La millor hamburguesa d’Espanya és valenciana

Hamburguesa

‘Utopic’, la millor hamburgesa d’Espanya | The Champions Burger

 

Platero Utopic Food, restaurant de València especialitzat en brases i fumats, s’ha alçat com a vencedor de la segona edició de ‘The Champions Burger’. La Millor Hamburguesa d’Espanya, ‘Utopic’, és una combinació «senzilla» —segons el seu creador, el xef Alejandro Platero— de ‘burger’ de bou especiada, doble de formatge cheddar, bacon fumat, ceba a la planxa i ceba cruixent i dos salses: barbacoa i una altra d’elaboració pròpia.

 

Els també valencians The Fitzgerald i N5 Burger Garage ocupen la segona i tercera posició del podi d’este campionat d’Espanya d’hamburgueseries, celebrat en València amb 12 restaurants «referents» del panorama nacional, més de 50 tipus d’hamburgueses ‘premium’ i uns 100.000 assistents, detalla el certamen en un comunicat.

 

La suculència, el bon picat de la carn i el pa de brioix són els aspectes que han convertit a ‘Utopic’ en guanyadora. El cuiner Alejandro del Bou, membre del jurat professional, també destaca el nivell de totes les candidates, la qualitat dels ingredients i la sofisticació de l’elaboració.

 

Les altres guanyadores

La segona posició ha recaigut en The Fitzgerald amb la seua ‘Texas Burger’, una hamburguesa de 200 grams de vaca rossa gallega cuinada a la brasa. Completa el podi la proposta de l’hamburgueseria N5 Burger Garage, amb la ‘Clàssica’: 200 grams de carn de vaca gallega elaborada sense conservants ni additius, formatge cheddar, mostassa antiga, encisam, tomaca i ceba morada.

 

El ‘food truck’ de Bertys, una hambugueseria de Madrid, s’ha emportat el premi del públic amb la batejada com a ‘Gurmet‘, a base de ‘black angus’, formatge cheddar, bacon, ceba caramel·litzada i llit d’encisam i tomaca amb salsa Burger.

 

11 hamburgueses en 20 minuts

La segona edició de ‘The Champions Burger’ també ha desafiat als assistents a conéixer quantes hamburgueses són capaços de menjar-se en 20 minuts. Un veí de València, Ricardo Monar, s’ha coronat com a vencedor d’este peculiar concurs enfront de 15 àvids menjadors. Es va menjar fins a 11 hamburgueses en vint minuts, amb el que va superar el rècord de huit en 2018, i va ser premiat amb els seus 75 quilos de pes en cervesa.

 

Ricardo Monar

Ricardo Monar va conseguir menjar-se 11 hamburgueses en 20 minuts | ‘The Champions Burger’

 

 

El campionat nacional tornarà a València en 2020 amb una nova edició per a posar en valor les propostes més suculentes i enginyoses d’este plat tan internacional. Abans de què finalitze l’any comencen els pròxims concursos per comunitats, ja confirmats en Múrcia, Alacant, Madrid i Màlaga.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Un restaurant de Mèxic guanya el 65 Concurs Internacional de paella de Sueca

El restaurant Burguettos, d’Apizaco-Tlaxcala (Mèxic), s’ha imposat en el 65 Concurs Internacional de Paella Valenciana de Sueca davant 40 equips de tot el món. Locals de Sevilla, Llombai, Balears, la Comunitat Valenciana, Sueca i Estats Units completen el quadre de guanyadors.

Luís Castro destaca la reacció del Llevant tot i el 2-4 contra el Barça

L’entrenador del Llevant, Luís Castro, ha elogiat el seu equip malgrat la derrota per 2-4 contra el Barcelona, subratllant la identitat i l’ambició competitiva mostrades, fins i tot amb tres gols de desavantatge.

El Barça patix però derrota un gran Levante i manté el ple en LALIGA

El FC Barcelona ha guanyat 2-4 al camp del Levante UD en un partit boig al Ciutat de València i continua invicte amb cinc triomfs en cinc jornades. Els granotes han arribat a igualar un 0-3 en contra abans que Adeyemi certificara el triomf blaugrana en l'afegit.

Iñigo Pérez confia en el treball del Vila-real malgrat la mala ratxa

Iñigo Pérez assegura que el Vila-real està en el camí correcte malgrat no haver guanyat encara i preveu un duel obert davant el Betis en LaLiga EA Sports.

El Barça patix però remunta davant un Llevant combatiu i manté la ratxa immaculada

El FC Barcelona ha guanyat 2-4 al Llevant UD al Ciutat de València, en un partit sofrit malgrat arribar a manar de tres gols, i continua invicte en LaLiga EA Sports.

Detingut a Castelló amb quasi 43 quilos de marihuana al cotxe

La Policia Local de Castelló ha detingut un jove de 23 anys després de trobar quasi 43 quilos de marihuana en 31 bosses dins del cotxe que conduïa, amb matrícula francesa, a l’avinguda Pintor Oliet.

Braulio Vázquez torna al València com a nou director esportiu

El València ha contractat Braulio Vázquez com a nou director esportiu hores després de destituir Carlos Corberán i tota l’estructura esportiva anterior.

La Comunitat Valenciana lidera la recuperació de flora amenaçada amb dos de cada tres accions a Espanya

La Comunitat Valenciana concentra el 65,6 % de les actuacions de conservació de flora amenaçada documentades a Espanya, malgrat representar només el 4,6 % de la superfície estatal. El territori destaca també per la colonització assistida i per la seua aportació als bancs de germoplasma europeus.