15.7 C
València
Divendres, 23 gener, 2026

Dos menors detinguts per gravar a un company de classe canviant-se de roba i difondre el vídeo en València

El menor estava patint insults i vexacions | Wikimedia Commons

Dos menors, de 14 i 15 anys, han sigut detinguts per la Policia Nacional en una localitat de la província de València per humiliar a un company de classe. Pel que pareix, els dos menors haurien insultat a la víctima i l’haurien gravat mentres es canviava de roba, alhora que es reien, per a, més tard, difondre el vídeo.

 

Les investigacions es van iniciar quan els agents van tindre coneixement de què un xic, de 14 anys, estava patint insults i vexacions per part d’altres menors, pel que pareix, després de difondre un vídeo de la víctima, segons han explicat les forces de seguretat en un comunicat.

 

Els detinguts, presumptament, havien gravat al menor sense el seu consentiment quan es canviava de roba i, posteriorment, havien difós les imàtgens entre altres companys de classe, incitant a que el continuaren difonent entre més gent per a riure’s d’ell.

 

Finalment, i després d’algunes gestions, els agents van identificar als dos sospitosos, que van ser detinguts com a presumptes autors del delicte contra la integritat moral i un d’ells per revelació de secrets. Tot i això, els dos menors han quedat en llibertat, després de ser escoltats en declaració, segons va decretar la Fiscalia de Menors.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Corberán evita pronunciar-se sobre Unai Núñez i el València confia a tancar un central en hores

Corberán va defugir confirmar el nom del reforç per a la saga, però va assegurar que el València té una operació molt avançada i vol tancar-la en les pròximes hores.

El Govern aportarà 45.000 m³ d’arena a la platja de Tavernes després del temporal

Costas ha iniciat l'avaluació dels danys per la borrasca Harry en tot el litoral valencià. En Tavernes activarà emergències i aportarà 45.000 m³ d'arena abans de l'estiu.

Bernabé coordina amb el València Basket la visita del Maccabi i remet als antecedents

La Delegació del Govern manté converses amb el València Basket per a organitzar la visita del Maccabi Tel Aviv en Eurolliga. Bernabé va evitar avançar si serà a porta oberta o tancada i va recordar els precedents amb equips israelians.

El PP de Mislata demana una comissió per a investigar l’accident de l’unflable de 2022

El PP de Mislata ha demanat crear una comissió municipal per a investigar l'accident de l'unflable del 4 de gener de 2022, en el qual van morir dos xiquetes. La proposta busca aclarir els fets, depurar responsabilitats i revisar actuacions per a evitar que es repetisca.

La Generalitat demana al Govern actuacions d’emergència en Tavernes i altres platges després de la borrasca Harry

La Generalitat ha reclamat al Govern mesures urgents a Tavernes de la Valldigna i altres punts del litoral després dels danys de la borrasca Harry. Advertix de risc en edificis de primera línia i exigix un pla de regeneració a llarg termini.

Dos detinguts a València per empadronar il·legalment a estrangers i lucrar-se amb 26.250 euros

La Policia Nacional ha detingut a dos jóvens per empadronar a estrangers amb contractes falsos i sense permís del propietari. La investigació va revelar 30 altes des de 2022 i pagaments de 750 euros a l'any.

180.000 hectàrees abandonades en la Comunitat Valenciana, rècord històric segons AVA-ASAJA

La Comunitat Valenciana va batre en 2025 el seu rècord de terres de cultiu abandonades amb 179.994 hectàrees. AVA-ASAJA ho atribuïx a la crisi de rendibilitat i a la DANA de 2024, i reclama un canvi de rumb.

Un clàssic per la Supercopa: el Barcelona defén la seua hegemonia davant un Reial Madrid que busca el seu primer títol

El títol es decidix en Castalia: el Barcelona arriba com a vigent campió amb cinc Supercopas i domini aclaparador; el Reial Madrid aspira a estrenar el seu palmarés després del seu 1-3 en Montjuïc