17.2 C
València
Dissabte, 14 febrer, 2026

Afluixa la calor este cap de setmana amb alguns arruixons

El diumenge per la tarda afectaran els xàfecs amb possibilitat de tempesta

El diumenge de vesprada afectaran els arruixons amb possibilitat de tempesta | Arxiu

 

La basca extrema que hi ha hagut estes últimes hores s’ha fet notar amb força. De fet, han pujat els termòmetres fins als 43,3º en algunes zones de l’interior de València. Però la calor ja ha tocat sostre este divendres i en alguns punts pot afluixar prou este cap de setmana.

  

A les portes d’un canvi de temps, es notarà la baixada de les temperatures fins al diumenge. A pesar de tot, la calor encara estarà present de cara a dissabte. De fet, les màximes poden baixar 6 graus respecte dijous, però arribaran fins als 37º en punts de l’interior de València. S’esperen valors diürns que oscil·laran entre 30º i 32º en la costa, concretament les més elevades es preveuen a la franja costanera de Castelló i Alacant.

 

En alguns punts del prelitoral i interior de València pot baixar fins a 6 grausEn alguns punts del prelitoral i interior de València la temperatura pot baixar fins a 6 graus | AEMET

 

El diumenge encara baixaran més les temperatures, tant les mínimes com les diürnes. De cara a l’últim dia de la setmana, les diürnes ja se situaran entre 25º i 28º en la costa, i 24º i 35º en l’interior, amb les més altes en l’interior d’Alacant i les més baixes en el litoral alacantí.

 

Quant a l’estat del cel, el dissabte a primeres hores apareixeran intervals de núvols.  De vesprada es netejarà un poc l’ambient deixant el cel seré en tot el territori, a excepció de Castelló, a on hi haurà encara la presència d’algun núvol.

 

Matí del dissabte amb predomini dels intervals de núvols

Matí del dissabte amb predomini dels intervals de núvols | AEMET

 

Arruixons amb possibilitat de tempesta el diumenge

El diumenge de matí ja començaran a aparéixer alguns intervals de núvols en tot el territori, fruit del canvi de temps afectat per un embossament d’aire fred. De cara al migdia, les nuvolades aniran a més de vesprada i acabaran deixant arruixons i, fins i tot, alguna tempesta en el nord de la Comunitat Valenciana, i afectant a qualsevol punt de la costa i l’interior de Castelló, especialment en el prelitoral. Els arruixons no deixaran pràcticament precipitacions, al voltant de 3 l/m2 en les muntanyes de Castelló.

 

Tambe pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Suprem desestima el recurs de la UMH i consolida el grau de Medicina en la UA

L'alt tribunal inadmet el recurs de cassació de la UMH contra el grau de Medicina de la Universitat d'Alacant, confirma la fallada del TSJCV i imposa costes.

Temporal a Granada: voluntaris de València, rescat en Alfacar i Órgiva sense aigua

El temporal ha activat una resposta solidària i d'emergència: equips de València han secundat els acovardisques a la Vega i Huétor Tájar, la Guàrdia Civil ha evacuat a un veí en Alfacar i Órgiva s'ha quedat sense subministrament d'aigua pel trencament de la canonada general.

El Consell demana actuacions urgents i declarar 60 municipis zones greument afectades per la borrasca Harry

El Consell ha acordat sol·licitar al Govern la declaració de zones greument afectades per a 60 municipis i reclama obres urgents de regeneració del litoral després del temporal.

El PP reclama una auditoria urgent de les infraestructures ferroviàries a la província de València

El PP en la Diputació de València ha presentat una moció per a instar a Adif a una auditoria extraordinària de la xarxa ferroviària provincial. La proposta exigix un pla urgent amb calendari i pressupost i demana responsabilitats polítiques, inclosa la dimissió del ministre Óscar Puente

Donya Letizia visitarà la fàbrica de calçat Pedro García pel seu centenari

Donya Letizia visitarà el 19 de febrer la fàbrica Pedro García a Elda amb motiu del centenari de la firma. Recorrerà la cadena de producció i serà rebuda per autoritats i responsables de l'empresa.

Tanquen el port de València pel temporal i l’avís groc de Aemet

L'Autoritat Portuària de València ha decidit tancar este divendres el port a entrades i eixides per condicions meteorològiques adverses. Aemet ha activat avís groc en el litoral entre les 14 i les 22 hores i Emergències ha elevat les alertes per al dissabte.

Morant ha acusat a Camarero d’impulsar el canvi normatiu que va permetre irregularitats en la VPP d’Alacant

Diana Morant ha denunciat un escàndol en una promoció de VPP a Alacant i ha assenyalat a Susana Camarero per impulsar el canvi normatiu. Ha exigit explicacions en Les Corts i la devolució dels pisos adjudicats de manera irregular.

Morant defén que les paraules d’Óscar López sobre Lambán són una anàlisi política des del respecte

Diana Morant ha emmarcat les declaracions d'Óscar López sobre Javier Lambán com una anàlisi política realitzada des del respecte. Ha reclamat fer oposició al PP per a frenar a la ultradreta, ha rebutjat separar les eleccions generals i ha defés el seu suport a la llei de multireincidència impulsada per Junts.