Burger King deixarà de distribuir joguets de plàstic en el menú infantil

 

Seguint l’estratègia dels seus competidors, Burger King deixarà de distribuir els joguets de plàstic amb els menús infantils. De moment, esta mesura s’aplicarà només en els restaurants del Regne Unit i es preveu que, d’eixa manera, s’estalvien fins a 320 tones de plàstic d’un sol ús.

 

Tot va començar amb una petició a Change.org de dos germanes de 7 i 9 anys, Ella i Catlin McEwan, que van demanar a Burger King i McDonald’s que retiraren els joguets de plàstic per a contribuir a la preservació del medi ambient. «Ens va entristir vore com el plàstic posava en perill la vida salvatge i contaminació l’oceà, i volem canviar això», asseguren les germanes.

 

«Ens agrada anar al Burger King i al McDonald’s, però els xiquets només juguen amb els joguets de plàstic que els donen durant uns minuts, abans de tirar-les i que facen mal als animals i contaminen els oceans», argumenten les menudes en la petició, que ja porta més de 550.000 firmes.

 

 

La cadena de menjar ràpid Burger King ha reaccionat a la petició posant en marxa una campanya per a que la gent torne els joguets antics i, d’eixa manera, es reduïsquen els residus de plàstic.

 

 

Per la seua part, McDonald’s va anunciar que a partir de l’octubre, en els restaurants del Regne Unit, els clients tindran la possibilitat de canviar el joguet del Happy Meal per una bossa de fruita o un llibre. Per desgràcia, en eixe cas, alguns usuaris han informat en les xarxes socials que la fruita i el llibre venen embolicats en una bossa de plàstic.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana tanca 2025 amb la llista d’espera quirúrgica més baixa d’Espanya

La Comunitat Valenciana va acabar 2025 amb 51.600 persones en llista d'espera quirúrgica, la taxa més baixa del país i una demora mitjana de 88 dies, per davall de la mitjana nacional.

Awa Fam, número 3 del draft WNBA, viu la seua elecció com un somni complit

Awa Fam, pivot de 19 anys del València Basket, va ser triada número 3 del draft WNBA per Seattle Storm i assegura que només assumirà el reeixit quan estiga en la pista a Seattle.

El Open Internacional de Taekwondo reunix a La Nucia a 1.600 competidors de 60 països

La Nucia alberga del 17 al 19 d'abril el XXIII Open Internacional d'Espanya de Taekwondo G1-E1, amb 1.600 esportistes de 60 països i punts en joc per al rànquing olímpic.

Juan Luis Gandia assumix el Rectorat de la UV i apel·la a una universitat d’oportunitats i pensament crític

Juan Luis Gandia pren possessió com a nou rector de la Universitat de València amb un equip que supera la paritat i un projecte centrat en la igualtat d'oportunitats i el pensament crític.

El TSJCV demana prorrogar sis mesos el reforç del jutjat que investiga la dana de 2024

La Sala de Govern del TSJCV proposa al CGPJ estendre altres sis mesos el reforç judicial del jutjat de Catarroja que investiga la gestió de la dana de 2024, amb l'objectiu de garantir una instrucció exclusiva i sense interrupcions.

Evita la presó després d’admetre que va agredir sexualment al seu fill per Nadal

Un home és condemnat a dos anys de presó per agredir sexualment al seu fill de 8 anys el dia de Nadal de 2022, però evita entrar en la presó en reconéixer-se els fets i aplicar-se l'eximent incompleta d'embriaguesa.

La Policia Local de Sagunt evita el robatori d’una furgoneta de repartiment carregada de paquets

La Policia Local de Sagunt va frustrar el robatori d'una furgoneta de repartiment amb desenes de paquets, va perseguir el vehicle sospitós i va identificar i va detindre al presumpte conductor implicat.

Presó provisional per a un dels dos germans detinguts per una violació a València

El Jutjat de Violència sobre la Dona número 1 de València reobri la causa per una presumpta agressió sexual en un cotxe i ordena presó provisional per a un dels dos germans investigats després de la denúncia de la víctima.