Jorge, el principal sospitós de la desaparició de Marta Calvo, podria haver fugit del país

MARTA CALVO

Jorge, el principal sospitós de la desaparició de Marta Calvo, podria haver fugit del país | FACEBOOK – MARTA CALVO

La Guàrdia Civil tem que Jorge, el principal sospitós de la desaparició de Marta Calvo, haja pogut fugir del país, segons ha avançat ‘Levante-EMV’. El colombià de 35 anys va tindre uns dies de marge des de què la mare de la desapareguda va acudir a sa casa preguntant per ella fins que la Guàrdia Civil anà a buscar-lo, en considerar-lo el principal sospitós del cas.

 

La mare de Marta, en vore que la seua filla no donava senyals de vida i no es connectava a WhatsApp des del 7 de novembre a les 5.55 hores, dos dies després, va decidir anar a l’última ubicació que la seua filla li va enviar al mòbil. És una cosa que solia fer quan quedava amb algun desconegut o algú a qui acabava de conéixer feia poc.

 

La pista estava en Manuel, en la Ribera Alta (València), a uns 100 quilòmetres del poble a on viu la família, Albalat dels Tarongers, en el Camp de Morvedre. Però Jorge li va dir que no coneixia a cap xica que es diguera Marta. Els veïns tampoc havien vist a la seua filla, pel que va decidir posar la denúncia.

 

Jorge va tindre uns dies de marge per a poder organitzar la fugida

Des d’eixe moment fins que la Guàrdia Civil va considerar a Jorge el principal sospitós de la desaparició de Marta, van passar alguns dies, temps suficient per a organitzar la seua possible fugida del país. Primer, va netejar tota la casa, arribant a desinfectar-la amb productes abrasius; després, li demanà a un amic que es desfera del seu cotxe perquè havia tingut un problema i la Guàrdia Civil l’estava buscant, tal com va afirmar el mateix amic després de què els investigadors el localitzaren amb el cotxe de Jorge, a punt de destrossar-lo.

 

Ara, els investigadors creuen que Jorge hauria pogut fugir en un vehicle prestat per algun familiar, amic o conegut, o que una altra persona l’haguera ajudat a eixir del país, tot i que en territori de la Unió Europea. Una conclusió a la que els agents han arribat després de rastrejar les vies d’eixida convencionals del país.

 

Més inspeccions este dijous

Els registres i les batudes continuaran este dijous en la localitat de Manuel, a on se li va perdre la pista a Marta, i en els seus voltants. Ahir, dimecres, agents de l’Equip Central d’Inspeccions Oculars (ECIO) del Servici Central de Criminalística de la Guàrdia Civil, desplaçats des de Madrid, inspeccionaren de nou la casa del sospitós, a on viva de lloguer des de principis d’any.

 

DESAPARICIÓ MARTA CALVO

Els agents continuen buscant a Marta per pous i coves dels voltants de Manuel | EFE

 

Criminalística continuarà hui la inspecció, esta volta alçant el terra i altres elements de l’estructura amb l’objectiu de trobar alguna pista que els porte fins al parador de Marta, a més del de Jorge. Esta anàlisi més profunda es farà després de què el sospitós netejara la vivenda en profunditat, borrant qualsevol pista. 

 

Els agents també van inspeccionar ahir una casa abandonada en el mateix carrer, en el de Sant Joan Bautista, i les muntanyes del voltant, com el ‘Monte Valiente’, conegut pels veïns com la ‘muntanya pelà’. Fins i tot, gossos han buscat per pous i coves, sense, per les informacions del moment, trobar cap pista nova.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana s’enfronta a una nova onada de calor amb més de 40 graus al prelitoral

Aemet preveu a inicis de la pròxima setmana un nou episodi d’onada de calor a la Comunitat Valenciana, amb màximes per damunt dels 40 graus al prelitoral i més de 35 graus en punts del litoral, acompanyades de tempestes vespertines i un fort ambient de basca.

Cutanda reclama deixar treballar jutges i institucions en el cas de les VPP de Les Naus

La portaveu del govern d'Alacant, Cristina Cutanda (PP), reclama esperar les investigacions judicials i de les comissions sobre les VPP de Les Naus davant la petició de l'oposició de convocar una comissió municipal urgent amb la compareixença de l'alcalde Luis Barcala.

Citen com a testimoni el vicesecretari municipal d’Alacant pel cas de les vivendes públiques

La jutgessa que investiga l’adjudicació de vivendes públiques a la Platja de Sant Joan d’Alacant ha citat com a testimonis el vicesecretari municipal i el cap de Disciplina Urbanística, i ha reclamat tota la documentació sobre la venda de la parcel·la.

De l’eufòria a la polèmica: així han sigut els dos cicles de Pedro Martínez al Valencia Basket

L’eixida de Pedro Martínez del Valencia Basket per fitxar pel Real Madrid tanca una segona etapa idèntica a la primera: il·lusió, èxits esportius i un final carregat de tensió i decepció a la grada taronja.

Pedro Martínez se’n va al Real Madrid i tanca una segona etapa intensa al València Basket

Pedro Martínez ha decidit eixir del València Basket rumb al Real Madrid, després de repetir un cicle d’il·lusió, títols i eixida polèmica com ja va passar en la seua primera etapa.

Pedro Martínez se’n va al Real Madrid i tanca una segona etapa tan exitosa com polèmica al València Basket

La marxa de Pedro Martínez al Real Madrid trenca l’acord fins a 2028 amb el València Basket i reprodueix el patró d’il·lusió, títols i final polèmic de la seua primera etapa al club taronja.

Del somni a la polèmica: així han sigut els dos cicles de Pedro Martínez al Valencia Basket

L’eixida de Pedro Martínez cap al Real Madrid tanca una segona etapa al Valencia Basket marcada, com la primera, per l’eufòria inicial, els títols i una ruptura controvertida amb el club i l’afició.

De la il·lusió a la polèmica: així han sigut els dos cicles de Pedro Martínez al València Basket

El València Basket ha confirmat l’eixida de Pedro Martínez cap al Real Madrid, un adeu que tanca el seu segon cicle al club, marcat de nou per l’èxit esportiu i una marxa polèmica.