30.9 C
València
Dimecres, 20 agost, 2025

Més de 15.000 persones es van instal·lar l’app per a seguir l’Ofrena de Falles en temps real

Més de 15.000 persones s’han descarregat l’aplicació mòbil de l’Ofrena de les Falles 2025 de València i han seguit el seu desenvolupament en temps real, segons informa l’Ajuntament en un comunicat. Les persones que han utilitzat esta ‘app’, disponible per a iOS i Android, han pogut consultar i conéixer a l’instant la ubicació i l’horari de pas de les comissions falleres en el recorregut d’este acte carregat d’emoció i tradició.

“Este avanç tecnològic, que reforça el compromís de València per fusionar festa i innovació, ha sigut possible gràcies a la implantació de xips en la creueta dels estendards de les comissions falleres que, a més de transmetre informació en temps real, han facilitat l’obtenció de dades estadístiques i mètriques que es contrastaran amb les dades de la Junta Central Fallera (JCF) per a introduir futures millores en el desenvolupament d’este acte”, explica el regidor de Falles, Santiago Ballester.

- Advertisement -Telegram València Diari

L’objectiu de la posada en marxa d’esta aplicació és explorar noves propostes per a reduir els temps i millorar l’organització de l’Ofrena que protagonitzen les comissions falleres del cens faller de la ciutat.

Segons les últimes dades, el cens està xifrat en 120.000 persones, a les quals enguany s’han sumat un miler de fallers i falleres de poblacions afectades per la DANA que arrasà la província el passat 29 d’octubre.

“Es tracta d’un sistema de control de temps que porten els corredors en les maratons i els esportistes en els triatlons, amb seguiment i cronometratge, que ens ha facilitat informació de l’Ofrena en viu. A més, ens permetrà millorar en l’Ofrena dels pròxims anys tant en temps com en organització”, afig el també president de la JCF.

Últimes notícies

Iker Losada jugarà cedit en el Llevant fins a final de temporada amb opció preferencial de compra

El mediapunta Iker Losada, jugador del Reial Betis, serà cedit al Llevant fins a juny de 2026 sense clàusula de compra però amb opció preferencial per a un possible traspàs futur.

Incendi forestal d’Artana estabilitzat després d’intensa mobilització aèria i terrestre

L'incendi a Artana, Castelló, es dona per estabilitzat després de la mobilització de 13 mitjans aeris i equips terrestres que treballen tota la nit per a controlar el foc.

Repunt lleu d’infeccions per covid a l’estiu en la Comunitat Valenciana amb mínima pressió hospitalària

Les infeccions per covid en la Comunitat Valenciana mostren augment moderat este estiu, amb predomini de casos lleus i escassa demanda hospitalària, segons dades recents.

Detenen a tres empleats d’una immobiliària per robar 120.000 euros a una dona de 85 anys a Alacant

Tres empleats vinculats a una immobiliària a Alacant van ser detinguts per robar 120.000 euros a una dona de 85 anys, aprofitant la seua situació de vulnerabilitat i guanyant-se la seua confiança.

Plantilla femenina de València Basket estrena entrenament en la nova pista principal del Roig Arena

L'equip femení del València Basket realitza el seu primer entrenament en el Roig Arena, un nou recinte que serà la casa del club després de quasi 40 anys a la Fonteta.

Valderrama ressalta l’eficàcia i recursos emprats per a controlar 41 incendis forestals a l’agost en la Comunitat Valenciana

El conseller Juan Carlos Valderrama destaca la rapidesa, professionalitat i àmplia disposició de mitjans en la gestió de 41 incendis forestals a l'agost en la Comunitat Valenciana, evitant grans sinistres.

Torrent comença la demolició de 45 vivendes en risc després de les inundacions de la DANA

L'Ajuntament de Torrent inicia la demolició urgent de 45 immobles afectats per les inundacions de la DANA, enfocant-se en les famílies més vulnerables i la seua reubicació.

Diego López no s’entrena amb el València per a controlar esforços però estarà davant Osasuna

Diego López no es va entrenar amb el València per a gestionar la seua càrrega física. La seua participació en el partit enfront d'Osasuna este diumenge no està en risc.