Una empresa valenciana trau a la venda plantes que es comuniquen amb els seus amos

Planta

Estes plantes comuniquen les necessitats que tenen en cada moment | Google

 

La start-up valenciana ‘Homy Jungle’ arriba al mercat amb una idea nova: una planta que es comunica amb el seu amo i li transmet les seues necessitats més vitals, amb la finalitat de què «ningú renuncie a tindre una planta en casa perquè no sap cuidar-la».

 

Estes plantes comuniquen les necessitats que tenen en cada moment, com la falta d’adob o aigua, o de ser trasplantades a un test més gran, i ho fan a través de Whatsapp o correu electrònic. El projecte pretén que «totes les persones puguen tindre una planta en casa sense la por al fet de què se’ls acabe morint-se».

 

Fundada en maig de 2019 per dos jóvens emprenedors, Laura González (enginyera informàtica) i Felipe Fontanet (biòleg), la companyia emergent irromp en el mercat digital per a fer «un pas per davant en el sector de les plantes ornamentals».

 

Per a això, ‘Homy Jungle’ assessora a cada client sobre quina és la seua planta ideal. A través d’un qüestionari, l’usuari tria les seues preferències i detalla les condicions en les quals la planta viurà.

 

A partir d’ací, l’empresa li proposa el model de planta que millor encaixaria segons les seues necessitats. En un màxim de 48 hores, la planta arriba a la seua nova llar amb un manual d’instruccions que explica com cuidar-la en tot moment.

 

  

El catàleg de l’e-commerce inclou una varietat de grandàries i tipus que permet triar «la planta perfecta, la que millor s’ajusta a cada persona», al costat de consells i resolució gratuïta de dubtes. Amb més de 30 models, estan personalitzades amb noms com Limoncello, Delirio, Monty, Matata o Curvy.

 

«Volem que ningú renuncie a tindre plantes perquè no sap cuidar-les. Per això donem suport activament a cadascun dels nostres clients, per a que les plantes estiguen còmodes, sanes i felices», ha destacat Fontanet, CEO de l’empresa. 

 

També pots llegir..

Últimes notícies

A presó dos detinguts per robar 32.000 euros a un saló de jocs d’Alzira

Tres hòmens de 26, 32 i 36 anys han sigut detinguts per assaltar a punta de pistola un recaptador d’un saló de jocs d’Alzira i furtar-li 32.000 euros. Dos d’ells han ingressat en presó provisional, i el tercer està relacionat amb altres robatoris violents en la província de València.

Localitzen un cadàver al pantà de Bellús on buscaven un home desaparegut

Han trobat este divendres de matí un cadàver al pantà de Bellús, on des de dijous es buscava un home desaparegut. La Guàrdia Civil treballa ara en la identificació del cos.

La investigació confirma indicis que l’incendi d’El Saler ha sigut provocat

Les primeres perquisicions sobre l’incendi al parc natural de la Devesa de El Saler descarten causes naturals i apunten a un origen intencionat, segons ha explicat la delegada del Govern, Pilar Bernabé.

Els desallotjaments a El Saler continuen mentre l’incendi seguix actiu

Els desallotjaments per l’incendi forestal d’El Saler, que ja ha cremat 37 hectàrees, continuaran fins que el foc es puga estabilitzar. En l’extinció treballen deu mitjans aeris, 40 terrestres i més de 270 professionals, segons el conseller d’Emergències, Juan Carlos Valderrama.

Continua la recerca d’un home desaparegut al pantà de Bellús

Els servicis d’emergència continuen buscant des de dijous de vesprada un home desaparegut al pantà de Bellús, a la comarca de la Vall d'Albaida. En l’operatiu participen brigades forestals, drons, mitjans aeris, Guàrdia Civil i voluntariat especialitzat.

L’incendi de la Devesa de El Saler es manté estable i el perímetre queda contés

Els mitjans aeris han représ este matí les tasques d’extinció a la Devesa de El Saler, on l’incendi forestal declarat dijous es manté estable i amb el perímetre contés. Fins anit s’havien cremat 31,38 hectàrees i els efectius terrestres han treballat sense parar durant tota la nit.

Naix en Bioparc una cria de duiker roig de Natal i reforça el seu paper clau en la protecció d’esta espècie

Bioparc València ha anunciat el naixement d’una nova cria de duiker roig de Natal, una femella, i consolida el parc com a referent europeu en la protecció d’este antílop amenaçat, amb 12 naixements des de la seua obertura.

Descens de les màximes i ruixats dèbils al sud de la Comunitat este divendres

Este divendres s’espera cel poc nuvolós a la Comunitat Valenciana, amb ruixats dèbils possibles al sud i temperatures màximes en descens. El dissabte continuaran els cels tranquils, amb mínimes més baixes i canvis lleugers en les màximes segons la zona.