Alguns canvis a partir del migdia de dijous, amb poc fred de tardor

Matí de sol però amb canvis a la tarda d'aquest dijous

Matí de sol però amb canvis de vesprada dijous | Pedro Mengual

 

L’oratge es presentarà plàcid i estable esta pròxima jornada de dijous, a on el sol tornarà a predominar en els cels valencians. Tot i això, hi haurà canvis a partir de migdia i els núvols aniran guanyant terreny al llarg de la vesprada. Este augment de la nuvolositat deixarà el cel amb sol i núvols, però ni de bon tros arribaran a tapar totalment l’ambient.

 

De fet, seran més trencats en el litoral i en el sud del territori, mentres que en l’interior del centre i el nord seran més abundants. De pluja, no n’arribarà i, de fet, costarà vore ploure durant els pròxims dies, ja que els canvis de moment queden lluny.

 

Mapa de la previsió per a este dijous

Mapa de la previsió per a este dijous | AEMET

 

Poca gelor per a ser tardor

La temperatura seguirà pujant un dia més. Este dimecres la jornada s’ha alçat amb gelor, amb unes temperatures mínimes que han tornat a ser baixes però, amb el pas de les hores, el sol ha fet que la frescor se n’anara i, al migdia, l’ambient ha sigut molt agradable.

 

La nit d’este dijous, i a primeres hores del matí, ja no farà tanta gelor, ja que la temperatura mínima pujarà uns 2º o 3º. No és massa la variació però suficient per a que les temperatures mínimes ja no siguen d’ambient de tardor de mitjans d’octubre.

 

Les màximes també experimentaran un ascens entre lleuger i moderat, d’entre 3º i 4º. El rang de temperatures màximes quedarà entre els 24º i 29º en general. En punts de l’interior i en zones de muntanya seran un poc més baixes.

 

Sembla que la pluja arribarà la setmana vinent

Pareix que la pluja arribarà la setmana que ve | PixaBay

Els canvis es confirmen de cara a la setmana que ve

A mesura que ens anem acostant als inicis de la setmana que ve, els canvis paeix que es van confirmant o, com a mínim, els models no presenten tantes variabilitats. Ara com ara, indiquen que arribaran arruixons, que podran deixar algunes quantitats destacables de pluja, entre el dilluns i el dimecres.

 

Eixe canvi d’oratge anirà acompanyat per una massa d’aire polar gelat que farà que el temps estige més revolicat. En casa nostra, eixa massa polar farà que la temperatura també baixe respecte a eixos dies. Encara no se sap fins a quin punt arribarà eixe descens dels termòmetres però, en general, les temperatures quedaran per davall de la mitjana i, fins i tot, podria arribar ambient hivernal.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

La Justícia avala l’ampliació nord del port de València i rebutja el recurs ecologista

El TSJCV ha desestimat el recurs d’Acció Ecologista Agró contra el projecte del nou moll de contenidors de l’ampliació nord del port de València, valorat en més de 660 milions d’euros, en considerar vigent la seua declaració d’impacte ambiental.

Mathew Ryan es consolida com un dels porters amb més parades de LaLiga

El porter del Levante Mathew Ryan suma 17 parades en quatre jornades i compartix liderat estadístic amb Álex Remiro i Unai Simón, reforçant el seu pes en l’inici de LaLiga EA Sports.

La investigació pel robatori del Tresor de Villena avança amb la Guàrdia Civil bolcada

La Guàrdia Civil manté el cas del robatori del Tresor de Villena com una prioritat i guarda el màxim sigil mentres avancen les investigacions per localitzar els tres encaputxats i les peces sostretes, valorades en uns 5 milions d’euros.

El Consell culpa el Botànic i Sánchez dels mals resultats de l’informe PISA

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, ha atribuït els mals resultats de l’informe PISA a les reformes educatives del Govern de Pedro Sánchez i ha assegurat que, en la Comunitat Valenciana, s’han agreujat per la gestió del Botànic.

La comunitat noruega de l’Alfàs seguirà en directe el funeral del rei Harald V

El Club Noruego Costa Blanca i la Iglesia Noruega de l'Albir han anunciat que seguiran en directe el funeral del rei Harald V des de l'Alfàs del Pi, en una jornada de dol molt sentida per a la nombrosa colònia noruega del municipi.

254 conductors acaben davant del jutge a l’agost per delictes de trànsit a la Comunitat Valenciana

La Agrupación de Tráfico de la Guàrdia Civil ha posat a disposició judicial 254 conductors a l’agost per delictes contra la seguretat viària, amb especial incidència de l’alcohol i la falta de permís. A la província de València s’han registrat 121 d’estos fets.

Fiscalia demana 4 anys i mig de presó per un presumpte alçament de béns a Alacant

Una dona, la seua parella i el fill d’ell s’enfronten a 4 anys i mig de presó per un presumpte delicte d’alçament de béns per eludir una deuda amb Hisenda, en un juí que es farà a l’Audiència d’Alacant.

El València torna a ser cuer quasi dos anys després

El València és cuer de LaLiga amb un punt després de la quarta jornada, situació que no vivia des de gener de 2025. L’equip de Carlos Corberán encadena tres derrotes i un empat i només supera l’Elx en gols.