10.3 C
València
Diumenge, 25 gener, 2026

Una empresa valenciana trau a la venda plantes que es comuniquen amb els seus amos

Planta

Estes plantes comuniquen les necessitats que tenen en cada moment | Google

 

La start-up valenciana ‘Homy Jungle’ arriba al mercat amb una idea nova: una planta que es comunica amb el seu amo i li transmet les seues necessitats més vitals, amb la finalitat de què «ningú renuncie a tindre una planta en casa perquè no sap cuidar-la».

 

Estes plantes comuniquen les necessitats que tenen en cada moment, com la falta d’adob o aigua, o de ser trasplantades a un test més gran, i ho fan a través de Whatsapp o correu electrònic. El projecte pretén que «totes les persones puguen tindre una planta en casa sense la por al fet de què se’ls acabe morint-se».

 

Fundada en maig de 2019 per dos jóvens emprenedors, Laura González (enginyera informàtica) i Felipe Fontanet (biòleg), la companyia emergent irromp en el mercat digital per a fer «un pas per davant en el sector de les plantes ornamentals».

 

Per a això, ‘Homy Jungle’ assessora a cada client sobre quina és la seua planta ideal. A través d’un qüestionari, l’usuari tria les seues preferències i detalla les condicions en les quals la planta viurà.

 

A partir d’ací, l’empresa li proposa el model de planta que millor encaixaria segons les seues necessitats. En un màxim de 48 hores, la planta arriba a la seua nova llar amb un manual d’instruccions que explica com cuidar-la en tot moment.

 

  

El catàleg de l’e-commerce inclou una varietat de grandàries i tipus que permet triar «la planta perfecta, la que millor s’ajusta a cada persona», al costat de consells i resolució gratuïta de dubtes. Amb més de 30 models, estan personalitzades amb noms com Limoncello, Delirio, Monty, Matata o Curvy.

 

«Volem que ningú renuncie a tindre plantes perquè no sap cuidar-les. Per això donem suport activament a cadascun dels nostres clients, per a que les plantes estiguen còmodes, sanes i felices», ha destacat Fontanet, CEO de l’empresa. 

 

També pots llegir..

Últimes notícies

Furtat alerta d’una situació crítica i del desaprofitament de talent mèdic

La presidenta del Col·legi de Metges de València descriu una situació crítica: agressions a l'alça, pressió assistencial i fugida de professionals. Demana inversió, un estatut propi i aprofitar l'experiència sènior.

Un home s’entrega a Sueca i confessa l’assassinat d’un menor de 13 anys

La Guàrdia Civil investiga la mort d'un xiquet de 13 anys comesa este dissabte a la vesprada a Sueca, després del lliurament i confessió d'un home de 48 anys. L'Ajuntament decreta dos dies de dol.

Mbappé decidix amb un doblet en La Ceràmica i reforça la recuperació del Reial Madrid

El Reial Madrid es va imposar 0-2 al Vila-real amb dos gols de Mbappé, el segon de penal en el descompte, i va consolidar la seua millora sota el comandament d'Álvaro Arbeloa.

El Vila-real avança una lesió en el tendó d’Aquil·les de Juan Foyth

El defensa argentí es va retirar als vint minuts davant el Reial Madrid amb molèsties en el tendó d'Aquil·les esquerre. El club espera proves i tem que siga greu.

Barcelona conquista la seua sexta Supercopa en un clàssic igualat 2-0

El Barcelona va véncer 2-0 al Reial Madrid i va alçar la seua sexta Supercopa, quinta consecutiva. Brugts va obrir el marcador i Alexia va sentenciar de penal després d'una final molt competida.

Eray Cömert es reivindica amb Unai Núñez ja en la graderia: ‘Porte sis mesos difícils’

El central suís va firmar un partit sòlid, va marcar i va ser clau en el triomf del València davant l'Espanyol, mentres el nouvingut Unai Núñez va seguir el xoc des de la graderia.

Corberán destaca el caràcter del València en el seu moment més difícil

Corberán es va felicitar per la reacció del València amb dos victòries seguides després de veure's en descens. Va subratllar el 3-2 a l'Espanyol i el valor anímic de guanyar a Mestalla.

Manolo González va carregar contra el VAR després del València-Espanyol i va reclamar falta prèvia en el penal

L'entrenador de l'Espanyol va carregar contra l'arbitratge després del València-Espanyol i va qüestionar la intervenció del VAR. Va reclamar una falta prèvia a Ramazani abans del penal a Beltrán que va precedir el 3-2.