Localitzat en Paterna el fugitiu de la Ciutat de la Justícia de València

Ciutat de la Justícia de València

La Policia Nacional està investigant el cas i buscant al fugitiu | Joanbanjo

 

ACTUALITZAT 19.14 hores. L’home que s’havia escapat este dimarts de la Ciutat de la Justícia de València ha sigut detingut per agents de la Policia Bacional en Paterna, en la comarca de l’Horta (València), després d’estar set hores fugit.

 

Un detingut s’escapa de la Ciutat de la Justícia de València

Un home, detingut per un delicte de furt i amb numerosos antecedents policials, s’ha escapat este dimarts dels calabossos de la Ciutat de la Justícia de València. Es tracta del segon fugit en menys d’un mes de l’edifici judicial, ja que el passat 7 d’octubre ho feia un altre reclús.

 

Segons han confirmat fonts coneixedores, el detingut hauria pegat a fugir del complex cap a les 11 hores d’este matí, després de burlar les mesures de seguretat. La Policia Nacional, encarregada de custodiar estos calabossos, ha obert una investigació i està buscant al fugitiu.

 

El detingut es trobava en la Ciutat de la Justícia a l’espera de passar a disposició judicial, després de ser detingut este mateix dilluns per un delicte de furt.

 

El segon fugitiu en menys d’un mes

El passat 7 d’octubre va haver-hi una altra fugida en la Ciutat de la Justícia. Es tractava d’un reclús de la presó valenciana de Picassent que es trobava en les instal·lacions judicials. Este reclús havia comparegut en el Jutjat penal 18 de València. El juí es va celebrar segons el previst, amb la presència de l’acusat i es va saldar amb un acord de conformitat entre la Fiscalia i la defensa.

 

En virtut d’eixe acord, la magistrada va dictar una sentència amb la que es condemnava a l’acusat a tres anys i un dia de presó com a autor d’un delicte contra la salut pública, en la seua modalitat de substàncies que no causen greu mal a la salut en quantitat de notòria importància, amb la concurrència de l’atenuant de drogoaddicció.

 

A més, la titular del jutjat li va imposar una altra pena, de quatre mesos i vint dies de presó, per un delicte de conducció de vehicle a motor sense el corresponent permís, en este cas amb l’apreciació de la circumstància agreujant de reincidència.

 

Este pres va ser detingut el 9 d’abril de 2019 en un control policial en l’autovia A-7, al seu pas per Sagunt, mentres conduïa sense permís un cotxe en el que van ser trobats 32,6 quilos d’haixix en el seu maleter.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Muñoz assegura al Puig que tota Espanya mira al PP i dona per fet Feijóo a la Moncloa

La portaveu del PP en el Congrés, Esther Muñoz, ha afirmat al Puig de Santa Maria que tota Espanya té la vista posada en el PP i que Alberto Núñez Feijóo serà president, en un acte de reinici de curs polític del PPCV presidit per Juanfran Pérez Llorca.

Pérez Llorca assegura que no hi ha alternativa al PP en 2027

Juanfran Pérez Llorca afirma en un acte al Puig de Santa Maria que les eleccions de 2027 entren en l’‘esprint final’ i que no veu alternativa al PP, en al·lusió directa a Diana Morant. La portaveu popular al Congrés, Esther Muñoz, dona per fets els ‘últims mesos’ de Pedro Sánchez a la Moncloa i contraposa la seua gestió a la d’Alberto Núñez Feijóo.

Xàtiva arriba als 31,9 graus i encapçala la pujada de temperatures

Les màximes han pujat fins a 4 graus en diverses localitats de la Comunitat Valenciana, amb Xàtiva al capdavant amb 31,9 graus, la més alta del dia.

Vapejadors i pornografia als 8 anys: alarma entre menors a Alzira

La UPCCA d’Alzira ha detectat vapejadors i consum de pornografia en menors de huit i nou anys, alguns com a regal de comunió o venuts per altres xiquets. L’Ajuntament prepara noves accions i ampliarà l’estudi a Primària davant l’augment d’addiccions a pantalles i nicotina.

Paiporta comença a enderrocar el Pont Vell per alçar un pas més segur després de la dana

Paiporta ha iniciat l’enderroc del Pont Vell, molt danyat per la dana del 29 d’octubre de 2024, per substituir-lo per una nova estructura més segura i amb un 45 % més de capacitat hidràulica.

Louzán defensa que la final del Mundial 2030 es jugue a Espanya i apunta València com a nova seu

El president de la RFEF, Rafael Louzán, ha insistit que la final del Mundial 2030 s’ha de disputar a Espanya i ha obert la porta que València entre en el llistat de seus després de la caiguda de Màlaga i A Coruña.

L’Eldense viu en tensió per la possible arribada de Messi com a propietari

La plantilla i el tècnic interí de l’Eldense, Josep Ferrando, han admés que viuen una setmana especial davant l’interés de Lionel Messi per comprar el club, encara que intenten centrar-se en el pròxim partit davant l’Sporting a El Molinón.

Desmantellada una macroxarxa que portava cocaïna a Menorca des de València

Interior ha desarticulat una banda que introduïa cocaïna a gran escala a Menorca des de València, Barcelona i Mallorca, amb onze detinguts i més de sis quilos intervinguts.