Anuncios

Oratge tranquil i calor de ple estiu dimecres

Clara millora en el temps aquest dimecres

Clara millora de l’oratge d’este dimecres | Arxiu

 

De cara a dimecres seguirà la calor de ple estiu i les temperatures es mantindran similars a les del dimarts, amb màximes que poden pujar 4 graus amb fins a 34º en l’interior de València. Les màximes en les capitals de província seran de 31º en Castelló de la Plana, de 30º en València i de 29º en Alacant.

 

Els termòmetres assoliran els 34º en alguns punts de l'interior

Anuncios
Els termòmetres arribaran als 34º en alguns punts de l’interior | wheatheronline.co.uk

 

Durant la nit de dimarts a dimecres se seguirà podent dormir bé en general, ja que les mínimes quedaran per davall dels 21º en totes les zones del prelitoral i l’interior. Els valors nocturns més elevats els esperem en la costa, però la basca no serà massa marcada i serà una bona nit per agafar el son. En alguns punts interiors  tornarà a ser necessària, fins i tot, la màniga llarga per a eixir al carrer de nit. Es donaran valors d’entre 14º i 22º, amb els més baixos en l’interior de Castelló i els més elevats en la zona costanera castellonenca.

 

Apareixeran intervals de núvols a l'interior de Castelló la tarda del dimecres

Apareixeran intervals de núvols en l’interior de Castelló la vesprada del dimecres | AEMET

 

Després de les tempestes de vesprada del dimarts, de cara a dimecres no es preveuen precipitacions en general. El temps millorarà a primeres hores, quan s’imposarà un sol de justícia en gran part del territori, amb l’excepció de les muntanyes de Castelló, a on apareixeran alguns intervals de núvols de no massa importància. En la segona part de la jornada l’oratge serà similar, amb algunes nuvolades que trauran el cap en l’interior de les comarques de Castelló. En la resta del territori, seguirà dominant l’ambient solejat.

 

Baixada dels termòmetres el cap de setmana

De cara a dijous és quan tindrem les temperatures més elevades de la setmana, amb màximes que se situaran entre els 26º de la costa i els 38º de l’interior, amb les més elevades en l’interior d’Alacant i les més baixes en la franja costanera de Castelló. A partir d’eixe moment, els termòmetres no pararan de baixar, com a mínim, fins a finals de setmana, amb temperatures diürnes entre 26º en la costa de Castelló i 34º en el prelitoral de València, el diumenge.

 

La tendència és que augmente la inestabilitat a finals de setmana i que hi haja la possibilitat d’alguns arruixons, sobretot, en les comarques del litoral de València i Castelló. En principi, a partir de la mitja vesprada del diumenge és quan es preveu que es complique un poc més l’oratge.

 

També podeu llegir…

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Ingressen en aïllament a Alacant a la primera sospitosa de hantavirus a Espanya

Una dona de 32 anys, primer cas sospitós de hantavirus a Espanya, ha sigut ingressada en una habitació d'aïllament amb pressió negativa a l'hospital de Sant Joan d'Alacant després d'activar el protocol de Sanitat.

El Feminario de la Diputació exigix al Govern una llei contra l’explotació sexual

El nové Feminario de la Diputació de València tanca les seues jornades amb una exigència directa al Govern: una llei orgànica abolicionista contra l'explotació sexual que protegisca les dones i perseguisca proxenetes i compradors de sexe.

La família de Teófilo de la Vall recorrerà al Constitucional després de la inadmissió de la querella contra Martín Villa

La família de Teófilo de la Vall, considerat la primera víctima de la Transició, recorrerà al Tribunal Constitucional després de la inadmissió de la querella contra Rodolfo Martín Villa i advertix que, si no obté empara, acudirà a instàncies internacionals.

El Consell protegix com BIC la tradició de les Orquestres i Rondalles de Pols i Pua

El Consell ha aprovat la declaració com a Bé d'Interés Cultural immaterial de la tradició musical de les Orquestres i Rondalles de Pols i Pua de la Comunitat Valenciana, amb mesures específiques de protecció i estudi.

La jutgessa que investiga la DANA reclama la gravació d’una trucada de l’alcalde d’Utiel a Emergències

La jutgessa que instruïx la causa per la gestió de la DANA sol·licita al Centre de Coordinació d'Emergències les gravacions de les trucades de l'alcalde i d'un regidor d'Utiel, així com el llistat de comunicacions rebudes pel regidor.

Mompó reclama no ser neutral davant l’explotació sexual i defén abolir la prostitució

Vicent Mompó reivindica que les institucions no poden ser neutrals enfront de l'explotació sexual de les dones i vincula l'abolició de la prostitució amb la dignitat democràtica.

La Diputació de València eleva a 1,22 milions la inversió per a reformar 37 casernes de la Guàrdia Civil

La Diputació de València amplia en 618.600 euros el seu programa de reformes en casernes de la Guàrdia Civil i eleva la inversió total a 1,22 milions per a actuar en 37 instal·lacions de la província.

Cessa petició pròpia la directora general del Sector Públic de la Generalitat, Mar González

El ple del Consell ha aprovat el cessament a petició pròpia de Mar González com a directora general del Sector Públic de la Generalitat i ha agraït la seua labor en el càrrec.
Anuncios