Localitzat en Paterna el fugitiu de la Ciutat de la Justícia de València

Ciutat de la Justícia de València

La Policia Nacional està investigant el cas i buscant al fugitiu | Joanbanjo

 

ACTUALITZAT 19.14 hores. L’home que s’havia escapat este dimarts de la Ciutat de la Justícia de València ha sigut detingut per agents de la Policia Bacional en Paterna, en la comarca de l’Horta (València), després d’estar set hores fugit.

 

Un detingut s’escapa de la Ciutat de la Justícia de València

Un home, detingut per un delicte de furt i amb numerosos antecedents policials, s’ha escapat este dimarts dels calabossos de la Ciutat de la Justícia de València. Es tracta del segon fugit en menys d’un mes de l’edifici judicial, ja que el passat 7 d’octubre ho feia un altre reclús.

 

Segons han confirmat fonts coneixedores, el detingut hauria pegat a fugir del complex cap a les 11 hores d’este matí, després de burlar les mesures de seguretat. La Policia Nacional, encarregada de custodiar estos calabossos, ha obert una investigació i està buscant al fugitiu.

 

El detingut es trobava en la Ciutat de la Justícia a l’espera de passar a disposició judicial, després de ser detingut este mateix dilluns per un delicte de furt.

 

El segon fugitiu en menys d’un mes

El passat 7 d’octubre va haver-hi una altra fugida en la Ciutat de la Justícia. Es tractava d’un reclús de la presó valenciana de Picassent que es trobava en les instal·lacions judicials. Este reclús havia comparegut en el Jutjat penal 18 de València. El juí es va celebrar segons el previst, amb la presència de l’acusat i es va saldar amb un acord de conformitat entre la Fiscalia i la defensa.

 

En virtut d’eixe acord, la magistrada va dictar una sentència amb la que es condemnava a l’acusat a tres anys i un dia de presó com a autor d’un delicte contra la salut pública, en la seua modalitat de substàncies que no causen greu mal a la salut en quantitat de notòria importància, amb la concurrència de l’atenuant de drogoaddicció.

 

A més, la titular del jutjat li va imposar una altra pena, de quatre mesos i vint dies de presó, per un delicte de conducció de vehicle a motor sense el corresponent permís, en este cas amb l’apreciació de la circumstància agreujant de reincidència.

 

Este pres va ser detingut el 9 d’abril de 2019 en un control policial en l’autovia A-7, al seu pas per Sagunt, mentres conduïa sense permís un cotxe en el que van ser trobats 32,6 quilos d’haixix en el seu maleter.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Protesta davant el consolat dels EUA a València per la guerra de l’Iran i el genocidi en Palestina

Un grup de persones ha protestat davant el consolat dels EUA a València contra la guerra de l'Iran i en denúncia del genocidi en Palestina. Els convocants demanen la fi de les complicitats amb Israel i els Estats Units.

Cinc persones, entre elles un xiquet, ateses per inhalació de fum en un incendi a Dénia

Un xiquet de 3 anys i quatre adults han sigut assistits per inhalació de fum i traslladats a l'Hospital de Dénia després d'un incendi al carrer Pare Pere.

Protesta davant el consolat dels EUA a València contra la guerra de l’Iran i el genocidi de Palestina

Un grup de persones ha protestat davant el consolat dels Estats Units a València contra la guerra de l'Iran i el genocidi de Palestina, en una acció convocada per diverses organitzacions, entre elles BDS. Els convocants han demanat acabar amb les 'complicitats' amb Israel i els EUA.

Alacant tancarà parcs i jardins el dimarts i dimecres per alerta groga per vents

L'Ajuntament ha activat el protocol per forts vents i tancarà parcs i jardins el dimarts i dimecres. Aemet preveu ratxes de fins a 70 km/h en les hores centrals del dimarts.

Un xiquet i quatre adults, atesos per inhalació de fum en un incendi a Dénia

Un xiquet de 3 anys i quatre adults han sigut atesos per inhalació de fum després d'un incendi en un edifici del carrer Pare Pere, a Dénia. Tots han sigut traslladats a l'Hospital de Dénia i el foc ja ha quedat extingit.

La Lliga O suspén els partits del Reial Madrid i València Basket per tancament aeri a Abu Dhabi

La competició sub-22 va ajornar la jornada de Reial Madrid i València Basket en quedar les seues plantilles encallades a Abu Dhabi pel tancament de l'espai aeri. La nova data s'anunciarà.

Huit anys de presó per pilotar una pastera en la qual van morir cinc persones

L'Audiència d'Alacant ha imposat huit anys de presó al pilot d'una pastera que va eixir d'Alger i va quedar a la deriva 16 dies. La fallada acredita que va intentar afavorir la immigració clandestina de 19 persones en una barca sobrecarregada i sense mitjans de seguretat.

Educació publica el calendari d’admissió i matrícula per a 2026-2027

La Conselleria ha publicat en el Diari Oficial de la Generalitat el calendari d'admissió i matrícula per a 2026-2027 en Infantil, Primària, ESO, Batxillerat i Educació Especial. Inclou millores que avancen terminis en Secundària i novetats sobre la llengua base.