Dos menors detinguts per gravar a un company de classe canviant-se de roba i difondre el vídeo en València

El menor estava patint insults i vexacions | Wikimedia Commons

Dos menors, de 14 i 15 anys, han sigut detinguts per la Policia Nacional en una localitat de la província de València per humiliar a un company de classe. Pel que pareix, els dos menors haurien insultat a la víctima i l’haurien gravat mentres es canviava de roba, alhora que es reien, per a, més tard, difondre el vídeo.

 

Les investigacions es van iniciar quan els agents van tindre coneixement de què un xic, de 14 anys, estava patint insults i vexacions per part d’altres menors, pel que pareix, després de difondre un vídeo de la víctima, segons han explicat les forces de seguretat en un comunicat.

 

Els detinguts, presumptament, havien gravat al menor sense el seu consentiment quan es canviava de roba i, posteriorment, havien difós les imàtgens entre altres companys de classe, incitant a que el continuaren difonent entre més gent per a riure’s d’ell.

 

Finalment, i després d’algunes gestions, els agents van identificar als dos sospitosos, que van ser detinguts com a presumptes autors del delicte contra la integritat moral i un d’ells per revelació de secrets. Tot i això, els dos menors han quedat en llibertat, després de ser escoltats en declaració, segons va decretar la Fiscalia de Menors.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Generalitat arranca les obres de la nova depuradora de Parc Sagunt II

La Generalitat ha iniciat els treballs de desbrossament i excavació per a construir la nova depuradora de Parc Sagunt II, una infraestructura clau que donarà servici a l'àrea industrial i a diversos municipis de l'entorn.

L’Albufera marca rècord d’aus aquàtiques després de la dana amb 132.000 exemplars de 78 espècies

El cens hivernal al Parc Natural de L'Albufera aconseguix prop de 132.000 aus aquàtiques de 78 espècies, un 52,5% més que en 2025, i marca un màxim històric després de la dana de 2024.

El científic de la UPV Jaime Gómez-Hernández, primer espanyol premiat per InterPore per la seua carrera en mitjans porosos

L'investigador de la UPV Jaime Gómez-Hernández es convertix en el primer científic espanyol a rebre la Medalla InterPore a la Trajectòria Professional per la seua contribució internacional a l'estudi dels mitjans porosos i la hidrogeologia.

El PSPV acusa el Consell d’ocultar un informe clau sobre la presa de Buseo en la dana de 2024

El PSPV denuncia que el Consell es nega a entregar a la comissió d'investigació de la dana de 2024 un informe sobre la gestió en la presa de Buseo, al·legant que és prova en un procediment penal.

València remet a Fiscalia nous indicis de frau en empadronaments amb contractes de lloguer

L'Ajuntament de València ha traslladat a la Fiscalia Provincial nous indicis de possibles fraus en empadronaments basats en contractes de lloguer presumptament manipulats o falsificats, dins d'un expedient ja obert per fets similars.

L’atur baixa al març en la Comunitat Valenciana i se situa en 288.162 persones

L'atur registrat en la Comunitat Valenciana descendix al març en 2.467 persones, un 0,85% menys que al febrer, i suma una caiguda interanual de 19.440 aturats.

Els sindicats valoren la caiguda de l’atur en la Comunitat Valenciana però alerten de riscos i precarietat

CCOO i UGT reconeixen la baixada de l'atur al març en la Comunitat Valenciana, però advertixen que la millora està marcada per la incertesa internacional, la temporalitat i la persistent bretxa de gènere.

Diversos accidents col·lapsen l’operació retorne de Setmana Santa en les carreteres valencianes

Diversos accidents i l'intens flux de vehicles en l'operació retorn de Setmana Santa provoquen més de 50 quilòmetres de retencions en les principals carreteres de la Comunitat Valenciana.