Anuncios

Escapa un reclús de la presó de Picassent

Una cel·la de presó | Arxiu

 

Un reclús de la presó valenciana de Picassent ha fugit este dilluns quan es trobava en les instal·lacions de la Ciutat de la Justícia de València, segons han informat fonts coneixedores dels fets.

 

La fugida s’ha registrat este dilluns de matí i, com a conseqüència del cas, des de la Policia Nacional s’ha activat un operatiu per a localitzar al pres, a la que s’han sumat també agents de la Guàrdia Civil i de la Policia Autonòmica. Segons avança ‘Las Provincias’, el reclús hauria eixit per la porta principal cap a les 11.30 hores del matí.

 

De moment, no s’ha especificat el motiu pel que el pres complia condemna en la presó de Picassent ni la seua perillositat. Ara per ara, estan revisant-se les càmeres de seguretat de l’edifici per a determinar més detalls de la fugida. Segons ha informat ‘Levante’, el fugitiu és un home de 50 anys que havia sigut traslladat a la Ciutat de la Justícia este matí. Les primeres investigacions apunten que s’ha escapat per la porta principal de l’edifici, aprofitant els primers minuts en què acabava d’eixir del calabós per a que ningú notara la seua absència.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Alacant mou fitxa per a mantindre l’eixida de The Ocean Race més enllà de 2027

L'Ajuntament d'Alacant ha iniciat les negociacions perquè The Ocean Race continue eixint des del seu port després de 2027, secundat per la Generalitat i la Diputació, i reforçant la seua aposta per la innovació i la sostenibilitat marina.

Morant acusa el Consell d’ocultar dades sobre derivacions sanitàries a la privada

Diana Morant critica la falta de transparència del Consell sobre els diners destinats a derivar pacients a la sanitat privada i sosté que eixos recursos millorarien la sanitat pública.

Les Corts fixen el 28 d’abril per a la compareixença dels consellers per la dana

La comissió d'investigació sobre la dana de 2024 en Les Corts reprendrà la seua activitat el 28 d'abril després de dos mesos d'aturada, amb la compareixença de sindicats policials, un tècnic de la presa de Buseo i tres consellers del Consell.

Detingut a Cullera per una plantació de marihuana i galls presumptament usats en baralles

Un home de 29 anys ha sigut detingut a Cullera com a presumpte responsable d'una plantació de marihuana i d'una granja de galls amb lesions compatibles amb baralles, a més de diverses infraccions administratives.

Yerai Cortés reivindica un flamenc popular i cru en el seu nou disc Popular

Yerai Cortés presenta Popular, un àlbum en el qual reivindica un flamenc cru, pròxim al poble i marcat per un procés creatiu distint després d'una greu lesió a la mà.

Tallada l’A-3 a Honrubia per la col·lisió i incendi de dos camions

L'autovia A-3 roman tallada a Honrubia (Conca) en sentit Madrid després de la col·lisió i posterior incendi de dos camions, amb els dos conductors ferits i desviaments habilitats.

Calor i temps estable per a iniciar la setmana en la Comunitat Valenciana, amb tempestes aïllades a l’interior

La Comunitat Valenciana arranca la penúltima setmana d'abril amb ambient càlid i estable, màximes per damunt de 25 graus i possibles tempestes vespertines a l'interior nord.

Pedro Martínez valora el triomf sufridísimo del València Basket a Girona

Pedro Martínez analitza l'ajustat triomf del València Basket en la pista del Bàsquet Girona (81-84), decidit pels rebots ofensius i l'encert exterior.