14.2 C
València
Divendres, 6 febrer, 2026

Mercadona retira del mercat els seus gelats ‘Mochi’

 

Mercadona ha deixat penjats a molts dels seus clients este estiu. I ho ha fet en retirar del mercat els populars gelats d’estil japonés ‘Mochi’. La cadena de supermercats valenciana els venia en dos gustos diferents, mango i coco, i el seu èxit era indiscutible.

 

Això no obstant, a principis de l’estiu ja van informar que esta temporada els fans d’este gelat no podrien conseguir-lo en cap de les seues botigues. La decepció entre els consumidors va anar creixents fins que, des del mateix compte de Mercadona en les xarxes socials, responien als clients per a tranquil·litzar-los.

 

La raó de la seua retirada

En eixe sentit, Mercadona ha explicat que han decidit no seguir fabricant-los enguany perquè, en algunes ocasions, els ‘Mochi’ tenien una textura massa dura que no compaginava amb els estàndards de qualitat que es fixa l’empresa. Per eixe motiu, expliquen, en l’actualitat s’està treballant per a millorar la seua elaboració i evitar textures massa dures.

 

Per tant, els clients de Mercadona que compraven esta classe de gelats han de saber que l’espera valdrà la pena, ja que, quan els puguen tornar a comprar, la seua qualitat i textura serà superior. Finalment, Mercadona no ha fixat una data exacta sobre la tornada dels ‘Mochi’ als lineals de totes les botigues. Per tant, només queda esperar i confiar en què els congeladors tornaran a acollir estes delicioses postres al més pur estil japonés.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Barcala ha demanat disculpes per l’escàndol de les VPP i ha jurat depurar adjudicacions

L'alcalde d'Alacant ha demanat disculpes per l'escàndol de les VPP a la Platja de Sant Joan i ha jurat que depurarà responsabilitats. Ha anunciat una revisió de 140 adjudicacions amb possible retracte si es confirma frau.

PSPV, Compromís, EU i Vox exigixen la dimissió de l’alcalde d’Alacant per les VPP

PSPV-PSOE, Compromís, EU-Podem i Vox han demanat que Luis Barcala dimitisca per les irregularitats en l'adjudicació de VPP a la Platja de Sant Joan. El ple extraordinari ha augmentat la pressió després de dimissions ja presentades, inclosa la d'Urbanisme.

Un operari ha resultat ferit per un reble després pel vent durant la rehabilitació de l’edifici incendiat de Campanar

Un treballador ha resultat ferit en ser aconseguit per un reble després per una ràfega de vent mentres es rehabilitava l'edifici de Campanar. El casc va esmorteir el colp; va ser traslladat a l'hospital i està en observació

El vent ha deixat ratxes de 150 km/h a Buñol, nombroses incidències i dos ferits a València

La Comunitat Valenciana seguix en alerta per vent: Buñol ha registrat 150 km/h i a València s'han produït nombrosos incidents i dos ferits. Les autoritats han activat mesures preventives i restriccions puntuals.

Pérez Llorca destaca el front comú amb Andalusia i Múrcia per a defendre l’horta d’Europa

El president de la Generalitat ha subratllat en Fruit Logistica 2026 la coordinació amb Andalusia i Múrcia per a frenar la competència deslleial i ha reclamat controls al Govern.

PSPV, Compromís, EU i Vox exigixen la dimissió de Barcala per les VPP a la Platja de Sant Joan

PSPV-PSOE, Compromís, EU-Podem i Vox han exigit la dimissió de l'alcalde Luis Barcala per les irregularitats en l'adjudicació de VPP a la Platja de Sant Joan. El ple extraordinari s'ha saldat amb dimissions i obri una crisi en el consistori.

Barcala ha demanat disculpes i ha promés depurar l’adjudicació de les VPP a la Platja de Sant Joan

L'alcalde d'Alacant ha demanat disculpes per l'escàndol de les VPP a la Platja de Sant Joan i ha jurat arribar fins al final. L'Ajuntament ha obert una investigació, revisarà les 140 adjudicacions i aplicarà el dret de retracte si detecta frau.

Dimitix el cap de gabinet d’Indústria de la Generalitat per la polèmica de la vivenda a Alacant

Miguel Ángel Sánchez ha presentat la seua renúncia després de la polèmica per presumptes irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques a Alacant. Defén que no va tindre relació amb la promoció ni amb el procediment.