Escapa un reclús de la presó de Picassent

Una cel·la de presó | Arxiu

 

Un reclús de la presó valenciana de Picassent ha fugit este dilluns quan es trobava en les instal·lacions de la Ciutat de la Justícia de València, segons han informat fonts coneixedores dels fets.

 

La fugida s’ha registrat este dilluns de matí i, com a conseqüència del cas, des de la Policia Nacional s’ha activat un operatiu per a localitzar al pres, a la que s’han sumat també agents de la Guàrdia Civil i de la Policia Autonòmica. Segons avança ‘Las Provincias’, el reclús hauria eixit per la porta principal cap a les 11.30 hores del matí.

 

De moment, no s’ha especificat el motiu pel que el pres complia condemna en la presó de Picassent ni la seua perillositat. Ara per ara, estan revisant-se les càmeres de seguretat de l’edifici per a determinar més detalls de la fugida. Segons ha informat ‘Levante’, el fugitiu és un home de 50 anys que havia sigut traslladat a la Ciutat de la Justícia este matí. Les primeres investigacions apunten que s’ha escapat per la porta principal de l’edifici, aprofitant els primers minuts en què acabava d’eixir del calabós per a que ningú notara la seua absència.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Juan Ayuso perd el mallot blanc del Tour però celebra evitar el protocol

Juan Ayuso ha perdut el mallot blanc del Tour de França a favor d’Isaac del Toro, però ha destacat que això li permet esquivar les obligacions de protocol.

Ayuso perd el mallot blanc del Tour però celebra que s’estalvia el protocol

El xabier Juan Ayuso ha perdut el mallot blanc del Tour de França a mans d’Isaac del Toro, però assegura que el resultat és bo i que així evita el protocol d’entrevistes.

Desallotgen veïns d’Azuébar pel ràpid avanç de l’incendi forestal de Soneja

L’avanç de l’incendi forestal declarat a Soneja i la intensa fumera han obligat a desallotjar preventivament veïns d’Azuébar i a activar la situació 2 del pla d’incendis, amb un ampli desplegament de mitjans aeris, terrestres i de la UME.

L’incendi de Soneja es complica i ja mobilitza 10 mitjans aeris a Castelló

L’incendi forestal declarat diumenge a Soneja ha mobilitzat almenys 10 mitjans aeris i nombrosos efectius terrestres, i continua amb evolució negativa, segons el Consorci de Bombers de Castelló.

El Villarreal inicia dilluns les revisions mèdiques abans d’alçar la pretemporada

El Villarreal CF ha previst les revisions mèdiques de la plantilla entre dilluns i dimecres, i començarà els entrenaments de pretemporada dijous 9 de juliol a la Ciutat Esportiva.

Jean Montero s’acomiada del Valencia Basket: ‘Eternament agraït per tot’

Jean Montero ha trencat el seu contracte amb el Valencia Basket, deixa el club després de dos temporades i es declara ‘eternament agraït’. L’exterior dominicà se’n va amb una ACB, una Supercopa i diversos premis individuals.

Nous mitjans aeris se sumen a l’incendi forestal de Soneja, que empitjora

L’incendi forestal declarat este diumenge a Soneja continua amb evolució negativa. Ja treballen en la zona huit mitjans aeris i nombrosos efectius terrestres.

El Valencia Basket fitxa Dylan Osetkowski per a reforçar el joc interior

El Valencia Basket ha tancat el fitxatge del pivot estatunidenc amb passaport alemany Dylan Osetkowski per a les dos pròximes temporades, després de la seua eixida del Partizan de Belgrad i amb experiència prèvia en la Lliga Endesa amb Unicaja.