12.7 C
València
Dimarts, 30 desembre, 2025

Un ferit en l’atracament d’un banc en Alacant

BANC SANTANDER

Sucursal del banc Santander a on s’ha produït l’atracament | Google Maps

Un home ha resultat ferit este matí de dijous en l’atracament d’un banc en Alacant. La sucursal del banc Santander de la plaça de Galícia de la capital alacantina ha sigut víctima d’un atracament en mans d’un home armat cap a les 09.30 hores del matí.

 

L’atracador, segons ha avançat ‘Información’, ha entrat en la sucursal amb una perruca i un revòlver que podia ser simulat i, una volta amb els diners en el seu poder, ha intentat pegar a fugir, però un treballador s’ha enfrontat a ell, cosa que ha provocat que l’atracador ferira al treballador.

 

L’home, finalment, ha pogut fugir i la Policia judicial i científica continua treballant dins de la sucursal per a poder identificar a l’autor de l’atracament amb les proves arreplegades.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Famílies dels desapareguts a Indonèsia valoren el reforç de l’operatiu de busca

En la quinta jornada de busca després del naufragi, les famílies han valorat el reforç amb bussejadors, sonar i drons. L'operatiu es prolongarà entre tres i sis dies més, encara que este dimarts no hi ha hagut resultats rellevants.

Compromís acusa el PP de pagar el silenci de l’excap de gabinet de Mazón amb un altre càrrec

Compromís ha denunciat el nomenament de José Manuel Cuenca com a assessor en l'oficina del expresident i ha acusat el PP de pagar el seu silenci. La formació ha assenyalat el salari, superior a 58.000 euros, i ha advertit sobre la seua pròxima declaració en la comissió de la dana.

Maccabi Tel Aviv, multat amb 10.000 euros per càntics contra el València i Pedro Martínez

L'Eurolliga ha imposat una multa de 10.000 euros al Maccabi per càntics ofensius contra el València Basket i Pedro Martínez, després de la denúncia del club espanyol. La resolució, publicada este dimarts, situa la conducta com a infracció menor segons l'article 29.2.f del codi disciplinari.

La Generalitat impulsa el parc públic municipal amb 5,9 milions per a 68 vivendes

La Generalitat concedix 5,9 milions a 14 ajuntaments per a incorporar 68 vivendes al parc públic dins del Pla ADHA. Les cases es destinaran a lloguer o cessió d'ús durant almenys 50 anys.

La Comunitat Valenciana lidera el comerç minorista al novembre amb un 8,2% més

Les vendes minoristes van repuntar un 3,7% interanual al novembre i van encadenar 17 mesos a l'alça. La Comunitat Valenciana va encapçalar l'avanç amb un 8,2%.

AVA aplaudix el control de senglars de la Generalitat i exigix actuar fora dels vedats

AVA-ASAJA recolza les ajudes de la Generalitat per a controlar senglars com a prevenció enfront de la PPA i reclama mesures fermes també fora dels vedats.

Detingut a Torrent per agressió sexual a la companya de pis de la seua parella i per maltractament

La Policia Nacional ha detingut a Torrent a un home de 37 anys per realitzar tocaments sense consentiment a l'amiga de la seua parella i agredir i amenaçar a la seua núvia. Va ser posat a disposició judicial.

El DOGV publica la reforma del reglament de Les Corts que elimina el llenguatge inclusiu

El DOGV publica la reforma del reglament de Les Corts que suprimix el llenguatge inclusiu i reordena diverses comissions. El canvi es va aprovar amb PP i Vox i l'oposició va anunciar recurs davant el Constitucional.