Alguns canvis a partir del migdia de dijous, amb poc fred de tardor

Matí de sol però amb canvis a la tarda d'aquest dijous

Matí de sol però amb canvis de vesprada dijous | Pedro Mengual

 

L’oratge es presentarà plàcid i estable esta pròxima jornada de dijous, a on el sol tornarà a predominar en els cels valencians. Tot i això, hi haurà canvis a partir de migdia i els núvols aniran guanyant terreny al llarg de la vesprada. Este augment de la nuvolositat deixarà el cel amb sol i núvols, però ni de bon tros arribaran a tapar totalment l’ambient.

 

De fet, seran més trencats en el litoral i en el sud del territori, mentres que en l’interior del centre i el nord seran més abundants. De pluja, no n’arribarà i, de fet, costarà vore ploure durant els pròxims dies, ja que els canvis de moment queden lluny.

 

Mapa de la previsió per a este dijous

Mapa de la previsió per a este dijous | AEMET

 

Poca gelor per a ser tardor

La temperatura seguirà pujant un dia més. Este dimecres la jornada s’ha alçat amb gelor, amb unes temperatures mínimes que han tornat a ser baixes però, amb el pas de les hores, el sol ha fet que la frescor se n’anara i, al migdia, l’ambient ha sigut molt agradable.

 

La nit d’este dijous, i a primeres hores del matí, ja no farà tanta gelor, ja que la temperatura mínima pujarà uns 2º o 3º. No és massa la variació però suficient per a que les temperatures mínimes ja no siguen d’ambient de tardor de mitjans d’octubre.

 

Les màximes també experimentaran un ascens entre lleuger i moderat, d’entre 3º i 4º. El rang de temperatures màximes quedarà entre els 24º i 29º en general. En punts de l’interior i en zones de muntanya seran un poc més baixes.

 

Sembla que la pluja arribarà la setmana vinent

Pareix que la pluja arribarà la setmana que ve | PixaBay

Els canvis es confirmen de cara a la setmana que ve

A mesura que ens anem acostant als inicis de la setmana que ve, els canvis paeix que es van confirmant o, com a mínim, els models no presenten tantes variabilitats. Ara com ara, indiquen que arribaran arruixons, que podran deixar algunes quantitats destacables de pluja, entre el dilluns i el dimecres.

 

Eixe canvi d’oratge anirà acompanyat per una massa d’aire polar gelat que farà que el temps estige més revolicat. En casa nostra, eixa massa polar farà que la temperatura també baixe respecte a eixos dies. Encara no se sap fins a quin punt arribarà eixe descens dels termòmetres però, en general, les temperatures quedaran per davall de la mitjana i, fins i tot, podria arribar ambient hivernal.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Compromís demana auditar les ajudes a la Cambra de Comerç d’Alacant després de la detenció de Carlos Baño

Compromís ha demanat a la Sindicatura de Comptes auditar les ajudes a la Cambra de Comerç d'Alacant i reclama al Consell de Transparència revisar el compliment de la llei.

Carlos Baño nega irregularitats i s’oferix a col·laborar amb la justícia

El president de la Cambra de Comerç d'Alacant rebutja qualsevol benefici personal i afirma que col·laborarà amb la investigació sobre els bons consum. Va quedar en llibertat amb càrrecs després d'acollir-se al seu dret a no declarar.

Una potent mascletà obri els dies grans de les Falles 2026

Pirotècnia Aitana ha inaugurat els dies grans amb 'La bellesa del sota', 274 quilos de pólvora en sis minuts i l'adeu de Juan Bautista Mollà.

La Generalitat enaltix als CEVEX com els millors ambaixadors i anuncia un congrés a Peníscola

La Generalitat recupera l'esperit del Vaixell Faller amb una recepció en l'Edifici del Rellotge i situa als CEVEX com a pont amb la diàspora. Anuncia un congrés a Peníscola

Metrovalencia oferix més de 2.700 places d’aparcament gratuïtes en Falles

La xarxa habilita 1.513 places P+M i 1.248 municipals, totes gratuïtes i al costat d'estacions, per a accedir a València en dies amb més de 500 carrers tallats.

Emergències demana extremar precaucions pel fort vent a Castelló: alerta taronja a l’interior nord

La Generalitat ha elevat a taronja l'avís per vent a l'interior nord de Castelló per a demà, amb ratxes que podrien aconseguir els 100 km/h. Es manté el nivell groc en la resta.

Awa Fam prioritza a Espanya i aparca la WNBA mentres brilla en el Premundial

La pivot de 19 anys del València Basket va apostar per centrar-se en la selecció en el Premundial de Puerto Rico i aparcar, de moment, el seu salt a la WNBA. Va firmar 7 punts davant Nova Zelanda i 9 enfront del Senegal i va avisar del desafiament de jugar contra l'amfitriona.

Milers de persones clamen No a la guerra i exigixen frenar el conflicte a Orient Mitjà

Milers de persones es mobilitzen en més de 150 ciutats espanyoles per a exigir la fi de la guerra a l'Iran i a Orient Mitjà, en una crida pacífica i transversal.