La mare de Marta Calvo arribà a parlar amb el principal sospitós de la seua desaparició

Marta Calvo

Marta estava molt unida amb sa mare i sempre li deia a on estava | FACEBOOK

Marta Calvo, de 25 anys, porta desapareguda des de la matinada del passat 7 de novembre i, de moment, no hi ha ni rastre de la xica. Ahir mateix, un grup d’agents de la Secció d’Homicidis, Segrests i Extorsions de la Unitat Central Operativa (UCO) de la Guàrdia Civil es desplaçava a València per a donar suport en la investigació.

 

També ahir es va conéixer que el xic amb qui va quedar Marta podria no ser un desconegut i és que la Policia està buscant ara a un xic que vivia en Manuel des del passat mes de març. A més, un familiar de la jove desapareguda ha afirmat a ‘Las Provincias’ que «l’home que estan buscant va conéixer a Marta en una discoteca i no per Internet com s’ha publicat».

 

El dia que se li va perdre la pista a Marta, sa mare havia rebut un missatge de WhatsApp, a on la xica l’informava de la seua ubicació, una cosa que feia habitualment. Un amic de la família afirma que «estan molt unides» mare i filla i que la jove sempre li deia a on estava o li enviava la seua ubicació per a que sa mare no es preocupara.

 

La mare anà a la ubicació que li envià la seua filla per WhatsApp

Però en el moment en què Marta va deixar de donar senyals de vida, sa mare es va preocupar molt, pel que va acudir a la ubicació que li indicava l’últim missatge de la seua filla. La dona començà a preguntar als veïns si havien vist a la seua filla i, fins i tot, arribà a parlar amb l’ara principal sospitós de la seua desaparició, qui li va dir que no coneixia a cap xica que es diguera Marta. Va ser en eixe moment quan la mare va decidir denunciar la desaparició de la seua filla.

 

Marta Calvo

Marta li va enviar la seua última ubicació a sa mare per WhatsApp | FACEBOOK

 

La Guàrdia Civil ha organitzat diferents batudes amb gossos i un helicòpter per la localitat en la que va desaparéixer, Manuel, en la Ribera Alta, i els seus voltants. A més, els investigadors també han registrat la casa del principal sospitós, que no se sap a on està des de fa uns dies.

 

El sospitós és castany, amb ulleres i barba

Els veïns del xic afirmen que és castany, amb ulleres, barba i d’uns 35 anys, però que no havien reparat molt en ell, ja que no cridava massa l’atenció. Feia una vida normal, sense muntar festes ni molestar a ningú i estava poc en casa. Només sabien que estava en el pis quan veien la llum encesa. Ara fa uns dies que no veuen les llums enceses, especialment des de què la Guàrdia Civil ha precintat la vivenda i la propaganda es va amuntonant en la bústia.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El València Basket es juga la segona plaça de la Lliga Endesa en el Palau

El València Basket visita al Barcelona en un dol ajornat que tanca la fase regular de la Lliga Endesa i en el qual es juga ser segon o caure fins a la quinta posició abans dels playoff.

El 91% del professorat valencià rebutja la proposta d’Educació i recolza seguir la vaga

Un 91% del professorat no universitari de l'educació pública valenciana rebutja l'última proposta de la Conselleria d'Educació i un 80% aposta per mantindre la vaga indefinida. La consulta sindical, amb més de 30.000 vots, també definix el format preferit de les pròximes mobilitzacions.

Dos persones rescatades il·leses després de l’accident d’un hidroavió enfront de Sagunt

Dos ocupants d'un hidroavió en vol de pràctiques han sigut rescatats il·lesos enfront de la costa de Sagunt després de patir una fallada mecànica que va impedir l'enlairament.

València i Castelló encadenen la seua segona nit tropical amb mínimes de fins a 20,8 graus

València i Castelló han viscut la seua segona nit tropical consecutiva, amb mínimes que no han baixat dels 20 graus a causa d'una mar Balear excepcionalment càlida per a finals de maig.

Sis noves rutes de cicloturisme per a reactivar els pobles més xicotets de la Ruta 99

La Generalitat impulsa sis rutes cicloturistas en la Ruta 99 per a reforçar el turisme d'interior i combatre la despoblació en els municipis de menys de 100 habitants.

Agricultura reforça les ajudes a la cirera d’Alacant per a assegurar el futur del cultiu

La Conselleria d'Agricultura destina prop de 418.000 euros a explotacions de cirera de regadiu a Alacant i supera el milió en ajudes al secà, al mateix temps que impulsa el relleu generacional amb quasi 550 suports a jóvens agricultors.

Tancament total del pas inferior de Pérez Galdós a València durant tres dies per les obres

El túnel de Pérez Galdós romandrà tancat al trànsit de l'1 al 3 de juny per a connectar un col·lector dins de les obres de reurbanització i renaturalització de l'eix Pérez Galdós-Giorgeta.

Bernabé ressalta la labor humanitària de la Policia Nacional en la carrera solidària Ruta 091

La carrera solidària Ruta 091 reunix 2.000 corredors a València per a fer costat a FEVADIS i visibilitzar el caràcter humanitari i la vocació de servici de la Policia Nacional.