Localitzat en Burjassot un fugitiu després d’una perillosa persecució amb un agent ferit

CENTRE COMERCIAL PARQUE DE ADEMUZ EN BURJASSOT (VALÈNCIA)

Centre comercial en el que es va produir la persecució | Google Maps

Un xic, de 29 anys, que es trobava fugat de la justícia des de feia dos anys ha sigut finalment localitzat en Burjassot, en la comarca de l’Horta (València), tot i que ha pogut ser capturat després d’una espectacular persecució, en la que, fins i tot, un agent de la Guàrdia Civil ha acabat traslladat a l’Hospital 9 d’Octubre per a operar-se d’una fractura doble en una cama

 

El xic, veí de Toris, en la Ribera Alta, estava desaparegut des de què se li va notificar una sentència, que el condemnava a tres anys i mig de presó per un delicte de lesions, segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’. El xic, identificat com a F.P.M., es dedicava a robar-li droga als mateixos traficants, als que amenaçava amb una planxa. En un dels seus últims robatoris, li cremà la cara a un altre xic, fet pel que estava condemnat.

 

En vore als agents, tornà a pegar a fugir

La Policia Judicial de Riba-roja estava darrere de la seua pista des de què va fugir i fins el passat 4 de novembre, quan el van localitzar en un gimnàs del centre comercial Parc d’Ademús, en Burjassot. Però el fugitiu va vore que l’havien pillat i tornà a pegar a fugir fins a amagar-se en el quartet dels comptadors.

 

Els agents el van localitzar i el xic tornà a pegar a fugir fins a una tanca que donava a la CV-35. En vore’s atrapat, el fugitiu es tirà damunt dels agents i, fins i tot, va acabar lesionant a un d’ells, que més tard va haver de ser operat per una doble fractura en la cama. 

 

F. P. M. ja ha ingressat en presó, després d’haver passat a disposició judicial, pels delictes que se li imputaven. Ara, pels fets produïts la setmana passada, el fugitiu s’enfronta als delictes d’atemptat contra l’autoritat, resistència, lesions i contra la seguretat viària. A més, també se l’acusa d’un delicte de falsificació documental i usurpació de l’estat civil en haver-se fet passar per una altra persona durant el temps que havi estat fugit. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Pedro Martínez demana fe en el projecte del València Basket malgrat els canvis en la plantilla

L’entrenador del València Basket, Pedro Martínez, ha advertit que este estiu eixiran jugadors, però ha defensat davant l’afició que l’essencial és mantindre una filosofia de club clara i creure en el projecte després d’una temporada amb 91 partits.

Jean Montero s’acomiada del Valencia Basket emocionat pel títol de Lliga

Jean Montero ha insinuat la seua eixida del Valencia Basket durant la celebració del títol de la Lliga Endesa i ha assegurat que el club i l’afició sempre estaran en el seu cor.

Cinc mil seguidors omplin el Roig Arena en una festa del títol amb comiat al fons

El Valencia Basket ha celebrat el títol de la Lliga Endesa amb cinc mil aficionats al Roig Arena en un acte festiu marcat per missatges d’agraïment i un clar aire de comiat, sobretot per les paraules del dominicà Jean Montero.

L’emoció desbordada de Josep Puerto en alçar el títol de l’ACB amb el València Basket

El capità del València Basket, Josep Puerto, ha explicat com ha viscut el moment d’alçar el títol de l’ACB, una experiència que definix com una barreja d’emoció, orgull i eufòria i que encara li costa assimilar després de conquistar la final davant el Barça.

Canvi d’alcaldia a Callosa de Segura: el PP recupera el govern amb una moció de censura

El PP ha tornat a l’alcaldia de Callosa de Segura gràcies a una moció de censura acordada amb Vox, UCIN i el regidor no adscrit José Antonio Illán, que posa fi a 21 mesos de govern del PSPV-PSOE i Esquerra Unida-Unidas Podemos.

Un xicotet poble d’Alacant demana ajuda per a rescatar 116 gossos hacinats en una casa

Confrides, un poble de l’interior d’Alacant amb només 300 veïns, ha demanat ajuda urgent a la Diputació i a la Generalitat per a reubicar 116 gossos que viuen hacinats en una vivenda de 70 metres quadrats.

La direcció de David Gimilio al MuVIM obri una nova etapa en la Cultura de la Diputació de València

El nomenament de David Gimilio com a director del MuVIM completa l’organigrama cultural de la Diputació de València i impulsa una futura exposició permanent amb la col·lecció artística provincial i mostres temporals d’art contemporani.

Camarero carrega contra qui vol ‘patrimonialitzar’ la lluita pels drets LGTBIQ+ en el Dia de l’Orgull

La vicepresidenta Susana Camarero defensa en l’IVAM que la defensa dels drets LGTBIQ+ és una responsabilitat compartida i anuncia més espais lliures de LGTBIQ+fòbia a la Comunitat Valenciana.