Localitzat en Paterna el fugitiu de la Ciutat de la Justícia de València

Ciutat de la Justícia de València

La Policia Nacional està investigant el cas i buscant al fugitiu | Joanbanjo

 

ACTUALITZAT 19.14 hores. L’home que s’havia escapat este dimarts de la Ciutat de la Justícia de València ha sigut detingut per agents de la Policia Bacional en Paterna, en la comarca de l’Horta (València), després d’estar set hores fugit.

 

Un detingut s’escapa de la Ciutat de la Justícia de València

Un home, detingut per un delicte de furt i amb numerosos antecedents policials, s’ha escapat este dimarts dels calabossos de la Ciutat de la Justícia de València. Es tracta del segon fugit en menys d’un mes de l’edifici judicial, ja que el passat 7 d’octubre ho feia un altre reclús.

 

Segons han confirmat fonts coneixedores, el detingut hauria pegat a fugir del complex cap a les 11 hores d’este matí, després de burlar les mesures de seguretat. La Policia Nacional, encarregada de custodiar estos calabossos, ha obert una investigació i està buscant al fugitiu.

 

El detingut es trobava en la Ciutat de la Justícia a l’espera de passar a disposició judicial, després de ser detingut este mateix dilluns per un delicte de furt.

 

El segon fugitiu en menys d’un mes

El passat 7 d’octubre va haver-hi una altra fugida en la Ciutat de la Justícia. Es tractava d’un reclús de la presó valenciana de Picassent que es trobava en les instal·lacions judicials. Este reclús havia comparegut en el Jutjat penal 18 de València. El juí es va celebrar segons el previst, amb la presència de l’acusat i es va saldar amb un acord de conformitat entre la Fiscalia i la defensa.

 

En virtut d’eixe acord, la magistrada va dictar una sentència amb la que es condemnava a l’acusat a tres anys i un dia de presó com a autor d’un delicte contra la salut pública, en la seua modalitat de substàncies que no causen greu mal a la salut en quantitat de notòria importància, amb la concurrència de l’atenuant de drogoaddicció.

 

A més, la titular del jutjat li va imposar una altra pena, de quatre mesos i vint dies de presó, per un delicte de conducció de vehicle a motor sense el corresponent permís, en este cas amb l’apreciació de la circumstància agreujant de reincidència.

 

Este pres va ser detingut el 9 d’abril de 2019 en un control policial en l’autovia A-7, al seu pas per Sagunt, mentres conduïa sense permís un cotxe en el que van ser trobats 32,6 quilos d’haixix en el seu maleter.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Els maquinistes inicien vaga en FGV amb servicis mínims del 75%-80% en Falles

Semaf activa aturs en Metrovalencia i TRAM d'Alacant amb mínims del 75% i del 80% del 15 al 19 de març. El sindicat denuncia carències de seguretat i falta de negociació.

Morrissey manté els concerts de Saragossa i Sevilla després de cancel·lar el de València

La promotora confirma que seguixen en peus les dates del 14 de març a Saragossa i del 16 a Sevilla, després de suspendre el concert previst a València. L'artista ha atribuït la cancel·lació a la falta de descans pel soroll a la ciutat, en plena avantsala de les Falles.

Desenes d’entitats convoquen per al dissabte concentracions contra la guerra de l’Iran a València, Alacant, Alcoi i Crevillent

Desenes d'organitzacions socials, sindicats i entitats veïnals han convocat este dissabte concentracions per a rebutjar els atacs a l'Iran. Les protestes seran al migdia a València, Alacant, Alcoi i Crevillent.

Simulacre d’evacuació per trencament de la presa de Buseo per a validar el PEP

Emergències ha realitzat este dijous un simulacre d'evacuació en la presa de Buseo davant un escenari de trencament per pluges intenses. L'exercici ha posat a prova el Pla d'Emergències de Presa i els avisos a sis municipis aigües avall.

L’alcalde d’Almussafes emprén accions legals contra Diana Morant per injúries i calúmnies

Toni González ha iniciat accions judicials contra Diana Morant per presumptes injúries i calúmnies. Ha demanat un acte de conciliació i una indemnització de 50.000 euros.

La fiscalia ha demanat 14 anys de presó per a un acusat de violar dos vegades a una dona a Alcoi

La fiscalia ha sol·licitat 14 anys de presó per a un home jutjat en l'Audiència d'Alacant per dos violacions presumptament ocorregudes a Alcoi. La denunciant s'ha reafirmat, l'acusat ha negat qualsevol contacte sexual i el juí ha quedat vist per a sentència

Organitzacions propalestines alerten d’escales a Espanya de dos vaixells sospitosos de portar munició a Israel

Rescop i la Campanya per la fi del comerç d'armes amb Israel han avisat que dos vaixells de MSC faran escala a València i Barcelona i demanen inspeccions. També reclamen confiscar qualsevol material militar que es detecte per a complir amb l'obligació jurídica citada.

La CHJ actualitza els mapes de zones inundables per a reforçar la prevenció

La Confederació Hidrogràfica del Xúquer revisa i actualitza la cartografia de perillositat i risc d'inundació després de la DANA de 2024, amb focus en el Magre i el barranc de Poio. La revisió afig noves ARPSI i subtrams i s'integrarà en el PGRI 2028-2032.