El principal sospitós de la desaparició de Marta Calvo desinfectà sa casa i s’esfumà

Marta Calvo porta desapareguda des del passat 7 de novembre, després de quedar en la localitat valenciana de Manuel, en la Ribera Alta, amb un xic que acabava de conéixer, ara desaparegut i considerat el primer sospitós de la desaparició de la xica de 25 anys.

 

Les últimes informacions al voltant de la investigació, avançades pel programa ‘Espejo Público’ d’Atena 3, afirmen que el principal sospitós del cas va netejar sa casa amb desinfectant i s’esfumà, trobant-se ara en parador desconegut. La vivenda del xic, d’uns 35 anys i nacionalitat colombiana, està precintada per la Guàrdia Civil des de fa uns dies.

 

Criminalística busca pistes en el cotxe del principal sospitós de la desaparició

D’altra banda, els investigadors també fa dies que han localitzat el cotxe del principal sospitós, que té antecedents policials, en un municipi costaner de la província de València. Els agents esperen poder trobar qualsevol rastre o pista que els puga portar fins al parador de Marta. 

 

La jove, que ara duria el monyo castany, segons la informació publicada per l’Associació SOS Desapareguts, vivia en Albalat dels Tarongers, en el Camp de Morvedre (València), i desaparegué fa pràcticament tres setmanes en la xicoteta localitat de Manuel, a 100 quilòmetres de distància. 

 

En la investigació en la que estan treballant el grup d’Homicidis de la Guàrdia Civil de València i de la Unitat Central Operativa (UCO), estos últims desplaçats des de Madrid, s’ha unit ara l’Equip Central d’Inspeccions Oculars (ECIO) del Servici Central de Criminalística de la Guàrdia Civil, també de Madrid. L’ECIO és el que s’està encarregant ara, principalment, d’inspeccionar el vehicle del principal sospitós. 

 

També pots llegir…

 

Últimes notícies

Sis mesos de presó per apropiar-se d’un cotxe encarregat per a la seua recollida i revendre’l

L'Audiència d'Alacant condemna a sis mesos de presó a un home que es va quedar amb un cotxe que havia d'arreplegar per a la seua propietària i el va registrar a nom d'una afí que ho va vendre a un tercer.

Educació eleva al 27,26% el seguiment de la tercera jornada de vaga docent en la Comunitat

La Conselleria d'Educació situa en el 27,26% el seguiment de la tercera jornada de vaga indefinida del professorat no universitari, mentres sindicats mantenen la pressió i acudixen a una nova taula de negociació.

Roca Rei, Morante i Manzanares encapçalen la fira de Fogueres d’Alacant 2026

La fira de Fogueres d'Alacant 2026 programa deu festejos taurins entre el 19 i el 27 de juny, amb Roca Rey, Morante de la Pobla i José María Manzanares com a grans reclams.

Importaco activa el seu pla de continuïtat després de l’incendi en la seua planta d’ametles a Castelló

Importaco manté actiu el seu pla de continuïtat després de l'incendi en la seua planta de processament d'ametles a la Vall d'Alba i garantix el subministrament als seus clients mentres treballa en la recuperació productiva.

Marciano Gómez resta importància a la denúncia del PSPV davant la Fiscalia per la circular sobre migrants

Marciano Gómez defén que la circular vigent de Sanitat facilita la regularització de migrants i minimitza la denúncia del PSPV davant la Fiscalia, que considera possible amb qualsevol document.

La Generalitat impulsa materials d’emergència accessibles per a persones amb discapacitat

La Generalitat ha presentat nous materials d'informació preventiva i d'autoprotecció davant inundacions i nevades adaptats a persones amb discapacitat, majors i col·lectius vulnerables.

Educació amplia l’oferta d’FP amb 19 nous cicles per al curs 2026-2027

La Conselleria d'Educació autoritza 70 cicles formatius i, després de desactivar 51, incrementa l'oferta de Formació Professional en 19 nous cicles adaptats al teixit productiu valencià.

Catalá obri la porta a comprar la part de la Diputació de l’antic edifici d’Hisenda a València

L'alcaldessa de València, María José Catalá, considera complexa la venda del 60% municipal de l'antic edifici d'Hisenda i es mostra oberta a negociar amb la Diputació la compra del seu 40% i un possible ús compartit de l'immoble.