El principal sospitós de la desaparició de Marta Calvo desinfectà sa casa i s’esfumà

Marta Calvo porta desapareguda des del passat 7 de novembre, després de quedar en la localitat valenciana de Manuel, en la Ribera Alta, amb un xic que acabava de conéixer, ara desaparegut i considerat el primer sospitós de la desaparició de la xica de 25 anys.

 

Les últimes informacions al voltant de la investigació, avançades pel programa ‘Espejo Público’ d’Atena 3, afirmen que el principal sospitós del cas va netejar sa casa amb desinfectant i s’esfumà, trobant-se ara en parador desconegut. La vivenda del xic, d’uns 35 anys i nacionalitat colombiana, està precintada per la Guàrdia Civil des de fa uns dies.

 

Criminalística busca pistes en el cotxe del principal sospitós de la desaparició

D’altra banda, els investigadors també fa dies que han localitzat el cotxe del principal sospitós, que té antecedents policials, en un municipi costaner de la província de València. Els agents esperen poder trobar qualsevol rastre o pista que els puga portar fins al parador de Marta. 

 

La jove, que ara duria el monyo castany, segons la informació publicada per l’Associació SOS Desapareguts, vivia en Albalat dels Tarongers, en el Camp de Morvedre (València), i desaparegué fa pràcticament tres setmanes en la xicoteta localitat de Manuel, a 100 quilòmetres de distància. 

 

En la investigació en la que estan treballant el grup d’Homicidis de la Guàrdia Civil de València i de la Unitat Central Operativa (UCO), estos últims desplaçats des de Madrid, s’ha unit ara l’Equip Central d’Inspeccions Oculars (ECIO) del Servici Central de Criminalística de la Guàrdia Civil, també de Madrid. L’ECIO és el que s’està encarregant ara, principalment, d’inspeccionar el vehicle del principal sospitós. 

 

També pots llegir…

 

Últimes notícies

La responsable de la CHJ assegura que el Cecopi no va demanar dades de cabals el 29 d’octubre

La comissària d'Aigües de la CHJ declara que el Cecopi no va sol·licitar informació específica sobre els cabals del barranc de Poio durant la DANA del 29 d'octubre, malgrat l'augment extraordinari dels registres.

La jutgessa dels Naus ordena a la Policia reclamar documents a l’Ajuntament d’Alacant

La magistrada que investiga el cas de les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan ordena a la Policia Nacional acudir a l'Ajuntament d'Alacant per a requerir documentació sobre la promoció dels Naus i advertix de possibles conseqüències penals per desobediència.

Professors en vaga escenifiquen una classe a l’aire lliure a València per a denunciar les seues condicions

Un grup de docents en vaga ha recreat una classe a l'aire lliure a València per a denunciar la calor a les aules i la precarietat que, segons sostenen, afecta a l'educació pública.

Educació fixa servicis mínims del 100% en les proves d’accés a fP per la vaga docent

Educació imposa servicis mínims del 100% del professorat en les proves d'accés a fP de Grau Mitjà i Superior per a evitar que la vaga indefinida perjudique l'alumnat.

Arcadi España i Bernabé posen en valor el nou edifici de Tragsa després de la dana

El ministre d'Hisenda, Arcadi España, i la delegada del Govern, Pilar Bernabé, visiten el nou edifici de Tragsa a Paterna i destaquen el seu paper imprescindible en la recuperació després de la dana i en el suport a ajuntaments i veïns.

Vivenda exigix a la Comunitat Valenciana actuar contra 15.000 pisos turístics il·legals

El Ministeri de Vivenda reclama a la Comunitat Valenciana i a la resta d'autonomies que perseguisquen el frau de les vivendes turístiques il·legals després de l'anul·lació del registre estatal, i advertix que vigilarà de prop la seua actuació.

Arcadi España acusa a Pérez Llorca de desentendre’s de la vaga educativa indefinida

Arcadi España retrau a Juanfran Pérez Llorca que no lidere la negociació de la vaga indefinida del professorat no universitari en la Comunitat Valenciana i li insta a asseure's amb els sindicats.

Els Pressupostos de la Generalitat de 2026 aconseguixen 33.305 milions amb un augment del 3,1%

Els comptes de la Generalitat per a 2026 sumen 33.305 milions, un 3,1% més, prioritzen sanitat, educació i gasto social, i incrementen l'amortització de deute.