La valenciana Melani García interpretarà la cançó ‘Marte’ en Eurovisió Junior

La valenciana Melani García serà la representant espanyola en la XVII edició d'Eurovisió Junior i ho farà amb el tema 'Marte'. La cançó, composta i produïda per Pablo Mora amb Manu Chaud, i amb la col·laboració de la mateixa xiqueta, és un cant a la sostenibilitat i la conscienciació humana sobre el problema global del canvi climàtic.

 

Concretament, Melani donarà veu al mar i demanarà a totes les persones que prenguen consciència sobre l'impacte que poden tindre les seues accions i que, un simple tros de plàstic en l'oceà, pot suposar una arma per a la biodiversitat marina.

 

Barreja el pop amb la lírica

A pesar de tot, l'exconcursant de 'La Voz' canta amb la seua veu i barreja el pop amb la lírica, mescla explosiva que servix de missatger perfecte per a arribar al cor dels oients. Està clar que l'elecció del tema està a l'ordre del dia, ja que justament esta setmana està tenint lloc en Nova York la Cimera Climàtica convocada per l'ONU, fet que farà que les persones empatitzen encara més cap a este problema que ens afecta a tots.

 

En relació al compositor i productor, cal destacar que Pablo Mora ha sigut vocalista del grup 'Lagarto Amarillo', entre el 2005 i el 2019 i ha sigut l'autor d'èxits per a artistes del país i internacionals. Per la seua part, Manu Chaud és considerat com un dels millors productors del món, fet que, de ben segur, ajudarà a la menuda Melani a triomfar en la pròxima edició d'Eurovisió Junior.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El València Basket tomba al Olympiacos amb dos tirs lliures finals de De Larrea (85-84)

Dos tirs lliures de Sergio De Larrea a 2,9 segons del final donen al València Basket una agònica victòria davant el Olympiacos i reforcen les seues opcions de passada directa a quarts de l'Eurolliga.

Morant acusa a Azcón de masclisme pel seu comentari sobre Montero i Alegria

Diana Morant acusa a Jorge Azcón d'evidenciar el masclisme que, al seu juí, persistix en el PP després de comparar físicament a Pilar Alegría i María Jesús Montero, i vincula este tipus de discursos amb el retrocés en igualtat i la violència de gènere.

Morant garantix una resposta contundent davant qualsevol malversació en el CNIO

Diana Morant assegura que qualsevol malversació de fons destinats a la investigació contra el càncer en el CNIO tindrà una resposta ferma del Govern i col·laboració total amb la justícia.

Tercer dia de busca de l’home desaparegut en un llogaret de Requena

L'operatiu per a localitzar a l'home desaparegut en el llogaret de Casas del Riu, a Requena, continua actiu per tercer dia amb reforços de Castella-la Manxa i ampli desplegament d'efectius.

Diana Morant qualifica d’intolerable el veto a les dones en una confraria de Sagunt

Diana Morant considera intolerable el rebuig d'una confraria de Sagunt a la participació de dones i defén que la Setmana Santa ha d'incorporar plenament la seua presència.

Morant veu molt apropiat que la jutgessa de la dana cite a Mazón com a testimoni

Diana Morant considera clau la declaració de Carlos Mazón en la causa penal sobre la gestió de la dana i reclama a l'actual president que ho aparte i li retire l'escó.

Diana Morant agraïx el treball de María Jesús Montero en Hisenda i li desitja sort en el seu salt a Andalusia

Diana Morant reconeix la gestió de María Jesús Montero al capdavant d'Hisenda, subratlla el seu paper en diverses crisis i li desitja sort com a candidata del PSOE en les eleccions andaluses.

Morant garantix una resposta contundent davant qualsevol malversació en el CNIO

Diana Morant assegura que qualsevol malversació de fons d'investigació contra el càncer en el CNIO tindrà una resposta contundent del Govern i reivindica la col·laboració amb la justícia per a aclarir les irregularitats.