La mare de Marta Calvo arribà a parlar amb el principal sospitós de la seua desaparició

Marta Calvo

Marta estava molt unida amb sa mare i sempre li deia a on estava | FACEBOOK

Marta Calvo, de 25 anys, porta desapareguda des de la matinada del passat 7 de novembre i, de moment, no hi ha ni rastre de la xica. Ahir mateix, un grup d’agents de la Secció d’Homicidis, Segrests i Extorsions de la Unitat Central Operativa (UCO) de la Guàrdia Civil es desplaçava a València per a donar suport en la investigació.

 

També ahir es va conéixer que el xic amb qui va quedar Marta podria no ser un desconegut i és que la Policia està buscant ara a un xic que vivia en Manuel des del passat mes de març. A més, un familiar de la jove desapareguda ha afirmat a ‘Las Provincias’ que «l’home que estan buscant va conéixer a Marta en una discoteca i no per Internet com s’ha publicat».

 

El dia que se li va perdre la pista a Marta, sa mare havia rebut un missatge de WhatsApp, a on la xica l’informava de la seua ubicació, una cosa que feia habitualment. Un amic de la família afirma que «estan molt unides» mare i filla i que la jove sempre li deia a on estava o li enviava la seua ubicació per a que sa mare no es preocupara.

 

La mare anà a la ubicació que li envià la seua filla per WhatsApp

Però en el moment en què Marta va deixar de donar senyals de vida, sa mare es va preocupar molt, pel que va acudir a la ubicació que li indicava l’últim missatge de la seua filla. La dona començà a preguntar als veïns si havien vist a la seua filla i, fins i tot, arribà a parlar amb l’ara principal sospitós de la seua desaparició, qui li va dir que no coneixia a cap xica que es diguera Marta. Va ser en eixe moment quan la mare va decidir denunciar la desaparició de la seua filla.

 

Marta Calvo

Marta li va enviar la seua última ubicació a sa mare per WhatsApp | FACEBOOK

 

La Guàrdia Civil ha organitzat diferents batudes amb gossos i un helicòpter per la localitat en la que va desaparéixer, Manuel, en la Ribera Alta, i els seus voltants. A més, els investigadors també han registrat la casa del principal sospitós, que no se sap a on està des de fa uns dies.

 

El sospitós és castany, amb ulleres i barba

Els veïns del xic afirmen que és castany, amb ulleres, barba i d’uns 35 anys, però que no havien reparat molt en ell, ja que no cridava massa l’atenció. Feia una vida normal, sense muntar festes ni molestar a ningú i estava poc en casa. Només sabien que estava en el pis quan veien la llum encesa. Ara fa uns dies que no veuen les llums enceses, especialment des de què la Guàrdia Civil ha precintat la vivenda i la propaganda es va amuntonant en la bústia.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

La UE finança amb 111.000 euros la restauració de la muralla del castell de Cullera danyada per la dana

Cullera rebrà 111.319 euros del Fons de Solidaritat de la Unió Europea per a sufragar la restauració de la muralla i una torre del castell danyades per la dana d'octubre de 2024.

Detingut un home per estafar fins a 60.000 euros a un ancià mitjançant extraccions bancàries a Turís

La Guàrdia Civil ha detingut a un home de 45 anys acusat d'estafar entre 50.000 i 60.000 euros a un ancià de 89 anys a Turís mitjançant unes 80 extraccions bancàries no autoritzades.

Els pagaments en efectiu del PSOE i les gestions de l’entorn de Montero marquen el juí a Ábalos

L'octava jornada del juí a José Luis Ábalos se centra en el sistema de pagaments en efectiu del PSOE i en les gestions atribuïdes a l'entorn de María Jesús Montero en la trama de contractes de màscares.

Les temperatures pugen en la Comunitat Valenciana en una jornada estable amb possibles pluges a l’interior

La Comunitat Valenciana viurà este dimecres un temps estable i predomini de cels poc nuvolosos, amb temperatures a l'alça i risc de ruixats i alguna tempesta a l'interior abans d'un descens tèrmic a partir del dijous.

Mallorca i València es frenen a Son Moix amb un empat que fa gust de poc

Mallorca i València van empatar 1-1 a Son Moix, en un dol directe per la permanència on els locals van desaprofitar diverses ocasions clares i van acabar cedint un punt que no satisfà a cap.

Carlos Corberán lamenta el criteri arbitral pel possible penal a Gayà al Mallorca-València

Carlos Corberán considera que l'acció sobre Gayà en l'última jugada del Mallorca-València deixa un criteri arbitral confús, encara que destaca el punt reeixit per la resiliència de l'equip.

El València Basket se cita amb el Panathinaikos en els quarts de l’Eurolliga

El València Basket, segon en la fase regular de l'Eurolliga, s'enfrontarà al Panathinaikos en una sèrie al millor de cinc partits amb avantatge de camp en el Roig Arena.

Pepelu reivindica el valor de l’empat del València a Mallorca

Pepelu subratlla la importància de l'empat del València davant el Mallorca en plena lluita per la permanència i admet errors defensius després del descans i a pilota parada.