Alguns canvis a partir del migdia de dijous, amb poc fred de tardor

Matí de sol però amb canvis a la tarda d'aquest dijous

Matí de sol però amb canvis de vesprada dijous | Pedro Mengual

 

L’oratge es presentarà plàcid i estable esta pròxima jornada de dijous, a on el sol tornarà a predominar en els cels valencians. Tot i això, hi haurà canvis a partir de migdia i els núvols aniran guanyant terreny al llarg de la vesprada. Este augment de la nuvolositat deixarà el cel amb sol i núvols, però ni de bon tros arribaran a tapar totalment l’ambient.

 

De fet, seran més trencats en el litoral i en el sud del territori, mentres que en l’interior del centre i el nord seran més abundants. De pluja, no n’arribarà i, de fet, costarà vore ploure durant els pròxims dies, ja que els canvis de moment queden lluny.

 

Mapa de la previsió per a este dijous

Mapa de la previsió per a este dijous | AEMET

 

Poca gelor per a ser tardor

La temperatura seguirà pujant un dia més. Este dimecres la jornada s’ha alçat amb gelor, amb unes temperatures mínimes que han tornat a ser baixes però, amb el pas de les hores, el sol ha fet que la frescor se n’anara i, al migdia, l’ambient ha sigut molt agradable.

 

La nit d’este dijous, i a primeres hores del matí, ja no farà tanta gelor, ja que la temperatura mínima pujarà uns 2º o 3º. No és massa la variació però suficient per a que les temperatures mínimes ja no siguen d’ambient de tardor de mitjans d’octubre.

 

Les màximes també experimentaran un ascens entre lleuger i moderat, d’entre 3º i 4º. El rang de temperatures màximes quedarà entre els 24º i 29º en general. En punts de l’interior i en zones de muntanya seran un poc més baixes.

 

Sembla que la pluja arribarà la setmana vinent

Pareix que la pluja arribarà la setmana que ve | PixaBay

Els canvis es confirmen de cara a la setmana que ve

A mesura que ens anem acostant als inicis de la setmana que ve, els canvis paeix que es van confirmant o, com a mínim, els models no presenten tantes variabilitats. Ara com ara, indiquen que arribaran arruixons, que podran deixar algunes quantitats destacables de pluja, entre el dilluns i el dimecres.

 

Eixe canvi d’oratge anirà acompanyat per una massa d’aire polar gelat que farà que el temps estige més revolicat. En casa nostra, eixa massa polar farà que la temperatura també baixe respecte a eixos dies. Encara no se sap fins a quin punt arribarà eixe descens dels termòmetres però, en general, les temperatures quedaran per davall de la mitjana i, fins i tot, podria arribar ambient hivernal.

 

També pots llegir…

Anuncios

Últimes notícies

Maleït idioma, el castellà, segons Trump

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla del rebuig de Donald Trump al castellà i utilitza eixe episodi per a reflexionar sobre el supremacisme lingüístic i la situació de les llengües minoritzades, especialment el valencià

José Muñoz acusa el Consell de no tindre ‘projecte propi’ i reclama que la Comunitat recupere pes a Espanya

El síndic del PSPV-PSOE defensa en un desdejuni d’AMDComVal una agenda valenciana basada en finançament, autogovern, servicis públics i vertebració territorial

CCOO denuncia 70 hores d’espera i col·lapse en les urgències de l’Hospital Clínic de València

CCOO alerta que les urgències de l'Hospital Clínic de València acumulen esperes de fins a 70 hores i un 70% més de pacients de la capacitat prevista, la qual cosa convertix l'àrea en una planta d'hospitalització encoberta i eleva el risc assistencial i laboral.

Els festivals Love the 90s i I Love Reggaeton es traslladen a l’estadi Ciutat de València

Els festivals Love the 90s i I Love Reggaeton canvien de la Ciutat de les Arts i les Ciències a l'estadi Ciutat de València per un conflicte de soroll, amb ajustos en la distribució del públic i opcions de reembossament.

Els sindicats denuncien servicis mínims abusius en 2n de Batxillerat per la vaga indefinida

Els sindicats del comité de vaga qualifiquen d'abusius els servicis mínims fixats per la Conselleria per al professorat de 2n de Batxillerat davant la vaga indefinida des de l'11 de maig.

Les empreses valencianes acceleren l’automatització malgrat la falta de talent en intel·ligència artificial

Més de la mitat de les empreses valencianes prioritza automatitzar processos per a guanyar eficiència, encara que reconeix una forta falta de talent especialitzat en intel·ligència artificial i un ús encara tàctic d'esta tecnologia.

El Consell aprova un acord de 27 milions per a fàrmacs contra l’esclerosi múltiple

El Consell ha autoritzat un acord marc de més de 27 milions d'euros per a garantir el subministrament de medicaments contra l'esclerosi múltiple en la sanitat pública valenciana durant els pròxims anys.

El Consell destina 14,7 milions al manteniment de depuradores a Castelló

El Consell ha autoritzat la EPSAR un contracte de 14,7 milions per a garantir el manteniment i la continuïtat dels sistemes de sanejament i depuració d'aigües residuals en diversos municipis de Castelló.