Dos menors detinguts per gravar a un company de classe canviant-se de roba i difondre el vídeo en València

El menor estava patint insults i vexacions | Wikimedia Commons

Dos menors, de 14 i 15 anys, han sigut detinguts per la Policia Nacional en una localitat de la província de València per humiliar a un company de classe. Pel que pareix, els dos menors haurien insultat a la víctima i l’haurien gravat mentres es canviava de roba, alhora que es reien, per a, més tard, difondre el vídeo.

 

Les investigacions es van iniciar quan els agents van tindre coneixement de què un xic, de 14 anys, estava patint insults i vexacions per part d’altres menors, pel que pareix, després de difondre un vídeo de la víctima, segons han explicat les forces de seguretat en un comunicat.

 

Els detinguts, presumptament, havien gravat al menor sense el seu consentiment quan es canviava de roba i, posteriorment, havien difós les imàtgens entre altres companys de classe, incitant a que el continuaren difonent entre més gent per a riure’s d’ell.

 

Finalment, i després d’algunes gestions, els agents van identificar als dos sospitosos, que van ser detinguts com a presumptes autors del delicte contra la integritat moral i un d’ells per revelació de secrets. Tot i això, els dos menors han quedat en llibertat, després de ser escoltats en declaració, segons va decretar la Fiscalia de Menors.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Girona s’imposa al Vila-real amb un autogol i frega la salvació

Un autogol de Pau Navarro va donar al Girona una victòria treballada davant el Vila-real que li allunya del descens i reforça la seua candidatura a mirar de nou cap a Europa.

Gerard Moreno demana calma després de la derrota del Vila-real a Girona

Gerard Moreno assumix el mal partit del Vila-real a Girona, però reclama calma i recorda que l'equip continua tercer i depén de si mateix per a la Champions.

El Girona tomba al Vila-real i s’acosta a la salvació amb un autogol decisiu

El Girona s'imposa per la mínima al Vila-real en Montilivi gràcies a un autogol de Pau Navarro i s'allunya del descens mentres compromet la lluita groga per la tercera plaça.

Quinze quilòmetres de retenció en l’A-3 a Requena en el retorn de Setmana Santa

La volta de les vacacions de Setmana Santa i Pasqua provoca fins a quinze quilòmetres de circulació lenta en l'A-3 a l'altura de Requena i complicacions en altres vies de la Comunitat Valenciana.

Atzeneta del Maestrat registra la temperatura màxima del Dilluns de Pasqua amb 23,7 graus

Atzeneta del Maestrat ha liderat les temperatures diürnes del Dilluns de Pasqua en la Comunitat Valenciana amb 23,7 graus, per davant de Xàtiva i Carcaixent. Les capitals de província s'han quedat entorn dels 20 graus i el dimarts s'esperen pocs canvis.

La Gladiadora de The VicBros s’imposa en The Champions Burger de la Platja de Sant Joan

L'hamburguesa La Gladiadora, del local alacantí The VicBros Burger, s'alça amb la victòria en The Champions Burger de la Platja de Sant Joan i encadena el seu tercer triomf parcial després de Múrcia i Sevilla.

La Generalitat arranca les obres de la nova depuradora de Parc Sagunt II

La Generalitat ha iniciat els treballs de desbrossament i excavació per a construir la nova depuradora de Parc Sagunt II, una infraestructura clau que donarà servici a l'àrea industrial i a diversos municipis de l'entorn.

L’Albufera marca rècord d’aus aquàtiques després de la dana amb 132.000 exemplars de 78 espècies

El cens hivernal al Parc Natural de L'Albufera aconseguix prop de 132.000 aus aquàtiques de 78 espècies, un 52,5% més que en 2025, i marca un màxim històric després de la dana de 2024.