Burger King deixarà de distribuir joguets de plàstic en el menú infantil

 

Seguint l’estratègia dels seus competidors, Burger King deixarà de distribuir els joguets de plàstic amb els menús infantils. De moment, esta mesura s’aplicarà només en els restaurants del Regne Unit i es preveu que, d’eixa manera, s’estalvien fins a 320 tones de plàstic d’un sol ús.

 

Tot va començar amb una petició a Change.org de dos germanes de 7 i 9 anys, Ella i Catlin McEwan, que van demanar a Burger King i McDonald’s que retiraren els joguets de plàstic per a contribuir a la preservació del medi ambient. «Ens va entristir vore com el plàstic posava en perill la vida salvatge i contaminació l’oceà, i volem canviar això», asseguren les germanes.

 

«Ens agrada anar al Burger King i al McDonald’s, però els xiquets només juguen amb els joguets de plàstic que els donen durant uns minuts, abans de tirar-les i que facen mal als animals i contaminen els oceans», argumenten les menudes en la petició, que ja porta més de 550.000 firmes.

 

 

La cadena de menjar ràpid Burger King ha reaccionat a la petició posant en marxa una campanya per a que la gent torne els joguets antics i, d’eixa manera, es reduïsquen els residus de plàstic.

 

 

Per la seua part, McDonald’s va anunciar que a partir de l’octubre, en els restaurants del Regne Unit, els clients tindran la possibilitat de canviar el joguet del Happy Meal per una bossa de fruita o un llibre. Per desgràcia, en eixe cas, alguns usuaris han informat en les xarxes socials que la fruita i el llibre venen embolicats en una bossa de plàstic.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Formació obligatòria en emergències i nou Fons de Resiliència proposats pel PSPV

El PSPV ha registrat en Les Corts una Proposició de Llei per a garantir formació obligatòria en emergències a tota la ciutadania i crear un Fons Valencià de Resiliència dotat amb el 2 % del pressupost autonòmic en protecció civil.

Temperatures de fins a 39 °C encenen l’avís taronja en el nord de València i el sud d’Alacant

Aemet ha activat hui l’avís taronja per calor extrema a l’interior nord de València i el litoral sud d’Alacant, amb màximes de fins a 39 graus.

Els pressupostos de la Generalitat de 2026 s’aprovaran a Les Corts amb els vots de Vox

El ple de Les Corts aprovarà dimecres que ve els pressupostos de la Generalitat per a 2026, de 33.305 milions, gràcies al suport de Vox i amb el debat centrat en la controvertida ‘prioritat nacional’.

Els òptics valencians alerten que el relleu generacional està en risc i reclamen més presència en la sanitat pública

El nou president del COOCV, Rafael Pérez Cambrodí, adverteix que el relleu generacional en òptica-optometria està en perill i reclama més integració en la sanitat pública valenciana per a millorar la salut visual i atraure nous estudiants.

Immobilitzen un ramat ocult i sense control veterinar a San Miguel de Salinas

La Guàrdia Civil ha descobert en una finca de San Miguel de Salinas un corral amb 29 ovelles i cabres sense documentació ni controls veterinaris, i ha immobilitzat els animals a disposició de les autoritats sanitàries.

Demostren que les pedres de la Lluna poden servir per a construir carreteres i edificis lunars

Personal investigador de la UPV i la Universitat de Surrey ha confirmat que el regolita lunar es fon de manera més ràpida i eficient amb microones, fet que obri la porta a fabricar carreteres, pistes d’aterratge i edificis directament a la superfície de la Lluna.

Alerta groga diumenge per temperatures de fins a 38 °C i tronades a València i al sud de Castelló

Aemet ha activat per a diumenge l’avís groc en tota la província de València i al sud de Castelló per màximes de fins a 38 graus i risc de tronades amb granís i ratxes de vent molt fortes.

Oratge calorós i risc de tempestes amb granís i ratxes fortes a l’interior de València

La Comunitat Valenciana viu este diumenge una jornada de molta calor, amb risc de tempestes fortes amb granís i ratxes de vent molt intenses a l’interior de València, i pols en suspensió a tot el territori.