Anuncios

Afluixa la calor este cap de setmana amb alguns arruixons

El diumenge per la tarda afectaran els xàfecs amb possibilitat de tempesta

El diumenge de vesprada afectaran els arruixons amb possibilitat de tempesta | Arxiu

 

La basca extrema que hi ha hagut estes últimes hores s’ha fet notar amb força. De fet, han pujat els termòmetres fins als 43,3º en algunes zones de l’interior de València. Però la calor ja ha tocat sostre este divendres i en alguns punts pot afluixar prou este cap de setmana.

  

Anuncios

A les portes d’un canvi de temps, es notarà la baixada de les temperatures fins al diumenge. A pesar de tot, la calor encara estarà present de cara a dissabte. De fet, les màximes poden baixar 6 graus respecte dijous, però arribaran fins als 37º en punts de l’interior de València. S’esperen valors diürns que oscil·laran entre 30º i 32º en la costa, concretament les més elevades es preveuen a la franja costanera de Castelló i Alacant.

 

En alguns punts del prelitoral i interior de València pot baixar fins a 6 grausEn alguns punts del prelitoral i interior de València la temperatura pot baixar fins a 6 graus | AEMET

 

El diumenge encara baixaran més les temperatures, tant les mínimes com les diürnes. De cara a l’últim dia de la setmana, les diürnes ja se situaran entre 25º i 28º en la costa, i 24º i 35º en l’interior, amb les més altes en l’interior d’Alacant i les més baixes en el litoral alacantí.

 

Quant a l’estat del cel, el dissabte a primeres hores apareixeran intervals de núvols.  De vesprada es netejarà un poc l’ambient deixant el cel seré en tot el territori, a excepció de Castelló, a on hi haurà encara la presència d’algun núvol.

 

Matí del dissabte amb predomini dels intervals de núvols

Matí del dissabte amb predomini dels intervals de núvols | AEMET

 

Arruixons amb possibilitat de tempesta el diumenge

El diumenge de matí ja començaran a aparéixer alguns intervals de núvols en tot el territori, fruit del canvi de temps afectat per un embossament d’aire fred. De cara al migdia, les nuvolades aniran a més de vesprada i acabaran deixant arruixons i, fins i tot, alguna tempesta en el nord de la Comunitat Valenciana, i afectant a qualsevol punt de la costa i l’interior de Castelló, especialment en el prelitoral. Els arruixons no deixaran pràcticament precipitacions, al voltant de 3 l/m2 en les muntanyes de Castelló.

 

Tambe pots llegir…

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Sis ferits en bolcar una furgoneta a Moncofa i un patinet en un altre accident a Castelló

Sis persones han resultat ferides de diversa consideració en bolcar la furgoneta en la qual viatjaven a Moncofa, mentres que un home de 41 anys ha patit politraumatismes en un altre accident entre un cotxe i un patinet a Castelló.

Diana Morant crida a obrir el PSPV perquè la societat decidisca projecte i candidatures

Diana Morant proposa obrir el PSPV a 100.000 activistes del canvi perquè la ciutadania participe en el projecte polític i en l'elecció de lideratges i candidatures.

El València Basket es juga la segona plaça davant un Baskonia a l’aguait

El València Basket rep al Kosner Baskonia en un dol directe per la segona plaça de la Lliga Endesa, clau per a assegurar el factor pista i evitar al Reial Madrid en semifinals.

La primera pacient ingressada per sospita de hantavirus a Espanya continua estable a Alacant

La primera persona ingressada a Espanya per sospita de hantavirus, una dona de 32 anys, continua a l'hospital de Sant Joan d'Alacant amb un quadre lleu i tos sota estricte aïllament.

La Generalitat reforça el servici d’avisos per fauna silvestre davant l’augment d’incidències

La Generalitat ha reforçat el servici d'atenció d'avisos per fauna silvestre que es gestiona a través del 112, davant l'augment d'intervencions i el context de risc sanitari per pesta porcina africana.

La Fira del Llibre de València reobrirà esta vesprada després del tancament per la pluja

La Fira del Llibre de València reobrirà esta vesprada a les 17.00 després de la suspensió cautelar de les activitats per la pluja i reprendrà part de la seua programació cultural.

València organitza un gran dispositiu a la Malva-rosa per a seguir l’eclipsi solar d’agost

L'Ajuntament de València prepara un ampli dispositiu de mobilitat, seguretat, emergències i neteja per a l'eclipsi solar del 12 d'agost, que s'observarà de manera total des de la platja de la Malva-rosa.

Les tempestes es desplacen cap al nord i mantenen l’avís groc en quasi tota la Comunitat Valenciana

Les tempestes que afecten a Alacant es desplacen cap al nord amb intensitat forta i graníssol, mantenint activat l'avís groc per pluges en quasi tota la Comunitat Valenciana.
Anuncios