Localitzat en Burjassot un fugitiu després d’una perillosa persecució amb un agent ferit

CENTRE COMERCIAL PARQUE DE ADEMUZ EN BURJASSOT (VALÈNCIA)

Centre comercial en el que es va produir la persecució | Google Maps

Un xic, de 29 anys, que es trobava fugat de la justícia des de feia dos anys ha sigut finalment localitzat en Burjassot, en la comarca de l’Horta (València), tot i que ha pogut ser capturat després d’una espectacular persecució, en la que, fins i tot, un agent de la Guàrdia Civil ha acabat traslladat a l’Hospital 9 d’Octubre per a operar-se d’una fractura doble en una cama

 

El xic, veí de Toris, en la Ribera Alta, estava desaparegut des de què se li va notificar una sentència, que el condemnava a tres anys i mig de presó per un delicte de lesions, segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’. El xic, identificat com a F.P.M., es dedicava a robar-li droga als mateixos traficants, als que amenaçava amb una planxa. En un dels seus últims robatoris, li cremà la cara a un altre xic, fet pel que estava condemnat.

 

En vore als agents, tornà a pegar a fugir

La Policia Judicial de Riba-roja estava darrere de la seua pista des de què va fugir i fins el passat 4 de novembre, quan el van localitzar en un gimnàs del centre comercial Parc d’Ademús, en Burjassot. Però el fugitiu va vore que l’havien pillat i tornà a pegar a fugir fins a amagar-se en el quartet dels comptadors.

 

Els agents el van localitzar i el xic tornà a pegar a fugir fins a una tanca que donava a la CV-35. En vore’s atrapat, el fugitiu es tirà damunt dels agents i, fins i tot, va acabar lesionant a un d’ells, que més tard va haver de ser operat per una doble fractura en la cama. 

 

F. P. M. ja ha ingressat en presó, després d’haver passat a disposició judicial, pels delictes que se li imputaven. Ara, pels fets produïts la setmana passada, el fugitiu s’enfronta als delictes d’atemptat contra l’autoritat, resistència, lesions i contra la seguretat viària. A més, també se l’acusa d’un delicte de falsificació documental i usurpació de l’estat civil en haver-se fet passar per una altra persona durant el temps que havi estat fugit. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

València s’unix al minut de silenci per les víctimes de l’incendi forestal d’Almeria

L’Ajuntament de València s’ha sumat al minut de silenci convocat per la FVMP per les 12 víctimes mortals i 23 desapareguts de l’incendi forestal de Los Gallardos, a Almeria.

Morant acusa el PP i assegura que la climatització dels col·legis es pagarà amb fons de l’Estat

Diana Morant assegura que la climatització dels col·legis de la Comunitat Valenciana es finançarà amb fons del Govern d’Espanya i critica que el PP no preveiera invertir-hi. També carrega contra la gestió del PP durant la dana a València.

Els col·legis valencians es climatitzaran amb fons de l’Estat, remarca Diana Morant

Diana Morant assegura que la climatització dels col·legis de la Comunitat Valenciana es farà amb finançament del Govern d’Espanya i critica que el PP no preveiera invertir en esta mesura. També retreu la gestió del PP durant la dana a València.

Morant assegura que la climatització dels col·legis valencians es pagarà amb fons del Govern espanyol

Diana Morant afirma que la climatització dels col·legis de la Comunitat Valenciana es finançarà amb fons del Govern d Espanya i critica que el PP no preveiera invertir-hi res. També retreu a l equip de govern de València la seua actuació durant la dana i considera que avisant a temps es podrien haver evitat morts.

Els centres educatius rebran ajudes per a climatització a partir del 16 de juliol

Tots els centres educatius de la Comunitat Valenciana rebran a partir del 16 de juliol entre 5.000 i 25.000 euros per a atendre les primeres necessitats de climatització, dins del pla anunciat per Juanfran Perez Llorca.

Els col·legis valencians rebran diners per a climatització a partir del 16 de juliol

Els centres educatius de la Comunitat Valenciana rebran entre 5.000 i 25.000 euros des del 16 de juliol per a atendre les primeres necessitats de climatització. La mesura s’emmarca en el Pla de Climatització del Consell i es complementa amb actuacions en La Nucía dins del Pla Edificant i del Pla Recole.

Anabel Medina destaca la maduresa d’Alcaraz i confia en la seua tornada a l’elit

Anabel Medina assegura que Carlos Alcaraz afronta amb molta maduresa la lesió del canell dret i confia que recupere forces per a tornar a l’elit. La directora del BBVA Open Internacional de Valencia també explica el canvi de dates del torneig i analitza el moment del tenis femení espanyol.

El gasto social per habitant puja un 27 % en cinc anys a la Comunitat Valenciana

El gasto social per habitant de la Generalitat ha passat de 2.912 euros en 2020 a 3.465 en 2025, un augment del 27,6 %, encara que la Comunitat Valenciana se situa en desena posició en el rànquing autonòmic.