Una empresa valenciana trau a la venda plantes que es comuniquen amb els seus amos

Planta

Estes plantes comuniquen les necessitats que tenen en cada moment | Google

 

La start-up valenciana ‘Homy Jungle’ arriba al mercat amb una idea nova: una planta que es comunica amb el seu amo i li transmet les seues necessitats més vitals, amb la finalitat de què «ningú renuncie a tindre una planta en casa perquè no sap cuidar-la».

 

Estes plantes comuniquen les necessitats que tenen en cada moment, com la falta d’adob o aigua, o de ser trasplantades a un test més gran, i ho fan a través de Whatsapp o correu electrònic. El projecte pretén que «totes les persones puguen tindre una planta en casa sense la por al fet de què se’ls acabe morint-se».

 

Fundada en maig de 2019 per dos jóvens emprenedors, Laura González (enginyera informàtica) i Felipe Fontanet (biòleg), la companyia emergent irromp en el mercat digital per a fer «un pas per davant en el sector de les plantes ornamentals».

 

Per a això, ‘Homy Jungle’ assessora a cada client sobre quina és la seua planta ideal. A través d’un qüestionari, l’usuari tria les seues preferències i detalla les condicions en les quals la planta viurà.

 

A partir d’ací, l’empresa li proposa el model de planta que millor encaixaria segons les seues necessitats. En un màxim de 48 hores, la planta arriba a la seua nova llar amb un manual d’instruccions que explica com cuidar-la en tot moment.

 

  

El catàleg de l’e-commerce inclou una varietat de grandàries i tipus que permet triar «la planta perfecta, la que millor s’ajusta a cada persona», al costat de consells i resolució gratuïta de dubtes. Amb més de 30 models, estan personalitzades amb noms com Limoncello, Delirio, Monty, Matata o Curvy.

 

«Volem que ningú renuncie a tindre plantes perquè no sap cuidar-les. Per això donem suport activament a cadascun dels nostres clients, per a que les plantes estiguen còmodes, sanes i felices», ha destacat Fontanet, CEO de l’empresa. 

 

També pots llegir..

Últimes notícies

Fortes tempestes i pedra en l’interior de Castelló amb 26 l/m² a Castellfort en mitja hora

Castellfort ha registrat 26 litres per metre quadrat en mitja hora i Aemet manté l’avís taronja per tempestes fortes amb granís en l’interior nord de Castelló.

Preso sense fiança el propietari del bar acusat de matar un jove a València

Un jutjat d’instrucció de València ha ordenat presó provisional, comunicada i sense fiança per al propietari del bar ‘La Esquina Tropical’, detingut per la mort d’un jove de 20 anys aquest dimecres. L’home, de 62 anys i nacionalitat colombiana, està investigat per homicidi i un delicte contra la salut pública.

Foios ompli els carrers per homenatjar Ferran Torres, campió del món

Prop de 7.000 veïns de Foios han omplit l’aparcament del camp de futbol municipal per retre un emotiu homenatge a Ferran Torres, golejador en la final del Mundial. L’Ajuntament ha iniciat els tràmits per nomenar-lo Fill Predilecte.

Pego arriba als 40 graus i encapçala les temperatures de la Comunitat

Pego ha registrat hui 40 graus i s’ha situat com el municipi més calorós de la Comunitat Valenciana, mentre que Ontinyent, Xàtiva, Oliva i Bicorp s’han quedat prop d’esta marca. La mínima del dia s’ha donat a Vilafranca del Cid, amb 14,6 graus.

Intercepten deu migrants en arribar en patera a una cala de Benidorm

La Policia Nacional ha detingut deu hòmens d’origen algerià, un possible menor, després d’arribar en patera a la cala del Tío Ximo, a Benidorm.

El CEO de Vodafone Espanya haurà de declarar com a investigat pel cas Finetwork

El Tribunal d’Instància d’Alacant ha citat el conseller delegat de Vodafone Espanya, José Miguel García, a declarar com a investigat l’1 de setembre arran d’una querella per presumpta administració deslleial en l’operació de Finetwork.

Un home es tanca amb sa mare major en un pis del Marítim i la Policia el reduïx sense ferits

La Policia Nacional ha accedit a una vivenda del districte del Marítim de València on un home de 58 anys s’havia atrinxerat amb sa mare de 81 anys i mobilitat reduïda, i ha aconseguit reduir-lo sense danys abans de traslladar-lo a un centre mèdic.

Ayora reforça serveis socials i atenció a la dependència amb 2,5 milions de la Generalitat

La Conselleria de Serveis Socials ha destinat 2,49 milions d’euros a recursos bàsics i especialitzats d’Ayora mitjançant el contracte programa, amb inversions destacades en residències, atenció domiciliària i parcs accessibles.
FILMOTECA D'ESTIU