15.2 C
València
Dimarts, 27 gener, 2026

La mare de Marta Calvo arribà a parlar amb el principal sospitós de la seua desaparició

Marta Calvo

Marta estava molt unida amb sa mare i sempre li deia a on estava | FACEBOOK

Marta Calvo, de 25 anys, porta desapareguda des de la matinada del passat 7 de novembre i, de moment, no hi ha ni rastre de la xica. Ahir mateix, un grup d’agents de la Secció d’Homicidis, Segrests i Extorsions de la Unitat Central Operativa (UCO) de la Guàrdia Civil es desplaçava a València per a donar suport en la investigació.

 

També ahir es va conéixer que el xic amb qui va quedar Marta podria no ser un desconegut i és que la Policia està buscant ara a un xic que vivia en Manuel des del passat mes de març. A més, un familiar de la jove desapareguda ha afirmat a ‘Las Provincias’ que «l’home que estan buscant va conéixer a Marta en una discoteca i no per Internet com s’ha publicat».

 

El dia que se li va perdre la pista a Marta, sa mare havia rebut un missatge de WhatsApp, a on la xica l’informava de la seua ubicació, una cosa que feia habitualment. Un amic de la família afirma que «estan molt unides» mare i filla i que la jove sempre li deia a on estava o li enviava la seua ubicació per a que sa mare no es preocupara.

 

La mare anà a la ubicació que li envià la seua filla per WhatsApp

Però en el moment en què Marta va deixar de donar senyals de vida, sa mare es va preocupar molt, pel que va acudir a la ubicació que li indicava l’últim missatge de la seua filla. La dona començà a preguntar als veïns si havien vist a la seua filla i, fins i tot, arribà a parlar amb l’ara principal sospitós de la seua desaparició, qui li va dir que no coneixia a cap xica que es diguera Marta. Va ser en eixe moment quan la mare va decidir denunciar la desaparició de la seua filla.

 

Marta Calvo

Marta li va enviar la seua última ubicació a sa mare per WhatsApp | FACEBOOK

 

La Guàrdia Civil ha organitzat diferents batudes amb gossos i un helicòpter per la localitat en la que va desaparéixer, Manuel, en la Ribera Alta, i els seus voltants. A més, els investigadors també han registrat la casa del principal sospitós, que no se sap a on està des de fa uns dies.

 

El sospitós és castany, amb ulleres i barba

Els veïns del xic afirmen que és castany, amb ulleres, barba i d’uns 35 anys, però que no havien reparat molt en ell, ja que no cridava massa l’atenció. Feia una vida normal, sense muntar festes ni molestar a ningú i estava poc en casa. Només sabien que estava en el pis quan veien la llum encesa. Ara fa uns dies que no veuen les llums enceses, especialment des de què la Guàrdia Civil ha precintat la vivenda i la propaganda es va amuntonant en la bústia.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

La música en directe es va consolidar en 2024 en la Comunitat Valenciana malgrat el fre de la dana

La música en directe es va consolidar en 2024 en la Comunitat Valenciana amb 6.081 concerts, més de tres milions d'assistents i 108,5 milions de recaptació. La dana de finals d'octubre va restar dinamisme en els dos últims mesos de l'any.

La Generalitat impulsa un grup de treball per a reforçar la seguretat dels unflables

Emergències i Interior ha acordat amb el sector crear un grup de treball per a actualitzar la normativa d'unflables. La proposta inclou un operador qualificat amb formació per a supervisar muntatge, ús i desmuntatge.

Més de 30 mitjans d’AMDComVal acudeixen a FITUR per a difondre l’oferta turística de la Comunitat Valenciana

Enguany, el pavelló de la Comunitat Valenciana a FITUR ha tancat amb un total de més de 206.000 visites, de les quals més de 100.000 es van registrar durant el cap de setmana.

La jutgessa de la DANA cita a tres escortes de Mazón com a testimonis el 9 de febrer

La jutgessa del cas sobre la gestió de la DANA ha anomenat a tres escortes de Carlos Mazón per a declarar el 9 de febrer i encadena noves testificals al març. L'objectiu és aclarir crides i decisions durant la vesprada del 29 d'octubre de 2024.

El porter de l’edifici del canonge assassinat declara que l’entrada de xics era freqüent

Arranca el juí amb jurat per l'assassinat del canonge emèrit a València amb la declaració del porter de l'edifici. La Fiscalia apunta a coautoria i la defensa ho nega.

Pérez Llorca ha defés que protegir les senyes d’identitat no exclou i ha anomenat al diàleg

El president ha sostingut que reforçar les senyes d'identitat valencianes no implica excloure a ningú i ha reclamat acords per a aprovar la futura llei. Després de reunir-se amb les diputacions, ha detallat mesures en cultura, llengua, sanitat, aigua i atenció mental.

L’argentí Guido Rodríguez fitxa pel València

Guido Rodríguez arriba al València procedent del West Ham després d'un acord entre clubs. El club no precisa la duració del vincle i el jugador torna a LaLiga.

Els gestors de l’asil d’Aspe neguen apropiació indeguda i admeten que no va haver-hi comptabilitat

Dos responsables de l'asil d'Aspe han negat haver-se apropiat de fons i han assegurat que la residència mai va tindre comptabilitat formal. La Fiscalia els atribuïx administració deslleial, apropiació indeguda i estafa per un forat de 2,15 milions i demana 13 i 8 anys de presó.