9.3 C
València
Dimecres, 21 gener, 2026

La mare de Marta Calvo arribà a parlar amb el principal sospitós de la seua desaparició

Marta Calvo

Marta estava molt unida amb sa mare i sempre li deia a on estava | FACEBOOK

Marta Calvo, de 25 anys, porta desapareguda des de la matinada del passat 7 de novembre i, de moment, no hi ha ni rastre de la xica. Ahir mateix, un grup d’agents de la Secció d’Homicidis, Segrests i Extorsions de la Unitat Central Operativa (UCO) de la Guàrdia Civil es desplaçava a València per a donar suport en la investigació.

 

També ahir es va conéixer que el xic amb qui va quedar Marta podria no ser un desconegut i és que la Policia està buscant ara a un xic que vivia en Manuel des del passat mes de març. A més, un familiar de la jove desapareguda ha afirmat a ‘Las Provincias’ que «l’home que estan buscant va conéixer a Marta en una discoteca i no per Internet com s’ha publicat».

 

El dia que se li va perdre la pista a Marta, sa mare havia rebut un missatge de WhatsApp, a on la xica l’informava de la seua ubicació, una cosa que feia habitualment. Un amic de la família afirma que «estan molt unides» mare i filla i que la jove sempre li deia a on estava o li enviava la seua ubicació per a que sa mare no es preocupara.

 

La mare anà a la ubicació que li envià la seua filla per WhatsApp

Però en el moment en què Marta va deixar de donar senyals de vida, sa mare es va preocupar molt, pel que va acudir a la ubicació que li indicava l’últim missatge de la seua filla. La dona començà a preguntar als veïns si havien vist a la seua filla i, fins i tot, arribà a parlar amb l’ara principal sospitós de la seua desaparició, qui li va dir que no coneixia a cap xica que es diguera Marta. Va ser en eixe moment quan la mare va decidir denunciar la desaparició de la seua filla.

 

Marta Calvo

Marta li va enviar la seua última ubicació a sa mare per WhatsApp | FACEBOOK

 

La Guàrdia Civil ha organitzat diferents batudes amb gossos i un helicòpter per la localitat en la que va desaparéixer, Manuel, en la Ribera Alta, i els seus voltants. A més, els investigadors també han registrat la casa del principal sospitós, que no se sap a on està des de fa uns dies.

 

El sospitós és castany, amb ulleres i barba

Els veïns del xic afirmen que és castany, amb ulleres, barba i d’uns 35 anys, però que no havien reparat molt en ell, ja que no cridava massa l’atenció. Feia una vida normal, sense muntar festes ni molestar a ningú i estava poc en casa. Només sabien que estava en el pis quan veien la llum encesa. Ara fa uns dies que no veuen les llums enceses, especialment des de què la Guàrdia Civil ha precintat la vivenda i la propaganda es va amuntonant en la bústia.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

98-84: la defensa del València Basket sotmet al París i decidix el dol d’anotadors

La muralla taronja es va imposar a un dels atacs més productius del torneig i va tancar el triomf per 98-84. Taylor va sumar 28 punts i Pedro Martínez va firmar un rècord.

Arnau Tenas recupera la titularitat en un Vila-real amb rotacions davant l’Ajax

Arnau Tenas recupera la porteria este dimarts en la Champions davant l'Ajax; només repetixen Renato Veiga, Comesaña i Moleiro. Marcelino ha apostat per un onze amb canvis en totes les línies.

L’accident ferroviari d’Adamuz eleva a 42 les víctimes mortals després de recuperar els últims cossos

Els forenses han completat les autòpsies de 38 víctimes i 37 persones continuen hospitalitzades, nou d’elles a l’UCI

Aemet advertix que la vesprada i nit concentren el pitjor del temporal marítim en la Comunitat Valenciana

Aemet ha assenyalat que el tram més advers del temporal marítim arribarà esta vesprada i es prolongarà fins al final del dimarts, amb ones de fins a 4 metres. El dimecres s'espera que amaine, encara que seguiran els avisos i persistiran afectacions en trams exposats del litoral.

El temporal esfondra una terrassa a la platja de Tavernes i obliga a desallotjar un edifici

El fort onatge ha arrossegat sediments en els fonaments de l'edifici Neptú i ha provocat el col·lapse de la terrassa d'un primer pis. La Policia Local ha desallotjat als ocupants i ha acordonat la zona mentres tècnics revisen l'estructura i els immobles confrontants.

LaLiga denuncia càntics ofensius: ‘Ayoze és una rata’ i insults a Hugo Duro

LaLiga va incloure en la seua denúncia de la jornada 20 diversos càntics i insults en Betis-Vila-real, Getafe-València i Espanyol-Girona. També va arreplegar llançaments d'objectes.

Aemet advertix: la vesprada i la nit seran el tram més advers del temporal marítim

Aemet ha assenyalat ones significatives de 4 metres i que el pitjor tram de l'episodi es concentra entre la vesprada i la nit. El dimecres s'espera un descens progressiu amb avisos encara actius.

La grip cau un 27% en la Comunitat Valenciana i els casos greus disminuïxen

La incidència de la grip baixa a 88,3 per 100.000 en la Comunitat Valenciana, un 27% menys que la setmana prèvia. Les IRA totals es mantenen quasi estables; covid puja a 6 sense casos greus i el VRS cedix lleument.