Oratge canviant este cap de setmana però amb poca pluja a la vista

Ejemplo de shortcode con estilo
Dissabte hi haurà més núvols, però amb més sol de cara el diumenge | @MagdaBustos3   Els models han canviat lleugerament la previsió per este cap de setmana respecte als que anunciaven este dijous. El pronòstic inicial era que els dies serien més inestables i amb més risc de pluja, però els mapes ja no […]
Poco movimiento meteorológico mañana jueves, a pesar de algunas lluvias en Galicia y en Canarias

Dissabte hi haurà més núvols, però amb més sol de cara el diumenge | @MagdaBustos3

 

Els models han canviat lleugerament la previsió per este cap de setmana respecte als que anunciaven este dijous. El pronòstic inicial era que els dies serien més inestables i amb més risc de pluja, però els mapes ja no indiquen que farà este oratge anunciat. De fet, es preveu que millore un poc, especialment dissabte.

 

A pesar de tot, amb els nous mapes meteorològics en la mà, l’oratge d’este dissabte serà variable, amb sol i núvols durant tota la jornada. Seran núvols baixos que localment podran deixar el cel tapat i ennegrit, amb sensació de què plourà en qualsevol moment, però de pluja, no s’en vora massa.

 

Estos núvols aniran venint i anant-se’n, amb clarianes al migdia, i temps més ennuvolat pel matí i per la vesprada. De fet, fins i tot hi hauria la possibilitat de què durant el centre de la jornada el sol acabara sent el protagonista, tal com ha passat este divendres, on el pronòstic esperat era que els núvols baixos no desapareguen del tot deixant un cel variable.

 

Mapa de la previsió per a este dissabte

Mapa de la previsió per a este dissabte | AEMET

 

Poca pluja i temperatures més altes

Estos núvols que, podran ser amenaçadors, no duran associades precipitacions. De fet, els arruixons seran molt febles.

 

Quant a les temperatures, els termòmetres es mouran entre els 26º i 31º de manera general, quedant en punts de l’interior del territori lleugerament més baixes, al voltant dels 24º. L’ambient al migdia serà calorós i amb basca, ja que els vents seran marítims aportant humitat extra a l’ambient.

 

Diumenge amb més sol i calor

De cara el diumenge, la situació no canviarà massa respecte al que es va anunciar este dijous, més sol que dissabte i algunes nuvolades de vesprada en zones de muntanya que podran deixar alguns arruixons. Els núvols previstos hi seran a primera hora del matí, però ràpidament desapareixeran deixant pas al cel més radiant.

 

Amb els pas de les hores, a partir de migdia i durant la vesprada, els núvols en punts muntanyencs reapareixeran, i al nord de Castelló, seran més gruixuts i ès possible que descarreguen alguns arruixons poc importants.

 

La temperatura serà més alta que el dissabte, amb un ascens lleuger, encara que en punts de València, especialment en l’interior, els models indiquen una pujada moderada amb més de 5º. D’esta manera, la sensació de calor tornarà a estar ben present en l’ambient.

 

Les pluges podrien caure a gran part de Catalunya dimarts

La pluja arribarà este dilluns amb una clara refrescada de l’ambient | Arxiu

 

Més temps de tardor

La setmana que ve estes temperatures altes i oratge estiuenc desapareixeran ràpidament. Entre dilluns i dimarts creuarà una pertorbació per la península portant aigua i temperatures fresques en tot el territori valencià, a més de pluges. De fet està previst que les pluges vagen a més al llarg del matí del dilluns, i durant la vesprada estes seran més freqüents i més persistents. De cara al final del dia i la matinada del dimarts, la pluja ja començarà a desaparéixer.

 

Amb este sistema frontal, també arribaran temperatures més baixes, amb ambient de tardor. Els termòmetres baixaran considerablement entre dilluns i dimarts, però  en general, els termòmetres al migdia de dimarts quedaran entre els 20º i 25º, fent-se notar la marcada refrescada després d’un cap de setmana amb temperatures que seran molt inusuals per a l’època de l’any.

 

També pots llegir…

 

Últimes notícies

Iñigo Pérez assenyala la falta de contundència després del 4-3 a Liverpool

Iñigo Pérez ha atribuït la derrota del Villarreal per 4-3 a Anfield a una nova falta de contundència defensiva en moments clau. El tècnic ha lamentat especialment l’empat del Liverpool just abans del descans.

Comesaña admet que l’empat del Liverpool abans del descans va ser clau

Santi Comesaña ha reconegut que l’empat del Liverpool en l’última jugada abans del descans i el tercer gol a l’inici de la represa han sigut decisius en la derrota 4-3 del Villarreal en Champions.

El Villarreal acaricia l’empat però cau 4-3 davant el Liverpool a la Champions

El Villarreal ha encadenat la segona derrota en la Lliga de Campions després de deixar escapar un 0-2 a Anfield i perdre 4-3 contra el Liverpool.

Ajuda inicial de 23,5 milions per a les víctimes de la dana Adam

La Generalitat ha aprovat un primer paquet d’ajudes directes de 23,5 milions d’euros per a reparar vivendes, reposar estris i facilitar el reallotjament de les persones que han perdut la seua casa per la dana Adam.

Set canvis de Iñigo Pérez en el Villarreal per a visitar el Liverpool amb Araújo de titular

Iñigo Pérez ha renovat l’onze del Villarreal amb set canvis respecte a la Lliga per a enfrontar-se al Liverpool, que ix amb Ronald Araújo en la defensa.

Argentina i Suècia, grans favorites en la Nacra Cup València de Nacra 17

La Nacra Cup València reunirà del 21 al 24 d’octubre 24 tripulacions de 17 països, amb Argentina i Suècia com a grans favorites en la classe olímpica Nacra 17.

El Rally Ciutat de València arriba amb Fuster buscant el seu seté títol d’Espanya

El Rally Ciutat de València-Memorial Javi Sanz afronta la seua 26a edició el pròxim cap de setmana, amb Miguel Fuster jugant-se el seu seté títol nacional. La prova compta amb un fort suport institucional i un programa que combina projecció estatal i arrelament als municipis valencians.

Chloe Bibby apuntala el joc interior del Valencia Basket amb un contracte de dos mesos

El Valencia Basket ha tancat la incorporació temporal de l’ala-pívot australiana Chloe Bibby per dos mesos, pendent de la revisió mèdica. La jugadora arriba després de brillar amb el Spar Girona i de passar per la WNBA amb Minnesota Lynx.