Una persecució acaba amb la detenció d’un atracador en ple centre d’Alacant

BANC SANTANDER

Sucursal del banc Santander a on es va produir l’atracament | Google Maps

 

Esta vesprada, cap a les 19.00 hores, en els carrers del centre de la ciutat d’Alacant, s’ha viscut una persecució per a detindre a un sospitós que hauria atracat a punta de pistola una sucursal bancària la setmana passada junt amb una altra persona.

 

Els fets s’han produït, segons explica ‘Información’, després de què un individu alçara les sospites d’una patrulla de policia en el carrer d’Itàlia. El sospitós tenia unes característiques físiques que coincidien amb les del atracador que va entrar a una oficina bancaria de la plaça de Galícia el passat 28 de novembre.

 

L’autor dels fets és un home de 48 anys que havia fugit després de què li concediren un permís penitenciari en la presó de Villena. En l’atracament va ferir a un treballador i va fugir després d’haver robat més de 4.000 euros.

 

El sospitós, tot i entrar amb una perruca i ulleres, va ser identificat igualment pels agents de la Brigada de Policia Judicial, que de seguida van informar a les patrulles de Seguretat Ciutadana i comissaries del Districte Centre i Nord.

 

Els policies que es trobaven en el carrer d’Itàlia, en identificar a l’atracador i el seu amic, van pegar a fugir i els agents han hagut d’avisar a altres efectius per a detindre’ls. Finalment, i gràcies a la coordinació policial, els sospitosos han sigut detinguts en l’encreuament de l’avinguda de Maisonnave i la d’Òscar Esplà.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El PSPV obri expedient a l’alcalde d’Almussafes per amenaça vetlada a Diana Morant

El Comité d'Ètica del PSPV ha obert expedient a Toni González per una amenaça vetlada a Diana Morant i deslleialtat. L'alcalde nega assetjament i denúncia una guerra interna.

Set anys i mig de presó per a un septuagenari per agredir sexualment a la seua neta de quatre anys

L'Audiència d'Alacant ha condemnat a un home a set anys, sis mesos i un dia per agredir sexualment a la seua neta de quatre anys a San Miguel de Salinas. La sentència es recolza en testimonis, agents i restes biològiques, i imposa a més allunyament i llibertat vigilada.

Aena destina 402,1 milions a l’aeroport de València entre 2027 i 2031

Aena preveu invertir 402,1 milions en l'aeroport de València entre 2027 i 2031, molt per damunt dels 60,1 milions de 2022-2026. El pla amplia terminal, seguretat i accessos i contempla una pujada mitjana de tarifes de 35 cèntims.

Sarabia no estarà davant l’Espanyol: tercera absència del curs per sanció

L'entrenador de l'Elx va ser castigat amb un partit després d'acumular cinc grogues i no podrà asseure's davant l'Espanyol. És la seua tercera absència del curs per sanció.

Mouriño confia en el contraatac del Vila-real per a assaltar el camp del Barcelona

Santiago Mouriño fixa l'objectiu del Vila-real: guanyar al líder per a reduir els 10 punts de diferència i tallar la seua ratxa perfecta a casa amb un pla de contraatac.

Rescatada una embarassada a terme en una pastera amb 15 migrants enfront d’Alacant

Salvament Marítim ha rescatat enfront d'Alacant a una dona embarassada a terme que viatjava en una pastera amb altres 14 persones. Per protocol mèdic ha sigut traslladada a l'hospital i és la segona pastera en poc més de 24 hores.

València reunirà l’elit del Optimist en la Optiorange 2026

La Optiorange 2026 se celebrarà en el Real Club Nàutic de València amb 412 regatistes de 30 països i quatre jornades que decidiran la Optimist Excellence Cup.

Carlos Espí avisa: venen quatre finals per al Llevant

Carlos Espí va assegurar que el Llevant, penúltim a set punts de la permanència, es juga quatre finals, tres d'elles a casa. Va valorar la seua renovació fins a 2028 i va demanar el suport de l'afició.