10.1 C
València
Dijous, 15 gener, 2026

Localitzat en Burjassot un fugitiu després d’una perillosa persecució amb un agent ferit

CENTRE COMERCIAL PARQUE DE ADEMUZ EN BURJASSOT (VALÈNCIA)

Centre comercial en el que es va produir la persecució | Google Maps

Un xic, de 29 anys, que es trobava fugat de la justícia des de feia dos anys ha sigut finalment localitzat en Burjassot, en la comarca de l’Horta (València), tot i que ha pogut ser capturat després d’una espectacular persecució, en la que, fins i tot, un agent de la Guàrdia Civil ha acabat traslladat a l’Hospital 9 d’Octubre per a operar-se d’una fractura doble en una cama

 

El xic, veí de Toris, en la Ribera Alta, estava desaparegut des de què se li va notificar una sentència, que el condemnava a tres anys i mig de presó per un delicte de lesions, segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’. El xic, identificat com a F.P.M., es dedicava a robar-li droga als mateixos traficants, als que amenaçava amb una planxa. En un dels seus últims robatoris, li cremà la cara a un altre xic, fet pel que estava condemnat.

 

En vore als agents, tornà a pegar a fugir

La Policia Judicial de Riba-roja estava darrere de la seua pista des de què va fugir i fins el passat 4 de novembre, quan el van localitzar en un gimnàs del centre comercial Parc d’Ademús, en Burjassot. Però el fugitiu va vore que l’havien pillat i tornà a pegar a fugir fins a amagar-se en el quartet dels comptadors.

 

Els agents el van localitzar i el xic tornà a pegar a fugir fins a una tanca que donava a la CV-35. En vore’s atrapat, el fugitiu es tirà damunt dels agents i, fins i tot, va acabar lesionant a un d’ells, que més tard va haver de ser operat per una doble fractura en la cama. 

 

F. P. M. ja ha ingressat en presó, després d’haver passat a disposició judicial, pels delictes que se li imputaven. Ara, pels fets produïts la setmana passada, el fugitiu s’enfronta als delictes d’atemptat contra l’autoritat, resistència, lesions i contra la seguretat viària. A més, també se l’acusa d’un delicte de falsificació documental i usurpació de l’estat civil en haver-se fet passar per una altra persona durant el temps que havi estat fugit. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Chimy Ávila firma la remuntada del Betis davant l’Elx i ho fica en quarts (2-1)

El Betis va avançar a quarts de la Copa del Rei després de remuntar a l'Elx en La Cartoixa. Chimy Ávila va anotar dos gols en la segona part per a voltejar el 0-1.

Betis i Elx arriben al descans 0-0 en un dol igualat

Betis i Elx empaten 0-0 al descans en La Cartoixa, en els octaus de la Copa del Rei a partit únic. Primera mitat parella i sense ocasions clares.

Jutgessa decreta el sobreseïment provisional de la causa contra un comandament de la Policia Local d’Alacant per violència de gènere

La jutgessa de la Secció de Violència sobre la Dona en funcions de guàrdia ha acordat el sobreseïment provisional de la causa contra un intendent de la Policia Local d'Alacant. El comandament ha quedat en llibertat sense mesures cautelars i la mesura sol·licitada per la denunciant ha sigut denegada al no apreciar-se indicis suficients.

Detonen un artefacte trobat a 500 metres de la costa de Dénia

L'Armada ha detonat un artefacte localitzat a uns 500 metres de la costa de Dénia, entre les platges del Raset i Els Albarenes. La zona s'ha reobert sobre les 15.30 després de l'operatiu.

Els reis elogien la recuperació de fotos familiars danyades per la dana en la UPV

Els reis han visitat la UPV per a conéixer el projecte que rescata i restituïx milers de fotos familiars danyades per la dana. Han destacat el seu valor científic i emocional.

Quelone, la tortuga babaua, ha sigut alliberada a Santa Pola després de dos mesos de recuperació

Quelone, una tortuga babaua (Caretta caretta), ha sigut retornada a la mar a la platja del Varadero després de dos mesos de cures en el Aquarium del Museu de la Mar. La solta ha reunit tècnics i escolars i ha servit per a reforçar l'educació ambiental.

La Generalitat denuncia una convocatòria falsa d’ajudes per la dana

La Generalitat ha alertat d'un document amb capçalera oficial que circula per WhatsApp i promet ajudes per la dana. Ha anunciat investigació i accions judicials.

El secretari de Presidència va avisar a Mazón a les 19.25: ‘Hi haurà un ou d’afectats’

Cayetano García va informar a Carlos Mazón a les 19.25 de la DANA que hi hauria 'un ou d'afectats' i que ja tenia llest un decret d'ajudes. Els missatges consten en una acta notarial remesa a la jutgessa que investiga la gestió de la catàstrofe del 29 d'octubre de 2024.