Cap de setmana amb alguns canvis, amb mal oratge diumenge

Posta de sol en l'Albufera

Imatge de la posta de sol en l’Albufera | Viquipèdia

 

L’oratge d’este cap de setmana serà tranquil, però arribaran canvis en forma de núvols de cara el diumenge, amb una temperatura que serà més baixa en general. Ara bé, dissabte tornarem a disfrutar d’un dia esplèndid en tot el territori valencià

 

Dissabte plàcid

Després d’una setmana amb temperatures atípiques, este dissabte la tendència es mantindrà pareguda, amb termòmetres que tornaran a passar dels 20 graus en molts punts, sobretot en zones pròximes a la costa. Respecte a les temperatures d’este divendres es mantindran iguals, tot i que les mínimes de matinada podran baixar un poc més.

 

En este sentit, les mínimes es mouran entre els 4º i 9º en l’interior i entre els 8 i 13º en les zones del prelitoral i litoral. Les màximes podran arribar fins als 23º o 24º en alguns sectors de la costa, mentres que cap a l’interior pujaran fins als 18º o 19º.

 

El sol serà el protagonista de la jornada. Podrien aparéixer alguns núvols però seran transitoris i anecdòtics. El vent seguirà bufant de component oest i sud fluix en general, tot i que en el litoral d’Alacant podria bufar amb alguna ratxa més fort.

 

Mapa de la previsió per a este dissabte

Mapa de la previsió per a este dissabte | aemet

 

Diumenge amb canvis

De cara el diumenge els canvis seran més presents i els núvols guanyaran terreny. El cel es mantindrà durant tot el dia amb sol i núvols, tot i que en alguns moments el cel ras predominarà. Amb l’arribada d’estos núvols, també ho faran algunes pluges.

 

Les precipitacions seran més probables que caiguen durant el matí i novament a la vesprada i últimes hores. En general seran arruixons poc destacables, dispersos i que poca aigua portaran. Fins i tot, en alguns casos ni banyaran els carerrs. La zona a on serà més probable que les pluges apareguen serà en les comarques de Castelló.

 

Finalment, les temperatures seran paregudes o un poc més baixes per la presència de més núvols, tot i que l’ambient seguirà sent més càlid per a ser finals de novembre.

 

Se esperan algunas lluvias a lo largo de la semana

La setmana que ve estarem pendents de les pluges i del fred | Arxiu

 

Fred i pluja la setmana que ve?

Els canvis importants arribaran a partir de dimarts i dimecres, si els models no s’equivoquen massa. Este divendres indiquen que una gota freda sobre les Illes Balears portarà pluges a tota la vessant mediterrània. La col·locació final d’esta pertorbació farà que les pluges siguen més o menys importants en el territori valencià.

 

Per fer-nos una idea, este divendres dels dos models més importants, un d’ells marca que en alguns punts d’Alacant podran caure uns 150 litres, mentres que l’altre model no passa dels 60 litres. Una situació que seguirà d’esta forma els pròxims dies i que fins un parell de dies abans no s’acabarà de confirmar.

 

El que si està més clar és que la temperatura baixarà i arribarà el fred, que tampoc serà típic. De fet, tornarem a tindre un ambient hivernal de gener o febrer i pareix que el fred seguirà uns dies més, com a mínim fins al cap de setmana.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Descobrim una de les serralleries millor valorades de València i per què tants clients la recomanen

Cerrajeros disponibles 24 hores a València. Troba els millors serveis de serralleria amb rapidesa i professionalitat.

Uns 250 correctors de la PAU amenacen amb renunciar en bloc el dia dels exàmens

La Assemblea de Professorat Corrector de les PAU, amb uns 250 especialistes, estudia no acudir als tribunals del 2 de juny o renunciar en bloc davant la falta d'avanços en la vaga educativa en la Comunitat Valenciana.

Unai Sord reclama presumpció d’innocència per a Zapatero davant la investigació per Plus ultra

Unai Sord defén que, mentres no hi haja proves categòriques de tràfic d'influències contra José Luis Rodríguez Zapatero en el cas Plus ultra, ha de prevaldre la presumpció d'innocència i demana rigor i prudència en el debat públic.

Carlos Espí opta al premi a millor jugador sub-23 de LaLiga EA Sports

Carlos Espí, davanter del Llevant, ha sigut nominat al premi a millor jugador sub-23 de la temporada en LaLiga EA Sports després de firmar 13 gols entre Lliga i Copa.

CCOO ix al carrer a València per a exigir salaris dignes, vivenda assequible i servicis públics forts

CCOO es manifesta a València per a reclamar un nou model de salaris, vivenda i servicis públics, amb menys precarietat laboral i una fiscalitat més justa.

Iberdrola eleva a 1.108 milions la seua aportació econòmica a la Comunitat Valenciana en 2025

L'activitat d'Iberdrola va generar en 2025 un impacte econòmic de 1.108 milions en la Comunitat Valenciana, amb 450 milions en contribució fiscal i un fort impuls inversor i renovable.

Sergi Campillo deixa l’Ajuntament de València i tanca una etapa de 15 anys en política municipal

El regidor de Compromís Sergi Campillo renuncia a l'acta a l'Ajuntament de València després de 15 anys i obri una nova etapa vinculada als moviments socials, rebent elogis del seu grup i de l'alcaldessa.

Dos hòmens hospitalitzats per ferides lleus d’arma blanca a Torrevieja

Dos hòmens de 57 i 61 anys han sigut hospitalitzats amb ferides lleus d'arma blanca després d'un incident ocorregut en un carrer de Torrevieja.