Una empresa valenciana trau a la venda plantes que es comuniquen amb els seus amos

Planta

Estes plantes comuniquen les necessitats que tenen en cada moment | Google

 

La start-up valenciana ‘Homy Jungle’ arriba al mercat amb una idea nova: una planta que es comunica amb el seu amo i li transmet les seues necessitats més vitals, amb la finalitat de què «ningú renuncie a tindre una planta en casa perquè no sap cuidar-la».

 

Estes plantes comuniquen les necessitats que tenen en cada moment, com la falta d’adob o aigua, o de ser trasplantades a un test més gran, i ho fan a través de Whatsapp o correu electrònic. El projecte pretén que «totes les persones puguen tindre una planta en casa sense la por al fet de què se’ls acabe morint-se».

 

Fundada en maig de 2019 per dos jóvens emprenedors, Laura González (enginyera informàtica) i Felipe Fontanet (biòleg), la companyia emergent irromp en el mercat digital per a fer «un pas per davant en el sector de les plantes ornamentals».

 

Per a això, ‘Homy Jungle’ assessora a cada client sobre quina és la seua planta ideal. A través d’un qüestionari, l’usuari tria les seues preferències i detalla les condicions en les quals la planta viurà.

 

A partir d’ací, l’empresa li proposa el model de planta que millor encaixaria segons les seues necessitats. En un màxim de 48 hores, la planta arriba a la seua nova llar amb un manual d’instruccions que explica com cuidar-la en tot moment.

 

  

El catàleg de l’e-commerce inclou una varietat de grandàries i tipus que permet triar «la planta perfecta, la que millor s’ajusta a cada persona», al costat de consells i resolució gratuïta de dubtes. Amb més de 30 models, estan personalitzades amb noms com Limoncello, Delirio, Monty, Matata o Curvy.

 

«Volem que ningú renuncie a tindre plantes perquè no sap cuidar-les. Per això donem suport activament a cadascun dels nostres clients, per a que les plantes estiguen còmodes, sanes i felices», ha destacat Fontanet, CEO de l’empresa. 

 

També pots llegir..

Últimes notícies

Louzán defensa que la final del Mundial 2030 es jugue a Espanya i apunta València com a nova seu

El president de la RFEF, Rafael Louzán, ha insistit que la final del Mundial 2030 s’ha de disputar a Espanya i ha obert la porta que València entre en el llistat de seus després de la caiguda de Màlaga i A Coruña.

L’Eldense viu en tensió per la possible arribada de Messi com a propietari

La plantilla i el tècnic interí de l’Eldense, Josep Ferrando, han admés que viuen una setmana especial davant l’interés de Lionel Messi per comprar el club, encara que intenten centrar-se en el pròxim partit davant l’Sporting a El Molinón.

Desmantellada una macroxarxa que portava cocaïna a Menorca des de València

Interior ha desarticulat una banda que introduïa cocaïna a gran escala a Menorca des de València, Barcelona i Mallorca, amb onze detinguts i més de sis quilos intervinguts.

El dèficit públic valencià baixa fins a 1.694 milions però continua en l’1,02 % del PIB

El dèficit públic de la Comunitat Valenciana ha arribat en el primer semestre a 1.694 milions d’euros, l’1,02 % del PIB, per davall dels 1.960 milions i l’1,25 % d’un any abans. A Espanya, el dèficit de les administracions públiques (sense locals) ha pujat un 6,4 % fins als 33.668 milions, l’1,89 % del PIB.

La Universitat de València reclama més finançament i defensa la educació pública

El rector de la Universitat de València, Juan Luis Gandía, ha reclamat en l’obertura del curs 2026-2027 un finançament suficient i previsible i ha defensat la universitat i la educació pública davant el creixement de la privada. L’acte ha comptat amb la ministra Diana Morant i ha servit per a reivindicar igualtat d’oportunitats, estabilitat investigadora i un marc davant els reptes de la intel·ligència artificial.

Obres d’emergència al tram urbà del riu Magre a Utiel després de la DANA

El Consell ha avalat la declaració d’emergència per reparar amb 4,7 milions el tram urbà del riu Magre al seu pas per Utiel, molt afectat per la DANA del 29 d’octubre de 2024, i millorar-ne el funcionament hidràulic.

Catalá aposta per l’atletisme i la vela davant de la Fórmula 1 a València

L’alcaldessa María José Catalá ha defensat que València aposte per la vela i l’atletisme, per tradició i menor cost públic, i ha reobert la porta a acollir de nou la Copa de l’Amèrica.

Els pobles afectats pels incendis de l’estiu demanen ser zona d’emergència greu

El Consell ha acordat sol·licitar al Govern d’Espanya que declare com a zones greument afectades per una emergència de protecció civil els municipis castigats pels principals incendis forestals d’aquest estiu a la Comunitat Valenciana.