Una empresa valenciana trau a la venda plantes que es comuniquen amb els seus amos

Planta

Estes plantes comuniquen les necessitats que tenen en cada moment | Google

 

La start-up valenciana ‘Homy Jungle’ arriba al mercat amb una idea nova: una planta que es comunica amb el seu amo i li transmet les seues necessitats més vitals, amb la finalitat de què «ningú renuncie a tindre una planta en casa perquè no sap cuidar-la».

 

Estes plantes comuniquen les necessitats que tenen en cada moment, com la falta d’adob o aigua, o de ser trasplantades a un test més gran, i ho fan a través de Whatsapp o correu electrònic. El projecte pretén que «totes les persones puguen tindre una planta en casa sense la por al fet de què se’ls acabe morint-se».

 

Fundada en maig de 2019 per dos jóvens emprenedors, Laura González (enginyera informàtica) i Felipe Fontanet (biòleg), la companyia emergent irromp en el mercat digital per a fer «un pas per davant en el sector de les plantes ornamentals».

 

Per a això, ‘Homy Jungle’ assessora a cada client sobre quina és la seua planta ideal. A través d’un qüestionari, l’usuari tria les seues preferències i detalla les condicions en les quals la planta viurà.

 

A partir d’ací, l’empresa li proposa el model de planta que millor encaixaria segons les seues necessitats. En un màxim de 48 hores, la planta arriba a la seua nova llar amb un manual d’instruccions que explica com cuidar-la en tot moment.

 

  

El catàleg de l’e-commerce inclou una varietat de grandàries i tipus que permet triar «la planta perfecta, la que millor s’ajusta a cada persona», al costat de consells i resolució gratuïta de dubtes. Amb més de 30 models, estan personalitzades amb noms com Limoncello, Delirio, Monty, Matata o Curvy.

 

«Volem que ningú renuncie a tindre plantes perquè no sap cuidar-les. Per això donem suport activament a cadascun dels nostres clients, per a que les plantes estiguen còmodes, sanes i felices», ha destacat Fontanet, CEO de l’empresa. 

 

També pots llegir..

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El SanSan de Benicàssim reordena el cartell per a recuperar els concerts suspesos pel vent

El festival SanSan de Benicàssim reprograma per a este divendres partix dels concerts suspesos en la primera jornada per l'alerta groga per fortes ratxes de vent, avançant l'obertura de portes per a encaixar el nou horari.

L’Alcora vibra amb més de mil tambors en una Rompida de l’Hora inoblidable

Més de mil tambors i bombos han trencat el silenci en la plaça d'Espanya de l'Alcora en una Rompida de l'Hora marcada per l'emoció i l'homenatge a Melchor Paús Gozalbo.

Rescatat el conductor d’un patinet elèctric atrapat sota un cotxe a Torrent

Un jove de 28 anys que circulava en patinet elèctric ha quedat atrapat sota un turisme després d'una col·lisió en una rotonda de Torrent i ha hagut de ser rescatat pels bombers abans de ser traslladat a l'hospital.

Europa i la permanència es juguen a Anoeta

Reial Societat i Llevant s'enfronten a Anoeta en un partit decisiu: els donostiarres busquen consolidar la seua plaça europea i els granotas escapar del descens.

La Línia Dona 24 hores atén 84.688 crides en 2025 després de créixer un 18%

La Línia Dona 24 hores de la Generalitat va augmentar un 17,62% la seua activitat en 2025, amb 84.688 trucades ateses i un fort repunt dels casos relacionats amb violències sexuals.

La Setmana Santa Marinera de València honra als seus difunts amb una oració a la platja

La Setmana Santa Marinera de València celebra la tradicional oració a la platja per confrares i mariners morts, abans de les grans processons de Divendres Sant i Diumenge de Pasqua.

Dones i menors de 25 anys concentren l’ús de Metrovalencia, segons l’últim índex de satisfacció

L'ultime indexe de satisfaccion de Metrovalencia revela que les dones i els menors de 25 anys són els principals usuaris del metre i tranvia, amb alta presència d'estudiants i un perfil socioeconomico majoritari mitjà.

Troben a un matrimoni mort en el bany de la seua casa a València per una fuita de gas

Un matrimoni d'origen xinés ha sigut trobat sense vida a la dutxa de la seua vivenda a València. La principal hipòtesi apunta a un accident domèstic per mala combustió de la caldera de gas del bany.