Anuncios

Burger King deixarà de distribuir joguets de plàstic en el menú infantil

 

Seguint l’estratègia dels seus competidors, Burger King deixarà de distribuir els joguets de plàstic amb els menús infantils. De moment, esta mesura s’aplicarà només en els restaurants del Regne Unit i es preveu que, d’eixa manera, s’estalvien fins a 320 tones de plàstic d’un sol ús.

 

Tot va començar amb una petició a Change.org de dos germanes de 7 i 9 anys, Ella i Catlin McEwan, que van demanar a Burger King i McDonald’s que retiraren els joguets de plàstic per a contribuir a la preservació del medi ambient. «Ens va entristir vore com el plàstic posava en perill la vida salvatge i contaminació l’oceà, i volem canviar això», asseguren les germanes.

Anuncios

 

«Ens agrada anar al Burger King i al McDonald’s, però els xiquets només juguen amb els joguets de plàstic que els donen durant uns minuts, abans de tirar-les i que facen mal als animals i contaminen els oceans», argumenten les menudes en la petició, que ja porta més de 550.000 firmes.

 

 

La cadena de menjar ràpid Burger King ha reaccionat a la petició posant en marxa una campanya per a que la gent torne els joguets antics i, d’eixa manera, es reduïsquen els residus de plàstic.

 

 

Per la seua part, McDonald’s va anunciar que a partir de l’octubre, en els restaurants del Regne Unit, els clients tindran la possibilitat de canviar el joguet del Happy Meal per una bossa de fruita o un llibre. Per desgràcia, en eixe cas, alguns usuaris han informat en les xarxes socials que la fruita i el llibre venen embolicats en una bossa de plàstic.

 

També pots llegir…

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Gayá reivindica al València després de guanyar en San Mamés: hem demostrat que no ens rendim

José Luis Gayá celebra el triomf del València en San Mamés, destaca que l'equip no es rendix i defén a Hugo Duro i Dimitrievski després d'un partit clau per a aconseguir els 42 punts en LaLiga.

Empat sense gols al descans en San Mamés després del penal fallat d’Hugo Duro i la lesió de Nico Williams

Athletic i València arriben al descans amb 0-0 en San Mamés després d'un penal al travesser d'Hugo Duro i la lesió muscular de Nico Williams, substituït per Iñaki.

Les llargues cues en les firmes coronen l’èxit de la 61 Fira del Llibre de València

La 61 Fira del Llibre de València tanca edició amb més d'un milió d'euros de facturació, augment d'expositors i llargues cues en les firmes, especialment d'autores juvenils.

El Congrés de Sanitat i Benestar Animal exigix integrar als veterinaris en els plans d’emergència

L'IV Congrés Internacional de Sanitat i Benestar Animal reclama que els veterinaris s'integren en els plans d'emergència, malgrat que la llei ja obliga a protegir els animals en catàstrofes.

Ayoze Pérez lamenta l’empat del Vila-real a Mallorca després d’avançar-se amb el seu penal

Ayoze Pérez va lamentar que el Vila-real només sumara un punt davant el Mallorca malgrat avançar-se amb el seu gol de penal i va recordar que l'objectiu continua sent afermar la tercera plaça.

El Mallorca arrapa un empat davant el Vila-real que fa gust de poc

El Mallorca empata 1-1 davant el Vila-real després de remuntar un gol inicial de Ayoze i es queda amb la sensació d'haver deixat escapar dos punts a casa.

Educació demana responsabilitat al professorat i que no es boicotegen els servicis mínims de la vaga

La Conselleria d'Educació reclama a docents i sindicats que respecten els servicis mínims fixats per a la vaga indefinida, especialment en segon de Batxillerat, i manté que seguirà oberta a la negociació.

Benavent reclama una caritat sincera i condemna les guerres en la festa de la Verge dels Desemparats

L'arquebisbe Enric Benavent condemna les guerres i demana una caritat sincera durant la Missa d'Infants de la Verge dels Desemparats, davant les principals autoritats valencianes.
Anuncios