Jorge, el principal sospitós de la desaparició de Marta Calvo, podria haver fugit del país

MARTA CALVO

Jorge, el principal sospitós de la desaparició de Marta Calvo, podria haver fugit del país | FACEBOOK – MARTA CALVO

La Guàrdia Civil tem que Jorge, el principal sospitós de la desaparició de Marta Calvo, haja pogut fugir del país, segons ha avançat ‘Levante-EMV’. El colombià de 35 anys va tindre uns dies de marge des de què la mare de la desapareguda va acudir a sa casa preguntant per ella fins que la Guàrdia Civil anà a buscar-lo, en considerar-lo el principal sospitós del cas.

 

La mare de Marta, en vore que la seua filla no donava senyals de vida i no es connectava a WhatsApp des del 7 de novembre a les 5.55 hores, dos dies després, va decidir anar a l’última ubicació que la seua filla li va enviar al mòbil. És una cosa que solia fer quan quedava amb algun desconegut o algú a qui acabava de conéixer feia poc.

 

La pista estava en Manuel, en la Ribera Alta (València), a uns 100 quilòmetres del poble a on viu la família, Albalat dels Tarongers, en el Camp de Morvedre. Però Jorge li va dir que no coneixia a cap xica que es diguera Marta. Els veïns tampoc havien vist a la seua filla, pel que va decidir posar la denúncia.

 

Jorge va tindre uns dies de marge per a poder organitzar la fugida

Des d’eixe moment fins que la Guàrdia Civil va considerar a Jorge el principal sospitós de la desaparició de Marta, van passar alguns dies, temps suficient per a organitzar la seua possible fugida del país. Primer, va netejar tota la casa, arribant a desinfectar-la amb productes abrasius; després, li demanà a un amic que es desfera del seu cotxe perquè havia tingut un problema i la Guàrdia Civil l’estava buscant, tal com va afirmar el mateix amic després de què els investigadors el localitzaren amb el cotxe de Jorge, a punt de destrossar-lo.

 

Ara, els investigadors creuen que Jorge hauria pogut fugir en un vehicle prestat per algun familiar, amic o conegut, o que una altra persona l’haguera ajudat a eixir del país, tot i que en territori de la Unió Europea. Una conclusió a la que els agents han arribat després de rastrejar les vies d’eixida convencionals del país.

 

Més inspeccions este dijous

Els registres i les batudes continuaran este dijous en la localitat de Manuel, a on se li va perdre la pista a Marta, i en els seus voltants. Ahir, dimecres, agents de l’Equip Central d’Inspeccions Oculars (ECIO) del Servici Central de Criminalística de la Guàrdia Civil, desplaçats des de Madrid, inspeccionaren de nou la casa del sospitós, a on viva de lloguer des de principis d’any.

 

DESAPARICIÓ MARTA CALVO

Els agents continuen buscant a Marta per pous i coves dels voltants de Manuel | EFE

 

Criminalística continuarà hui la inspecció, esta volta alçant el terra i altres elements de l’estructura amb l’objectiu de trobar alguna pista que els porte fins al parador de Marta, a més del de Jorge. Esta anàlisi més profunda es farà després de què el sospitós netejara la vivenda en profunditat, borrant qualsevol pista. 

 

Els agents també van inspeccionar ahir una casa abandonada en el mateix carrer, en el de Sant Joan Bautista, i les muntanyes del voltant, com el ‘Monte Valiente’, conegut pels veïns com la ‘muntanya pelà’. Fins i tot, gossos han buscat per pous i coves, sense, per les informacions del moment, trobar cap pista nova.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

L’incendi de la Vall d’Uixó té diversos focus i obliga a confinar la Vilavella

L’incendi declarat este dissabte a la Vall d’Uixó, amb diversos focus que fan sospitar que siga intencionat, s’ha desplaçat cap al nord i ha obligat a desallotjar fins a 60 persones i a confinar la Vilavella.

Confinen Vilavella pel fum de l’incendi de La Vall d’Uixó i demanen quedar-se a casa

Emergències ha ordenat el confinament de Vilavella per l’incendi de vegetació de La Vall d’Uixó, que evoluciona de manera negativa i ha activat la situació 2 del Pla especial.

Juanfran Pérez Llorca seguix in situ l’incendi forestal de la Vall d’Uixó

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, s’ha desplaçat al PMA de l’incendi declarat a la Vall d’Uixó, que ha obligat a activar la situació 2 del Pla Especial d’Incendis Forestals i a desallotjar preventivament una urbanització.

Arnau Tenas reforça la porteria del Mallorca cedit pel Villarreal

El porter del Villarreal Arnau Tenas jugarà al RCD Mallorca cedit fins a final de temporada, amb l’ascens com a gran objectiu. El meta català arriba com a primera opció per reforçar una porteria amb dubtes.

Set mitjans aeris i nombroses dotacions terrestres combaten un incendi a la Vall d’Uixó

Set mitjans aeris i nombroses unitats terrestres treballen en un incendi declarat este dissabte a la Vall d'Uixó, que ja ha afectat zona forestal i ha obligat a desallotjar una urbanització de forma preventiva.

Seixanta bombers valencians s’incorporen als incendis de Madrid i Àvila

La Comunitat Valenciana ha enviat 60 bombers i més de trenta vehicles i mitjans especialitzats per a ajudar en l’extinció dels incendis forestals de Madrid i Ávila, en una jornada marcada també pel risc extrem de foc en territori valencià.

Lucas Marí torna al València Basket i s’incorpora al primer equip

El jove exterior de Godella, format en la pedrera taronja i amb una temporada a la NCAA, s’incorpora al primer equip del València Basket per al pròxim curs.

Detingut a Paterna un jove per deu robatoris violents a València i Múrcia

La Policia Nacional ha detingut a Paterna un jove de 20 anys acusat de deu robatoris amb violència i altres delictes comesos a diverses localitats de València i a Cartagena.