12.8 C
València
Dissabte, 27 desembre, 2025

Escapa un reclús de la presó de Picassent

Una cel·la de presó | Arxiu

 

Un reclús de la presó valenciana de Picassent ha fugit este dilluns quan es trobava en les instal·lacions de la Ciutat de la Justícia de València, segons han informat fonts coneixedores dels fets.

 

La fugida s’ha registrat este dilluns de matí i, com a conseqüència del cas, des de la Policia Nacional s’ha activat un operatiu per a localitzar al pres, a la que s’han sumat també agents de la Guàrdia Civil i de la Policia Autonòmica. Segons avança ‘Las Provincias’, el reclús hauria eixit per la porta principal cap a les 11.30 hores del matí.

 

De moment, no s’ha especificat el motiu pel que el pres complia condemna en la presó de Picassent ni la seua perillositat. Ara per ara, estan revisant-se les càmeres de seguretat de l’edifici per a determinar més detalls de la fugida. Segons ha informat ‘Levante’, el fugitiu és un home de 50 anys que havia sigut traslladat a la Ciutat de la Justícia este matí. Les primeres investigacions apunten que s’ha escapat per la porta principal de l’edifici, aprofitant els primers minuts en què acabava d’eixir del calabós per a que ningú notara la seua absència.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El futbol es bolca amb Fernando Martín després del naufragi a Indonèsia

RFEF, LaLiga i nombrosos clubs han expressat el seu pesar per l'entrenador del València femení B i tres dels seus fills després d'un naufragi a Indonèsia. El rescat continua en marxa.

Desapareixen en un naufragi a Indonèsia un exfutbolista valencià i tres dels seus fills

Els quatre desapareguts després de l'enfonsament prop de l'illa de Padar són Fernando Martín Carreras, de 44 anys, i tres dels seus fills. La mare i una altra filla van ser rescatades i continua un operatiu de busca de 3 a 4 dies.

Luís Castro arriba al Llevant amb convicció i sense exigir fitxatges

El nou tècnic del Llevant firma fins a 2027 i fixa la permanència com a objectiu. Confia en la plantilla, no imposa reforços i incorpora a Vicente Iborra al seu cos tècnic.

Indonèsia reprendrà el diumenge la busca d’un espanyol i tres dels seus fills després d’un naufragi

Els equips de rescat reprendran el diumenge la busca d'un espanyol i tres dels seus fills desapareguts després del naufragi d'una embarcació prop de l'illa de Padar, a l'est de Bali. Les operacions s'han vist limitades per ones, corrents i pluges.

Quatre membres d’una família valenciana, desapareguts després d’un naufragi a Indonèsia

Quatre espanyols de València seguixen desapareguts després de l'enfonsament d'una embarcació turística prop de l'illa de Padar. Exteriors fa costat a les famílies i el rescat continua.

Indonèsia reprendrà el diumenge la busca d’un espanyol i tres dels seus fills després d’un naufragi

Els equips de rescat reprendran el diumenge la busca d'un ciutadà espanyol i tres dels seus fills desapareguts després del naufragi d'una embarcació prop de l'illa de Padar. L'esposa i una altra filla van ser rescatades, al costat de quatre tripulants i un guia.

Un familiar dels desapareguts a Indonèsia assumix que la probabilitat de trobar-los vius és poca

L'avi de tres menors desapareguts després d'un naufragi a Indonèsia ha admés que les opcions de trobar-los amb vida són poques. La mare i una altra filla han sigut rescatades i la família ha assenyalat el suport de les autoritats.

Pérez Llorca valora la compensació al taulell però advertix que és insuficient

Pérez Llorca ha celebrat que la UE incloga al taulell en la compensació de costos indirectes de CO₂ des de 2026, però ha avisat que és insuficient. Ha exigit fons, suspendre l'MTS i evitar retallades a la cogeneració.