Afluixa la calor este cap de setmana amb alguns arruixons

El diumenge per la tarda afectaran els xàfecs amb possibilitat de tempesta

El diumenge de vesprada afectaran els arruixons amb possibilitat de tempesta | Arxiu

 

La basca extrema que hi ha hagut estes últimes hores s’ha fet notar amb força. De fet, han pujat els termòmetres fins als 43,3º en algunes zones de l’interior de València. Però la calor ja ha tocat sostre este divendres i en alguns punts pot afluixar prou este cap de setmana.

  

A les portes d’un canvi de temps, es notarà la baixada de les temperatures fins al diumenge. A pesar de tot, la calor encara estarà present de cara a dissabte. De fet, les màximes poden baixar 6 graus respecte dijous, però arribaran fins als 37º en punts de l’interior de València. S’esperen valors diürns que oscil·laran entre 30º i 32º en la costa, concretament les més elevades es preveuen a la franja costanera de Castelló i Alacant.

 

En alguns punts del prelitoral i interior de València pot baixar fins a 6 grausEn alguns punts del prelitoral i interior de València la temperatura pot baixar fins a 6 graus | AEMET

 

El diumenge encara baixaran més les temperatures, tant les mínimes com les diürnes. De cara a l’últim dia de la setmana, les diürnes ja se situaran entre 25º i 28º en la costa, i 24º i 35º en l’interior, amb les més altes en l’interior d’Alacant i les més baixes en el litoral alacantí.

 

Quant a l’estat del cel, el dissabte a primeres hores apareixeran intervals de núvols.  De vesprada es netejarà un poc l’ambient deixant el cel seré en tot el territori, a excepció de Castelló, a on hi haurà encara la presència d’algun núvol.

 

Matí del dissabte amb predomini dels intervals de núvols

Matí del dissabte amb predomini dels intervals de núvols | AEMET

 

Arruixons amb possibilitat de tempesta el diumenge

El diumenge de matí ja començaran a aparéixer alguns intervals de núvols en tot el territori, fruit del canvi de temps afectat per un embossament d’aire fred. De cara al migdia, les nuvolades aniran a més de vesprada i acabaran deixant arruixons i, fins i tot, alguna tempesta en el nord de la Comunitat Valenciana, i afectant a qualsevol punt de la costa i l’interior de Castelló, especialment en el prelitoral. Els arruixons no deixaran pràcticament precipitacions, al voltant de 3 l/m2 en les muntanyes de Castelló.

 

Tambe pots llegir…

Últimes notícies

Els taxistes col·lapsen el centre de València en una nova protesta contra les VTC

Els taxistes valencians realitzen una nova marxa lenta pel centre de València per a exigir una regulació més restrictiva de les VTC i denunciar el buit normatiu actual.

Experts alerten que eliminar el gluten per moda provoca dèficits nutricionals

El Col·legi de Dietistes-Nutricionistes de la Comunitat Valenciana advertix que retirar el gluten sense diagnòstic mèdic pot causar dèficits nutricionals, empitjorar la relació amb el menjar i dificultar el diagnòstic de celiaquia.

Detingudes 31 persones en el major operatiu de la Guàrdia Civil contra la droga flakka a Espanya

La Guàrdia Civil ha desarticulat una xarxa que distribuïa flakka per missatgeria des d'altres països europeus a València, amb 31 detinguts, dos a la presó preventiva, i quasi quatre quilos d'esta droga confiscats.

Integrar la salut mental en l’atenció a la inflamació crònica millora l’evolució dels pacients

La inclusió sistemàtica de la salut mental en l'atenció a persones amb malaltia inflamatòria intestinal millora la seua qualitat de vida, reforça l'adherència al tractament i augmenta l'eficàcia de les teràpies.

El sòl urbà en la Comunitat Valenciana tanca 2025 en 210 euros per metre quadrat

El sòl urbà en la Comunitat Valenciana va aconseguir els 210 euros per metre quadrat al tancament de 2025, per damunt de la mitjana estatal i en un context de repunt de preus i operacions després de la pandèmia.

Detinguts quatre membres d’un grup especialitzat en robatoris en vivendes a València

La Policia Nacional ha detingut a València a quatre hòmens que marcaven portes de vivendes per a planejar robatoris amb força. El grup, d'origen georgià i amb antecedents, ha quedat desarticulat després de la intervenció d'agents anara de servici.

El turisme valencià davant la seua major transformació: sostenibilitat, ocupació de qualitat i futur

La Comunitat Valenciana impulsa un model turístic més equilibrat, innovador i compromés amb el benestar de les persones

Investigat un conductor per circular en sentit contrari i provocar un greu xoc en l’A-7 a Tibi

Un conductor de 65 anys que circulava en sentit contrari per la A-7 a Tibi està sent investigat per conducció temerària i tres delictes de lesions greus després d'un xoc frontal que va deixar a quatre persones ferides.