Anuncios

Les tempestes de les últimes hores deixen fortes pedregades i vents

Entre diumenge i dilluns vàries tongades de tempestes

Entre diumenge i dilluns hi ha hagut diverses tempestes | Arxiu

La basca d’estos últims dies ha xocat amb un embossament d’aire fred, fet que ha desencadenat una tongada de tempestes i ventades intenses que, en alguns casos, han fet recordar als temporals de la tardor. Diumenge ja vam tindre el primer plat del canvi de temps amb violents arruixons i dilluns pel matí han anat creixent, encara que, en general, han deixat poca aigua.

 

 

 

Anuncios

Este dilluns, en alguns punts de les muntanyes i litoral de Castelló, és on s’han arreplegat quantitats més destacables de precipitació. Diumenge vam viure una jornada històrica en la capital valenciana, ja que van caure pedres de la grandària d’un cigró, fet que no se veia des de l’any 2007. A més, en el moment de ploure, la temperatura va superar els 38º, cosa que no passava des de feia 4 anys.

 

Algunes pedregades de diumenge van causar danys en persianes i algunes teulades, que van acabar foradades per les grans pedres. Per a les pròximes hores no s’esperen precipitacions amb tanta violència, però tornaran a ser importants en intensitat

 

 

Més de 15 l/m² al llarg de les últimes hores

Quant a les quantitats acumulades, han caigut més de 15 l/m² en pocs minuts allà on les tempestes han sigut més intenses, fregant quasi els 23 l/m² en alguns casos. Estos són els registres de precipitació més importants per al que portem de dilluns:

 

  • Vistabella del Maestrat: 22 l/m2
  • Culla: 19 l/m2
  • Montanejos: 18 l/m2
  • Toràs: 16 l/m2
  • Atzeneta del Maestrat: 15,2 l/m2
  • Catí: 14 l/m2
  • Xodos: 14 l/m2
  • Vistabella del Maestrat: 14 l/m2
  • Borriana: 14 l/m2
  • Vilafranca: 13 l/m2

 

Els aiguats seguiran fins demà amb més sol

Per a la jornada de hui, els aiguats tornaran a aparéixer en qualsevol punt, sobretot en àrees de les muntanyes de Castelló i l’interior de València, però en qualsevol cas no estarà plovent durant tota la vesprada.

 

De cara a demà, s’espera un dia també mogut, però no tant. Al matí es preveuen més moments de sol, sobretot en l’interior. A partir de la vesprada, les nuvolades d’evolució diürna tornaran al nord de Castelló, on pot ploure dèbilment, sense deixar registres significatius. En la resta del territori hi haurà un domini del cel seré i les temperatures en general remuntaran un poc.

 

També pots llegir…

 

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Dani Martín arrasa en el seu debut en el Roig Arena amb un concert de 25+1 anys de música

Dani Martín triomfa en la seua primera visita al Roig Arena amb un concert de quasi dos hores i mitja que repassa les seues 25+1 anys de carrera i penja el cartell de sold out a València.

El Llevant remunta un 0-2 davant Osasuna i s’agarra a la permanència amb un 3-2 agònic

El Llevant remunta un 0-2 davant Osasuna, que va jugar tota la segona part amb un menys, i es manté viu en la baralla per la permanència gràcies a un gol de Eyong en el 90.

Pedro Martínez rebaixa l’eufòria després de forçar el quint partit davant Panathinaikos

València Basket va véncer al Panathinaikos a Atenes i va forçar el quint partit de la sèrie d'Eurolliga. Pedro Martínez celebra el triomf però advertix que jugar a casa no garantix la passada.

Sanitat localitza a Catalunya un nou contacte del brot de hantavirus del creuer

Sanitat ha identificat a Catalunya a una nova dona com a contacte del brot de hantavirus vinculat al creuer Hondius. No presenta sintomas, però debera guardar quarantena i sotmetre's a vigilància activa.

Montero lidera un altre colp del València Basket en el OAKA i es jugarà la Final Four a casa

El València Basket va tornar a silenciar el OAKA amb una exhibició de Jean Montero i va forçar el quint partit per a decidir el passe a la Final Four en el Roig Arena.

Ingressen en aïllament a Alacant a la primera sospitosa de hantavirus a Espanya

Una dona de 32 anys, primer cas sospitós de hantavirus a Espanya, ha sigut ingressada en una habitació d'aïllament amb pressió negativa a l'hospital de Sant Joan d'Alacant després d'activar el protocol de Sanitat.

El Feminario de la Diputació exigix al Govern una llei contra l’explotació sexual

El nové Feminario de la Diputació de València tanca les seues jornades amb una exigència directa al Govern: una llei orgànica abolicionista contra l'explotació sexual que protegisca les dones i perseguisca proxenetes i compradors de sexe.

La família de Teófilo de la Vall recorrerà al Constitucional després de la inadmissió de la querella contra Martín Villa

La família de Teófilo de la Vall, considerat la primera víctima de la Transició, recorrerà al Tribunal Constitucional després de la inadmissió de la querella contra Rodolfo Martín Villa i advertix que, si no obté empara, acudirà a instàncies internacionals.
Anuncios