del Raspeig

Productes de neteja

L’home ha patit cremades de segon grau en el 15% del cos | València Diari

 

Un home, de 38 anys, ha resultat ferit este dilluns en produir-se una fugida d’amoníac en un establiment hostaler en Sant Vicent del Raspeig, en la comarca de l’Alacantí (Alacant), segons ha informat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) de la Generalitat Valenciana. 

 

Cap a les 9.15 hores d’este matí, el CICU ha sigut alertat de la fugida d’amoníac en l’establiment, situat en el Passeig dels Salzes de la localitat. Una unitat del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU) i una de Suport Vital Bàsic (SVB) s’han traslladat al lloc dels fets.

 

Els servicis mèdics han assistit a un treballador, de 38 anys, per intoxicació i cremades de segon grau en el 15% de la superfície corporal. Més tard, l’afectat ha sigut traslladat en l’ambulància de suport vital bàsic a l’Hospital General Universitari d’Alacant.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Assassinada una dona per presumpta violència masclista a Callosa de Segura

Una dona va ser assassinada per escanyament a Callosa de Segura, Alacant, i el principal sospitós és la seua parella sentimental, investigat per un possible cas de violència masclista.

L’Estat eleva a 170.300 milions les transferències a comunitats i reforça el finançament autonòmic

L'Estat transferirà este any 170.300 milions a les comunitats autònomes, un 7,7% més, i 29.247 milions a les entitats locals, en màxims històrics, mentres diverses autonomies del PP rebutgen les reunions bilaterals propostes per Hisenda.

Díez reclama traure a l’AVL de la disputa política mentres el seu pressupost puja un 5,1% en 2026

El vicepresident segon José Díez defén en Les Corts que el pressupost de l'Acadèmia Valenciana de la Llengua augmente un 5,1% en 2026 i reclama mantindre-la al marge de la confrontació partidista.

Compromís reclama en el Congrés que Marlaska explique l’actuació policial en la vaga docent valenciana

Compromís i altres grups demanen que Marlaska rendisca comptes en el Congrés per l'actuació policial durant la vaga docent en la Comunitat Valenciana i per l'agressió a una professora.

Els Premis Rei Jaume I reconeixen avanços en economia de gènere, fotònica i biomedicina

La 38 edició dels Premis Rei Jaume I reconeix investigacions capdavanteres en economia de gènere, fotònica, canvi climàtic, biomedicina, noves tecnologies, empresa i salut pública, amb set guardons dotats amb 100.000 euros cada un.

Docents bloquegen accessos al Palau en protesta durant els premis Rei Jaume I

Diversos grups de docents en vaga indefinida han bloquejat els principals accessos a la plaça de Manises, enfront del Palau de la Generalitat, coincidint amb l'acte de proclamació dels premis Rei Jaume I 2026.

El Marató bp Castelló fixa data per a 2027 i llança les inscripcions

El Marató bp Castelló se celebrarà el 14 de febrer de 2027 i ja ha obert inscripcions per a la seua 17a edició, avalada per la Road Race Label de World Athletics.

València Basket obri a casa els quarts davant un Bilbao en ratxa

València Basket inicia en el Roig Arena la seua eliminatòria de quarts de final de la Lliga Endesa davant un Surne Bilbao Basket perillós, en bona dinàmica i amb recent precedent ajustat en el mateix escenari.