Dos menors detinguts per gravar a un company de classe canviant-se de roba i difondre el vídeo en València

El menor estava patint insults i vexacions | Wikimedia Commons

Dos menors, de 14 i 15 anys, han sigut detinguts per la Policia Nacional en una localitat de la província de València per humiliar a un company de classe. Pel que pareix, els dos menors haurien insultat a la víctima i l’haurien gravat mentres es canviava de roba, alhora que es reien, per a, més tard, difondre el vídeo.

 

Les investigacions es van iniciar quan els agents van tindre coneixement de què un xic, de 14 anys, estava patint insults i vexacions per part d’altres menors, pel que pareix, després de difondre un vídeo de la víctima, segons han explicat les forces de seguretat en un comunicat.

 

Els detinguts, presumptament, havien gravat al menor sense el seu consentiment quan es canviava de roba i, posteriorment, havien difós les imàtgens entre altres companys de classe, incitant a que el continuaren difonent entre més gent per a riure’s d’ell.

 

Finalment, i després d’algunes gestions, els agents van identificar als dos sospitosos, que van ser detinguts com a presumptes autors del delicte contra la integritat moral i un d’ells per revelació de secrets. Tot i això, els dos menors han quedat en llibertat, després de ser escoltats en declaració, segons va decretar la Fiscalia de Menors.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Detingut a València un home buscat per un homicidi a Bòsnia-Herzegovina

La Policia Nacional ha detingut a València un home de 31 anys reclamat per Interpol per un homicidi comés a Sarajevo en 2020.

Morant veu molt greus els missatges entre Catalá i Mazón durant la DANA de València

Diana Morant considera molt greus els missatges de WhatsApp entre Carlos Mazón i María José Catalá el dia de la DANA, i acusa els responsables polítics de saber que hi hauria morts i de no actuar bé.

Les víctimes mortals per la DANA de València pugen a 231 en comptar un home mort per infart

La DANA de València del 29 d’octubre de 2024 suma una víctima mortal més i ja en són 231, després que el jutjat d’Instrucció número 3 de Catarroja incorpore el cas d’un home mort per un infart a Benetússer.

Retingut a Castelló un vaixell pesquer italià per obstruir una inspecció en aigües espanyoles

Inspectors de Pesca Marítima han immobilitzat al port del Grau de Castelló un vaixell pesquer italià presumptament implicat en una infracció molt greu per obstruir una inspecció el 2025. Per alliberar-lo s’ha hagut de dipositar una fiança de 65.001 euros.

La nova passarel·la del carrer Convent a Paiporta reobri adaptada a fortes pluges

La passarel·la del carrer Convent sobre el Barranc del Poyo a Paiporta ha reobert amb una estructura nova, dissenyada per resistir episodis extrems de pluja i finançada amb 2,55 milions d’euros.

Reobri la passarel·la del carrer Convent a Paiporta després de la dana amb la visita d’Óscar Puente

La nova passarel·la del carrer Convent sobre el Barranc del Poyo a Paiporta ha reobert després de la seua reconstrucció, amb una inversió de 2,55 milions d’euros i criteris adaptats al canvi climàtic.

Retingut al Grau de Castelló un pesquer italià per obstruir una inspecció en aigües espanyoles

Inspectors de Pesca Marítima han retingut al port del Grau de Castelló un vaixell italià, presumptament implicat en una infracció molt greu per obstruir una inspecció en aigües espanyoles en 2025.

Reoberta la passarel·la del carrer Convent a Paiporta després de la dana, amb la visita d’Óscar Puente

La nova passarel·la del carrer Convent a Paiporta, reconstruïda amb criteris de resistència climàtica i una inversió de 2,55 milions, ha reobert al pas de vianants i ciclistes i ja forma part del pla estatal de reparació per la dana.