La millor hamburguesa d’Espanya és valenciana

Hamburguesa

‘Utopic’, la millor hamburgesa d’Espanya | The Champions Burger

 

Platero Utopic Food, restaurant de València especialitzat en brases i fumats, s’ha alçat com a vencedor de la segona edició de ‘The Champions Burger’. La Millor Hamburguesa d’Espanya, ‘Utopic’, és una combinació «senzilla» —segons el seu creador, el xef Alejandro Platero— de ‘burger’ de bou especiada, doble de formatge cheddar, bacon fumat, ceba a la planxa i ceba cruixent i dos salses: barbacoa i una altra d’elaboració pròpia.

 

Els també valencians The Fitzgerald i N5 Burger Garage ocupen la segona i tercera posició del podi d’este campionat d’Espanya d’hamburgueseries, celebrat en València amb 12 restaurants «referents» del panorama nacional, més de 50 tipus d’hamburgueses ‘premium’ i uns 100.000 assistents, detalla el certamen en un comunicat.

 

La suculència, el bon picat de la carn i el pa de brioix són els aspectes que han convertit a ‘Utopic’ en guanyadora. El cuiner Alejandro del Bou, membre del jurat professional, també destaca el nivell de totes les candidates, la qualitat dels ingredients i la sofisticació de l’elaboració.

 

Les altres guanyadores

La segona posició ha recaigut en The Fitzgerald amb la seua ‘Texas Burger’, una hamburguesa de 200 grams de vaca rossa gallega cuinada a la brasa. Completa el podi la proposta de l’hamburgueseria N5 Burger Garage, amb la ‘Clàssica’: 200 grams de carn de vaca gallega elaborada sense conservants ni additius, formatge cheddar, mostassa antiga, encisam, tomaca i ceba morada.

 

El ‘food truck’ de Bertys, una hambugueseria de Madrid, s’ha emportat el premi del públic amb la batejada com a ‘Gurmet‘, a base de ‘black angus’, formatge cheddar, bacon, ceba caramel·litzada i llit d’encisam i tomaca amb salsa Burger.

 

11 hamburgueses en 20 minuts

La segona edició de ‘The Champions Burger’ també ha desafiat als assistents a conéixer quantes hamburgueses són capaços de menjar-se en 20 minuts. Un veí de València, Ricardo Monar, s’ha coronat com a vencedor d’este peculiar concurs enfront de 15 àvids menjadors. Es va menjar fins a 11 hamburgueses en vint minuts, amb el que va superar el rècord de huit en 2018, i va ser premiat amb els seus 75 quilos de pes en cervesa.

 

Ricardo Monar

Ricardo Monar va conseguir menjar-se 11 hamburgueses en 20 minuts | ‘The Champions Burger’

 

 

El campionat nacional tornarà a València en 2020 amb una nova edició per a posar en valor les propostes més suculentes i enginyoses d’este plat tan internacional. Abans de què finalitze l’any comencen els pròxims concursos per comunitats, ja confirmats en Múrcia, Alacant, Madrid i Màlaga.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El Vila-real visita Dortmund en Champions amb Foyth descartat i Romero en dubte

El Vila-real arriba al debut en la Lliga de Campions contra el Borussia Dortmund sense haver guanyat encara en lliga i amb la baixa segura de Juan Foyth i el dubte de Carlos Romero.

El nou Valencia Basket de Xavi Albert debuta en pretemporada contra el Casademont Zaragoza

El Valencia Basket d’Xavi Albert disputa dilluns a Benicarló el seu primer amistós oficial de pretemporada contra el Casademont Zaragoza, amb fins a nou fitxatges i algunes baixes destacades.

Cap de setmana amb cels rasos i calor al sud de Castelló i prelitoral de València

El primer cap de setmana de setembre es tanca amb estabilitat, cels poc nuvolosos i temperatures altes a l’interior i prelitoral de València i al sud de Castelló, segons l’Aemet. Les màximes baixen a Castelló però tornen a pujar a València i al sud d’Alacant a l’inici de setmana.

Les obres d’emergència en els col·legis afectats per la dana ja estan acabades

La Generalitat ha conclòs les obres d’emergència en més de 60 centres educatius de la província de València afectats per la dana d’octubre de 2024, amb una inversió superior als 21,5 milions d’euros.

Detingut a Alcoi per empadronar estrangers irregulars per 250 euros

La Policia Nacional ha detingut a Alcoi un home de 59 anys acusat d’empadronar estrangers en situació irregular al seu domicili per 250 euros. L’investigat hauria col·laborat en la permanència il·legal mitjançant empadronaments ficticis per a facilitar tràmits de documentació.

Un avi s’enfronta a 30 anys de presó per abusos sexuals als seus cinc néts a l’Horta Nord

Un home octogenari serà jutjat a València acusat d’abusar sexualment dels seus cinc néts menors durant més d’una dècada. La mateixa setmana, l’Audiència Provincial també jutjarà casos d’agressió sexual, homicidi en grau de temptativa i frau a la Seguretat Social.

Aubameyang remunta a Vila-real i deixa el Villarreal sense victòria

El Deportivo de A Coruña ha remuntat al camp del Villarreal (2-3) amb un Aubameyang decisiu, autor del gol final i de dues assistències.

Golejada del Torrent en l’estrena en Tercera davant l’Español de San Vicente

El Torrent CF ha debutat en Tercera Federació amb una contundent victòria per 4-0 davant el CD Español de San Vicente a Sant Gregori i es presenta com un dels candidats a l’ascens.