Dos menors detinguts per gravar a un company de classe canviant-se de roba i difondre el vídeo en València

El menor estava patint insults i vexacions | Wikimedia Commons

Dos menors, de 14 i 15 anys, han sigut detinguts per la Policia Nacional en una localitat de la província de València per humiliar a un company de classe. Pel que pareix, els dos menors haurien insultat a la víctima i l’haurien gravat mentres es canviava de roba, alhora que es reien, per a, més tard, difondre el vídeo.

 

Les investigacions es van iniciar quan els agents van tindre coneixement de què un xic, de 14 anys, estava patint insults i vexacions per part d’altres menors, pel que pareix, després de difondre un vídeo de la víctima, segons han explicat les forces de seguretat en un comunicat.

 

Els detinguts, presumptament, havien gravat al menor sense el seu consentiment quan es canviava de roba i, posteriorment, havien difós les imàtgens entre altres companys de classe, incitant a que el continuaren difonent entre més gent per a riure’s d’ell.

 

Finalment, i després d’algunes gestions, els agents van identificar als dos sospitosos, que van ser detinguts com a presumptes autors del delicte contra la integritat moral i un d’ells per revelació de secrets. Tot i això, els dos menors han quedat en llibertat, després de ser escoltats en declaració, segons va decretar la Fiscalia de Menors.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Noves eleccions al Col·legi de Farmacèutics de València el 4 d’octubre per irregularitats en el vot per correu

El Col·legi de Farmacèutics de València tornarà a votar el 4 d’octubre després d’anul·lar-se els comicis del 10 de maig per defectes en el vot per correu denunciats per dues candidatures.

Compromís porta a Fiscalia una possible filtració d’informació privilegiada a un diputat de Vox

Compromís ha presentat una denúncia davant la Inspecció de la Fiscalia per una possible filtració d’informació confidencial de la fiscal de Nules al síndic adjunt de Vox en Les Corts.

Un any i quatre mesos de presó per mossegar en la cella i les galtes a la seua exparella a Dénia

L’Audiència d’Alacant ha condemnat un home a un any i quatre mesos de presó i sis anys de tractament ambulatori per amenaçar de mort i mossegar en la cara la seua exparella a Dénia el 2021.

Un ampli dispositiu de 900 agents garantirà la seguretat del FIB a Benicàssim

La Guàrdia Civil ha organitzat un dispositiu de 900 efectius per al FIB, amb unitats especialitzades i controls de trànsit reforçats fins diumenge al migdia.

Vuit alcaldes i l’exalcaldessa de Paiporta hauran de declarar per la dana el mes d’octubre

El jutjat que investiga la gestió de la dana ha citat per a octubre vuit alcaldes de municipis afectats i l’exalcaldessa de Paiporta com a testimonis, dins d’una causa on també s’analitzen comunicacions oficials i missatges de WhatsApp.

València activa una nova agència municipal de lloguer amb preus un 20 % més baixos

L’Ajuntament de València posa en marxa una agència municipal de lloguer que garanteix el cobrament a propietaris, ofereix contractes de set anys i rebaixa els preus un 20 % respecte al mercat, enmig de les crítiques de l’oposició.

Identifiquen tres persones quan intentaven robar entre les restes de l’edifici ensorrat de Benetússer

La Policia Local de Benetússer ha identificat tres persones que pretenien robar entre els enderrocs de l’edifici col·lapsat i l’Ajuntament reforça la seguretat de la zona amb més tanques i possible vigilància privada.

Més de 16 milions en ajudes per a impulsar la pesca i l’aqüicultura sostenibles a la Comunitat

La Generalitat ha anunciat més de 16 milions d’euros en ajudes fins a 2029 per a fomentar la pesca i l’aqüicultura sostenibles i finançar campanyes de promoció dels productes pesquers i aqüícoles valencians.