Localitzat en Burjassot un fugitiu després d’una perillosa persecució amb un agent ferit

CENTRE COMERCIAL PARQUE DE ADEMUZ EN BURJASSOT (VALÈNCIA)

Centre comercial en el que es va produir la persecució | Google Maps

Un xic, de 29 anys, que es trobava fugat de la justícia des de feia dos anys ha sigut finalment localitzat en Burjassot, en la comarca de l’Horta (València), tot i que ha pogut ser capturat després d’una espectacular persecució, en la que, fins i tot, un agent de la Guàrdia Civil ha acabat traslladat a l’Hospital 9 d’Octubre per a operar-se d’una fractura doble en una cama

 

El xic, veí de Toris, en la Ribera Alta, estava desaparegut des de què se li va notificar una sentència, que el condemnava a tres anys i mig de presó per un delicte de lesions, segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’. El xic, identificat com a F.P.M., es dedicava a robar-li droga als mateixos traficants, als que amenaçava amb una planxa. En un dels seus últims robatoris, li cremà la cara a un altre xic, fet pel que estava condemnat.

 

En vore als agents, tornà a pegar a fugir

La Policia Judicial de Riba-roja estava darrere de la seua pista des de què va fugir i fins el passat 4 de novembre, quan el van localitzar en un gimnàs del centre comercial Parc d’Ademús, en Burjassot. Però el fugitiu va vore que l’havien pillat i tornà a pegar a fugir fins a amagar-se en el quartet dels comptadors.

 

Els agents el van localitzar i el xic tornà a pegar a fugir fins a una tanca que donava a la CV-35. En vore’s atrapat, el fugitiu es tirà damunt dels agents i, fins i tot, va acabar lesionant a un d’ells, que més tard va haver de ser operat per una doble fractura en la cama. 

 

F. P. M. ja ha ingressat en presó, després d’haver passat a disposició judicial, pels delictes que se li imputaven. Ara, pels fets produïts la setmana passada, el fugitiu s’enfronta als delictes d’atemptat contra l’autoritat, resistència, lesions i contra la seguretat viària. A més, també se l’acusa d’un delicte de falsificació documental i usurpació de l’estat civil en haver-se fet passar per una altra persona durant el temps que havi estat fugit. 

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Compromís afirma que han actuat amb contundència des del primer indici després de la detenció d’un edil d’Altea

La coalició va suspendre cautelarment de les seues delegacions i de militància al regidor d'Altea Rafael Ramón Mompó i va activar el seu protocol contra violències masclistes.

El València ja encadena més derrotes fora de casa que el curs passat

La derrota en el Carlos Tartiere deixa al València amb nou caigudes a domicili, més que la passada Lliga. Amb cinc eixides per davant, busca esquivar la seua pitjor marca.

El TSJCV inadmet i arxiva la querella contra la jutgessa de Catarroja i el seu marit

L'alt tribunal valencià ha rebutjat la querella al no apreciar un principi de prova dels delictes denunciats. També qüestiona uns àudios aportats.

El TSJCV arxiva i inadmet la querella contra la jutgessa de Catarroja i el seu marit

La Sala civil i Penal del TSJCV ha inadmés a tràmit i arxivat la querella presentada contra la jutgessa de Catarroja i el seu marit. El tribunal no aprecia indicis de delicte i considera qüestionables els àudios aportats.

Pérez Llorca ha dit que la investigació sobre Bany no afecta a la Cambra de Comerç d’Alacant

Pérez Llorca ha demanat respecte al procés, ha defés la presumpció d'innocència de Carlos Baño i ha remarcat que la causa no es dirigix contra la Cambra.

Z, l’artista faller xilé-croat que ha encimbellat a la falla infantil d’Esparter

Zvonimir Ostoic, arquitecte xilé amb arrels croates, s'ha convertit en el primer artista faller estranger amb ninot indultat infantil i ha impulsat el primer premi d'Esparter. L'obra 'Arca. El viatge de Pepet' destaca per la coordinació amb Ramón Pla i una aposta per materials més sostenibles

Les Falles esquiven el mal temps i ja lluïxen el seu art efímer i satíric per tota València

Després de dies d'incertesa per la pluja i el vent, les Falles de 2026 han plantat quasi 770 monuments i esperen el veredicte del jurat esta vesprada.

El PPCV demana a Compromís mesures contundents després de la detenció d’un regidor a Altea

Joserra González de Zárate ha exigit a Compromís actuar amb rapidesa i coherència després de la detenció d'un edil a Altea per un presumpte delicte de violència contra la seua parella.