Localitzat en Paterna el fugitiu de la Ciutat de la Justícia de València

Ciutat de la Justícia de València

La Policia Nacional està investigant el cas i buscant al fugitiu | Joanbanjo

 

ACTUALITZAT 19.14 hores. L’home que s’havia escapat este dimarts de la Ciutat de la Justícia de València ha sigut detingut per agents de la Policia Bacional en Paterna, en la comarca de l’Horta (València), després d’estar set hores fugit.

 

Un detingut s’escapa de la Ciutat de la Justícia de València

Un home, detingut per un delicte de furt i amb numerosos antecedents policials, s’ha escapat este dimarts dels calabossos de la Ciutat de la Justícia de València. Es tracta del segon fugit en menys d’un mes de l’edifici judicial, ja que el passat 7 d’octubre ho feia un altre reclús.

 

Segons han confirmat fonts coneixedores, el detingut hauria pegat a fugir del complex cap a les 11 hores d’este matí, després de burlar les mesures de seguretat. La Policia Nacional, encarregada de custodiar estos calabossos, ha obert una investigació i està buscant al fugitiu.

 

El detingut es trobava en la Ciutat de la Justícia a l’espera de passar a disposició judicial, després de ser detingut este mateix dilluns per un delicte de furt.

 

El segon fugitiu en menys d’un mes

El passat 7 d’octubre va haver-hi una altra fugida en la Ciutat de la Justícia. Es tractava d’un reclús de la presó valenciana de Picassent que es trobava en les instal·lacions judicials. Este reclús havia comparegut en el Jutjat penal 18 de València. El juí es va celebrar segons el previst, amb la presència de l’acusat i es va saldar amb un acord de conformitat entre la Fiscalia i la defensa.

 

En virtut d’eixe acord, la magistrada va dictar una sentència amb la que es condemnava a l’acusat a tres anys i un dia de presó com a autor d’un delicte contra la salut pública, en la seua modalitat de substàncies que no causen greu mal a la salut en quantitat de notòria importància, amb la concurrència de l’atenuant de drogoaddicció.

 

A més, la titular del jutjat li va imposar una altra pena, de quatre mesos i vint dies de presó, per un delicte de conducció de vehicle a motor sense el corresponent permís, en este cas amb l’apreciació de la circumstància agreujant de reincidència.

 

Este pres va ser detingut el 9 d’abril de 2019 en un control policial en l’autovia A-7, al seu pas per Sagunt, mentres conduïa sense permís un cotxe en el que van ser trobats 32,6 quilos d’haixix en el seu maleter.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El València Basket prolonga el seu domini amb una altra Copa de la Reina

El València Basket conquista la Copa de la Reina després de véncer al Hozono Global Jairis i reforça una etapa de domini en el bàsquet espanyol amb set dels últims nou títols nacionals.

El València Basket conquesta la seua segona Copa de la Reina després de remuntar al Hozono Global Jairis

El València Basket es proclama campió de la Copa de la Reina per segona vegada després de remuntar 14 punts al Hozono Global Jairis i véncer 70-65 en una final de ratxes i màxima tensió.

El València Basket conquesta la seua segona Copa de la Reina després de superar al Hozono Jairis

El València Basket es proclama campió de la Copa de la Reina per segona vegada en imposar-se al Hozono Jairis per 70-65 en una final igualada.

València Basket firma una sòlida victòria a Burgos després d’un gran tercer quart

València Basket es va imposar al Sant Pau Burgos per 74-79 després de trencar el partit en el tercer quart i controlar la reacció final del conjunt local.

El València Basket conquesta la seua segona Copa de la Reina en véncer al Hozono Jairis

El València Basket s'adjudica per segona vegada la Copa de la Reina després d'imposar-se al Hozono Jairis per 70-65 en una final ajustada en la qual el vigent campió no va poder revalidar el títol.

El vent provoca un accident per la caiguda d’un arbre entre La Barona i les Useres

El fort vent obliga els bombers de Castelló i València a efectuar més d'un centenar d'intervencions, inclosa un accident de trànsit per la caiguda d'un arbre entre La Barona i les Useres.

Aemet manté l’avís per vent a Castelló amb ratxes de fins a 90 km/h este dilluns

Aemet activa este dilluns l'avís groc per vent en tota la província de Castelló, després d'una jornada de ratxes molt fortes que han arribat a 115 km/h i nombroses incidències.

La unitat en patinet de la Policia de València suma quasi 300 multes en un mes de patrulla

La nova unitat de la Policia Local de València que patrulla en patinet pels carrils bici ha imposat prop de 300 denúncies en el seu primer mes, amb l'objectiu de reduir la sinistralitat lligada a patinets i bicicletes.