Burger King deixarà de distribuir joguets de plàstic en el menú infantil

 

Seguint l’estratègia dels seus competidors, Burger King deixarà de distribuir els joguets de plàstic amb els menús infantils. De moment, esta mesura s’aplicarà només en els restaurants del Regne Unit i es preveu que, d’eixa manera, s’estalvien fins a 320 tones de plàstic d’un sol ús.

 

Tot va començar amb una petició a Change.org de dos germanes de 7 i 9 anys, Ella i Catlin McEwan, que van demanar a Burger King i McDonald’s que retiraren els joguets de plàstic per a contribuir a la preservació del medi ambient. «Ens va entristir vore com el plàstic posava en perill la vida salvatge i contaminació l’oceà, i volem canviar això», asseguren les germanes.

 

«Ens agrada anar al Burger King i al McDonald’s, però els xiquets només juguen amb els joguets de plàstic que els donen durant uns minuts, abans de tirar-les i que facen mal als animals i contaminen els oceans», argumenten les menudes en la petició, que ja porta més de 550.000 firmes.

 

 

La cadena de menjar ràpid Burger King ha reaccionat a la petició posant en marxa una campanya per a que la gent torne els joguets antics i, d’eixa manera, es reduïsquen els residus de plàstic.

 

 

Per la seua part, McDonald’s va anunciar que a partir de l’octubre, en els restaurants del Regne Unit, els clients tindran la possibilitat de canviar el joguet del Happy Meal per una bossa de fruita o un llibre. Per desgràcia, en eixe cas, alguns usuaris han informat en les xarxes socials que la fruita i el llibre venen embolicats en una bossa de plàstic.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Divendres amb ruixats i tempestes intenses en l’est i sud-est peninsular

La jornada del divendres estarà marcada per ruixats i tempestes localment fortes en l'est i sud-est peninsular, amb graníssol en zones de serra i contrastos tèrmics entre el litoral i l'interior.

Morant acusa el Consell de desoir als docents i reivindica el model educatiu socialista

Diana Morant es compromet davant els sindicats educatius valencians a defendre les seues reivindicacions i critica a la Generalitat per no dialogar ni destinar recursos suficients a l'educació.

Els sindicats de docents formalitzen una vaga indefinida a partir de l’11 de maig

Els sindicats STEPV, CCOO i UGT registren una vaga indefinida docent des de l'11 de maig i preparen mobilitzacions mentres exigixen propostes concretes al Consell.

PP i Vox perfilen la seua llista de compareixents per a la comissió sobre les VPP d’Alacant

PP i Vox registren les seues propostes de treball per a la comissió que investiga l'adjudicació irregular de vivendes de protecció pública a Alacant, amb desenes de càrrecs polítics i tècnics cridats a declarar.

Gandia presenta la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny

Gandia ha presentat la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny en el Moll dels Borja i repartirà premis econòmics i guardons especials.

El PP exigix al PSPV una rectificació per al·lusions al nazisme en Les Corts

El PPCV reclama al síndic del PSPV en Les Corts que es disculpe per unes al·lusions al nazisme durant el debat sobre la prioritat nacional, que els populars consideren un insult al seu partit i als seus votants.

Presó provisional per a tres detinguts pel crim de l’empresari Jesús Tavira

La jutgessa envia a presó provisional sense fiança a tres dels quatre detinguts pel crim de l'empresari alacantí Jesús Tavira, el cadàver del qual va aparéixer enterrat en un pou en Bacarot. La investigació continua en un jutjat distint per al quart investigat, ja implicat en la causa per la desaparició.

La 61 Fira del Llibre de València obri amb xifres rècord i més activitats en Vivers

La 61 Fira del Llibre de València obri als Jardins de Vivers amb 105 expositors, més de 200 activitats i 1.800 firmes, consolidada com a gran cita cultural valenciana.