Escapa un reclús de la presó de Picassent

Una cel·la de presó | Arxiu

 

Un reclús de la presó valenciana de Picassent ha fugit este dilluns quan es trobava en les instal·lacions de la Ciutat de la Justícia de València, segons han informat fonts coneixedores dels fets.

 

La fugida s’ha registrat este dilluns de matí i, com a conseqüència del cas, des de la Policia Nacional s’ha activat un operatiu per a localitzar al pres, a la que s’han sumat també agents de la Guàrdia Civil i de la Policia Autonòmica. Segons avança ‘Las Provincias’, el reclús hauria eixit per la porta principal cap a les 11.30 hores del matí.

 

De moment, no s’ha especificat el motiu pel que el pres complia condemna en la presó de Picassent ni la seua perillositat. Ara per ara, estan revisant-se les càmeres de seguretat de l’edifici per a determinar més detalls de la fugida. Segons ha informat ‘Levante’, el fugitiu és un home de 50 anys que havia sigut traslladat a la Ciutat de la Justícia este matí. Les primeres investigacions apunten que s’ha escapat per la porta principal de l’edifici, aprofitant els primers minuts en què acabava d’eixir del calabós per a que ningú notara la seua absència.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Educació i sindicats docents es tornaran a reunir el 23 de juny per la bretxa salarial

Educació i els sindicats de docents es veuran el 23 de juny en una nova mesa sectorial per a negociar la proposta sobre bretxa salarial, un dels punts més conflictius del mes de vaga indefinida.

A disposició judicial per agressió sexual l’home amb un cadàver dins la nevera a Castelló

L’home detingut després de trobar-se el cadàver d’un home dins d’una nevera en un pis de Castelló ha passat a disposició del jutjat de Violència sobre la Dona 2, arran de la denúncia per agressió sexual presentada per la seua assistenta.

La primera mascletà del concurs de Fogueres a Alacant queda fora per no arribar al temps mínim

La mascletà de Pirotecnia Crespo, dAlzira, que ha obert el concurs oficial de Fogueres a Alacant, ha sigut descalificada per quedar-se per davall dels 5 minuts exigits.

Milers de persones ompliran València en l’Orgull LGTBIAQ+ per defensar drets davant PP i Vox

Lambda ha convocat per a este dissabte la manifestació de l’Orgull LGTBIAQ+ 2026 al centre de València, amb el lema ‘Pels teus drets, ACTUA!’, per defensar drets que consideren amenaçats per PP i Vox i denunciar problemes de seguretat i accessibilitat en el recorregut.

Nova marxa a Paiporta contra Mazón per la gestió de la DANA del 2024

Entitats socials i associacions de víctimes han convocat el 28 de juny una nova manifestació a Paiporta, considerada zona zero de la DANA del 29 d’octubre de 2024, per a exigir responsabilitats a Carlos Mazón.

Les crítiques del PP a Zapatero després de la imputació de les seues filles pel cas Plus Ultra

El secretari general del PP, Miguel Tellado, ha assegurat a Alacant que la imputació de les filles de José Luis Rodríguez Zapatero en el cas Plus Ultra el retrata com a persona i polític, i ha vinculat també Pedro Sánchez amb la suposada trama de comissions.

Tellado demana ajornar el congrés del PPCV i prioritzar la gestió de la Generalitat

El secretari general del PP, Miguel Tellado, ha remarcat a Alacant que el congrés del PPCV continua sense data perquè considera que ara s'ha de prioritzar la gestió del Govern de la Generalitat.

La cinquena setmana de vaga mèdica tanca amb xifres enfrontades a la Comunitat Valenciana

La cinquena setmana de vaga de metges i facultatius en la sanitat pública valenciana acaba amb un seguiment del 80 % segons el sindicat mèdic CESM CV i del 7,47 % segons la Conselleria de Sanitat, amb talls de trànsit davant hospitals de València i concentracions en centres d’Alacant.