Localitzat en Burjassot un fugitiu després d’una perillosa persecució amb un agent ferit

CENTRE COMERCIAL PARQUE DE ADEMUZ EN BURJASSOT (VALÈNCIA)

Centre comercial en el que es va produir la persecució | Google Maps

Un xic, de 29 anys, que es trobava fugat de la justícia des de feia dos anys ha sigut finalment localitzat en Burjassot, en la comarca de l’Horta (València), tot i que ha pogut ser capturat després d’una espectacular persecució, en la que, fins i tot, un agent de la Guàrdia Civil ha acabat traslladat a l’Hospital 9 d’Octubre per a operar-se d’una fractura doble en una cama

 

El xic, veí de Toris, en la Ribera Alta, estava desaparegut des de què se li va notificar una sentència, que el condemnava a tres anys i mig de presó per un delicte de lesions, segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’. El xic, identificat com a F.P.M., es dedicava a robar-li droga als mateixos traficants, als que amenaçava amb una planxa. En un dels seus últims robatoris, li cremà la cara a un altre xic, fet pel que estava condemnat.

 

En vore als agents, tornà a pegar a fugir

La Policia Judicial de Riba-roja estava darrere de la seua pista des de què va fugir i fins el passat 4 de novembre, quan el van localitzar en un gimnàs del centre comercial Parc d’Ademús, en Burjassot. Però el fugitiu va vore que l’havien pillat i tornà a pegar a fugir fins a amagar-se en el quartet dels comptadors.

 

Els agents el van localitzar i el xic tornà a pegar a fugir fins a una tanca que donava a la CV-35. En vore’s atrapat, el fugitiu es tirà damunt dels agents i, fins i tot, va acabar lesionant a un d’ells, que més tard va haver de ser operat per una doble fractura en la cama. 

 

F. P. M. ja ha ingressat en presó, després d’haver passat a disposició judicial, pels delictes que se li imputaven. Ara, pels fets produïts la setmana passada, el fugitiu s’enfronta als delictes d’atemptat contra l’autoritat, resistència, lesions i contra la seguretat viària. A més, també se l’acusa d’un delicte de falsificació documental i usurpació de l’estat civil en haver-se fet passar per una altra persona durant el temps que havi estat fugit. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Les màximes es disparen per damunt de 37 graus en diversos municipis de València

La Comunitat Valenciana viu una jornada de calor molt intensa, amb màximes per damunt de 37 graus en diversos municipis de l'interior i de la costa i valors molt alts en les tres capitals de província.

Educació situa en el 11,17% el seguiment de la vaga docent en el seu quinzé dia

La Conselleria d'Educació calcula un seguiment del 11,17% en la vaga indefinida del professorat no universitari, que suma quinze dies mentres continuen les negociacions amb els sindicats.

La jutgessa de la DANA descarta nous testimonis i protegix l’alcalde d’Algemesí

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA d'octubre de 2024 a València rebutja citar a set testimonis i afirma que no hi ha indicis penals contra l'alcalde d'Algemesí ni altres responsables locals.

La responsable de la CHJ assegura que el Cecopi no va demanar dades de cabals el 29 d’octubre

La comissària d'Aigües de la CHJ declara que el Cecopi no va sol·licitar informació específica sobre els cabals del barranc de Poio durant la DANA del 29 d'octubre, malgrat l'augment extraordinari dels registres.

La jutgessa dels Naus ordena a la Policia reclamar documents a l’Ajuntament d’Alacant

La magistrada que investiga el cas de les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan ordena a la Policia Nacional acudir a l'Ajuntament d'Alacant per a requerir documentació sobre la promoció dels Naus i advertix de possibles conseqüències penals per desobediència.

Professors en vaga escenifiquen una classe a l’aire lliure a València per a denunciar les seues condicions

Un grup de docents en vaga ha recreat una classe a l'aire lliure a València per a denunciar la calor a les aules i la precarietat que, segons sostenen, afecta a l'educació pública.

Educació fixa servicis mínims del 100% en les proves d’accés a fP per la vaga docent

Educació imposa servicis mínims del 100% del professorat en les proves d'accés a fP de Grau Mitjà i Superior per a evitar que la vaga indefinida perjudique l'alumnat.

Arcadi España i Bernabé posen en valor el nou edifici de Tragsa després de la dana

El ministre d'Hisenda, Arcadi España, i la delegada del Govern, Pilar Bernabé, visiten el nou edifici de Tragsa a Paterna i destaquen el seu paper imprescindible en la recuperació després de la dana i en el suport a ajuntaments i veïns.