Anuncios

Afluixa la calor este cap de setmana amb alguns arruixons

El diumenge per la tarda afectaran els xàfecs amb possibilitat de tempesta

El diumenge de vesprada afectaran els arruixons amb possibilitat de tempesta | Arxiu

 

La basca extrema que hi ha hagut estes últimes hores s’ha fet notar amb força. De fet, han pujat els termòmetres fins als 43,3º en algunes zones de l’interior de València. Però la calor ja ha tocat sostre este divendres i en alguns punts pot afluixar prou este cap de setmana.

  

Anuncios

A les portes d’un canvi de temps, es notarà la baixada de les temperatures fins al diumenge. A pesar de tot, la calor encara estarà present de cara a dissabte. De fet, les màximes poden baixar 6 graus respecte dijous, però arribaran fins als 37º en punts de l’interior de València. S’esperen valors diürns que oscil·laran entre 30º i 32º en la costa, concretament les més elevades es preveuen a la franja costanera de Castelló i Alacant.

 

En alguns punts del prelitoral i interior de València pot baixar fins a 6 grausEn alguns punts del prelitoral i interior de València la temperatura pot baixar fins a 6 graus | AEMET

 

El diumenge encara baixaran més les temperatures, tant les mínimes com les diürnes. De cara a l’últim dia de la setmana, les diürnes ja se situaran entre 25º i 28º en la costa, i 24º i 35º en l’interior, amb les més altes en l’interior d’Alacant i les més baixes en el litoral alacantí.

 

Quant a l’estat del cel, el dissabte a primeres hores apareixeran intervals de núvols.  De vesprada es netejarà un poc l’ambient deixant el cel seré en tot el territori, a excepció de Castelló, a on hi haurà encara la presència d’algun núvol.

 

Matí del dissabte amb predomini dels intervals de núvols

Matí del dissabte amb predomini dels intervals de núvols | AEMET

 

Arruixons amb possibilitat de tempesta el diumenge

El diumenge de matí ja començaran a aparéixer alguns intervals de núvols en tot el territori, fruit del canvi de temps afectat per un embossament d’aire fred. De cara al migdia, les nuvolades aniran a més de vesprada i acabaran deixant arruixons i, fins i tot, alguna tempesta en el nord de la Comunitat Valenciana, i afectant a qualsevol punt de la costa i l’interior de Castelló, especialment en el prelitoral. Els arruixons no deixaran pràcticament precipitacions, al voltant de 3 l/m2 en les muntanyes de Castelló.

 

Tambe pots llegir…

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

El Govern assigna 1.300 milions a la Comunitat Valenciana per la dana de 2024 i reforça el finançament autonòmic

L'Executiu aprova 1.300 milions per a la Comunitat Valenciana i 394 milions per a Extremadura per emergències meteorològiques, dins d'un paquet de 12.307 milions per a 2026.

Una startup valenciana d’IA mèdica entra en l’exclusiu programa novaiorqués NYC AI Landing Pad

L'empresa valenciana Quibim, especialitzada en intel·ligència artificial aplicada a la imatge mèdica, ha sigut seleccionada com a única firma espanyola en el programa estratègic d'IA NYC AI International Landing Pad de Nova York.

València iguala el seu rècord anual de 27,1 graus i Miramar el supera per una dècima

Les màximes es disparen en la Comunitat Valenciana, on València iguala el seu rècord anual de 27,1 graus i Miramar el depassa amb 27,2, entre els valors més alts d'Espanya.

Educació demana als sindicats suspendre la vaga per a reprendre la negociació

La Conselleria d'Educació reclama als sindicats docents que paren la vaga indefinida i tornen a la taula de negociació, defenent que el diàleg és més eficaç sense pressió en els centres.

La Fiscalia recolza que s’investigue de manera indirecta a Mazón per la gestió de la dana

La Fiscalia Provincial de València recolza que el jutjat de Catarroja practique diligències que puguen aportar dades sobre l'actuació de Carlos Mazón en la gestió de la dana, malgrat la seua condició d'aforat.

Pérez Llorca respecta la vaga docent però s’alinea amb l’alumnat que es juga la EBAU

Pérez Llorca diu respectar la vaga indefinida del professorat, però subratlla que la seua prioritat són els quasi 32.000 alumnes de 2n de Batxillerat que es juguen la EBAU en poques setmanes.

El Festival de Cinema d’Alacant celebra els 40 anys de Matador amb una passada especial en 4K

El Festival Internacional de Cinema d'Alacant celebrarà el 40 aniversari de Matador amb una projecció especial en versió remasteritzada en 4K en el teatre Arniches.

El València Basket s’agarra al factor Roig Arena en un quint partit decisiu davant Panathinaikos

El València Basket es juga en el Roig Arena el passe a la seua primera Final Four de l'Eurolliga en un quint partit marcat pel clar domini històric dels equips locals, però amb el recent avís de les sorpreses de 2024.
Anuncios