Burger King deixarà de distribuir joguets de plàstic en el menú infantil

 

Seguint l’estratègia dels seus competidors, Burger King deixarà de distribuir els joguets de plàstic amb els menús infantils. De moment, esta mesura s’aplicarà només en els restaurants del Regne Unit i es preveu que, d’eixa manera, s’estalvien fins a 320 tones de plàstic d’un sol ús.

 

Tot va començar amb una petició a Change.org de dos germanes de 7 i 9 anys, Ella i Catlin McEwan, que van demanar a Burger King i McDonald’s que retiraren els joguets de plàstic per a contribuir a la preservació del medi ambient. «Ens va entristir vore com el plàstic posava en perill la vida salvatge i contaminació l’oceà, i volem canviar això», asseguren les germanes.

 

«Ens agrada anar al Burger King i al McDonald’s, però els xiquets només juguen amb els joguets de plàstic que els donen durant uns minuts, abans de tirar-les i que facen mal als animals i contaminen els oceans», argumenten les menudes en la petició, que ja porta més de 550.000 firmes.

 

 

La cadena de menjar ràpid Burger King ha reaccionat a la petició posant en marxa una campanya per a que la gent torne els joguets antics i, d’eixa manera, es reduïsquen els residus de plàstic.

 

 

Per la seua part, McDonald’s va anunciar que a partir de l’octubre, en els restaurants del Regne Unit, els clients tindran la possibilitat de canviar el joguet del Happy Meal per una bossa de fruita o un llibre. Per desgràcia, en eixe cas, alguns usuaris han informat en les xarxes socials que la fruita i el llibre venen embolicats en una bossa de plàstic.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

La nit dona un xicotet respir al gran incendi de la Vall d’Uixó però seguix fora de control

La nit ha sigut lleugerament més favorable en la Vall d’Uixó i la Serra d’Espadà, però l’incendi forestal continua actiu, sense control i amb condicions encara adverses de temperatura, humitat i vent.

L’erosió costanera pel canvi climàtic ja colpeja tots els continents

La tercera edició del World Ocean Assessment alerta que l’erosió costanera causada pel canvi climàtic afecta totes les zones del món, augmenta la contaminació per plàstics i creix el paper clau de l’aqüicultura en la seguretat alimentària futura.

Nit de por a la Vall d’Uixò amb el foc acostant-se al nucli urbà

La Vall d'Uixò ha passat una nit llarga i complicada pel gran incendi forestal iniciat dissabte, que ha obligat a desallotjar entre 7.000 i 8.000 veïns i ha acostat el foc al nucli urbà.

Els mitjans aeris tornen a actuar en l’incendi de la Vall d’Uixó, encara fora de control

Els mitjans aeris s’han reincorporat este diumenge a l’extinció de l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que continua sense control i ha obligat a desallotjar més de 16.000 persones en una quinzena de municipis de Castelló.

El gran incendi de la Vall d’Uixó obliga a desallotjar 16.000 persones

El nombre de persones evacuades per l'incendi declarat dissabte a la Vall d'Uixó ascendeix ja a més de 16.000, després del desallotjament preventiu esta matinada d'uns mil veïns del barri Texas.

El cor de la Universitat de les Amèriques de Puebla arrasa en les Habaneras de Torrevieja

El cor de cambra de la Universitat de les Amèriques de Puebla i la seua directora, la cubana Honey Moreira Abreu, s’han coronat en el 72 Certamen Internacional d’Habaneres i Polifonia de Torrevieja amb diversos guardons destacats. La cita ha reunit més de 700 coralistes de 13 països d’Amèrica, Àsia i Europa en una edició marcada per l’alt nivell artístic.

L’incendi de la Vall d’Uixó arrasa 21 km de perímetre i força el desallotjament de 15.000 persones

L’incendi declarat a la Vall d’Uixó continua fora de la capacitat d’extinció, ha afectat 15 municipis del sud de Castelló i ha obligat a desallotjar unes 15.000 persones, sis de les quals han sigut ateses en l’Hospital de la Plana.

El Govern central insta a evacuar sense demora davant els incendis forestals

El Govern d’Espanya demana a la ciutadania que obeïsca les ordres d’evacuació en l’incendi de la Vall d’Uixó, amb més de 15.000 persones desallotjades, per a protegir la vida davant un foc encara descontrolat.