L’arribada d’un nou front atlàntic complicarà l’oratge este dijous

Imatge del pas d'una borrasca amb pluja, vent i gent amb el paraigües

La pluja i el vent arribaran a la vesprada per l’interior del territori valencià | Cristóbal

 

Este dijous deixarem arrere l’oratge tan estable i la bonança que hem tingut este dimecres en tot el territori valencià. L’arribada d’un front ens portarà núvols abundants amb pluges que aniran fent-se més extenses durant la segona meitat del dia, especialment en l’interior.

 

Temps cada volta més complicat a mesura que avance la jornada

A primeres hores despertarem encara amb alguns clar cap al litoral de València i Castelló, però ràpidament el cel s’anirà ennuvolant i abans del migdia ja esperem els primers arruixons cap a l’interior de València i Alacant, menys probables cap a Castelló.

 

Al llarg de la vesprada i, sobretot la nit i primeres hores de divendres, es quan esperem que el front siga més actiu, sobretot en l’interior de València, Alacant i Castelló, a on es podrien arribar a superar els 20 l/m² en les zones de l’Alcoià, el Comtat, els Ports i l’Alt Maestrat. A la costa les precipitacions seran molt més dèbils.

 

Mapa de símbols de l'Aemet

Mapa de símbols de la previsió d’este dijous 19 de desembre | Aemet

 

El vent tornarà a ser el protagonista els dies posteriors

El vent del sud-oest s’anirà incrementant al llarg d’esta jornada de dijous i serà fort en l’interior i a les zones elevades a últimes hores del dia. Tot i això, les temperatures no baixaran massa i es mantindran sense grans canvis. Al litoral de València es podran tornar a superar els 20ºC a causa del vent de sud-oest.

 

Divendres i en dies posteriors pareix que seguirà ennuvolat i encara tindrem més bandes de precipitació irregulars. Tot i això, el més destacable serà el vent de ponent que podrà ser molt intens en l’interior del territori i en punts elevats.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Anderson decidix sobre la botzina la quarta lliga seguida del València Basket

Una canastra sobre la botzina de Yvonne Anderson va donar al València Basket el seu quart títol consecutiu de la Lliga Femenina després de remuntar davant un Casademont Zaragoza que va dominar quasi tot el partit. La vella guàrdia taronja, amb Leticia Romero i Queralt Casas, va liderar la reacció en un final decidit per xicotets detalls.

La Generalitat reobri el termini d’ajudes al lloguer per a famílies afectades per la dana de 2024

La Generalitat ha obert un nou termini fins al 30 de setembre per a demanar ajudes al lloguer destinades a famílies la vivenda de les quals va quedar inhabitable després de la dana d'octubre de 2024.

Pérez Llorca se suma a la romeria de Sant Pasqual Bailón en Orito, Festa d’Interés Turístic Provincial

Juanfran Pérez Llorca participa en la romeria de Sant Pasqual Bailón en Orito, a Monforte del Cid, una cita religiosa i popular declarada Festa d'Interés Turístic Provincial.

Les Corts fixen el pla per a investigar les VPP d’Alacant i afronten un ple marcat per la taxa turística

Les Corts Valencianes votaran la setmana vinent el pla de treball de la comissió que investiga les VPP d'Alacant i celebraran un ple amb debats sobre la taxa turística, el domini públic hidràulic i el sector citrícola, a més de la sessió de control al president.

Les dones aïllades per hantavirus a Barcelona i Alacant podran seguir la quarantena a casa si donen negatiu

Les dos dones aïllades en hospitals de Barcelona i Alacant per contacte amb hantavirus podran rebre visites i, si les pròximes PCR es mantenen negatives, completar la quarantena en els seus domicilis.

Demanen 5 anys de presó a un home per arrancar part de l’orella a un altre en una baralla per un aparcament

Un home s'enfronta a 5 anys de presó acusat d'arrancar part de l'orella a un altre després d'una discussió per una plaça d'aparcament en el port d'Alacant i d'agredir després a dos policies.

Mor un home en un accident de trànsit en l’A-3 a l’altura de Caudete de las Fuentes

Un home de 53 anys ha mort i un altre de 46 ha resultat ferit després d'eixir-se de la via un turisme en el quilòmetre 268 de la A-3, en direcció a València.

El general Fernández de Llum destaca la insistència de la Guàrdia Civil en la busca de víctimes i en la lluita contra el crim

El general José Antonio Fernández de Llum subratlla la persistència de la Guàrdia Civil en la busca de les víctimes de la dana i alerta de l'auge de la ciberdelinqüència, la violència masclista i el crim organitzat en la Comunitat Valenciana.