Detingut en València per gravar-se mantenint relacions sexuals i ensenyar el vídeo als amics

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a un xic acusat de gravar les relacions sexuals que va mantindre amb una dona i ensenyar-lo als seus amics, segons ha informat Prefectura en un comunicat.

 

El detingut, de 25 anys, està acusat d’un delicte de descobriment i revelació de secrets. Una persona que va vore el vídeo va alertar a la víctima.

 

La Policia va obrir una investigació en tindre coneixement de l’existència del vídeo, gravat pel que pareix sense el consentiment de la dona, en el que mantenia relacions sexuals amb un home i que este havia mostrat a altres persones.

 

Durant les investigacions, els agents van poder conéixer la identitat del sospitós i un testimoni va afirmar haver vist el vídeo i haver alertat sobre la seua existència a la víctima.

 

Com a conseqüència, els agents van detindre a l’home com a presumpte autor d’un delicte de descobriment i revelació de secrets. L’arrestat, amb antecedents policials, ha sigut posat en llibertat, després de prestar declaració i no sense abans ser advertit de l’obligació de comparéixer davant l’autoritat judicial quan fora requerit.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El nou Passeig de la Mar de Torrevieja crea 400 llocs de faena i renova tot el front portuari

El nou espai d’oci Passeig de la Mar de Torrevieja ha suposat una inversio de mes de 100 milions, transforma el port i preveu 400 llocs de faena directes. El Consell destaca la col·laboracio publicoprivada i altres projectes en marxa al municipi.

Elx suspén el concert de Beret després de la seua detenció per una agressió sexual

L’Ajuntament d’Elx ha suspés el concert de Beret previst per al 10 d’agost dins de Nits de Festa, després que el cantant haja sigut detingut a Sevilla com a presumpte autor d’una agressió sexual el passat mes d’abril.

Un ninot gegant de Nino Bravo presidirà la falla municipal de València en 2027

La falla municipal de la plaça de l'Ajuntament de València per a les Falles de 2027 tindrà com a figura central un ninot gegant de Nino Bravo de 20 metres, sota el lema 'Vuelvo a mi tierra' i amb materials 100 % ecològics.

La Comunitat Valenciana rebrà 798 milions del Pla Estatal d’Habitatge fins a 2030

El Pla Estatal d’Habitatge 2026-2030 distribuirà 7.000 milions entre autonomies, dels quals 798 milions es destinaran a la Comunitat Valenciana fins a 2030.

Cinc joves detinguts per insults i agressions homòfobes a hòmens al llit del Túria

La Policia Nacional ha detingut cinc joves, dos d’ells menors, per presumptes delictes d’odi i robatori amb violencia i intimidacio contra diversos hòmens al llit del Túria, als quals insultaven i intentaven furtar pel fet de ser homosexuals.

Els missatges per confinar als pisos més alts es van arribar a plantejar a les 19.25 hores pel risc a Forata

Ignacio Grande va informar Susana Camarero que el Cecopi valorava a les 19.25 hores enviar missatges als mòbils perquè la població es confinara als pisos més alts davant el risc sobre la presa de Forata i l impacte en municipis com Montroy i Real de Montroy.

L’últim dia de vaga indefinida del professorat només suma un seguiment del 5,98 %

L’última jornada de la vaga indefinida del professorat de l’ensenyament públic no universitari en la Comunitat Valenciana ha tancat amb un seguiment del 5,98 %, amb més suport en la província de València que en Castelló i Alacant.

Un cotxe en flames col·lapsa l’AP-7 a la Vila Joiosa en sentit València

L’incendi d’un vehicle en l’AP-7 a l’altura de la Vila Joiosa ha provocat llargues retencions en sentit València, tot i que no s’han registrat danys personals.