Anuncios

Localitzat en Paterna el fugitiu de la Ciutat de la Justícia de València

Ciutat de la Justícia de València

La Policia Nacional està investigant el cas i buscant al fugitiu | Joanbanjo

 

ACTUALITZAT 19.14 hores. L’home que s’havia escapat este dimarts de la Ciutat de la Justícia de València ha sigut detingut per agents de la Policia Bacional en Paterna, en la comarca de l’Horta (València), després d’estar set hores fugit.

 

Anuncios

Un detingut s’escapa de la Ciutat de la Justícia de València

Un home, detingut per un delicte de furt i amb numerosos antecedents policials, s’ha escapat este dimarts dels calabossos de la Ciutat de la Justícia de València. Es tracta del segon fugit en menys d’un mes de l’edifici judicial, ja que el passat 7 d’octubre ho feia un altre reclús.

 

Segons han confirmat fonts coneixedores, el detingut hauria pegat a fugir del complex cap a les 11 hores d’este matí, després de burlar les mesures de seguretat. La Policia Nacional, encarregada de custodiar estos calabossos, ha obert una investigació i està buscant al fugitiu.

 

El detingut es trobava en la Ciutat de la Justícia a l’espera de passar a disposició judicial, després de ser detingut este mateix dilluns per un delicte de furt.

 

El segon fugitiu en menys d’un mes

El passat 7 d’octubre va haver-hi una altra fugida en la Ciutat de la Justícia. Es tractava d’un reclús de la presó valenciana de Picassent que es trobava en les instal·lacions judicials. Este reclús havia comparegut en el Jutjat penal 18 de València. El juí es va celebrar segons el previst, amb la presència de l’acusat i es va saldar amb un acord de conformitat entre la Fiscalia i la defensa.

 

En virtut d’eixe acord, la magistrada va dictar una sentència amb la que es condemnava a l’acusat a tres anys i un dia de presó com a autor d’un delicte contra la salut pública, en la seua modalitat de substàncies que no causen greu mal a la salut en quantitat de notòria importància, amb la concurrència de l’atenuant de drogoaddicció.

 

A més, la titular del jutjat li va imposar una altra pena, de quatre mesos i vint dies de presó, per un delicte de conducció de vehicle a motor sense el corresponent permís, en este cas amb l’apreciació de la circumstància agreujant de reincidència.

 

Este pres va ser detingut el 9 d’abril de 2019 en un control policial en l’autovia A-7, al seu pas per Sagunt, mentres conduïa sense permís un cotxe en el que van ser trobats 32,6 quilos d’haixix en el seu maleter.

 

També pots llegir…

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Educació demana responsabilitat al professorat i que no es boicotegen els servicis mínims de la vaga

La Conselleria d'Educació reclama a docents i sindicats que respecten els servicis mínims fixats per a la vaga indefinida, especialment en segon de Batxillerat, i manté que seguirà oberta a la negociació.

Benavent reclama una caritat sincera i condemna les guerres en la festa de la Verge dels Desemparats

L'arquebisbe Enric Benavent condemna les guerres i demana una caritat sincera durant la Missa d'Infants de la Verge dels Desemparats, davant les principals autoritats valencianes.

Sanitat envia una segona mostra de la pacient ingressada a Alacant per possible hantavirus

Sanitat ha remés una segona mostra de la dona ingressada a Alacant per sospita de hantavirus al Centre Nacional de Microbiologia per a una nova PCR, després d'un primer resultat negatiu.

Arranca el desembarcament dels passatgers espanyols del creuer Hondius després del brot de hantavirus

Comença el desembarcament dels 14 passatgers espanyols del creuer Hondius, afectat per un brot de hantavirus, que seran traslladats a Madrid per a passar la quarantena.

Detinguda a València una parella per forçar el matrimoni de la seua filla de 16 anys

La Policia Nacional ha detingut a València a una parella acusada de tràfic d'éssers humans amb finalitats de matrimoni forçat per intentar enviar a la seua filla de 16 anys al seu país d'origen per a casar-la en contra de la seua voluntat.

Álvaro Rodríguez reforça la fe de l’Elx en la permanència

Álvaro Rodríguez assegura que el vestuari de l'Elx manté intacta la confiança a aconseguir la permanència en Primera Divisió i assumix els pròxims tres partits com a finals.

Residus de palmera per a fabricar taulers d’aglomerat sense cola

Una empresa vinculada a la Universitat Miguel Hernández ha patentat taulers d'aglomerat fabricats amb residus de palmera que no necessiten coles químiques i poden reemplaçar a la fusta convencional.

El comissionat de la DANA autonòmic tanca les compareixences en Les Corts

La comissió d'investigació de Les Corts sobre la DANA del 29 d'octubre de 2024 celebra la seua última sessió de compareixences amb la intervenció del comissionat per a la recuperació i altres dos responsables implicats.
Anuncios