Escapa un reclús de la presó de Picassent

Una cel·la de presó | Arxiu

 

Un reclús de la presó valenciana de Picassent ha fugit este dilluns quan es trobava en les instal·lacions de la Ciutat de la Justícia de València, segons han informat fonts coneixedores dels fets.

 

La fugida s’ha registrat este dilluns de matí i, com a conseqüència del cas, des de la Policia Nacional s’ha activat un operatiu per a localitzar al pres, a la que s’han sumat també agents de la Guàrdia Civil i de la Policia Autonòmica. Segons avança ‘Las Provincias’, el reclús hauria eixit per la porta principal cap a les 11.30 hores del matí.

 

De moment, no s’ha especificat el motiu pel que el pres complia condemna en la presó de Picassent ni la seua perillositat. Ara per ara, estan revisant-se les càmeres de seguretat de l’edifici per a determinar més detalls de la fugida. Segons ha informat ‘Levante’, el fugitiu és un home de 50 anys que havia sigut traslladat a la Ciutat de la Justícia este matí. Les primeres investigacions apunten que s’ha escapat per la porta principal de l’edifici, aprofitant els primers minuts en què acabava d’eixir del calabós per a que ningú notara la seua absència.

 

També pots llegir…

Anuncios

Últimes notícies

El trencament d’una catenària per un camion deixa sense servici partix del tranvia a València

El trencament d'una catenària en enganxar-se un camion amb la grua desplegada ha interromput un tram de la línia 4 del tranvia de València i ha deixat sense servici tota la línia 6.

El trencament d’una catenària per un camió deixa sense servici partix del tramvia de València

El trencament d'una catenària per un camió ha obligat a tallar un tram de la línia 4 del tramvia de València i a suspendre per complet el servici de la línia 6 mentres es reparen els danys.

La Ciutat de les Arts exigix a l’Ajuntament de València aclarir el cessament de festivals per soroll

La Ciutat de les Arts i les Ciències demana a l'Ajuntament de València que precise l'abast de l'orde que obliga a cessar activitats que incomplisquen la normativa de contaminació acústica.

Nacho Vidal és condemnat a 3 anys per tràfic de drogues però evita la presó

Nacho Vidal ha sigut condemnat a tres anys de prision i a una multa de 5.800 euros per trafique de drogues, però no ingressara en la carcel en suspendre's la pena. L'actor té, ademas, un altre juí pendent per un presumpte homicidi imprudent relacionat amb un ritual amb verí de gripau buf.

Pérez Llorca reivindica l’FP com a palanca clau de competitivitat en la Comunitat Valenciana

Juanfran Pérez Llorca destaca la Formació Professional com a motor de competitivitat i ocupació en la Comunitat Valenciana i celebra el resultat històric en SpainSkills 2026.

Metrovalencia ampliarà el servici nocturn de Dijous Sant a Diumenge de Resurrecció

Metrovalencia reforça el seu servici nocturn entre el 2 i el 5 d'abril amb trens i tramvies addicionals i freqüències específiques per línies, i manté el servici ordinari per Pasqua.

El Govern porta a la Fiscalia la negativa de la Confraria de Sagunt a admetre dones

El Govern ha remés a la Fiscalia General de l'Estat un informe sobre la negativa reiterada de la Confraria de Sagunt a admetre dones, amb l'objectiu que s'investigue si existix discriminació per raó de sexe.

Liberum es retira de la causa judicial per la gestió de la DANA a València

L'associació Liberum, que actuava com a acusació popular en la causa penal per la gestió de la DANA, renúncia a seguir en el procediment i recuperarà la fiança de 6.000 euros.