Jorge, el principal sospitós de la desaparició de Marta Calvo, podria haver fugit del país

MARTA CALVO

Jorge, el principal sospitós de la desaparició de Marta Calvo, podria haver fugit del país | FACEBOOK – MARTA CALVO

La Guàrdia Civil tem que Jorge, el principal sospitós de la desaparició de Marta Calvo, haja pogut fugir del país, segons ha avançat ‘Levante-EMV’. El colombià de 35 anys va tindre uns dies de marge des de què la mare de la desapareguda va acudir a sa casa preguntant per ella fins que la Guàrdia Civil anà a buscar-lo, en considerar-lo el principal sospitós del cas.

 

La mare de Marta, en vore que la seua filla no donava senyals de vida i no es connectava a WhatsApp des del 7 de novembre a les 5.55 hores, dos dies després, va decidir anar a l’última ubicació que la seua filla li va enviar al mòbil. És una cosa que solia fer quan quedava amb algun desconegut o algú a qui acabava de conéixer feia poc.

 

La pista estava en Manuel, en la Ribera Alta (València), a uns 100 quilòmetres del poble a on viu la família, Albalat dels Tarongers, en el Camp de Morvedre. Però Jorge li va dir que no coneixia a cap xica que es diguera Marta. Els veïns tampoc havien vist a la seua filla, pel que va decidir posar la denúncia.

 

Jorge va tindre uns dies de marge per a poder organitzar la fugida

Des d’eixe moment fins que la Guàrdia Civil va considerar a Jorge el principal sospitós de la desaparició de Marta, van passar alguns dies, temps suficient per a organitzar la seua possible fugida del país. Primer, va netejar tota la casa, arribant a desinfectar-la amb productes abrasius; després, li demanà a un amic que es desfera del seu cotxe perquè havia tingut un problema i la Guàrdia Civil l’estava buscant, tal com va afirmar el mateix amic després de què els investigadors el localitzaren amb el cotxe de Jorge, a punt de destrossar-lo.

 

Ara, els investigadors creuen que Jorge hauria pogut fugir en un vehicle prestat per algun familiar, amic o conegut, o que una altra persona l’haguera ajudat a eixir del país, tot i que en territori de la Unió Europea. Una conclusió a la que els agents han arribat després de rastrejar les vies d’eixida convencionals del país.

 

Més inspeccions este dijous

Els registres i les batudes continuaran este dijous en la localitat de Manuel, a on se li va perdre la pista a Marta, i en els seus voltants. Ahir, dimecres, agents de l’Equip Central d’Inspeccions Oculars (ECIO) del Servici Central de Criminalística de la Guàrdia Civil, desplaçats des de Madrid, inspeccionaren de nou la casa del sospitós, a on viva de lloguer des de principis d’any.

 

DESAPARICIÓ MARTA CALVO

Els agents continuen buscant a Marta per pous i coves dels voltants de Manuel | EFE

 

Criminalística continuarà hui la inspecció, esta volta alçant el terra i altres elements de l’estructura amb l’objectiu de trobar alguna pista que els porte fins al parador de Marta, a més del de Jorge. Esta anàlisi més profunda es farà després de què el sospitós netejara la vivenda en profunditat, borrant qualsevol pista. 

 

Els agents també van inspeccionar ahir una casa abandonada en el mateix carrer, en el de Sant Joan Bautista, i les muntanyes del voltant, com el ‘Monte Valiente’, conegut pels veïns com la ‘muntanya pelà’. Fins i tot, gossos han buscat per pous i coves, sense, per les informacions del moment, trobar cap pista nova.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Aliou Dieng ja és a Manises per a tancar el seu fitxatge pel València CF

El migcentre malià Aliou Dieng, procedent de l’Al Ahly, ha aterrat a Manises per a passar reconeixements i convertir-se en nou jugador del València CF, amb l’objectiu de recuperar les nits europees a Mestalla.

Paterna posa en marxa els canons d’aigua per a protegir el bosc de la Vallesa davant l’onada de calor

L’Ajuntament de Paterna ha activat el sistema automatitzat de canons d’aigua del projecte Guardian per a reforçar la protecció del bosc de la Vallesa davant les altes temperatures i el risc extrem d’incendis forestals.

Aemet alerta de reventons secs per l’onada de calor a l’interior valencià

Aemet ha advertit que l’ambient extremadament càlid i sec pot generar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i de curta duració, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs amb ratxes de vent molt fortes per la calor extrema

Aemet ha avisat que la combinació de calor extrema i ambient molt sec pot provocar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i de curta duració, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs per l’extrema calor en l’interior valencià

Aemet ha avisat que l’ambient extremadament calorós i sec pot provocar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i breus, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs per l’onada de calor a l’interior valencià

Aemet ha advertit que la calor extrema i l’ambient molt sec poden provocar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i sobtades a l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs per l’onada de calor a l’interior valencià

Aemet ha avisat que la calor extrema i l’ambient molt sec poden generar reventons secs amb ràfegues de vent molt fortes, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs amb ratxes de vent molt fortes per la calor extrema

Aemet ha advertit que la combinació de calor extrema i ambient molt sec pot generar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i de curta duració, especialment en zones de l’interior de València i Castelló.