Alguns canvis a partir del migdia de dijous, amb poc fred de tardor

Matí de sol però amb canvis a la tarda d'aquest dijous

Matí de sol però amb canvis de vesprada dijous | Pedro Mengual

 

L’oratge es presentarà plàcid i estable esta pròxima jornada de dijous, a on el sol tornarà a predominar en els cels valencians. Tot i això, hi haurà canvis a partir de migdia i els núvols aniran guanyant terreny al llarg de la vesprada. Este augment de la nuvolositat deixarà el cel amb sol i núvols, però ni de bon tros arribaran a tapar totalment l’ambient.

 

De fet, seran més trencats en el litoral i en el sud del territori, mentres que en l’interior del centre i el nord seran més abundants. De pluja, no n’arribarà i, de fet, costarà vore ploure durant els pròxims dies, ja que els canvis de moment queden lluny.

 

Mapa de la previsió per a este dijous

Mapa de la previsió per a este dijous | AEMET

 

Poca gelor per a ser tardor

La temperatura seguirà pujant un dia més. Este dimecres la jornada s’ha alçat amb gelor, amb unes temperatures mínimes que han tornat a ser baixes però, amb el pas de les hores, el sol ha fet que la frescor se n’anara i, al migdia, l’ambient ha sigut molt agradable.

 

La nit d’este dijous, i a primeres hores del matí, ja no farà tanta gelor, ja que la temperatura mínima pujarà uns 2º o 3º. No és massa la variació però suficient per a que les temperatures mínimes ja no siguen d’ambient de tardor de mitjans d’octubre.

 

Les màximes també experimentaran un ascens entre lleuger i moderat, d’entre 3º i 4º. El rang de temperatures màximes quedarà entre els 24º i 29º en general. En punts de l’interior i en zones de muntanya seran un poc més baixes.

 

Sembla que la pluja arribarà la setmana vinent

Pareix que la pluja arribarà la setmana que ve | PixaBay

Els canvis es confirmen de cara a la setmana que ve

A mesura que ens anem acostant als inicis de la setmana que ve, els canvis paeix que es van confirmant o, com a mínim, els models no presenten tantes variabilitats. Ara com ara, indiquen que arribaran arruixons, que podran deixar algunes quantitats destacables de pluja, entre el dilluns i el dimecres.

 

Eixe canvi d’oratge anirà acompanyat per una massa d’aire polar gelat que farà que el temps estige més revolicat. En casa nostra, eixa massa polar farà que la temperatura també baixe respecte a eixos dies. Encara no se sap fins a quin punt arribarà eixe descens dels termòmetres però, en general, les temperatures quedaran per davall de la mitjana i, fins i tot, podria arribar ambient hivernal.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El juliol deixa 234 morts atribuïbles a la calor en la Comunitat Valenciana

El sistema MoMo ha estimat 2.036 morts atribuïbles a les altes temperatures en Espanya durant juliol, 234 d’elles en la Comunitat Valenciana. La quarta onada de calor ha sigut especialment letal, encara que les temperatures han començat a baixar.

Remuntada del Levante davant l’Albacete en el primer amistós sense Carlos Espí

El Levante ha capgirat un 0-1 inicial i ha vençut l’Albacete per 2-1 en el primer amistós després de la marxa de Carlos Espí, amb gols de Roger Brugué i Etta Eyong a Buñol.

Villa Amparo, l’antiga casa de Machado a Rocafort, iniciarà la seua renaixença cultural en un mes

La Generalitat iniciarà en un mes la rehabilitació integral de Villa Amparo, a Rocafort, antiga residència d’Antonio Machado, per a convertir-la en un espai cultural i museístic obert al públic.

Quatre detinguts per onze robatoris amb butró en empreses valencianes i de Conca

La Guàrdia Civil ha detingut quatre hòmens d’entre 23 i 39 anys, tots ells de nacionalitat romanesa, per onze robatoris amb butró en naus industrials de municipis de la Comunitat Valenciana i de la província de Conca.

Arresten a Algorfa un fugitiu britànic buscat per tràfic de drogues i armes

La Policia Nacional ha detingut a Algorfa un ciutadà britànic de 27 anys, considerat objectiu criminal prioritari al seu país, reclamat per tràfic de drogues i ús d'armes de foc contra persones.

Els bombers contenen sense mitjans aeris el gran incendi de la Vall d’Uixó

Els bombers han refrescat tota la nit la zona cremada en l’incendi de la Vall d'Uixó, estabilitzat des de la vesprada d’ahir, amb 9.568 hectàrees afectades i sense mitjans aeris incorporats este dissabte.

Una start-up d’Elx crea una IA que automatitza la comunicació amb pacients en clíniques

Healthmate, una empresa d’Elx, ha creat una intel·ligència artificial que automatitza cites, recordatoris i gestions amb pacients en clíniques, fet que reduïx costos i millora l’atenció. La ferramenta ja treballa amb 100 clíniques d’Espanya i ha gestionat 800.000 missatges de 30.000 pacients.

Una IA permet a les clíniques automatitzar cites i recordatoris amb pacients

La startup il·licitana Healthmate ha creat una intel·ligència artificial que gestiona de forma automàtica cites, recordatoris i comunicacions amb pacients, ja operativa en un centenar de clíniques espanyoles.
FILMOTECA D'ESTIU