14 C
València
Dilluns, 12 gener, 2026

La mare de Marta Calvo arribà a parlar amb el principal sospitós de la seua desaparició

Marta Calvo

Marta estava molt unida amb sa mare i sempre li deia a on estava | FACEBOOK

Marta Calvo, de 25 anys, porta desapareguda des de la matinada del passat 7 de novembre i, de moment, no hi ha ni rastre de la xica. Ahir mateix, un grup d’agents de la Secció d’Homicidis, Segrests i Extorsions de la Unitat Central Operativa (UCO) de la Guàrdia Civil es desplaçava a València per a donar suport en la investigació.

 

També ahir es va conéixer que el xic amb qui va quedar Marta podria no ser un desconegut i és que la Policia està buscant ara a un xic que vivia en Manuel des del passat mes de març. A més, un familiar de la jove desapareguda ha afirmat a ‘Las Provincias’ que «l’home que estan buscant va conéixer a Marta en una discoteca i no per Internet com s’ha publicat».

 

El dia que se li va perdre la pista a Marta, sa mare havia rebut un missatge de WhatsApp, a on la xica l’informava de la seua ubicació, una cosa que feia habitualment. Un amic de la família afirma que «estan molt unides» mare i filla i que la jove sempre li deia a on estava o li enviava la seua ubicació per a que sa mare no es preocupara.

 

La mare anà a la ubicació que li envià la seua filla per WhatsApp

Però en el moment en què Marta va deixar de donar senyals de vida, sa mare es va preocupar molt, pel que va acudir a la ubicació que li indicava l’últim missatge de la seua filla. La dona començà a preguntar als veïns si havien vist a la seua filla i, fins i tot, arribà a parlar amb l’ara principal sospitós de la seua desaparició, qui li va dir que no coneixia a cap xica que es diguera Marta. Va ser en eixe moment quan la mare va decidir denunciar la desaparició de la seua filla.

 

Marta Calvo

Marta li va enviar la seua última ubicació a sa mare per WhatsApp | FACEBOOK

 

La Guàrdia Civil ha organitzat diferents batudes amb gossos i un helicòpter per la localitat en la que va desaparéixer, Manuel, en la Ribera Alta, i els seus voltants. A més, els investigadors també han registrat la casa del principal sospitós, que no se sap a on està des de fa uns dies.

 

El sospitós és castany, amb ulleres i barba

Els veïns del xic afirmen que és castany, amb ulleres, barba i d’uns 35 anys, però que no havien reparat molt en ell, ja que no cridava massa l’atenció. Feia una vida normal, sense muntar festes ni molestar a ningú i estava poc en casa. Només sabien que estava en el pis quan veien la llum encesa. Ara fa uns dies que no veuen les llums enceses, especialment des de què la Guàrdia Civil ha precintat la vivenda i la propaganda es va amuntonant en la bústia.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

10 detinguts per una estafa de 86.350 euros amb falses inversions en una multinacional

Deu persones han sigut detingudes en set províncies per una estafa que va captar 86.350 euros mitjançant suposades inversions en una gran energètica. La víctima va aportar estalvis i préstecs sota pressió.

Tosha Schareina, quart en l’etapa i més lluny del podi del Dakar en motos

Tosha Schareina va acabar quart en l'octava etapa del Dakar, a 9.47 de Luciano Benavides, i és quart de la general a 20.13 del nou líder. Benavides va guanyar per segona jornada seguida i va prendre el comandament per 10 segons sobre Daniel Sanders.

Salomé Pradas s’acosta a les víctimes de la DANA després de l’acarament i assegura haver-lo aportat tot

Després d'un acarament amb José Manuel Cuenca, Salomé Pradas s'ha acostat a les víctimes de la DANA i ha defés que ho ha aportat tot. Les famílies han exigit veritat i responsabilitats.

Pradas diu que es va sentir persuadida des de Presidència per a no confinar durant la dana

Pradas ha declarat que es va sentir persuadida des de Presidència per a no ordenar el confinament durant la dana. Cuenca ho ha negat en un acarament marcat per protestes.

El PP afirma que li agradaria un acarament entre Pilar Bernabé i Miguel Polo per la dana

La portaveu adjunta del PP en Les Corts, Laura Chuliá, va demanar un acarament entre Pilar Bernabé i Miguel Polo per a aclarir la gestió de la dana. També va defendre que José Manuel Cuenca retornara el seu mòbil 'reinicialitzat' i va retraure que els dos responsables només es connectaren al Cecopi i rebutjaren acudir a la comissió d'investigació.

L’Hèrcules tanca una primera volta irregular i queda lluny de l’ascens

El 1-1 a Múrcia va tancar una primera volta de vaivens per a l'Hèrcules: nové amb 26 punts, a 4 del playoff i a 12 del líder, malgrat l'impuls de Company.

El Llevant de Luís Castro viu la seua millor ratxa del curs

Luís Castro ha sumat quatre punts en dos partits i ha enllaçat tres jornades sense perdre, la millor ratxa del Llevant este curs. L'equip continua penúltim amb 14 punts, a quatre de la salvació i amb un partit menys.

Compromís sosté que l’acarament per la dana ha de ser a tres i incloure a Mazón

Compromís ha reclamat que l'acarament judicial per la gestió de la dana no es limite a Pradas i Cuenca i incloga també a Mazón. Baldoví ha criticat l'esborrament del mòbil oficial de Conca i l'aforament del expresident.