17.8 C
València
Dissabte, 31 gener, 2026

El sospitós de la desaparició de Marta Calvo li demanà a un amic que es desfera del seu cotxe

Marta Calvo

L’ECIO busca pistes en el vehicle i en la casa del sospitós | Facebook – Marta Calvo

El principal sospitós de la desaparició de Marta Calvo li demanà a un amic que es desfera del seu cotxe perquè havia tingut un greu problema, segons ha avançat ‘Levante-EMV’. És la nova informació que es coneix al voltant de la desaparició de Marta, que porta desapareguda des de fa pràcticament tres setmanes.

 

Els investigadors han pogut conéixer esta informació gràcies a que van donar amb el cotxe del sospitós molt ràpidament. La Guàrdia Civil va trobar el vehicle en una nau industrial, en mans d’un amic del sospitós, qui va afirmar que el sospitós li havia demanat que el netejara i es desfera d’ell.

 

Dos equips de Madrid s’han desplaçat a València

Degut a la neteja a la que ha sigut sotmés el cotxe i el seu estat, ja que està mig destrossat, s’ha desplaçat a València, des de Madrid, l’Equip Central d’Inspeccions Oculars (ECIO) del Servici Central de Criminalística de la Guàrdia Civil. L’ECIO, que compta amb més mitjans i recursos, analitzà ahir de matí el vehicle, però no es coneix si s’ha trobat alguna pista.

 

Els investigadors esperen trobar algun indici en el vehicle que els permeta incriminar al principal sospitós, un xic d’uns 35 anys, de nacionalitat colombiana i amb antecedents policials per narcotràfic, i, sobretot, que els porte al parador de Marta, la valenciana de 25 anys desapareguda en Manuel, en la Ribera Alta (València).

 

Nous registres en el domicili del sospitós

L’ECIO s’ha centrat hui dimecres en registrar de nou la casa del sospitós en Manuel, que va ser desinfectada per ell mateix abans de pegar a fugir un dia després de la desaparició de Marta, segons ha avançat ‘Las Provincias’. Els professionals de Criminalística analitzaran la vivenda en busca de més pistes.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El PSPV ha titllat d’insult mantindre al regidor investigat per 134 multes de zona blava a Castelló

El PSPV ha criticat que l'alcaldessa mantinga en el càrrec a l'edil de Mobilitat mentres l'Audiència Provincial ha reobert la investigació per 134 multes.

L’Hospital d’Elx convertix les ressonàncies magnètiques pediàtriques en una missió espacial

L'Hospital General Universitari d'Elx ha posat en marxa una iniciativa per a humanitzar les ressonàncies magnètiques pediàtriques amb un carnet d'astronauta i ambientació espacial. La mesura busca reduir por i nervis, especialment en proves amb sedació, i evita derivacions a altres centres.

El PPCV exigix al Govern que protegisca l’agricultura valenciana davant la competència deslleial que podria provocar l’acord UE-Mercosur

El grup popular en Les Corts ha registrat una Proposició No de Llei per a reclamar més controls, reciprocitat fitosanitària i salvaguardes automàtiques. La iniciativa alerta de caigudes de preus i increments d'importacions vinculats al pacte UE-Mercosur.

Els bombers de Castelló han realitzat 48 servicis pel vent a la província

El Consorci Provincial de Bombers de Castelló ha intervingut en 48 actuacions pel temporal de vent, amb retirada d'arbres i sanejament de façanes. Onda ha concentrat més avisos i no s'han registrat ferits.

El València Basket obri la segona volta en el Roig Arena davant un Hiopos Lleida en ratxa

L'equip taronja inicia la segona volta de la Lliga Endesa a casa enfront d'un Hiopos Lleida que arriba llançat, després de quatre triomfs en cinc partits.

Corberán va assegurar que la necessitat de resultats continua sent alta

El tècnic del València va assegurar que, malgrat les dos victòries davant Getafe i Espanyol, l'exigència no va afluixar abans del dol davant el Betis en la Cartoixa. Va analitzar al rival com un equip de possessió perillós al contraatac i va sostindre que només pensa en el pròxim partit.

Punts vitals i el morb per Guido Rodríguez en La Cartoixa

Tres punts clau en La Cartoixa enfrontaran a un Betis amb baixes i calendari exigent i a un València en ratxa, amb el morb del retorn de Guido Rodríguez davant el seu exequipo.

Bernabé insta el PP a intervindre el mercat immobiliari i rebutja els privilegis en vivenda

Pilar Bernabé ha reclamat al PP que use les ferramentes legals per a intervindre el mercat immobiliari i ha criticat adjudicacions i projectes urbanístics que, al seu juí, fomenten privilegis. També ha assenyalat a la Generalitat i a l'Ajuntament de València per no reforçar la vivenda pública.