20.8 C
València
Dijous, 5 febrer, 2026

Detingut en València per gravar-se mantenint relacions sexuals i ensenyar el vídeo als amics

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a un xic acusat de gravar les relacions sexuals que va mantindre amb una dona i ensenyar-lo als seus amics, segons ha informat Prefectura en un comunicat.

 

El detingut, de 25 anys, està acusat d’un delicte de descobriment i revelació de secrets. Una persona que va vore el vídeo va alertar a la víctima.

 

La Policia va obrir una investigació en tindre coneixement de l’existència del vídeo, gravat pel que pareix sense el consentiment de la dona, en el que mantenia relacions sexuals amb un home i que este havia mostrat a altres persones.

 

Durant les investigacions, els agents van poder conéixer la identitat del sospitós i un testimoni va afirmar haver vist el vídeo i haver alertat sobre la seua existència a la víctima.

 

Com a conseqüència, els agents van detindre a l’home com a presumpte autor d’un delicte de descobriment i revelació de secrets. L’arrestat, amb antecedents policials, ha sigut posat en llibertat, després de prestar declaració i no sense abans ser advertit de l’obligació de comparéixer davant l’autoritat judicial quan fora requerit.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Igualtat farà seguiment del cas de transfòbia institucional denunciat en un centre de salut de Gandia

Igualtat ha pres nota i seguirà el cas d'una dona que va denunciar transfòbia institucional en un centre de salut de Gandia. L'Ajuntament tramita la queixa en Orienta.

El vent causa incidències en Rodalia València i Metrovalencia

Les ratxes de vent han provocat un tall en la C1 entre Silla i Cullera per la caiguda d'un arbre i demores en Metrovalencia per plàstics en la catenària. Part de les incidències ja s'ha resolt i es treballa per a restablir la circulació en el tram afectat.

El vent causa corts i retards en Rodalia i Metrovalencia

Les ratxes de vent en la Comunitat Valenciana han provocat incidències en el transport: interrupció entre Silla i Cullera en la C1 i retards en Metrovalencia ja resolts.

El PSPV porta a la Fiscalia l’adjudicació de vivendes públiques a Alacant i demana una comissió en Les Corts

El PSPV-PSOE ha presentat una denúncia per l'adjudicació de vivendes públiques a Alacant i sol·licitarà una comissió d'investigació en Les Corts. El partit assenyala assignacions a càrrecs, familiars i tècnics, revendes per damunt de 400.000 euros i canvis normatius que van ampliar el concepte de família vulnerable.

Morant, davant accions legals de Gómez per injúries: continuaré defenent als valencians

Diana Morant ha respost a l'anunci d'accions legals per injúries de Marciano Gómez assegurant que continuarà defenent els drets dels valencians. La líder del PSPV-PSOE exigix investigar les presumptes irregularitats vinculades a Ribera Salut i critica la falta de reacció del Consell.

La consellera d’Educació tendirà la mà als sindicats per a pactar el màxim de millores

Carmen Ortí es compromet a escoltar les organitzacions i activa una taula de negociació que arranca el 10 de febrer, amb focus en millores per al professorat.

El Govern recorrerà la Llei d’Acompanyament valenciana per retallades en drets LGTBI

El Govern ha anunciat que presentarà abans que acabe febrer un recurs contra la Llei d'Acompanyament del Consell per restringir drets LGTBI. Entitats i Diana Morant han recolzat el pas i l'han descrit com un escut per al col·lectiu

Redó alerta que el negacionismo de l’extrema dreta està alimentant la violència

La ministra d'Igualtat ha vinculat l'auge del negacionismo i del discurs d'odi amb un increment de la violència i ha assenyalat repunts a Andalusia i la Comunitat Valenciana.