Detingut en València per gravar-se mantenint relacions sexuals i ensenyar el vídeo als amics

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a un xic acusat de gravar les relacions sexuals que va mantindre amb una dona i ensenyar-lo als seus amics, segons ha informat Prefectura en un comunicat.

 

El detingut, de 25 anys, està acusat d’un delicte de descobriment i revelació de secrets. Una persona que va vore el vídeo va alertar a la víctima.

 

La Policia va obrir una investigació en tindre coneixement de l’existència del vídeo, gravat pel que pareix sense el consentiment de la dona, en el que mantenia relacions sexuals amb un home i que este havia mostrat a altres persones.

 

Durant les investigacions, els agents van poder conéixer la identitat del sospitós i un testimoni va afirmar haver vist el vídeo i haver alertat sobre la seua existència a la víctima.

 

Com a conseqüència, els agents van detindre a l’home com a presumpte autor d’un delicte de descobriment i revelació de secrets. L’arrestat, amb antecedents policials, ha sigut posat en llibertat, després de prestar declaració i no sense abans ser advertit de l’obligació de comparéixer davant l’autoritat judicial quan fora requerit.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Mor un home de 69 anys mentres es banyava a la platja de Daimús

Un home de 69 anys ha mort este diumenge a la platja de Daimús, a la Safor, després de ser rescatat de l'aigua i no superar les maniobres de reanimació practicades pel SAMU.

L’incendi de vegetació de Segart evoluciona de manera favorable i no arriba a ser forestal

Diverses dotacions del Consorci Provincial i de la Generalitat treballen esta vesprada en un incendi de vegetació a Segart, a la Calderona, que evoluciona de manera positiva i encara no s’ha convertit en incendi forestal.

Rescaten un motorista ferit d’una cuneta en un accident a Cortes de Pallás

Bombers del Consorci Provincial de València han rescatat este diumenge un motorista ferit que havia caigut al fons d’una cuneta després de xocar amb un cotxe a Cortes de Pallás. L’home ha sigut estabilitzat in situ i evacuat en helicòpter fins a l’Hospital La Fe.

Un banc de meduses obliga a alçar la bandera groga a la platja de la Goleta de Tavernes

Un banc de meduses ha causat picadures a diversos participants d’un triatló a la platja de la Goleta de Tavernes de la Valldigna i ha obligat a hissar la bandera groga i l’avís específic de meduses mentre es revisa tot el litoral del municipi.

Castelló neteja més de 115 solars municipals i privats en la campanya 2025-2026

L'Ajuntament de Castelló ha impulsat la limpiesa de més de 115 solars municipals i privats entre 2025 i 2026, exigint als propietaris que complisquen amb el manteniment obligatori dels seus terrenys.

Europa reforça la lluita contra les noves plagues agràries amb un projecte liderat també per l’IVIA

L’Institut Valencià d’Investigacions Agràries participa en PhytoPRISM, un projecte europeu de 6 milions d’euros que vol millorar la defensa dels cultius davant noves plagues i patògens, amb especial impacte en sectors clau com els cítrics valencians.

Un veí de Sevilla perd 15.000 euros en una estafa d’inversió per internet destapada des d’Altea

La CiberComandancia de la Guardia Civil i l’Àrea d’Investigació del Post Principal d’Altea han aclarit una estafa d’inversió en línia en què un veí de Sevilla ha perdut 15.000 euros.

El calcer valencià exhibix el seu lideratge a la fira Expo Riva Schuh d’Itàlia

La consellera Marián Cano ha visitat la fira Expo Riva Schuh & Garda Bags, on el 70 % de les marques espanyoles són valencianes i majoritàriament d’Elx, i ha ressaltat el paper punter del sector del calcer de la Comunitat Valenciana en els mercats internacionals.