El principal sospitós de la desaparició de Marta Calvo desinfectà sa casa i s’esfumà

Marta Calvo porta desapareguda des del passat 7 de novembre, després de quedar en la localitat valenciana de Manuel, en la Ribera Alta, amb un xic que acabava de conéixer, ara desaparegut i considerat el primer sospitós de la desaparició de la xica de 25 anys.

 

Les últimes informacions al voltant de la investigació, avançades pel programa ‘Espejo Público’ d’Atena 3, afirmen que el principal sospitós del cas va netejar sa casa amb desinfectant i s’esfumà, trobant-se ara en parador desconegut. La vivenda del xic, d’uns 35 anys i nacionalitat colombiana, està precintada per la Guàrdia Civil des de fa uns dies.

 

Criminalística busca pistes en el cotxe del principal sospitós de la desaparició

D’altra banda, els investigadors també fa dies que han localitzat el cotxe del principal sospitós, que té antecedents policials, en un municipi costaner de la província de València. Els agents esperen poder trobar qualsevol rastre o pista que els puga portar fins al parador de Marta. 

 

La jove, que ara duria el monyo castany, segons la informació publicada per l’Associació SOS Desapareguts, vivia en Albalat dels Tarongers, en el Camp de Morvedre (València), i desaparegué fa pràcticament tres setmanes en la xicoteta localitat de Manuel, a 100 quilòmetres de distància. 

 

En la investigació en la que estan treballant el grup d’Homicidis de la Guàrdia Civil de València i de la Unitat Central Operativa (UCO), estos últims desplaçats des de Madrid, s’ha unit ara l’Equip Central d’Inspeccions Oculars (ECIO) del Servici Central de Criminalística de la Guàrdia Civil, també de Madrid. L’ECIO és el que s’està encarregant ara, principalment, d’inspeccionar el vehicle del principal sospitós. 

 

També pots llegir…

 

Últimes notícies

Un banc de meduses obliga a alçar la bandera groga a la platja de la Goleta de Tavernes

Un banc de meduses ha causat picadures a diversos participants d’un triatló a la platja de la Goleta de Tavernes de la Valldigna i ha obligat a hissar la bandera groga i l’avís específic de meduses mentre es revisa tot el litoral del municipi.

Un banc de meduses obliga a extremar les precaucions a la platja de la Goleta

Un banc de meduses ha causat picadures a diversos participants d’un triatló a la platja de la Goleta, a Tavernes de la Valldigna, i ha obligat a hissar bandera groga i avís específic de meduses.

Castelló neteja més de 115 solars municipals i privats en la campanya 2025-2026

L'Ajuntament de Castelló ha impulsat la limpiesa de més de 115 solars municipals i privats entre 2025 i 2026, exigint als propietaris que complisquen amb el manteniment obligatori dels seus terrenys.

Europa reforça la lluita contra les noves plagues agràries amb un projecte liderat també per l’IVIA

L’Institut Valencià d’Investigacions Agràries participa en PhytoPRISM, un projecte europeu de 6 milions d’euros que vol millorar la defensa dels cultius davant noves plagues i patògens, amb especial impacte en sectors clau com els cítrics valencians.

Un veí de Sevilla perd 15.000 euros en una estafa d’inversió per internet destapada des d’Altea

La CiberComandancia de la Guardia Civil i l’Àrea d’Investigació del Post Principal d’Altea han aclarit una estafa d’inversió en línia en què un veí de Sevilla ha perdut 15.000 euros.

El calcer valencià exhibix el seu lideratge a la fira Expo Riva Schuh d’Itàlia

La consellera Marián Cano ha visitat la fira Expo Riva Schuh & Garda Bags, on el 70 % de les marques espanyoles són valencianes i majoritàriament d’Elx, i ha ressaltat el paper punter del sector del calcer de la Comunitat Valenciana en els mercats internacionals.

Mafalda Cardenal deixa arrere el desamor: ara compon des de la felicitat

La cantant alacantina Mafalda Cardenal admet que ja no pot escriure des del desamor, celebra una nova etapa vital i artística marcada per lamor i repassa el boom de Tu fan i els seus somnis de col·laboració.

Sis motoristes detinguts a Torrent per conducció temerària en grup a l’A-7

La Guàrdia Civil ha detingut sis motoristes, dos menors, que circulaven de forma temerària en un grup d’unes 25 motocicletes per l’A-7 a l’altura de Torrent i la CV-35, i investiga possibles nous implicats.