El principal sospitós de la desaparició de Marta Calvo desinfectà sa casa i s’esfumà

Marta Calvo porta desapareguda des del passat 7 de novembre, després de quedar en la localitat valenciana de Manuel, en la Ribera Alta, amb un xic que acabava de conéixer, ara desaparegut i considerat el primer sospitós de la desaparició de la xica de 25 anys.

 

Les últimes informacions al voltant de la investigació, avançades pel programa ‘Espejo Público’ d’Atena 3, afirmen que el principal sospitós del cas va netejar sa casa amb desinfectant i s’esfumà, trobant-se ara en parador desconegut. La vivenda del xic, d’uns 35 anys i nacionalitat colombiana, està precintada per la Guàrdia Civil des de fa uns dies.

 

Criminalística busca pistes en el cotxe del principal sospitós de la desaparició

D’altra banda, els investigadors també fa dies que han localitzat el cotxe del principal sospitós, que té antecedents policials, en un municipi costaner de la província de València. Els agents esperen poder trobar qualsevol rastre o pista que els puga portar fins al parador de Marta. 

 

La jove, que ara duria el monyo castany, segons la informació publicada per l’Associació SOS Desapareguts, vivia en Albalat dels Tarongers, en el Camp de Morvedre (València), i desaparegué fa pràcticament tres setmanes en la xicoteta localitat de Manuel, a 100 quilòmetres de distància. 

 

En la investigació en la que estan treballant el grup d’Homicidis de la Guàrdia Civil de València i de la Unitat Central Operativa (UCO), estos últims desplaçats des de Madrid, s’ha unit ara l’Equip Central d’Inspeccions Oculars (ECIO) del Servici Central de Criminalística de la Guàrdia Civil, també de Madrid. L’ECIO és el que s’està encarregant ara, principalment, d’inspeccionar el vehicle del principal sospitós. 

 

També pots llegir…

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Montero lidera un València Basket coral per a doblegar al Riu Breogán (105-88)

València Basket s'imposa al Riu Breogán per 105-88 en el Roig Arena, en un triomf coral liderat pel dominicà Jean Montero i sustentat en la potència ofensiva local.

Mor als 78 anys Josep Piera, poeta i referent de la literatura valenciana

El poeta i narrador valencià Josep Piera, figura clau de la Generació dels 70 i autor àmpliament premiat, ha mort als 78 anys. Institucions i representants públics destaquen el seu llegat literari i el seu compromís amb la cultura valenciana.

Dos morts en la segona fase de l’operació de trànsit de Setmana Santa en la Comunitat Valenciana

La segona fase de l'operació especial de trànsit de Setmana Santa registra dos víctimes mortals a Vila-real i Calp i un alt volum de desplaçaments per carretera.

Remuntada del Celta a Mestalla per a afermar-se en llocs europeus

El Celta de Vigo remunta al València amb una espectacular segona part a Mestalla, s'aferra a la zona europea i deixa al conjunt local sense premi malgrat el doblet de Guido Rodríguez.

Les màximes freguen els 27 graus en una Jornada de Pasqua molt temperada en la Comunitat

La Comunitat Valenciana ha viscut un Diumenge de Pasqua molt temperat, amb màximes de fins a 27,5 graus en diversos municipis de l'interior i prelitoral, i valors una mica més moderats en les capitals de província.

El Celta remunta a Mestalla i consolida la seua plaça europea davant el València

El Celta de Vigo remunta al València amb una brillant segona part, s'imposa 2-3 a Mestalla i reforça la seua posició europea mentres el conjunt local deixa escapar una ocasió per a acostar-se a Europa.

Mor un ciclista de 57 anys en xocar amb un cotxe en la N-332 a Calp

Un ciclista de 57 anys ha mort després de col·lidir amb un cotxe en la N-332 al seu pas per Calp. Els servicis d'emergència van intentar reanimar-ho sense èxit.

Guido Rodríguez assumix errors després de la derrota del València davant el Celta i demana unitat

Guido Rodríguez, autor dels dos gols del València en la derrota 2-3 davant el Celta, admet errors defensius, es mostra autocrític i recalca que l'equip ha de mantindre's unit.